Vastaus: DiRT Rally
Itse olen ostanut aina sellaisen 8-10k hintaisen mekaanikon, kun uusi paikka on auennut, mutta en ole päivittänyt niitä vanhoja mekaanikoita parempiin, vaikka rahaa olisikin. Syitä on oikeastaan kaksi: pystyn ajamaan sen verran puhtaasti, että kolmella noin 65-70 tasoisella mekaanikolla pysyy auto käytännössä ehjänä rallien läpi. Aina pystyy korjaamaan niin, että kaikki osat on 95-100 % kunnossa huollosta lähdettäessä. Toinen syy on se, että uusilla kalliimmilla mekaanikoilla ei kuitenkaan ole perkit auki, jolloin auton kehittäminen niillä on hitaampaa, vaikka korjaaminen olisikin nopeampaa. Siksi tulee mieluummin pidettyä noita keskinkertaisempia mekaanikkoja tallissa, koska niillä on kuitenkin jo pari perkkiä auki per mekaanikko, jolloin uuden auton kehitys tapahtuu huomattavasti nopeammin...
Ensimmäinen kausi Impreza '01:llä on Kreikkaa vaille valmis ja vielä ollaan sarjan kolmostilassa kiinni tällä hetkellä, mutta Kreikassa pitää onnistua, jotta se sijoitus pysyy ja tulisi nousu Professional-sarjaan. Viimeisessä rallissa tulee myös viimeinen Impun päivityskin valmiiksi, joten jos nyt ei nousta, niin seuraava kausi ajetaan ainakin sitten täysviritteisellä Clubmanissa, jos niikseen käy. Mukavahan tuolla Impulla on ajella, mutta vähän tarvis saada vauhtia omaan ajoon lisää. Autosta se ei ole kiinni, mutta jotenkin liian varmistellen tuntuu ajo sujuvan. Jos ajan ihan limitillä, niin pätkillä tulee hyvin 2-3 nopeimpia aikoja, mutta virheiden riski on sitten suuri ja harvemmin 6 pätkää putkeen menee virheittä, joten väkisin joutuu vetämään sellaista "90 % suoritusta", joka valitettavan usein on sitten se 4. nopein, joka ei lopulta nousuun riitä...