Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lopulta kun simo on näkyvissä niin edessä ajava storkki vissiin sai penaltin edellä ja en tätä huomannut ja osuin suoralla tätä perämiseen keskellä suoraa kun keskityin missä se simo painaa. Neulansilmän jälkeen storkki päättikin tönäistä autoni raivon vallassa päin betonia (en tiedä oliko tahallinen kosto, mutta mitäs noista).
Millos se seuraava nyt sitten starttaa?![]()
Siinä neulansilmässä en tiiä mitä tapahtu ku en ainakaa mun mielestä juurikaan törmänny suhun vaan olin siinä rinnalla niin ne autot jotenkin liimautu toisiinsa ja lähti vetämään molempia oikeelle?![]()
Mun osalta ainakin tauko tulee eteen, koska tunnin päästä menen leikkaukseen ja minimi 2viikkoa saikkua, clio cup itseä ainakin kiinnostaa kovasti rinnalle.Eiköhän tässä ainakin pari kolme viikkoa voida ottaa lomaa.
Tein parit kyselyt koskien tulevaa.
Sitten kaikilla pitäisi olla myös sama auto.Olettussäätöjen pakotus olisi kyllä kiva, jos toimisi vaan niin, että forcet saisi kuitenkin säädettyä. Ainakin näillä gt3-laitteilla tulee säädöillä sen verran isoja eroja, että varmaan vakiosetupeilla saisi jonkin verran tasaisempaa kisailua aikaan.
Onko toiset niin paljon parempia vakiosäädöillä kuin toiset vai kuinka?Sitten kaikilla pitäisi olla myös sama auto.
Varmasti on suuremmat erot säätämättömänä kuin säädettyinä. Itsekin opetellut ja kokeillut säätää vaikka en siitä mitään ymmärräOnko toiset niin paljon parempia vakiosäädöillä kuin toiset vai kuinka?
Toisaalta vähän kaksipiippuinen juttu. Tuohan se oman jännityksensä sekin, että kuka saa setupit osumaan kohdalleen jne. Ja aika hyvin ja pienellä vaivalla tuon auton olen ainakin itse yleensä Simon säätöjen tai jonkun netistä kaivetun random-setupin pohjalta saanut säädettyä kohdalleen, vaikka ei itse säästämisestä juuri mitään ymmärrä.
Saavutin ohjeahia ja en tiä menikö hän varikolle vai mitä tapahtui,ku olinki johdossa..harvinaista mulle!
Voisko joku pistää tulosliuskaa, paalua ja nopeinta kierrosta mulle esim spostilla omenanraato (at) gmail piste com
http://www.twitch.tv/simo911_ps4/v/18508465 tuolta löytyy
Onnittelut Hipheille voitosta ja only4winille kaameesta kiilauksesta. En tajunnut ollenkaan, että rinnalla oli vielä joku kun lähdin Rammarista ohi. Tarkoitus oli ensin mennä sisäkautta, mutta Rammari teki tilan pieneks, niin tein täysin reaktiomaisen siirtymisen ulkolinjalle.
Hiphein vauhti oli kyllä kovaa, vaikka itse en reenannutkaan ennen virallisia sessioita, enkä ole edes ajanut Gt3-autolla kyseistä rataa. Vaikka ei olisi ollut kolareita ja olisin ottanut oikean taktiikan, niin silti Hiphei olis ollut vahvoilla.
Vähän ammuin itseäni jalkaan kun laitoin hardit kisaan, vaikka helppo jälkeenpäin sanoa, että oli selvä soft-soft -kisa. Brake duct jäi kans aivan liian pieneksi. Jarrut ei kerennyt viilentymään suorilla. Siksi jarrutusten loppuvaiheet oli todella myrkkyä.
Jäi sana välistä. Siis pahoittelut siitä, että kiilasin. Huomasin äsken vastaMielestäni annoin sinulle klipissä kyllä hyvin tilaa sisällä, silti tulit yli puolen välin ja otit kontaktin jonka jälkeen lähdit omalle puolellesi ja tulitkin sieltä vauhdilla taas kylkeen?