Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Itellä välil näyttää tyhjää leaderboardit, mutta siihen auttaa kun scrollaa joku 10 sijaa alaspäin niin peli rupeaa sitten lataamaan aikoja ruutuun. Mitään nykimisiä ei ole näkynyt, mutta valikoitten taustamusiikki alkaa hidastumaan kun peliä pitää kauan päällä. Tämä siis ps4.
 
Vastaus: DiRT Rally

Minulla ei mitään pätkimistä ole ollut PS4. Hyvinkin sulavaa menoa ollut koko pelin omistuksen ajan. Olisiko 4-5 kertaa tullut jokin error ja peli kaatunut.

Pelistä itsestään ei hirveästi ole moitittavaa, ainakaan tuosta ajettavuudesta tai fiiliksestä. Suurimmat purnaukset ja ärsytykset löytyy käyttöliittymästä. Tässä muutama mitä itselläni tulee ajatuksiin.

-Leaderboardeja ei pysty selaamaan kuin pätkän ajonjälkeen
-Leaderboardit bugaa noin yleensä muutenkin
-Edes custom eventissä et saa palattua takaisin service arealle ja säädettyä autoa sikäli mikäli olisi säädöt menneet keturalleen (joo, on shakedown mutta silti)
-Superpulteilla maahan jyystetyt mainoskyltit sun muut ja pienet risukot jotka hajottaa auton ihan tuhannen paskaksi (no ei ihan mutta melkein)

Siinä nyt äkkiseltään mitä tuli mieleen. Katsotaan jos jotain muita yön aikana sattuis aamuhorkassa vielä muistumaan.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kitcar saksa ajettu. 5pätkän jälkeen olin 3. tähän mennessä ajaneissa.6.ek meni ihan ok,7 otin varaslähdön.:eek:
8ek:n alussa meni vasen ja oikea sekaisin ja eiku kiveen hajottamaan autoa.Vasen takarengas meni ainaki paskax ja auto oli sen jälkeen tosi vaikea ajaa.Luikerterin maaliin käärmeen tavalla ja tipuin sijalle 11.:)

Kyl Ice7 ja Sisu menee tosi kovaa,mikä ei oo mulle yllätys.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Nyt rupes pätkän jälkeen musikki hidastumaan ja seuraavan pätkän aikana kuva pätki samalla tavalla,ku Ompulla ja sit kuva jämähti ruutuun. Ratilla sovellus sammuksiin,en sen jälkeen kokeillu enää. Jos temppuilu jatkuu,poistan pelin asennuksen ja uus asennus. Jos vieläkin ongelmat jatkuu täytyy poistaa pelitiedot. Jos vieläkin ongelmat jatkuu,peli kiertoon.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ohessa muutama kysymys. Mitä tässä nyt kannattaa kehittää? Käyttääkö rahat parempaan henkilökuntaan vai ajaa ja kerää rahaa autoihin? Saako niitä autoja jostakin kisoista vai pelkästään rahalla? Mulla on ainoastaan ne kaksi autoa käytössä ja kaikkiin ei voi osallistua, joten niitä haluais lisää. Eilen ajoin joonkun dailyhaasteen Focukselle Ruotsissa ja voi veljet sitä vauhdin tuntua! Nyt ymmärrän tämän pelin hehkutuksen. https://www.facebook.com/ThrustmasterOfficial/posts/835787919884226 tuolta trustmaster ratin omistajille säätöjä kokeiluun. En itse ole vielä testannu vaan olen käyttänyt Ompun säätöjä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Autoja saa vain rahalla. Itse suosittelisin panostamaan autoihin, mutta jossain vaiheessa sitten hankkii ne kaikki mekaanikot. Niiden sopimusten uusiminen maksaa, varsinkin hyvät mekaniikot ovat aika kalliita.

Itse hankkisin pari mekaanikkoa aluksi ja sitten pikku hiljaa aina yhden lisää, kun siltä tuntui. Oman tallin rating on vain 70. Nyt pystyy jo aina ajamaan ehjällä autolla, kun mekaanikot ehtivät korjaamaan auton kuntoon huoltotauolla ja muutenkin kun hajottaa autoa niin vähän niin hajoamisella ei niin hirveästi ole merkitystä. Perkkien hommaaminen vähentää grindausta, joten niitä kannattaa ostaa mekaanikoille.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itse olen ostanut aina sellaisen 8-10k hintaisen mekaanikon, kun uusi paikka on auennut, mutta en ole päivittänyt niitä vanhoja mekaanikoita parempiin, vaikka rahaa olisikin. Syitä on oikeastaan kaksi: pystyn ajamaan sen verran puhtaasti, että kolmella noin 65-70 tasoisella mekaanikolla pysyy auto käytännössä ehjänä rallien läpi. Aina pystyy korjaamaan niin, että kaikki osat on 95-100 % kunnossa huollosta lähdettäessä. Toinen syy on se, että uusilla kalliimmilla mekaanikoilla ei kuitenkaan ole perkit auki, jolloin auton kehittäminen niillä on hitaampaa, vaikka korjaaminen olisikin nopeampaa. Siksi tulee mieluummin pidettyä noita keskinkertaisempia mekaanikkoja tallissa, koska niillä on kuitenkin jo pari perkkiä auki per mekaanikko, jolloin uuden auton kehitys tapahtuu huomattavasti nopeammin...

Ensimmäinen kausi Impreza '01:llä on Kreikkaa vaille valmis ja vielä ollaan sarjan kolmostilassa kiinni tällä hetkellä, mutta Kreikassa pitää onnistua, jotta se sijoitus pysyy ja tulisi nousu Professional-sarjaan. Viimeisessä rallissa tulee myös viimeinen Impun päivityskin valmiiksi, joten jos nyt ei nousta, niin seuraava kausi ajetaan ainakin sitten täysviritteisellä Clubmanissa, jos niikseen käy. Mukavahan tuolla Impulla on ajella, mutta vähän tarvis saada vauhtia omaan ajoon lisää. Autosta se ei ole kiinni, mutta jotenkin liian varmistellen tuntuu ajo sujuvan. Jos ajan ihan limitillä, niin pätkillä tulee hyvin 2-3 nopeimpia aikoja, mutta virheiden riski on sitten suuri ja harvemmin 6 pätkää putkeen menee virheittä, joten väkisin joutuu vetämään sellaista "90 % suoritusta", joka valitettavan usein on sitten se 4. nopein, joka ei lopulta nousuun riitä...
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuo Ice:n ja minun ero selittyy sillä, että Ice ajoi jo ennen varsinaista yritystä harkkaa joku pari päivää. Ite lähin vetää kylmiltää :D
 
Vastaus: DiRT Rally

Noista autoista kun niissä on ne kolme eri upgrade tasoa niin nekö ei nouse mitään muuta kuin ajamalla eli mistään ei saa rahalla parempaa osaa ja ne mekaanikot ei vaikuta siihen mitenkään? Ja sitte, mistä saa vettä tuulilasille vai saako mistään.. Nyt sulat raapii sitä pölyä kuivana eikä lasi putsaannu yhtään.
 
Vastaus: DiRT Rally

Noista autoista kun niissä on ne kolme eri upgrade tasoa niin nekö ei nouse mitään muuta kuin ajamalla eli mistään ei saa rahalla parempaa osaa ja ne mekaanikot ei vaikuta siihen mitenkään?

Osassa autoja on enemmänkin noita päivityksiä, esim. Impreza '01:ssä on 5 eri päivitystä. Rahalla ei niitä saa ostettua, vaan "joutuu" ajamalla hankkimaan, joka on toisaalta kivaa, mutta toisaalta se ensimmäinen kausi uudella autolla menee aikalailla niitä ajaessa. Mekaanikkojen taidot vaikuttavat korjausaikoihin huollossa ja perkit, joita voi ostella Team Management-ikkunassa, vaikuttavat päivitysnopeuteen. Yhdistelemällä niitä sopivasti esim. Imprezan kohdalla ottamalla eri henkilöille vaikkapa 4WD-autot, japanilaiset autot, 2000s-luokan, Imprezan automallin jne. saa sitten 5 % nopeammat päivitykset per perkki.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ok, jos ostaa ensin auton ja ajaa noita yksittäisiä custom-ralli pätkiä niin kehittyy kai se sielläkin? Meinaan et ois auto valmiiks upattu kun lähtee sitte myöhemmin careeria ja mm-sarjaa ajamaan?
 
Vastaus: DiRT Rally

Careerin alla custom eventeissä kyllä.

Mut ei siinä niin isoa eroa ole, etteikö sitä uraa kannattaisi ajaa heti, sillä helposti kolmen joukossa silläkin on.
 
Vastaus: DiRT Rally

mitkä on hyvä asetuksen rwd autoihin en tykkää kun se menee aikaa vasemalle :eek:
 
Vastaus: DiRT Rally

Aika hyvin mennyt Profesional kausi. En ole yhtään pohjaa ajanut, mutta kaksi kisaa enään jäljellä ja sarja johdossa. Walesissä tuli voittokin kun ykkösenä ajanut joutui ongelmiin ja Kreikka alkoi hyvin kun ensimmäisellä pätkällä ajoin toiseksi ja sarjassa toisena oleva kuljettaja keskeytti. Hyvältä näyttää sarja voitto, nyt vain maaliin joka kisassa ja pisteet kotiin.
Peli tuntuu edelleen loistavalta, melkein voisin ylistää PS4:sen parhaaksi peliksi.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itellä kävi tänään niin et voitin tuon Clubman tason kauden Mestaruuden! :D
Alla siis Ford Escord sieltä A ryhmästä. Ruotsin rallin voitin. Walesista tuli kakkos sija kaikkialla muualla sain sen kolmannen sijan. Joka on se minimi tavoite jotta pääsee eteenpäin uralla. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Kitcar liigan viimesel ek:l rotkoon ja game over. Koitin rämpyttää recovery mut ei peli antanut armoa. Oli viel iha ok menny toho asti 2 sakkoo vaa ja suht hyvii aikoi. Viimeks saksassakin onnistuin jotenkin keskeyttämään.
 
Vastaus: DiRT Rally

Itellä kävi tänään niin et voitin tuon Clubman tason kauden Mestaruuden! :D
Alla siis Ford Escord sieltä A ryhmästä. Ruotsin rallin voitin. Walesista tuli kakkos sija kaikkialla muualla sain sen kolmannen sijan. Joka on se minimi tavoite jotta pääsee eteenpäin uralla. :)

Meikäläinen ajoi tänään myös Clubmanin loppuun ja tuloksena kakkossija sarjassa tasapistein kolmannen kanssa. Pari kakkossijaa, pari kolmossijaa ja pari nelossijaa oli lopputulos ja ajotapana "95 % suoritus niin, että auto ehjänä maaliin ja antaa muiden keskeyttää edestä pois" :D Autona Subaru Impreza 2001, jonka sain nyt sitten päivitettyä täyteen seuraavaksi vuorossa olevaa Professional-tasoa varten. Ensimmäinen yritys sitä mennään ainakin vielä Impulla, mutta nyt jo on 450k rahaa tilillä, joten ehkä seuraavan kauden jälkeen voisi ostaa taas uudemman auton...
 
Ylös Bottom