Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 - Valitusketju

Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Kiitos myötätunnosta. :D Miten "päivittelit" joukkuetta? Oikeasti parempia pelaajia vai huonompia pelaajia jotta sais tasotukset pienemmäks? Ite muuttelin tuossa kokoonpanoa jonkun verran mutta ei siitä vielä merkittävää hyötyä ollut...

Silloin päivitin: (jälkimmäinen nimi on se joka tuli joukkueeseen)
voinov -> Letang
Koivu -> Bergeron
Stoll -> Kesler
Mckinnon -> Perry

Tällä hetkellä huonoin ketju on Carter - Kesler - Gaborik. ja tämän kuun saldona 21-2-0 toinen tappiostakin tullut netin katkeamisen takia. Kyllähän tässä pärjää silloinkin kun neljä kovaa ketjua mutta kyllähän noita vaikeita pelejä aina välillä tulee mutta kyllä ne aika pitkälti kumminkin voitettavissa on :cool:
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Ei saa**na, ei kulje taas peli yhtään. Kolmosdivariin nousun jälkeen ei oo onnistunu. Tipuin takas nelosdivariin.. Ei kyllä kiinnosta pelata tuolla ylemmissä divareissa jos kaikki on tuommosia #€%&*%%# janipettereitä jotka tulee laitaa pitkin ruksi pohjassa maalintaakse ja p pisteeltä rannari yläkulmaan. Joo tiiän että voi puolustaa, mutta kyllä sieltä silti aina joku pääsee. Lisäksi ea tuo vielä osaan peleistä oman suolansa, siniviivalta rystyltä yläkulmaan ja kaverille voitto. Omat paikat tyhjään maaliin osuu tolppaan tai molari leikkii jotakin supermäniä siellä maalilla ja hyppii eteen. Mitähän vit**ua? Pitää varmaan kasata hopeapelaajista joukkue nii alkais edes osalle pärjään. Turhauttaa kun yrittää pelata silleen miten haluaa eikä vaan tehä maaleja hyödyntäen pelin virheitä.

No kävi mulla yhessä pelissä jatkoajalla tuuri. 5-3 alivoimalla boyle tuuppaa molarin pois maalilta ja oleksiak vetää viivasta maaliin ja tuomari HYVÄKSYY maalin. Tuntuu että jatkoajalla kaikki maalit lasketaan, olipa tilanne mikä tahansa...



Mullon tälläne tiimi löysin kaikki kokoelmasta.

Lucic-Johansen-Landeskog
Ton-Bros-Kumståt
Koivisto-Elkins-Hubacek
Ehlers-Barbashev-Zykov

Witsnievski-Giordano
Kadlec-Benak
Uusitalo-Schira

Markström-Trautmann


Kivaa kun benak 68 vedolla kuluttaa ylänurkkaa :)
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mullon tälläne tiimi löysin kaikki kokoelmasta.

Paskaa-paskaa-Landeskog
jne

Kaikki itkette momentumeista, ea avuista, milloi mistäki. Sitte kilpailette siitä kuka kasaa rupusimman sakin...

Vttu mitä sakkia, tuolla tavalla ne tasotukset loppuuki peleistä....
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Kaikki itkette momentumeista, ea avuista, milloi mistäki. Sitte kilpailette siitä kuka kasaa rupusimman sakin...

Vttu mitä sakkia, tuolla tavalla ne tasotukset loppuuki peleistä....

No en enää kestäny icetilttii ni pakko oli jtn keksii
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Aivan hirveä peli. Kaiken muun paskan lisäksi koko pelimoottori on munmielestä aivan paskaa. Pelaajien liikkeet yms. paskaa. Poket , taklaukset ynnä muut aivan jäätävää paskaa. ***** että vituttaa ku piti mennä ostamaan ps4 tämän paskan takia saatana.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Joukku tehny kolmeen peliin 6 omaa maalia täällä ykkös divarissa. Kiva hävitä pelejä tämän tekoälyn takia.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Miten ihmeessä oot onnistunut noin paljon omiin tekemään? Miten ne meni maaliin, malaria sähän vai syötöt maalinedestä ja kimposi jostakin sisään?
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Siis käsittämätöntä, että taklaat kaverin irti kiekosta ja sitte kaadut itte ja kumiukkona pompit pitkin kaukaloa. Kaveri saa aina kiekon eikä sulle jää mitään palaa.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Ei noissa jäähyissä ole jumalauta mitään järkeä. Välillä niitä tulee aivan jatkuvasti vaikken tekisi mitään. Ja kun kaveri sitten tappaa mun pakin ajamalla laitaan selästä, niin ei toki hänelle jäähyä anneta, vaan hän saa vapaasti jatkaa kiekon kanssa siitä peliä ja roiskaista jonkun ripulimaalin rystyltä. :eek:
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vitu että tässä mennee mielenterveys.. 6 ottelun tappioputki päällä, yhteensä oon tehny 2 maalia noissa. Mun maaliin tehty n. 20. Ei vaan onnistu mikään. Kakkosdivarissa tällähetkellä. Ja ryminällä alaspäin tulossa ainakin tällämenolla. Jätkät sählää kaikki paikat, syötöt ei mee perille, luistelunopeus on olematon ja puolustamisesta ei tuu mitään.

Vittuettä nuo poke spämmerit on persestä, äskösessä pelissä kaveri vaan hakkas r1 ku pääsin siniviivan yli. Ei sille siitä jäähyjä tullut, kiekko irtos lavasta ja kaveri läpinajoon.

Taitaa peli lähtä hyllyyn hetkeksi, hermot menee prkele...
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vittuettä nuo poke spämmerit on persestä, äskösessä pelissä kaveri vaan hakkas r1 ku pääsin siniviivan yli. Ei sille siitä jäähyjä tullut, kiekko irtos lavasta ja kaveri läpinajoon.

Ja pahinta noissa tietysti on se, että luulevat olevansa hyviä pelaajia tuollaisella pelillä. Kun voitto(ja) tulee tuolla ***** R1/neliö -spämmillä, niin "mitäpä sitä taktiikkaa muuttamaan, kun voittoja tulee"... :rolleyes:

Pointti siis se, että lähinnä jokainen pokespämmääjä on ihan helvetin huono pelaaja muuten.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Ja pahinta noissa tietysti on se, että luulevat olevansa hyviä pelaajia tuollaisella pelillä. Kun voitto(ja) tulee tuolla ***** R1/neliö -spämmillä, niin "mitäpä sitä taktiikkaa muuttamaan, kun voittoja tulee"... :rolleyes:

Pointti siis se, että lähinnä jokainen pokespämmääjä on ihan helvetin huono pelaaja muuten.

Niimpä, aattelin kuitata sille sarkastisesti että oot kyllä ***** hyvä puolustaan. En sitte vaivautunut, luultavasti tuntee olevansa oikeasti hyvä pelaan ja puolustaan.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vitu että tässä mennee mielenterveys.. 6 ottelun tappioputki päällä, yhteensä oon tehny 2 maalia noissa. Mun maaliin tehty n. 20. Ei vaan onnistu mikään. Kakkosdivarissa tällähetkellä. Ja ryminällä alaspäin tulossa ainakin tällämenolla. Jätkät sählää kaikki paikat, syötöt ei mee perille, luistelunopeus on olematon ja puolustamisesta ei tuu mitään.

Vittuettä nuo poke spämmerit on persestä, äskösessä pelissä kaveri vaan hakkas r1 ku pääsin siniviivan yli. Ei sille siitä jäähyjä tullut, kiekko irtos lavasta ja kaveri läpinajoon.

Taitaa peli lähtä hyllyyn hetkeksi, hermot menee prkele...

Nuo pokespämmärit on kyllä todellakin niin ärsyttäviä. Ei mitään väliä ees vaikka kuinka ite suojaa kiekkoa niin kummasti vaan takaapäin kauhee pokespämmi ja lopulta kiekko aina päätyy vastustajan lapaan kun ensin ollaan tökätty 19 kertaa luistinten läpi.

Itsellekin tuli tuossa tappio aamulla kaveria vastaan, rinne seisoo päällään ja torjuu kaiken mahdollisen ja mahdottomankin okei tämä nyt ei olisi vielä ees vituttanut niin kauheasti että maalinteko on vaikeaa. Mutta kaverin eka maali kun tulee laidasta ja tökkään kiekkoon muutamaan kertaan eikä mitään vaikutusta, lämäri siniviivalta, Bishop onnistuu vielä sähläämään itsensä maalilta pois ja kiekko maaliviivalle, no tässä vaiheessa ei tullut vielä ees paniikkia kun olin pakilla lähellä että käyn poimimassa kiekon itselle mutta eikös mitä bishop sitten päättää sählätä itsensä minun eteen jotta kaveri saa rauhassa käydä pistämässä kiekon tyhjään maaliin. Ja toinen maali kun tyyppi tulee laidasta ja taaskaan mitään vaikutusta vaikka pääsee pari kertaa tökkäämään kiekkoa sieltä sitten syöttö maalille ja Keith vaan katselee vierestä kuinka kiekko menee vastustajalle.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mua sitten vituttaa tää koko ***** nhl pelaaminen. Siis ***** onko tässä oikeesti tarkotus vaan suojata kiekkoa 90%ajasta kun on kiekko lavassa ja pyöriä vastustajan alueella ympyrää ja sitte jossai vaiheessa ku puolustaja mogaa ni syötetää takatolpalle ja laitetaa kiekko reppuu. ***** mitä paskaa iha oikeesti.
KAIKKEIN ENITEN VITUTTAA NOI SAATANAN PYÖRIJÄT. ja ilmeisesti ku se on nii saatanan yleistä että sitä tehää ni se on se ainoo oikee tapa miten tätä paskaa pitäis pelaa............
Tässä vielä kuva jolla havainnoin mun pelejä.. punasella ja vihreellä on vastustajat ja sinisellä miten ite pelaan ja voi saatana. :D ps. itse piirsin. ^^
Onko tää oikeesti se taktiikka mil suurinosa jengeistä pelaa iha ykkösessäki..? ite potkin kiekkoa 3 divarissa..
ja ps3 pelailen


Näytä liitetiedosto 13474
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Mua sitten vituttaa tää koko ***** nhl pelaaminen. Siis ***** onko tässä oikeesti tarkotus vaan suojata kiekkoa 90%ajasta kun on kiekko lavassa ja pyöriä vastustajan alueella ympyrää ja sitte jossai vaiheessa ku puolustaja mogaa ni syötetää takatolpalle ja laitetaa kiekko reppuu. ***** mitä paskaa iha oikeesti.
KAIKKEIN ENITEN VITUTTAA NOI SAATANAN PYÖRIJÄT.


Näytä liitetiedosto 13474

Suurin osa on juurikin tuollaisia pelaajia. Ei noiden kans muuta kuin yrittää pitää kiekkoa itsellään ja suojata puolustaessa maalinedustaa. Ajan kans oppii olemaan välittämättä noista pelinraiskaajista.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Toiseksi eniten vituttaa ne "pelaajat" joilla ei oo kun kaks tapaa tehdä maali. Bugiranne/lämäri tai sitten etukulmista koitetaan survoa kiekko sisään. Oma peli-ilo menee siinä kun koitat vaan puolustaa niitä pois. Bottipakit peruuttaa maalivadin syliin jne ja antaa tilaa oikeen et vedä poika siitä. 60min joka hyökkäyksestäm sama kuvio.

JA TÄSSÄ PELISSÄ KUKAAN EI EDES YRITÄ PELATA KUNNON YLIVOIMAA. Ei kai osata.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vaikea tässä on kunnon ylivoimaa pelata, kun syötön voimakkuus täysin automaattinen. Tästä johtuen usein syötöt niin hiljaisia et vastustaja pääse väkisinkin katkomaan.
Tuntuu muutenkin olevan etu puolustavalla joukkueella, joten itse lähinnä tyydyn yv:t puolustamaan ja minimoimaan maalit omiin. PS4
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Joo minustakin tuntuu, että AV:lla joukkue saa jonkin ihme boostin ja usein pääsee alivoimalla jopa pyörittämään peliä. Olen myös useamman pelin voittanut, sekä hävinnyt alivoimamaalien takia.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Vaikea tässä on kunnon ylivoimaa pelata, kun syötön voimakkuus täysin automaattinen. Tästä johtuen usein syötöt niin hiljaisia et vastustaja pääse väkisinkin katkomaan.
Tuntuu muutenkin olevan etu puolustavalla joukkueella, joten itse lähinnä tyydyn yv:t puolustamaan ja minimoimaan maalit omiin. PS4

Tuo automaattinen syötön voimakkuus on kyllä niin paska uudistus että huhhuh.. Vippaussyöttöjä en koskaan ole oppinut käyttämään, pitäisi kyllä opetella.
 
Vastaus: NHL 15 - Valitusketju

Ei nyt suotta tän pelin takia kannata opetella. Cpu katkoo vippaussyötöt mielestäni paljon suuremmalla prosentilla kuin normi passit. Edellisissä versioissa tuli käytettyä paljonkin, nykyään todella todella harvoin.
 
Ylös Bottom