Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Vastaus: Nintendo Switch

Ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun mutta yllättihän tuo uuden 2DS mallin julkaisu. Varsinkin kun simpukkamallina se lienee myy hyvin. Vaikea arvioida todellisia vaikutuksia switchiin mutta ei se nyt varsinaisesti kannusta switchille tekemään pelejä.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Mistä voi johtua, että Switch yrittää puskea wlanissa reitittimen ip osoitetta myös ensisijaiseksi, että toissijaiseksi DNS:ksi.

Muutan ne käsin Googlen DNS:ään ja jonkun ajan päästä (en tiedä missä tilanteessa, kun spaltoonin betan kohdalla viimeksi kävi tämä ja nyt huomasin tänään) asetukset nollautui.

Eli kun dns on reitittimen ip, ei nettipeli toimi, vaikka eShop toimii. Ärsyttää muutella wlanin asetuksia.
Pidätkö konsolia yleensä lepotilassa vai sammutatko kokonaan? Minulla herjasi kanssa DNS-asetuksia, kun pidin Switchiä aina lepotilassa. Nyt olen sammuttanut konsolin välillä kokonaan ja ongelma hävisi poikkeen. Sen tarkempaa syytä en tiedä mistä tuo johtuu.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli hommattua Mario Kart ja siinä huomasin että vasen ohjain vetää koko ajan oikealla. Ei saa edes Karttia pelatessa aina käännyttyä vasemmalle. Onko tähän mitään kikka-kolmosia, vai takuuseen korjaukseen? Konsolia kyllä restartannut ja parittanut ohjaimet uudelleen useasti, mutta ei auta. Zeldassa en huomannut kyseistä ongelmaa.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli hommattua Mario Kart ja siinä huomasin että vasen ohjain vetää koko ajan oikealla. Ei saa edes Karttia pelatessa aina käännyttyä vasemmalle. Onko tähän mitään kikka-kolmosia, vai takuuseen korjaukseen? Konsolia kyllä restartannut ja parittanut ohjaimet uudelleen useasti, mutta ei auta. Zeldassa en huomannut kyseistä ongelmaa.
Oletko kokeillut calibrointia? Mulla temppuili yhteys kanssa vasemman kapulan kanssa. Eli Zeldaakin pelatessa saattoi Linkki juosta ympyrää vasemmalle. Hommasin sitten tämän pro-ohjaimen ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Sopii ainakin omaan käteen huomattavasti paremmin.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Why the Switch is now Sony’s biggest competitor -csg magazıne
Sori tuosta konesota tyylisestä tekstiseinä linkistä, mutta ajattelin laittaa vaihteeksi jonkin positiivisen Switch linkin.
Pari pointtia ylläolevasta kolumnista:
  • Japanissa kaikki Switch toimitukset myydään tunnissa loppuun
  • Länsimaalaiset pelinkehittäjät kangistuvat kaavoihin, japanilainen pelinkehitys on nousussa
 
Oletko kokeillut calibrointia? Mulla temppuili yhteys kanssa vasemman kapulan kanssa. Eli Zeldaakin pelatessa saattoi Linkki juosta ympyrää vasemmalle. Hommasin sitten tämän pro-ohjaimen ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Sopii ainakin omaan käteen huomattavasti paremmin.
Mulla ei sinällää ohjaimen yhteys pätki, kun toiseen suuntaan ohjaus toimii mainiosti koko ajan. Ja tosiaan Zeldassa ei mitään ongelmia.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Laitetaan tähänkin ketjuun tiedoksi ongelma, joka ilmeni minulla Mario Kartin online-peliä viritellessä. Ongelma on itseassa todennäköisesti sama kuin WiiU:lla aikanaan, ja liittyy ilmeisesti Sonera Viihteen asetuksiin.

Eli online-moninpeli toimii vain jos kytken Switchin LAN-piuhalla kiinni - ja jonka pitää olla kiinni sillatussa nelosportissa. Siltaus tehdään Soneran asiakaspalvelun kautta. Tällöin voin pelata toki vain konsolin ollessa kytkettynä telakkaan. Kiitos WiiU:n Splatoonin, minulla oli LAN-adapteri valmiina ja nelosportti valmiiksi sillattuna. Tiedoksi siis, Wiin LAN-adapteri toimii myös sekä WiiU:ssa että Switchissä.

WLANin kautta en pysty pelaamaan, koska konsoli herjaa error codea. Olen yrittänyt muuttaa konsolin internet settings - asetuksista manuaalisesti DNS:t arvoihin 8.8.8.8 ja 8.8.4.4, mutta tämä ei auta.

Joku viisaampi voisi vähän valaista tätä!?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tuli kaupassa hypisteltyä konsolipakettia ja jollainlailla ilahduin pelien pienistä koteloista, mutta en sitten viitsinyt ostaa, kun pelitarjonta on mitä on. Kyllä tässä saa odotella pitkään, että nuo pakkohankinta pelit tulevat joskus syksyllä.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Nyt ku palkkapäivä koitti, ois tarkotus hankkia tähänkin taloon switchi. Sellanen kyssäri pyörii päässä et ku eiks niis julkasu-konsoleis ollut se ohjain ongelma?(ei toinen ohjaimista yhdistänyt/otti häiriöitä) Niin sen Nintendo tais sanoa et nyt ovat tuotannosa ton via korjanneet. Mutta mistä mää sen tuolla kaupassa tunnistan onko kyseinen konsoli ny uuttaerää vai vanhaa? Vai voiko sitä tietääkään mistään?
 
Vastaus: Nintendo Switch

Et mistään ja vanhassakin erässä suurinosa toimii täysin ongelmitta. Itsellä julkkarina ostettu Neon konsoli ja julkkarina ostetut Neon lisätarvike joyconit, enkä ole edes äärimmäisillä testeillä saanut yhteyksiä katkomaan.

Ostat esim gigantista, siellä kun on palautusoikeus. Vaihdat uuteen kunnes on ehjä konsoli, jos nyt viallinen sattuu tulemaan eteen.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Nyt ku palkkapäivä koitti, ois tarkotus hankkia tähänkin taloon switchi. Sellanen kyssäri pyörii päässä et ku eiks niis julkasu-konsoleis ollut se ohjain ongelma?(ei toinen ohjaimista yhdistänyt/otti häiriöitä) Niin sen Nintendo tais sanoa et nyt ovat tuotannosa ton via korjanneet. Mutta mistä mää sen tuolla kaupassa tunnistan onko kyseinen konsoli ny uuttaerää vai vanhaa? Vai voiko sitä tietääkään mistään?

Sama kysymys oli mielessä kun viikolla kävin hakemassa. Rohkeasti kuitenkin marssin kauppaan ja ei mitään ongelmia Joy-Coneissa (4 kpl).

Julkaisujen yhteydessä erityisesti nostetaan helposti marginaalitapaukset tapetille. Netti toimii äänenvahvistajana ja nopeasti asia on jo otsikoissa.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Ostat esim gigantista, siellä kun on palautusoikeus. Vaihdat uuteen kunnes on ehjä konsoli, jos nyt viallinen sattuu tulemaan eteen.

Kannattaa tosiaan muistaa, että kaikissa paikoissa pitäisi konsolin ostajalle tulla takuu :) Eli kyllä tuon uskaltaa ostaa muualtakin.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Kannattaa tosiaan muistaa, että kaikissa paikoissa pitäisi konsolin ostajalle tulla takuu :) Eli kyllä tuon uskaltaa ostaa muualtakin.

Takuu -> viet koneen huoltoon ja odotat
Tyytyväisyystakuu -> voit palauttaa ja saada uuden välittömästi tilalle.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Luonnollisesti takuu on joka paikassa lakisääteisestikin eikä se ollutkaan mikään pointti. Kyllä niitä palautusoikeuksia muualtakin saa, kuin gigantista. Mutta jos epäilee joycon ongelmaa, niin kyllä tuo se kivuttomin tapa sitä testailla on.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Tässä Time-lehden artikkeli otsikolla "The Switch Is So Successful Even Nintendo Is Surprised".
https://www.google.fi/amp/amp.timeinc.net/time/4757273/nintendo-switch-sales/?source=dam

Olen ennenkin sanonut täällä, että mielestäni Switch on parasta mitä pelialalla on aikoihin tapahtunut, ja tällaisia positiivisia juttuja on erittäin mukava lukea!

Olin juuri viikon Pariisissa, ja yllätyin miten isosti Nintendo on panostanut Mario Kartin markkinointiin, esim. käytännössä jokaisella metroasemalla oli isot Mario Kart-mainokset. Nintendo oli todella näkyvillä myös Louvren taidemuseossa, tosin 3DS:n kanssa, kun siihen saa ladattua Louvre Guiden. Näin kolmessa tunnissa ehkä 30-40 3DS:ää roikkumassa ihmisten kaulassa, mikä rehellisesti sanottuna yllätti minut - ottaen huomioon että katselin lähinnä teoksia, en ihmisiä. Aulassa oli Nintendon mainoksia, ja itse museonkin puolella teosten opasteissa oli "yhteistyössä Nintendon kanssa"-merkintä.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Olen ennenkin sanonut täällä, että mielestäni Switch on parasta mitä pelialalla on aikoihin tapahtunut, ja tällaisia positiivisia juttuja on erittäin mukava lukea!

Toisaalta kun mielestäsi myös WiiU oli loistokonsoli niin millainenhan nintendon tekemän konsolin pitäisi olla että se tipahtaisi edes keskikastiin...

Hyvä silti että switch myy, kilpailu on aina hyvästä. Alkuvaihe alkaa kuitenkin kohta olla takana ja varsinainen menestys selviää paremmin sen jälkeen.
 
Vastaus: Nintendo Switch

Toisaalta kun mielestäsi myös WiiU oli loistokonsoli niin millainenhan nintendon tekemän konsolin pitäisi olla että se tipahtaisi edes keskikastiin...

Hyvä silti että switch myy, kilpailu on aina hyvästä. Alkuvaihe alkaa kuitenkin kohta olla takana ja varsinainen menestys selviää paremmin sen jälkeen.

Kyllähän Wii U on konsolina loistava. Sille on tuon sukupolven parhaat pelit tarjolla, siinä toimii myös Wiin pelikirjasto, virtual Console on huikea, jokaiselle löytyy sopiva ohjain jne.

Ongelmahan siinä oli markkinointi ja juuri tuo ohjainten sekamelska. Ei ihmiset tienneet mikä tuo haluaa edes olla. Itsehän kuulun jopa niihin joiden mielestä gamepad on oikeasti loistava ohjain omiin käsiini. Akunkesto on säälittävä, mutta muutoin on ergonomisesti juuri passeli mun isoihin käsiin ja hyvin hyödynnettynä näyttö on oiva lisä.
 
Ylös Bottom