Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Tosiaan takavedolla tuntee elävänsä ja oikeassa maailmassa olen paljonkin takavedoilla ajanut, mutta jotenkin nuo tuntui pyörähtävän liian helposti. Nyt pääsi vasta hiukan niiden tuntumaan käsiksi. Vaatii vain totuttelua.

Se toki vähän riippuu siitäkin, millä takavetoisella tässäkin pelissä koittaa harjoitella ja ajaa. Itselle nuo vanhat Opelit ja Escortit ovat tässä liian kiikkeriä, mutta sillä 80-luvun BMW M3 e30:lla pysyy aika hyvin tiellä ja nokka kohti oikeaa suuntaa. Sitä suosittelen muillekin, kun haluaa takavetoisilla harjoitella. Siinä on sen verran enemmän painoa, ettei ole niin kiikkerä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itsekin ajoin urassa yhden kauden tuolla Sierran takapotkulla ja aika hyvä sillä oli vetää. Ruotsi tuotti hieman ongelmia ja Montten liukkaat kohdat.
Elite kauden toisessa kisassa Saksassa toinen sija, tyytyväinen olen tulokseen ja Hyundailla kohta täydet parannukset autossa niin ei jää siittä enään kiinni pärjääminen. Kovaa saa kyllä ajaa jos aikoo pohjia tehdä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Se toki vähän riippuu siitäkin, millä takavetoisella tässäkin pelissä koittaa harjoitella ja ajaa. Itselle nuo vanhat Opelit ja Escortit ovat tässä liian kiikkeriä, mutta sillä 80-luvun BMW M3 e30:lla pysyy aika hyvin tiellä ja nokka kohti oikeaa suuntaa. Sitä suosittelen muillekin, kun haluaa takavetoisilla harjoitella. Siinä on sen verran enemmän painoa, ettei ole niin kiikkerä.

Bemarilla olin ajanut yhden kauden, mutta oli niin laiska, ettei kauaa jaksanut. 70-luvun Escort osuu mun lapaseen toistaiseksi parhaiten.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tänään pleikka latasi jonkun Dirtin päivityksen ja kerkesin pari pätkää ajaan ja tuntuma oli vähän oudon oloinen
Voi olla että vain kuvittelen, mutta tuntui että vähän kankeammin olisi auto reakoinut kun lähtee autoa käntämään mutkaan. Voi olla myös että tuo Crew on sekoittanut omat kädet [emoji2].
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuon uuden päivityksen julkaisunuotit löytyvät täältä. Muutoksien ja parannuksien lisäksi Pikes Peak -tapahtuma on lisätty.
 
Rikkoi muuten täysin ohjauksen.

Kääntösäde on yli 900 astetta, enkä saa rattia kääntymään autossa yli 30-40 astetta, vaikka ennen meni 1:1.

Autoa ei pysty ajamaan.
Samoin kaikki ratin näppäimet oli oletusasetuksilla.

Yritin linearisuutta ja saturaatiota säätää, mutta ei saa kuin vielä isommaksi kääntösäteen.

Vinkkejä?

Edit: myös kaikki force säädöt on harmaana.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itsellä ollut ennen pädillä ihan vakio asetukset ja ollut hyvä ajaa, mutta päivitys kyllä muutti surkeampaan suuntaan prkl....
 
Vastaus: DiRT Rally

Rikkoi muuten täysin ohjauksen.

Kääntösäde on yli 900 astetta, enkä saa rattia kääntymään autossa yli 30-40 astetta, vaikka ennen meni 1:1.

Autoa ei pysty ajamaan.
Samoin kaikki ratin näppäimet oli oletusasetuksilla.

Yritin linearisuutta ja saturaatiota säätää, mutta ei saa kuin vielä isommaksi kääntösäteen.

Vinkkejä?

Edit: myös kaikki force säädöt on harmaana.
G29 osalta ovat saaneet korjattua ohjausta, mutta thrustmasterin kanssa mentiin metsään.

http://forum.projectcarsgame.com/sh...y-on-Console&p=1288398&viewfull=1#post1288398
 
Vastaus: DiRT Rally

Allekirjoittaneella Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel ja Thrustmaster TH8A shifteri. Päivityksen myötä en ole saanut shifteriä toimimaan enää ollenkaan ja kaikki ohjainasetukset olivat nollautuneet.
 
Vastaus: DiRT Rally

t150 ei forcet toimi eikä niihin ole säätöjäkään..tulipa susi päivitys ainakin omalle kohalle!!
 
Vastaus: DiRT Rally

Jotakin kuukauden verran ollut Dirtti tauolla.. Pystyykö tota päivitystä mitenkään välttämään jos alkaa ajeluttamaan? Se vielä että itellä Boxin versio kyseessä, liekö tuolla merkitystä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Täällä ei ole viimeisimmän päivityksen jälkeen ollut pädillä mitään ongelmia :) Ihan samalta on tuntunut Impreza '01 nyt päivityksen jälkeenkin. Itse olin tuossa pienellä tauolla Dirtistä, vajaat kaksi viikkoa, ennen kuin taas tällä viikolla innostuin ja kyllä se vaan on ajaminen taas niin kivaa. Imppua on viety limitillä Suomen teillä ja hyvin onkin viety, ihan kärkeä haastaen :)
 
Tässä näkee tän hetkisen tilanteen. Ratti ei käänny juuri mihinkään, ja kun renkaat kääntyy samaa tahtia kuin ratti, niin voi ymmärtää ettei tuosta ajamisesta tule mitään.
https://vimeo.com/171109163

Ennen ratti meni ihan 1:1:een ja vaikka sitä ei näe tästä, niin näkee kuitenkin nopeuseron vanhaan. Ratti kääntyi hieman eri herkkyydellä.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Pädi kuskeilla myös ongelmia, auto ei käänny niinkuin pitäisi ja peli on kyllä kelvoton nyt ajettavaksi.
 
Vastaus: DiRT Rally

Luulisi että tulisi joku pikainen rollback patch ja tuo nykyinen takaisin piirtopöydälle. Piti huomenna ajella, mutta jos peli on päivyttynyt automaattisesti, niin saattaa jäädä haaveeksi.

Aika käsittämätöntä, että noin pahasti pelin rikkova patchi menee testauksesta läpi.

E. Ohjaus on rikki ihan samalla tavalla kuin Ompullakin. Lisäksi tosiaan kaikki asetukset nollaantuneet, eikä forceja pääse säätämään. Jänmä, että valikoissa ohjaus näyttää ihan oikein, mutta itse pelissä auto ei käänny yhtään.
Jooh, kiitos tästä CM. Katsellaan sitten syksymmällä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

PC:llä ainakin mulla toimi kaikki edelleen ihan normaalisti T300:sen kanssa. Oli muuten nyt todella hyvät forcet Hillclimp Audi Quattrossa. Ennen siinä ei oikein ollut mitään tuntumaa, mutta nyt oli todella hyvä ja palautetta tuli jopa jarruttaessa kun autonkori pyrkii elämään. Oli helvetin siistiä tykittää Pike's Peakin soraversiota.

Moderni Peugeot 208 aiheuttaa kyllä edelleen harmaita hiuksia. Ihan tuntuu kuin siinä olisi väärä kääntösäde, kun tuntuu ihan karting ajolta.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehkä TM ratilla pelaavat pääsevät pelaamaan ilman ongelmia , kun poistavat pelin kovolta. Jättävät päivityksen asentamatta, no verkkopeliin näin ei pääse käsiksi, mutta yksinpeli varmaan toimii.
 
Ylös Bottom