Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Assetto Corsa
Olen säätänyt. Kilpa vehkeellä se ei ole niin iso ongelma, kun ei körötellä jarrutuksissa montaa sataa metriä.
Vakioautoilla kun pitoa ei ole myöskään mutkassa, niin näyttää et mennään 50-60km/h ja on fiilis ettei urheiluautolla näin hitaasti joudu ajamaan oikeasti. Kun katsoo mittariin, saattaa vauhtia olla 120-130km/h.
Ongelma on tuossa se, että en pysty ajamaan perstuntumalta ollenkaan, koska auto menee joko jarrutuksesta suoraan pitkäksi, tai kesken mutkaa puskee suoraksi. Ellen sitten kyttää kokoajan nopeusmittaria samalla. Ja jos kyttään ja pysyn tiellä, vauhti tuntuu aivan liian hitaalta ja puuduttavalta.
Mikään muu peli ei ole aiheuttanut tälläistä ongelmaa, paitsi GT5/GT6:n siviiliautot joissa ei ole pitoa.
Eli musta tuntuu, ettei missään pelissä vauhdintunne tunnu oikealta, mutta parempi pito jotenkin kompensoi sitä tunnetta, eikä häiritse.
Olen säätänyt. Kilpa vehkeellä se ei ole niin iso ongelma, kun ei körötellä jarrutuksissa montaa sataa metriä.
Vakioautoilla kun pitoa ei ole myöskään mutkassa, niin näyttää et mennään 50-60km/h ja on fiilis ettei urheiluautolla näin hitaasti joudu ajamaan oikeasti. Kun katsoo mittariin, saattaa vauhtia olla 120-130km/h.
Ongelma on tuossa se, että en pysty ajamaan perstuntumalta ollenkaan, koska auto menee joko jarrutuksesta suoraan pitkäksi, tai kesken mutkaa puskee suoraksi. Ellen sitten kyttää kokoajan nopeusmittaria samalla. Ja jos kyttään ja pysyn tiellä, vauhti tuntuu aivan liian hitaalta ja puuduttavalta.
Mikään muu peli ei ole aiheuttanut tälläistä ongelmaa, paitsi GT5/GT6:n siviiliautot joissa ei ole pitoa.
Eli musta tuntuu, ettei missään pelissä vauhdintunne tunnu oikealta, mutta parempi pito jotenkin kompensoi sitä tunnetta, eikä häiritse.