Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT Rally

Liigamme saanut kansainvälistä väriä, Sisuvoima kuitenkin tykittänyt ykkösajan tauluun. Käykääpä merkkaamassa omanne. Lisätietoja: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=116415&p=1709788&viewfull=1#post1709788

4 mutkaa ja lopetus. Toinen takapotku putkeen ja avustuksia en suostu laittamaan päälle. Tulos oli eka eläköityminen tässä liigassa. Liian kauan kestää yks kisa itselle autolla jolla ei tykkää ajaa yhtään. Ei jaksa tuntia ajaa yhtä kisaa minkä toiset ajaa puolessa. Neliveto ens kisaan ois paikallaan. Jos on pakko ajaa näillä vaikeilla koko ajan niin pistä sitten suoraan B-ryhmän takatuuppari ens kisaan niin on vielä mukavampaa.
 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;MXVxjUZQspY]https://www.youtube.com/watch?v=MXVxjUZQspY[/video]
Sain taas Muutaman hienon uusinnan tällä kertaa Rallicrossia. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

4 mutkaa ja lopetus. Toinen takapotku putkeen ja avustuksia en suostu laittamaan päälle. Tulos oli eka eläköityminen tässä liigassa. Liian kauan kestää yks kisa itselle autolla jolla ei tykkää ajaa yhtään. Ei jaksa tuntia ajaa yhtä kisaa minkä toiset ajaa puolessa. Neliveto ens kisaan ois paikallaan. Jos on pakko ajaa näillä vaikeilla koko ajan niin pistä sitten suoraan B-ryhmän takatuuppari ens kisaan niin on vielä mukavampaa.
Siellä alkaa nyt torstaina liiga, jossa ajetaan A-ryhmän Lancialla. Mukaan vaan. Liigan nimi Dirt Rally FIN.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kaksi päivää nyt ollut peli ja huhhuh miten loistavaa tämä onkaan!

Mistä näkee kfin liigan yksittäisten pätkien aikoja? Suomen pätkä tuli tosi hyvin ja näytti 2:30min pohjia ja nousin yli kymmenen sijaa yleiskilpailussa. Silti en usko noin hurjiin pohjiin. Aika oli muistaakseni 3:40
 
Vastaus: DiRT Rally

Mistä näkee kfin liigan yksittäisten pätkien aikoja? Suomen pätkä tuli tosi hyvin ja näytti 2:30min pohjia ja nousin yli kymmenen sijaa yleiskilpailussa. Silti en usko noin hurjiin pohjiin. Aika oli muistaakseni 3:40


Ainoa tapa saada yksittäisten pätkien ajat selville lienee laskea ne itse vähentämällä uudesta totaaliajasta edellisen pätkän jälkeinen totaaliaika. Todella yllättävä puute dirtgame.comissa koska yksittäiset pätkäajat varmasti kiinnostavat kisaajia. Lisäksi tuo data on olemassa joten miksei sitä voisi näyttää.

Liigoissa pätkän jälkeinen tulostaulu ja "difference to current best" näyttää silloin tällöin ainakin minulla ihan mitä sattuu. Heittoa voi olla suuntaan tai toiseen minuuttikaupalla.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kaksi päivää nyt ollut peli ja huhhuh miten loistavaa tämä onkaan!

Mistä näkee kfin liigan yksittäisten pätkien aikoja? Suomen pätkä tuli tosi hyvin ja näytti 2:30min pohjia ja nousin yli kymmenen sijaa yleiskilpailussa. Silti en usko noin hurjiin pohjiin. Aika oli muistaakseni 3:40

Ehkä tulkitsit väärin ton ajan..2.32 olit jäljes kärkeä kokonaisajassa suomen pätkän jälkeen.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehkä tulkitsit väärin ton ajan..2.32 olit jäljes kärkeä kokonaisajassa suomen pätkän jälkeen.

Siinä luki current best time. Muilla pätkillä näytti paljonko olin jäljessä oikeasti edellä olevaan sillä pätkällä. Vertailin muutamaan kärkimieheen kokonaisajan muutosta ja perässä oltiin, joten selvä bugihan se oli kun näytti pätkän nopeimmin ajan 6 alkavaksi, ei sen väliä. Tyhmää kyllä ettei yksittäisiä aikoja näe mistään.
 
Vastaus: DiRT Rally

Siinä luki current best time. Muilla pätkillä näytti paljonko olin jäljessä oikeasti edellä olevaan sillä pätkällä. Vertailin muutamaan kärkimieheen kokonaisajan muutosta ja perässä oltiin, joten selvä bugihan se oli kun näytti pätkän nopeimmin ajan 6 alkavaksi, ei sen väliä. Tyhmää kyllä ettei yksittäisiä aikoja näe mistään.
Kieltämättä ajan näytöt vähän bugailee.


Liigoissa pitäs olla mahdollisuus valita,ett muiden ajat näkyy vasta pätkän/kisan ajettua..kuten Simo911 mainitsikin aikasemmin peliyhteisöketjus. Ja myös ois mieleeni,jos pätkiä/maita ei tietäis ennakkoon. Specseissä näkyis vain auto ja eventien/pätkien määrä.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Millä perusteella Rallicrossin finaalin lähtöjärjestys määräytyy?
Siinä näyttää aina käyvän niin että se Pelaajan ajama välierä on niistä eristä se nopeampi.
Olet siis aikojen perusteella sijoilla 1-3. Finaalissa Lähtö voi olla mistä vain välillä 1-6.
Mutta miks? Jos olen ajassa mitattuna kolmas välierässä niin loogisesti ajateltuna pitäs lähtee finaaliin ruudusta kolme.
 
Eikös se mene niin, että heatien ykkönen on ekan semifinaalin paalulla ja kakkonen toisen paalulla, kolmonen ekan lähdön kakkonen jne.

Ja ekan semifinaalin ykkönen on paalulla finaalissa, toisen lähdön ykkönen on kakkosruudussa, ekan lähdön kakkonen on kolmosruudussa jne.

Eli vain neljässä ekassa heatissa aika määrää, muutoin ajetaan vain sijoituksista.
 
Vastaus: DiRT Rally

Maanantain Dirtit Järvenkylän pätkällä, uskomattoman hauskalla Mini Coopperilla![video=youtube;TggS_ouw7lI]https://www.youtube.com/watch?v=TggS_ouw7lI&index=11&list=PL23WomfmJ9QJNia JiBF_XxiY6vIxvLrlp[/video]
 
Vastaus: DiRT Rally

Ajoin viikkoeventin pösön b-ryhmän nelikolla ja oli mielenkiintoisin/viihdyttävin auto ajaa mitä tähän menessä oon ajanu. Paljon tuli ulos ajoja,mut hyvä fiilis jäi autosta.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Profesional kaudesta tuli mestaruus [emoji41], Wrc Subarukin sai myös kaikki palikat.
Elite kausi käyntiin ja Ruotsista alkaa, autoksi otin Hyundai i20 Wrc. Tuntuu taas laiskalta tuommoinen auto mitä ei oo yhtään parannellut. Eiköhän se siittä lähde taas kulkemaan, toisaalta harmi kun tuo autojen parantaminen on näin työlästä. Periaatteessa pitää jokaisella kausi ajaa jos olen oikein ymmärtänyt. Elite sarjassa rupee oleen kilpailuilla jo pituutta, kymmenen pätkää ja kaksi Long pätkää.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itse yritän välttää noilla 2000-> WRC autoilla ajamista Suomessa, koska niillä on joku ihme taipumus kaatua!?? Suomen pätkä on muutenkin tehty aivan liian nopeaksi. Yksikkö siksi, että pelin kaikki erikoiskokeet muodostavat Ouninpohjan. Suosittelen katsomaan tämän [video=youtube;n2s-WqXcG9A]https://www.youtube.com/watch?v=n2s-WqXcG9A[/video] Vertailkaapa niitä paikkoja, mitä tunnistatte. Esimerkiksi hypyt ovat pelissä aivan liian isoja. Kaatumisongelma pitäisi myös poistaa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itse yritän välttää noilla 2000-> WRC autoilla ajamista Suomessa, koska niillä on joku ihme taipumus kaatua!?? Suomen pätkä on muutenkin tehty aivan liian nopeaksi. Yksikkö siksi, että pelin kaikki erikoiskokeet muodostavat Ouninpohjan.

Kysyin täällä samaa niin Simo oli laittanut jonkun 4 pätkän ydistelmän jonka ajaminen oikeassa järjestyksessä jota en nyt juuri muista. Joka lukee Simon viestissä. Muodostaa Ouninpohjan Eekoon. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Ei kai nyt sentään oikoa kuulu ja törmäillä kaiteeseen? :) kontaktia autojen kesken toki tapahtuu ja se on normaalia.
 
Ylös Bottom