Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Vastaus: Nintendo Switch

Mistähän vielä löytyisi konsolia hyllystä PK-seudulla? Lommilan Gigantissa, Sellon Prismassa ja Suomenojan Powerissa käyty, eikä ollut Switchejä.


Harmaita versioita on vissiin ainakin Konsolinetissä Kampissa ja Kannelmäen Prismassa oli eilen vielä molempia.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Hätä ei lue lakia. Näin ovat tuumanneet nämä pelaajat. :D

spa1ibx9oyaduvdp3gbd.jpg


hwadk2f36qfvi992bvch.jpg
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli meidänkin talouteen hommattua Xbonen kaveriksi Switchi. Hauska ja hieno konsoli ja samalla tuli tutustuttua ensimmäistää kertaa Zeldaan. En tiedä onko täällä jo asiasta keskusteltu, mutta pystynkö siirtämään pelien tallennuksia isommalle muistikortille, kunhan sellasen joskus myöhemmin hommaan?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Pelottomat tee-se-itse-henkilöt voivat yrittää korjata vasemman joy-conin yhteysongelmia näin:


Ikävä kyllä tämä näyttäisi viittaavan ongelmaan, jota ei ohjelmistopäivityksellä korjata.
 
En tiedä onko täällä jo asiasta keskusteltu, mutta pystynkö siirtämään pelien tallennuksia isommalle muistikortille, kunhan sellasen joskus myöhemmin hommaan?

Tallennuksia ei pysty siirtämään muistikortille lainkaan, vaan ne ovat sidoksissa siihen konsoliin, jolla ne on alkujaan tehty.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tallennuksia ei pysty siirtämään muistikortille lainkaan, vaan ne ovat sidoksissa siihen konsoliin, jolla ne on alkujaan tehty.

Tämä on kyllä niin pöljää kuin olla ja voi. Mitä jos konsoli hajoaa? Sinne meni 100 tunnin Zeldailut ja Mario Kart unlockit. Toivottavasti tämä korjataan päivityksellä.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tallennuksia ei pysty siirtämään muistikortille lainkaan, vaan ne ovat sidoksissa siihen konsoliin, jolla ne on alkujaan tehty.
Ahaa. Kuulostaa aika oudolle ratkasulle. Eli siis uusi muistikortti ei korvaa vanhaa muistia, vaan tulee sen alkuperäisen muistin lisäksi?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli meidänkin talouteen hommattua Xbonen kaveriksi Switchi. Hauska ja hieno konsoli ja samalla tuli tutustuttua ensimmäistää kertaa Zeldaan.

Täällä olisi sama tilanne. Xboxin kaveriksi olisi Switch varattu Gigantista mutta hieman aloin epäröimään kun tuli luettua kaikenmaailman yhteysongelmista ja huonosta laadusta. Pelien puute on sitten oma juttunsa. Zelda tosin kuumottaa niin kovasti että pakko kai tätä on kokeilla. Wind Waker oli aikoinaan parhaita koskaan(ja ainut Zelda on jonka olen läpäissyt).
 
Vastaus: Nintendo Switch

Täällä olisi sama tilanne. Xboxin kaveriksi olisi Switch varattu Gigantista mutta hieman aloin epäröimään kun tuli luettua kaikenmaailman yhteysongelmista ja huonosta laadusta. Pelien puute on sitten oma juttunsa. Zelda tosin kuumottaa niin kovasti että pakko kai tätä on kokeilla. Wind Waker oli aikoinaan parhaita koskaan(ja ainut Zelda on jonka olen läpäissyt).
En tiedä lohduttaako, mutta minulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia Switchin kanssa. On kyllä ollut todella hyvää vaihtelua pelaamiseen. Ainut ongelma on ollut, että Xbone taitaa hetkeksi jäädä toiselle sijalle, kun valitsee illalla kummalla konsolilla rupeaa pelaamaan.
 
Ylös Bottom