Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed (2015)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makikou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Huomenna tätä pääsee koittaan EA Accessin kautta.

https://twitter.com/EAAccess/status/659338879099604992
CSZxN38WUAAdLgk.jpg
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

toi on kyllä paska homma en hyväksy tuolaista hommaa. :mad:
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

toi on kyllä paska homma en hyväksy tuolaista hommaa. :mad:


Viittaatko tuohon EA Access ennakkoon? Sehän on ihan huippu juttu.
25€ vuodessa, saa pelattavaa ja ennakoita.

Ainut mikä siinä on huonoa on, ettei sitä saa Pleikkarille :cool:

Se taas, että peli vaatii aina netin, voi olla harmi.
Mutta se taitaa olla sitä kehitystä... the future, man!
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

EA Accessin kokeiluversio jo ladattavissa Xbonelle. Kokoa näemmä vajaa 19gt, joten omalla maalaisnetillä vasta huomenna pelataan... :D
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

EA Accessin kokeiluversio jo ladattavissa Xbonelle. Kokoa näemmä vajaa 19gt, joten omalla maalaisnetillä vasta huomenna pelataan... :D

EA Access pelejä ei taida saada lataantumaan etänä mitenkään, vai kuinka?
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Kertokaaha joku sitte ku pääsee pelaamaan, että onko tullu muutosta beta versiosta:)
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

On kyllä hämmentävän näköinen peli, en tiedä mihin oikea maailma loppuu ja CGI alkaa.
Märkä asfaltti, joka tässä on pääosassa, on mallennettu kyllä nätisti.

Autojen ajettavuus on kyllä, noh se on erilainen kuin Forzassa. Kestää tottua (varmaan kaiken 10h, jonka tähän käytän).
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Autojen ajettavuus on kyllä, noh se on erilainen kuin Forzassa. Kestää tottua (varmaan kaiken 10h, jonka tähän käytän).

Kannattaa kokeilla varikolla tuunata autoa, niin samalla voi muuttaa tuota ajettavuuttakin. Siellä on tietyissä valikoissa ylhäällä sellainen slaideri, jonka laidoissa on vaihtoehdot drift ja grip. Sitä käyttämällä saa ajomallinnuksesta pitävämmän tai driftaavamman. Helpottanee tottumista :)
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Tuota betaa ku tuli testattua niin miten paljon isompi kartta tuossa viraallisessa pelissä sit on? Ja onko tuo "ikuinen vesisade" muutrttu et pelissä olis joskus jopa autokuiva?
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Ja onko tuo "ikuinen vesisade" muutrttu et pelissä olis joskus jopa autokuiva?

Ei ihan ikuinen vesisade, mutta ei paljon toisinkaan. Vaikka pilvet rakoilevat satunnaisesti, pysyy asfaltti käytännössä aina kostean näköisenä, koska se on "siististi cool". No, tärkeämpää on ettei auto sentään likaannu vaikka kuinka vesikelillä päästelisi. :D

Reipas viitisen tuntia tullut trialia tahkottua, enkä vieläkään oikein tiedä mitä mieltä tästä olisi. Pöhköt välivideot ja reilun arcademainen rellestys tuovat mukavia muistoja menneestä. Yltiöviritetty kuminauha kuitenkin ärsyttää kisoissa jopa tavallista enemmän, kun homma heilahtaa liian selvästi huijauksen puolelle. Driftaus on ihan viihdyttävää eri variaatioineen, kunhan muistaa laittaa auton asetukset luisutteluun kallelleen. Vakiona homma on todella nihkeää ja typerän näköistä käsijarrusta nyppimistä (tehoista riippumatta). Visuaalinen tuuunaus on ehkäpä suurin pettymys: lisäpalikoita pihdataan turhaan ylempiä kuskitasoja varten, ja monia kohteita ei pääse kaikissa autoissa muuttamaan lainkaan. Liian suuri osa avautuneistakin "herkuista" on ihan hirvittävän näköisiä. Käyriä putkenpäitä, jotka sopisivat paremmin Harrikkaan tai lintulaudoiksi soveltuvia spoilerikammotuksia - ei kiitos...

Kaupunki on tosiaan hieman persoonaton, ja nykyään tuleekin siirryttyä tapahtumasta toiseen kylmästi teleporttaamalla. Mutta äärimmäisen hienoltahan peli näyttää muutoin, etenkin pelikuvaa videoihin yhdistelevät pätkät on hämmentävän saumattomasti tehty. Kaikki eivät varmaan todella filtteröidystä ulkoasusta tykkää, mutta mielestäni toimii tällaisessa pelissä loistavasti. Ruudunpäivitys yskähtelee välillä turhan selkeästi. Audiopuoli hanskataan hienosti: näistä murinoista saisi moni muu kaahailu ottaa oppia, ja ääniraita sopii teemaan kuin nenä päähän. Always online -tominnosta ei ole ollut kyllä mitään hyötyä mutta ei onneksi haittaakaan.

Vioistaan huolimatta tätä tulee kuitenkin pelattua yllättävän mielellään, eli jotain Need For Speedin vanhaa taikaa on saatu mukaan.
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Joo kyllä tuunaus on vielä KAUKANA UG1/2 ajoista.... Ja kaupunki tuntuu tosi kuolleelta niinku betassakin jo tuntui. Ajettavuudesta voi olla montaa mieltä tykkää ja toisaalta ei tykkää :D Varsinkin manuaalin puute vie peli iloa.
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Varsinkin manuaalin puute vie peli iloa.

Tämä tosiaan jäi mainitsematta, että ihmettelin samaa. Eipä tuo normikisoissa vielä hirveästi itseä häiritse, kun selkeästi arcade-linjalla mennään, mutta driftauksessa olisi toivottavaa saada perää irti tiestä keppiä hämmentämällä. Nyt ei moinen onnistu.
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Muutama tunti on nyt EA Accessin testiversiota takana. Yllättävän hyvältä tuntuu, vaikka toveri TeRm0zin mainitsemat ongelmat kuten avain järkyttävä kuminauha ja tylsähkö kaupunki hieman pilaavatkin peli-iloa. Tämä on silti askel vanhan kunnon Need For Speedin suuntaan, siitä iso plussa. Visuaalinen tuunaus on toteutettu varsin hyvin, mutta osia tosiaan turhaan pihdataan kuskin tasojen takana. On hienoa, että autoon saa kunnolla leveyttä tuomalla renkaat pitkälle ulos lokasuojista ja sitten sovittamalla liian kapean kumin läskille vanteelle. Camperit vielä ihan tappiin, niin johan on vanhaa kunnon "auto tonttiin" -meininkiä. Ei ehkä kovin realistista, eikä varmastikaan paranna ajo-ominaisuuksia, mutta mitä väliä. Tykkään.
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Visuaalisen tuunauksen monipuolisuus tuntuu vaihtelevan todella paljon autoittain. Tähän saakka ostanut parit bemarit (E46 M3 & uunituore M2), ja niissä molemmissa vaihtoehdot vähissä. Täytyy varmaan tavoistaan poiketen sijoittaa seuraavaksi johonkin katukireään japanilaiseen, josko siihen aukenisi paremmin kilkettä.
 
Vastaus: Need for Speed (2015) [Hype]

Visuaalisen tuunauksen monipuolisuus tuntuu vaihtelevan todella paljon autoittain. Tähän saakka ostanut parit bemarit (E46 M3 & uunituore M2), ja niissä molemmissa vaihtoehdot vähissä. Täytyy varmaan tavoistaan poiketen sijoittaa seuraavaksi johonkin katukireään japanilaiseen, josko siihen aukenisi paremmin kilkettä.

Vielä ei tallista löydy yhtään bemaria, mutta ainakin Toyota Sprinter Truenoon löytyi ihan mukavasti palikkaa. Ei mitenkään älyttömän paljon, mutta useampi setti puskureita ja spoilereita kuitenkin. Tosiaan ei ole kaikki helmanlevitykset ynnä muut vielä auki, niin ei osaa tarkkaan sanoa kuinka paljon tuunattavaa ja eri vaihtoehtoja itseasissa on. Innolla kuitenkin odotan. Kyllä tästä itselle tulee hyvin vahvat UG-fiilikset ja nimenomaan hyvässä mielessä. Kuminauha on ainoa isompi ärsytyksen aihe. Mukavaa kerrankin tuunata ulkoisesti autoja oikein kunnolla, eikä tarvitse niin tarkkaan hienosäätää asetuksia, että saa kierrosajasta sen muutaman sadasosan pois (vtr. Forza ja Project Cars).
 
Ylös Bottom