Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olinpas tyhmä :/ pakasta tuli Leno ja laitoin se myyntiin vahingossa 17,5k hintaan, se meni samantien!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Premium Gold Pack+Jumbo Premium Gold Pack 26 tuli palkinnoksi kun voitin 4 peliä. Onkos Jumbo Premiumissa sitten normaalisti miten paljon kortteja?

Tuossa pakassa on 7 rarea, joten heikompi kyllä kuin mitä aiemmasta semi-pro-tason fut-draftista sain EA Access-aikaan.

Edit: Yllättäen 6 noista rareista oli jotain helvetin soppari-kortteja ja yksi oli jämämokke.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos Nightrider tarkoitit noita instructioneja, niin itsellä vähän vaihtelee formationin mukaan. Mut pääsääntöisesti Wingereille laitan että stay up, vai mikä stay attacking se nyt olikaan. Strikerille target man, ku oon tähän asti käyttänyt suht kookkaita kärkiukkoja. Kaikille pelaajille laitan aggressive interceptions. CDM tontille stay back while attacking. 433 formationissa wingereille cut inside.

- - - -

NIF Kagawa vaikutti ihan pätevältä, joten kävin kopasemassa IF kortin jemmaan. Tuo on mielestäni laskussa pleikkarilla, kun 50k hintaan löytyi sivukaupalla ja vielä pelaamattomiakin. Mut sit taas toi NIF kortti, ite ostin sen aamulla jollain 9k hintaan, niin nyt se myy 12k kantturassa. Snaippailin tuossa web apinalla muutamia kortteja kymmenen kilon tuntumaan. Easy money.

- - - -

IF Martialin kortti oli pakko vaan myydä pois. Nyt katellu tässä jo kolmatta päivää että se ottaa laskuja tuonne 70k tuntumaan ja ei vaan jotenkin luotto riitä tuon kortin kanssa. 79 overall on vaan liian vähän tuolle hintalapulle. Pari kiloa siitä takkiin tuli mut saipahan testata sen kortin, ja en kyllä tykännytkään. Niin se vaan tuo veri vetää tuonne Bundesliigaan tässä fifassa.

Bulista vielä puhuen, niin toi Xhaka on kyllä semmoinen kortti mitä suosittelen kaikille testattavaksi. Aivan loistava laukaus ja kaikinpuolin pätevä kaveri joka osa-alueella. Ja hintaakin taitaa olla discardin verran. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oli tullut pakat ja Messi FUT:n. Ihan hienoa että nuo ennakkotilaajan pakat saa myydä, muuten jäisi aikas kasa kamaa haisemaan varastoon. Sopparit, fitness-kortit ja pari valkkua meni suoraan varastoon omia pelejä varten ja Rafinhasta saan jopa muutaman lantin, muuten se perus tuttu kasa paskaa kahdesta ekasta pakasta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oli tullut pakat ja Messi FUT:n. Ihan hienoa että nuo ennakkotilaajan pakat saa myydä, muuten jäisi aikas kasa kamaa haisemaan varastoon. Sopparit, fittnes-kortit ja pari valkkua meni suoraan varastoon omia pelejä varten ja Rafinhasta saan jopa muutaman lantin, muuten se perus tuttu kasa paskaa kahdesta ekasta pakasta.
Taisit olla boxin puolella joten en ihan satavarma ole miten siellä, mutta squad fitnessit kannattaa kyllä laittaa myyntiin ainakin pleikalla. Niistä saa ihan jäätävästi ku card weight on niin alhainen noiden rarekorttien osalta. Ite listaan ne SP 1400/1800 BIN, ja suurin osa ostetaan suoraan binillä. Ite ainakin ihan mielelläni ostan noilla rahoilla fitness pelaajan ja pistän sen aina sit pelaamaan pelin ku se ykköstiimin jannu alkaa olla 85 paikkeilla fitnessin osalta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä tullut kuin yksi silver squad fitness, löin myyntiin toki. Tulee mitä tulee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä tullut kuin yksi silver squad fitness, löin myyntiin toki. Tulee mitä tulee.

Jees, kyllä noista kannattaa vähän yrittää ottaa selvää aina jos ei ole mitään hajua mitä mikin myy. Toisaalta, sen verran joka osa-alueella on tarjouskilpailua että kyllä noista melkein aina sen alimman binin hinnan saa.

Fiorentinan Kalinic piti napata talteen marketista ku halvalla sain. 12k oli hintalappu, sitä ennen meni yks 10k diili ohi. Ihan vaan kaiken varalta jos noista joskus isompia summia sais, ja saahan niistä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olinpas tyhmä :/ pakasta tuli Leno ja laitoin se myyntiin vahingossa 17,5k hintaan, se meni samantien!
Tää on aika pientä siihen verrattuna, että mun piti myydä Thomas Muller, jonka hinta liikku 50k kieppeillä ja kun piti painaa "Compare Price" niin klikkasin vahingossa Submittia ja meni Mulleri 3k buynow:lla myyntiin :D:rolleyes::mad:

Tämän jälkeen meni hermot ja myin kaikki pelaajat ja ostin rahoilla 15 kpl Premium Gold Packia. Paras pelaaja, joka tuli pakoista oli Shaktar Donetskin Bernard. Että näin :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite oon saanu nyt parin päivän aikana aika mukavasti kerättyä massia tolla özilin pelaamisella, sitä on saanu 45k ja sitte päivemmällä/illalla menny jollain 52-54k :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[h=1]Mahtavia uutisia Viasatin ja Viaplayn ystäville:

Englannin Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät Viasatille ja Viaplaylle syksyllä 2016....
[/h]
Näin kertoi sähköposti, luojan kiitos. Tota oon odottanutkin, saapi suurimmat samasta paikasta ja voi lopettaa sen maikkarin kikkareen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtavia uutisia Viasatin ja Viaplayn ystäville:

Englannin Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät Viasatille ja Viaplaylle syksyllä 2016....



Näin kertoi sähköposti, luojan kiitos. Tota oon odottanutkin, saapi suurimmat samasta paikasta ja voi lopettaa sen maikkarin kikkareen.

huhuu mitä kiimaa! löinkin kesällä maikkarin paskan kiini ku hinta nousee ja tarjonta laskee. Viasatti onkin nyt sopivasti jo ittellä. Olis muuten täydellinen paketti kun tohon sais vielä laligan... voisin jo maksaa vähä enemmänkin. Nythän toi o jotai 20e/kk.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kokeillu tässä näpytellä diego alvesia alle alimman binin mitä o reilummin marketissa, 4k. Jumankauta sielä o porukkaa hunttaamassa ku kaikki 3,7k alle binit menee millisekunnissa. Kaks oon saanu ja molemmat käytettyjä niin joutu pistää etiäpäin.
edit: heh heti ku meni huutelee niin 3,7k pränikkä taskuun. Ei ny mikää hyvä diili mut alko kupolissa jo pimetä ku joutu rämpyttää..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtavia uutisia Viasatin ja Viaplayn ystäville:

Englannin Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät Viasatille ja Viaplaylle syksyllä 2016....



Näin kertoi sähköposti, luojan kiitos. Tota oon odottanutkin, saapi suurimmat samasta paikasta ja voi lopettaa sen maikkarin kikkareen.
***tu tää on hyvä juttu! Mahtaakohan hinnat nousta?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtavia uutisia Viasatin ja Viaplayn ystäville:

Englannin Valioliigan lähetysoikeudet siirtyvät Viasatille ja Viaplaylle syksyllä 2016....



Näin kertoi sähköposti, luojan kiitos. Tota oon odottanutkin, saapi suurimmat samasta paikasta ja voi lopettaa sen maikkarin kikkareen.
Oi helvetti, vielä kun ostaisivat Liigan oikeudet Neloselta, niin tässä olisi huikea paketti kyseessä. Huikein uutinen pitkään aikaan.

Maikkarille en ole maksanut enää aikoihin ja nyt ei tarvitsekaan enää, mitä mm-kisojen aikaan kuukaudeksi Katsomon aina otan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiköhän ne sit rokota kun määräaikasuudet yms. Loppuu. Kymppiä veikkaisin lähemmäs että nousee. Ei varmasti oo halpa liiga.
Mulle kelpais bundes eurosportilta. Tosin jostain syystä ne näkyy mulla ilmatteeks hd1 ja 2. Joten en valita. Ei ne soneralla mun mielestä kuulu mihkään nippuun mitä mulla on. = total ja viasat sportti
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees, kyllä noista kannattaa vähän yrittää ottaa selvää aina jos ei ole mitään hajua mitä mikin myy. Toisaalta, sen verran joka osa-alueella on tarjouskilpailua että kyllä noista melkein aina sen alimman binin hinnan saa.

Fiorentinan Kalinic piti napata talteen marketista ku halvalla sain. 12k oli hintalappu, sitä ennen meni yks 10k diili ohi. Ihan vaan kaiken varalta jos noista joskus isompia summia sais, ja saahan niistä.

Minun piti käydä kans yks hakemassa ku saanu vähän myyntiä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eiköhän ne sit rokota kun määräaikasuudet yms. Loppuu. Kymppiä veikkaisin lähemmäs että nousee. Ei varmasti oo halpa liiga.
Mulle kelpais bundes eurosportilta. Tosin jostain syystä ne näkyy mulla ilmatteeks hd1 ja 2. Joten en valita. Ei ne soneralla mun mielestä kuulu mihkään nippuun mitä mulla on. = total ja viasat sportti
Tuskin nyt sentään 35 euroon nousee, olisi jo aika järjetön summa Viaplaysta tuo ja karsisi katsojia hinnallaan, vaikka itse tuon vielä kyllä maksaisin. Eiköhän se jonnekin 30 euroon nouse ja uskon myös että määräaikaisuudet pysyvät.
 
Ylös Bottom