Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei TOD mene moken haltuun, Dybala kun vetää vauhdista keskityksen oikeella jalalla, ni se on kuule pallopojan naamassa.

[video=youtube;ma8cs0MjBog]https://www.youtube.com/watch?v=ma8cs0MjBog[/video]

(mikähän helevetin laji toi on mitä noi tos pelaa?)

fifa 17
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)



Torennäkösesti


Mitenhän muuten tommonen toimis?

pitch-457073.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pystysköhän joku ammattilainen sedälle neuvomaan miten EA:n sivuilla pääsee tsättäämään jonkun kanssa? Ei meinaan sitten kyllä meinaa onnistua mitenkään.

Menin draftiin pointseilla ja jumaliste pelikellon ekalla minuutilla potki pellolle. Netti ei pätkässy eikä mitään. DNF, ja 2 x 5k kulta pakkoja + silver pelaajapäkki.

No, pakoista nousi sentäs Coman niin ei niin paljon harmita, mut silti. Pakko päästä itkemään jos sais vaikka tokeneita.

Ei mullakaan älyttömiä ole kasassa vielä. Varmaan just jotain 500k tjms jos möisin alimmilla bineillä. Transfer profit näyttää 454k. Tuo ei taida rekisteröidä miinuksia kun ostaa jotain marketista vissiinkään?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pystysköhän joku ammattilainen sedälle neuvomaan miten EA:n sivuilla pääsee tsättäämään jonkun kanssa? Ei meinaan sitten kyllä meinaa onnistua mitenkään.

Menin draftiin pointseilla ja jumaliste pelikellon ekalla minuutilla potki pellolle. Netti ei pätkässy eikä mitään. DNF, ja 2 x 5k kulta pakkoja + silver pelaajapäkki.

No, pakoista nousi sentäs Coman niin ei niin paljon harmita, mut silti. Pakko päästä itkemään jos sais vaikka tokeneita.

http://help.ea.com/en/fifa/fifa-2016/

sit Contact us, ainakin Game Progress Issues antaa ehdotuksena ton Live Chatin


--------------------------------------------

Rakentelin sit tommosseen:
pitch-457194.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Okei, nyt tässä tsättäilen ja ruinaan tokenia. :D

Piti valita jotain liibalaabaa niin sit se tarjos tota chat vaihtoehtoa. Tattista.

Saamarin rotta, ekaks koitti tarjota kultapakkaa! Meitsi et ei jumasviidu 300 FP:tä on mun mielestä enemmän ku yhden pakan arvo, ja sanoin että haluun joko rahat takasin tai mahdollisuuden pelata uudestaan ton Draftin. Sit sanoi et hän ehkä voi antaa mulle Draft tokenin. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Morjes


En jaksanut ruveta joka sivua lukemaan. Oliko niin että myynnistä lähtee 0,97 kertoimella coineja pois?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pystysköhän joku ammattilainen sedälle neuvomaan miten EA:n sivuilla pääsee tsättäämään jonkun kanssa? Ei meinaan sitten kyllä meinaa onnistua mitenkään.

Menin draftiin pointseilla ja jumaliste pelikellon ekalla minuutilla potki pellolle. Netti ei pätkässy eikä mitään. DNF, ja 2 x 5k kulta pakkoja + silver pelaajapäkki.

No, pakoista nousi sentäs Coman niin ei niin paljon harmita, mut silti. Pakko päästä itkemään jos sais vaikka tokeneita.

Ei mullakaan älyttömiä ole kasassa vielä. Varmaan just jotain 500k tjms jos möisin alimmilla bineillä. Transfer profit näyttää 454k. Tuo ei taida rekisteröidä miinuksia kun ostaa jotain marketista vissiinkään?

Vai Coman..... mikä tuuri :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

joku tais Parejosta kysellä aiemmin. Oon alusta asti käyttäny ja tykkään kyllä. Syötöt napsuu ja ihan hyvä laukaus. Pari ylärimaa on tullut laitettua kauempaa, josko seuraava uppois..
CM paikalla peluuttanu ja siihen kaveriksi joku puolustava keskikenttä kun tuo ny ei mikään defence-jyrä tosiaan ole. Pelintekijänä oiva epeli.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miks ei aina voi olla perjantai...??? Siis asiaan, tänään siirrytään rautaliigasta PS 4n ihmeelliseen maailmaan!!
sitä tässä hiukan aprikoin, et onko se ihan järjettömän haastava homma siirtää PS 3:lla oleva Fifa 15n pelitili tälle uudelle raudalle? Vai onnistuuko se edes? Vai alkaako kaikki niinku ihan nollapisteestä? Olen kyllä varustautunut tähän sivistyssiirtoon"sponsorijuomilla"...ainakin Mhartti on tehnyt tämän peliliikkeen hiljattain?? Et jos jotain tipsejä irtoaa, ni olen kiitollinen:)!!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miks ei aina voi olla perjantai...??? Siis asiaan, tänään siirrytään rautaliigasta PS 4n ihmeelliseen maailmaan!!
sitä tässä hiukan aprikoin, et onko se ihan järjettömän haastava homma siirtää PS 3:lla oleva Fifa 15n pelitili tälle uudelle raudalle? Vai onnistuuko se edes? Vai alkaako kaikki niinku ihan nollapisteestä? Olen kyllä varustautunut tähän sivistyssiirtoon"sponsorijuomilla"...ainakin Mhartti on tehnyt tämän peliliikkeen hiljattain?? Et jos jotain tipsejä irtoaa, ni olen kiitollinen:)!!!

nollista lähtee
edit: ea accolla ku kirjaat sisään niin saat pari pakkaa boonusta ku oot vanha peluri
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Serverit jumissa? Mulla ainakin kesti niin perhanan kauan siitä kun pelin pistin boxiin, siitä kun pääsin HUT:n sisälle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laitoin kolmosaccon ilmais-futdraftissa Amateur-tason botin vastaan. Tuonhan nyt voittaa miljoona nolla, mutta tuleepahan testailtua noita palkintoja vs semi-pro fut-draftia ja vähän myöhemmin pro-fut draftia vastaan.

Kerron kohta mitä sain palkinnoksi turnauksen voittamisesta, kunhan serverit vaan ei toisin päätä esim.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just ku marmatin että ihme marketti ku mikään ei liiku. Istahin bussiin ja apina auki niin sinne meni Mälli 16,75k. Jos se tästä lähtis..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moro

Kysytääs mitä pelitaktiikka asetuksia käytätte futissa? Mitkä tuntuisi mielestänne toimivan parhaiten puolustukseen/hyökkäämiseen laadukkaasti? Itse pelaan ps4 versiota jos sillä on jotain merkitystä tuskin, mutta kunhan sanoin.
 
Ylös Bottom