Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
No nyt on pakko vähän hehkuttaa viime matsia [emoji4]
3. Divarin vika peli, pakko voitto edessä, jos mielin ylempään divariin. Heti joukkueiden esittelyssä iskee mulla pupu pöksyyn. Vastustajalta nimittäin löytyi if Walcott ja tots Auba!
Heti alkupotkusta asti myllytin tasaisesti tilanteita vastustajan maalille, mutta Neuer piti jannua mukana pelissä. Kuin varkain mulla kävi 30 minuutin tienoilla pikku moka ja Auba läpi, eikä erehtynyt. Päätin, että tätähän en nyt häviä!
Mutta, ei kauaa kestänyt, kun if Walcott kävi iskemässä pari häkkiä kaverille ja tauolle lähdettiin 3-0 tappioasemassa.
Puoliajalla vaihdoin hyökkäävämpään formationiin ja Clichy ja if Cabella pois, Majava ja Reus sisälle. Heti puoliajan alkuhetkillä huomasin, että vastustaja oli nostanut jalkaa kaasulta. Oli siis saumoja vielä. 75 minuuttia taulussa, kun tots Fabregas täräyttää pilkun tienoilta kavennuksen. Toivo elää. 84 minuuttia pelattu ja Luis Suarez sijoittaa pallon takakulmaan. Äkkiä pallo matkaan ja lisää hönkää pesään. 89 minuuttia kellossa, kun Akueero jysäyttää kulman jälkitilanteesta pelin tasoihin! Vastustaja pyöritti hetken peloissaan palloa omassa päässään, mutta yksi huono syöttö koitui hänen kohtalokseen. Fabregas katkaisee syötön ja pistää nopeasti Majavan läpi. Tässä kohtaa kädet hikosivat melkoisesti ja kutiin tuli liikaa voimaa ja yläputki helisee. Melkoiset tuskan parahdukset päästin [emoji3] Takaa tulee kuitenkin uskollinen Wayne Rooney, joka laittaa pallon verkkoon Neuerin jalkojen välistä ja käynnistää meikän voitonjuhlat! Huikea peli ja kyllä tämä peli on parhaimmillaan jotain aivan mahtavaa!
Oho, melkoinen stoori tuli, mutta oli pakko vähän kehua![emoji4] 2. Divari, täältä tullaan! (Eka kerta ikinä, kun olen näin korkealla[emoji4] )
Btw, kokemuksia nif Messistä? Kannattaako ostaa? Hintaa pleikalla enää reilu 1,8 miljoonaa ja ekaa kertaa ikinä olisi varaa kirppuun [emoji4]