Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Kyl teki mieli laittaa kaikki ajovermeet myyntiin. Hommasin toisen th8a shifterin ja käytän sitä käsijarruna.
Yhen testipätkän ajoin ja fiilistä tuli entistä enemmän. Sit viikkoeventtiä ajamaan mantalla,ei oikein ajosta tullu mitään. Aina ku piti käyttää käkkäriä,painoin R2 nappia jossa oli aiikasemmin käkkäri.
On käsijarrun käyttö helpompaa kahvasta ja tuo lisää fiilistä ajamiseen,kuhan vain muistaa käyttää sitä.:p


Tänään vasta huomasin,ett täs pystyy käyttää kytkintä myös vaik ajaa sekventaalina. Asetuksissa oli joku kohta mistä sen sai päälle. Helpottaa muunmuassa spinnauksien jälkeistä elämää,ku pystyy antamaan kytkinpommia. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Valot ja kytkin ovat mulla vierekkäin ratissa niin voi joskus tulla yöpätkällä yllätys keskellä mutkaa, kun valot yhtäkkiä sammuu. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Sunnuntai-illan ratoksi 3 videopätkää.:)

Tää on konsolifinin liigan kreikan pätkästä perjantai-iltana ajettu kahen juodun lonkeron jälkeen.:)https://youtu.be/NV6LMYzMhuU

Tää on tänään ajettu samaisesta liigasta suomesta ja rapula oli kauhee. Pätkän hypyt aiheuttivat pahoinvointia ja jouduin kesken pätkän pausettaa ja käyä puhumassa norjaa pöntölle.:eek:https://youtu.be/HBuprpkVORc

Tää on parhaillaan käynnis olevan kuukausi eventin kisasta eilen ajettu sisuviunan suuren määrän avustamana.:D
https://youtu.be/LzRUg7ueC-o
 
Vastaus: DiRT Rally

Pienellä jännityksellä odotin norjan kielen kurssia tokassa videossa ;) Komeeta ajoa.
Parempi Kankkunen rallissa, kuin radalla.
 
Vastaus: DiRT Rally

Pienellä jännityksellä odotin norjan kielen kurssia tokassa videossa ;) Komeeta ajoa.
Parempi Kankkunen rallissa, kuin radalla.

Kiitti vain. Eipä toi ny kummosta ajoa oo,virheitä tulee ja pitäs päästä lujempaa.:eek:Tavoite on päästä pätkät maaliin ilman suurempia ulosajoja/vaurioita.

Videoilta katsoessa,tuntuu ett on helppoa ajaa ja mixen ajanut lujempaa. Mut ku ajaa,se onki paljon vaikeampaa.
 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;sI70OeIIDTg]https://www.youtube.com/watch?v=sI70OeIIDTg[/video]

Löytyhän se auto millä ei Restart tule niin tutuks kuin yleensä. Virittämätön Polo. Tosin ei tuolla koneen vauhdissa tahdo pysyä mutta tiellä pysyy. Kreikasta pari pätkää.

Uusia ralleja kaipailtas täälläkin mutta voi olla että seuraava osa on tulossa jo ennen niitä. Riippuen siitä tietenkin miten tämä peli on myynyt, että tuleeko sitä jatkoa. Autopelit ei kuitenkaan taida olla ihan niitä suosituimpia pelejä enää.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kyllä jatkoa tulee uudella pelimoottorilla. Sitä on hankala sanoa, että onko siellä jo työ aloitettu sen parissa. Uskoisin, että on koska jo Dirt Rallyn kehityksen aikana kokeilivat sellaisia asioita joita ei tullut itse peliin asti. Nämä kaikki löytää Codemastersin virallisista twitch-striimeistä sekä Dirt Rally Blogista + pelin pääsuunnittelija Paul Colemanin twitter tililtä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Uusin rallyblogi paljasti, että päivitys hieman siirtyy, koska siinä tuleekin jotain uutta mukana. Mitäköhän lienee? Twitterissä oli Colemanilta kysytty, että onko se V3 fysiikat? Coleman vastasi, että ei mitään niin isoa, mutta jotain mikä vie kohti sitä. Olisiko kyseessä Hardcore vauriomallinus? Saa nähdä. Veikkaan, että on joku pikku juttu.

Harmittavan kauan on kyllä kestänyt päivittää peliä, kun tuli konsoliversiot mukaan. Aikaisemmin päivittävät muutaman päivän jälkeen ja nyt konsoliversioiden jälkeen on päivitystä saanut odottaa pari kuukautta.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mielenkiinnolla odotetaan mitä sieltä tulee, pelihän maittaa edelleen hyvin ja pitää paikkansa ykkös autopelinä.
 
Eilen tuli vihdoin professional tasolla mestaruus WRC focuksella. Joutui ihan tosissaan ajamaan, enkä mestaruutta olisi voittanut ilman AI kuskin epäonnea.

Johdin sarjaa kahden pisteen turvin ennen viimeistä suomen rallia. Ekalla EK:lla 8sek turpaan. Toisella rallin pisimmällä 16km pätkällä 55sek pohja. Sit selvisi, että pahin uhkaaja oli hajoittanut pyörän ripustuksen ja jäi 9min päähän.

Sen jälkeen ajelin hissuksiin ja 7 pätkällä rengasrikko, 1:30 meni hukkaan. Viimeiselle pätkälle tipuin tuon takia kakkoseksi 8sek kärkeen. Pahin uhkaaja oli vasta 7:s.

Vikalla EK:lla olin toinen, mutta 20sek nopeampi kuin rallin kärki, joten voitin rallin. Kuudes sija olisi riittänyt, kun uhkaajalla oli se epäonni.

Sijat oli 2, 3, 1, 1, 2, 1. Seuraavalla tasolla ei taatusti enää riitä kädet. Nimittäin ainoastaan Saksan rallin voitin silloin, ku pahin uhkaaja oli kärkikahinoissa. Kahdella muulla voitolla se jäi 8-9min.

Nyt jo mentiin ihan täysiä ja vielä pitäis kovempaa mennä?? Ei tuu onnistuu..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Kyllä taso riittää, ei kärki oikeastaan mene yhtään sen lujempaa Elite-tasolla. Pakka vain tiivistyy.
 
Vastaus: DiRT Rally

Pakka juu tiivistyy, mutta ei mitään hirveitä. Itsellä elite tasolla saksa menossa ja hyvin kiinni kolmannessa sijassa. Ruvennut tulemaan parempia aikoja kun saanut Hyundaita kehitettyä, pimeellä en oikein pärjää ja niillä tulee liikaa takkiin ajassa. Kova juttu olisi kyllä päästä master tasolle ajaan. Elite tasolla tuntuu huomattavasti enemmän olevan sadekeli pätkiä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kustom eventissä mastertasolla ajamien kisojen perusteella,mestaruus on otettavissa urassa mastertasolla jopa mulla.
Ja urassa olin ajanut kax maata mastertasolla ja johdin mestaruussarjaa. Ajattelin jatkaa mestaruusjahtia,mut olinki open tasolla.:D
Oon tainnu sisuviunan vaikutuksen alaisena reteroinut kisoja.:p
 
Vastaus: DiRT Rally

Osaako joku neuvoa miten youtubeen voi laittaa omia pätkiä?

Esim pleikkarilla share toiminnolla. Share napin kanssa saa tallennettua max 15min pelivideota, jonka voi sitten lähettää youtubeen.
Ei ole siis pelin ominaisuus, vaan konsolin.
 
Nyt onkin hienoa, kun ShareFactoryyn on tullut PIP toiminto, jotta saa replayn mukaan.

Oikeastaan eka kosketus takavetoihin, joten aika varovaista ajoa ja vaikeustasokin vain professional. Käsijarrulla shakedownissa koitin, niin heti pyörähti, joten sitä en juuri käyttänyt.

Kahden EK:n Saksan ralli, olkaa hyvät. (Eka EK cockpit+replay ja toinen replay+cockpit)


Edit:
Subarulla ilman upgradeja on aika vaikeaa:


Edit2:
Miksi ihmeessä olen karttanut takavetojen kanssa ajelua. Tuo vanha Escort on ihan huikea!! Pirun vaikea tuo suomi hyppyineen:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Takapotkuillahan sitä tuntee vasta elävänsä radoilla. Siistejä pätkiä ompulla pistä ens kerran kokonaan cockpit kuvakulmasta.

[video=youtube;GopJiJZqgKk]https://www.youtube.com/watch?v=GopJiJZqgKk[/video]

Ihan järetöntä miten sitä voi ajaa noin kovaa. OIKEASTI
 
Takapotkuillahan sitä tuntee vasta elävänsä radoilla. Siistejä pätkiä ompulla pistä ens kerran kokonaan cockpit kuvakulmasta.
Kiitos, olen pistellyt tähän asti vähän sekaisin cockpittiä ja tv replaytä. Luulen, että jatkossa teen cockpit ja pikkukuvana replayn rinnalle. Ja välillä päinvastoin. Nyt kun mahdollisuus on tuo kakkosraita laittaa.

Tosiaan takavedolla tuntee elävänsä ja oikeassa maailmassa olen paljonkin takavedoilla ajanut, mutta jotenkin nuo tuntui pyörähtävän liian helposti. Nyt pääsi vasta hiukan niiden tuntumaan käsiksi. Vaatii vain totuttelua.



Ihan järetöntä miten sitä voi ajaa noin kovaa. OIKEASTI
Siinä on vain FOV asetukset pistetty sellaiseksi, että näyttää et ois kova vauhti. :D :D :D
 
Ylös Bottom