Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Muistan aina legendaarisen Colin McRae Rallyn 1999. Vastassa Kankkunen,Sainz,Auriol,Rovanperä jne..
 
Vastaus: DiRT Rally

No Upgrade VW Pololla 2010 Weekly Eventin top tieriin Suomessa. 90 hp vähemmän, ei säätöjä (alusta oli ihan maassa) ja ei painonkevennystä.

Olisi se voinut huonomminkin mennä. Auto otti kyllä paljon vauriota, vaikka ajoin puhtaasti. Ei mekaanikot saanut millään autoa ehjäksi huoltotauoilla. Sen on pakko johtua tuosta liian matalasta alustasta ja Ouninpohjan hypyistä.

Saisi tulla jo se päivitys peliin, PC-version suorituskyky kaipaa edelleen sitä parannusta.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mistä se johtuu et on niin helvetin vaikea saada hyvää starttia rallycrossissa :)

Ehkä johtuu ratin ja penkin välistä.:) Auttamattomasti on lähtö myöhästynyt,jos päästää käkkärin vasta "GO" teksin ilmestyessä ruutuun..ainakin masterlevelillä. Pitää vain yrittää ennakoida,mut sit tulee helposti varaslähtöjä ja joutuu kahesti jokerikiekalle.

Säädän ykkösen aika pitkäx,jottei heti tarvi vaihtaa tai sit lähen kakkosella.


Vois pitkästä ajaa rallicrossia ja yrittää mestaruutta masterleveliltä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Siinä kun ne luvut laskee nelosesta alaspäin niin katsoo sen rytmin ja ennakoi ihan hitosti. Liikkeellä täytyy jo olla kun go teksti on ruudulla. Kakkosella itse lähden aina. Yleensä ekaan mutkaan kärjessä.

Pienellä harjoittelulla varaslähtöjä tulee 1/50 kerrasta.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehkä vähän offtopic mutta tuata.. Yritin n. 15 sivua vilkuilla läpi tätä viestiketjua mutta en löytäny vastausta. Pelaako tätä kukaan Onella/G920:llä? Itellä oli aikasemmin käytös se Thrustmasterin TX 458 Ferrari-ratti jossa forcet oli aivan mainiot. Ratti sano poks ja hommasin tilalle Logitechin G920 mutta siinä tuntuu olevan aivan umpisurkeat forcet vaikka kaikki asetukset laittaa tappiin. Tuntuu kuin noi kaks rattia olis forcen suhteen kuin yö ja päivä. Ja ymmärsinkö oikein että vanhasta G25:sta voisin laittaa polkimet tohon uuteen rattiin? Ton G920:n jarrupolkin kun on aivan liian raskas painettavaksi Wheel Stand Pro:lla pelattaessa. Todettakoon viälä että itelle tää on paras rallipeli koskaan...=)! DLC:nä jos tuloo lisää pätkiä niin ostoa en epäile hetkeäkään.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehkä vähän offtopic mutta tuata.. Yritin n. 15 sivua vilkuilla läpi tätä viestiketjua mutta en löytäny vastausta. Pelaako tätä kukaan Onella/G920:llä? Itellä oli aikasemmin käytös se Thrustmasterin TX 458 Ferrari-ratti jossa forcet oli aivan mainiot. Ratti sano poks ja hommasin tilalle Logitechin G920 mutta siinä tuntuu olevan aivan umpisurkeat forcet vaikka kaikki asetukset laittaa tappiin. Tuntuu kuin noi kaks rattia olis forcen suhteen kuin yö ja päivä. Ja ymmärsinkö oikein että vanhasta G25:sta voisin laittaa polkimet tohon uuteen rattiin? Ton G920:n jarrupolkin kun on aivan liian raskas painettavaksi Wheel Stand Pro:lla pelattaessa. Todettakoon viälä että itelle tää on paras rallipeli koskaan...=)! DLC:nä jos tuloo lisää pätkiä niin ostoa en epäile hetkeäkään.

Käy Advanced wheel settings osiosta muuttamassa Brake Saturation pienemmäksi niin ei tarvitse pohkeet tulessa jarrua painaa.30% on ollut minulla sopiva asetus.Sinne valikoihin pääsee kätevästi ajon aikanakin,niin voi säätää mieleisekseen helposti.

Forcet mulla toimii kyllä G920:lla hyvin,olen joutunut vääntämään itse asiassa niitä vähän pienemmällekin mitä peli vakiona tarjosi.Tunnistaako peli ratin?Se pitäisi jossain valikossa näkyä.

Rallycrossia ei voi vieläkään ajaa tällä ratilla,aivan järjetön tärinä vaikka vääntää forcet lähes nolliin.Tähän bugiin on varmaan tulossa päivitys,koska samaa ongelmaa myös G29 rateilla.
 
Vastaus: DiRT Rally

Käy Advanced wheel settings osiosta muuttamassa Brake Saturation pienemmäksi niin ei tarvitse pohkeet tulessa jarrua painaa.30% on ollut minulla sopiva asetus.Sinne valikoihin pääsee kätevästi ajon aikanakin,niin voi säätää mieleisekseen helposti.

Forcet mulla toimii kyllä G920:lla hyvin,olen joutunut vääntämään itse asiassa niitä vähän pienemmällekin mitä peli vakiona tarjosi.Tunnistaako peli ratin?Se pitäisi jossain valikossa näkyä.

Rallycrossia ei voi vieläkään ajaa tällä ratilla,aivan järjetön tärinä vaikka vääntää forcet lähes nolliin.Tähän bugiin on varmaan tulossa päivitys,koska samaa ongelmaa myös G29 rateilla.

Ratti tunnistuu kyllä.Kokeilin myös Forza 6:sta pitkästä aikaa ja forcet on siinä pikkasen paremmat mutta omasta mielestä huonot siinäkin. Hemmetti kun tietäis onko tämä vika vai ominaisuus..=(! Tänään menos kaverin luo testaamaan samaa rattia.Mikäli sekin on yhtä "huono" niin kai tämä tilanne vaan on nieltävä.. Toisaalta hämmentää täysin toi sun kertoma että jopa pienensit niitä oletusasetuksia..! Itellä kaikki tapissa mutta pidän täysin surkeana noita tärinöitä.Jos esim.kurvi kääntyy oikeaan ja väännän rattia vasempaan,ei oikeastaan minkäänlaista vastusta tunnu jne..
 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;dx-5I5a7p4U]https://www.youtube.com/watch?v=dx-5I5a7p4U[/video]

Ekan kerran varmaan ikinä sain takapotkuisen auton suunnilleen pysymään tiellä. Enää puuttuu vauhti jos siitä voi jotain päätellä että vitos vaihdetta en Suomessa käyttäny varmaan kertaakaan :D. Pikkusen säädin autoa ominpäin niin johan muuttui ajettavuus Sierrassa enemmän itseä miellyttäväksi. Jospa näillä takatuuppareilla oppis vielä ajamaan niin ei oo puolet pelin autoista käyttökelvottomia itselle.

Lisäpätkiä sais alkaa Codemasters suunnittelemaan. Australia olis ainakin itselle mieluinen tai vaikka Kenia. Kunhan on hiekalla suurin osa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Toihan se paras tapa juuri on oppia. Ajaa omien kykyjen mukaan sellaista vauhtia, että pysyy tiellä. Siitä sitten nostaa pikkuhiljaa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Toihan se paras tapa juuri on oppia. Ajaa omien kykyjen mukaan sellaista vauhtia, että pysyy tiellä. Siitä sitten nostaa pikkuhiljaa.

Tuollakaan vauhilla en pysyny tiellä edes Suomessa alkuperäisillä asetuksilla. Sain sen auton jäykemmän tuntuiseks mikä oli tarkoituskin nyt ei perä heitä niin nopeasti ympäri vaikka kaasun säätelyssä pettäis taidot.
 
Vastaus: DiRT Rally

Se e30 Bemari on sieltä 80-lukulaisista ihan hauska ajettava, sillä pysyy Suomessa jopa tiellä ja nokka pysyy oikeaan suuntaan. Muutaman yksittäiseventin sillä ajellut ja ihan hauska laitehan se on. Niin kuin kaikki Bemarit tietenkin...

Toinen yritys professionalilla päättyi täyteen päivitetyllä Impreza '01:llä neljänteen sijaan ja nousua ei tullut, mutta eipä se mitään! Uutta yritystä vaan, mutta tällä kertaa uudella ja pakasta vedetyllä VW Pololla ja ihan hyvin alkoi, kolmossija Walesista! Sen verran on jo kertynyt talliin inssejäkin ja perkkejä, että kaksi päivitystäkin tuli valmiiksi jo ensimmäisestä rallista. Seuraavan kun kitkuttelee vajaatehoisella vielä, niin melkein kaikki tulee jo täyteen.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuollakaan vauhilla en pysyny tiellä edes Suomessa alkuperäisillä asetuksilla. Sain sen auton jäykemmän tuntuiseks mikä oli tarkoituskin nyt ei perä heitä niin nopeasti ympäri vaikka kaasun säätelyssä pettäis taidot.

Itse heitän aina vain jousituksen selkeästi pehmeämmäksi kuin oletuksena ja perät ei mene edellä kokoajan.


Se e30 Bemari on sieltä 80-lukulaisista ihan hauska ajettava, sillä pysyy Suomessa jopa tiellä ja nokka pysyy oikeaan suuntaan. Muutaman yksittäiseventin sillä ajellut ja ihan hauska laitehan se on. Niin kuin kaikki Bemarit tietenkin...

Toinen yritys professionalilla päättyi täyteen päivitetyllä Impreza '01:llä neljänteen sijaan ja nousua ei tullut, mutta eipä se mitään! Uutta yritystä vaan, mutta tällä kertaa uudella ja pakasta vedetyllä VW Pololla ja ihan hyvin alkoi, kolmossija Walesista! Sen verran on jo kertynyt talliin inssejäkin ja perkkejä, että kaksi päivitystäkin tuli valmiiksi jo ensimmäisestä rallista. Seuraavan kun kitkuttelee vajaatehoisella vielä, niin melkein kaikki tulee jo täyteen.

Itse ajelen kanssa Professional tasolla ja on mennyt hyvin,
Ruotsissa toinen, Walesissa toinen, montessa ykkönen (sarjan kärki vasta 7:s kun ajoi ulos), Saksassa ykkönen.

Kaksi rallia (Kreikka ja Suomi) jäljellä ja mennyt kyllä todella hyvin. Ruotsissakin ennen viimeistä EK:ta eroa oli vain kaksi sekuntia kärkeen, mutta meni yliyrittämiseksi ja jouduin resetoimaan autoa. Walesissakin olisin voittanut ilman kahta rallin aikana tehtyä resettiä.

Autona WRC Focus, joka ei ole vieläkään kokonaan päivittynyt.
Alla pari pätkää kauden varrelta. Etenkin Saksan ralli oli todella namia WRC:llä:


 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;8L5oqB7rJ_k]https://www.youtube.com/watch?v=8L5oqB7rJ_k[/video]
Siinä ois rallicrossia niille joita kiinnostaa :)
Ja kyllä Livenä :)
 
Ylös Bottom