Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuskin pääsee kun ei tolla pelillä ollut mitää merkitystä mihinkää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oiskihan ihan mahottomuus jos Arajuuri pääsis ens TOTW:iin?:rolleyes:

Tuskin pääsee kun oli tasuri.

Huomatkaas noiden ennakkopakkojen kanssa et kantsii avata ne ajoissa huomenna kun tolla Ibra&Aguero-combolla on tuplasaumat nasahtaa pakasta. Avasin jopa äsken pakan kun oli pakko kokeilla, tulihan sieltä englannin logo ja Emre Canni
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuskin pääsee kun oli tasuri.

Huomatkaas noiden ennakkopakkojen kanssa et kantsii avata ne ajoissa huomenna kun tolla Ibra&Aguero-combolla on tuplasaumat nasahtaa pakasta. Avasin jopa äsken pakan kun oli pakko kokeilla, tulihan sieltä englannin logo ja Emre Canni

Jos noista nyt sais edes ensimmäisen rare kortin niin olisin jo tyytyväinen. Toistaseks parasta deluxea on ollu Navas.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos noista nyt sais edes ensimmäisen rare kortin niin olisin jo tyytyväinen. Toistaseks parasta deluxea on ollu Navas.


Kyl se rarekin vielä joskus tösähtää pakasta...


-------------------------------------
JUMALAUTA FUTBINISSÄ TOIMII NOI CHARTITI!!!!



komiasti toi SLimanikin tömähti minimiin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis oikeesti mainostaako ne melkein tuplanneensa lilojen cw:een seuraavaks 24 tunniks. Ihan hivenen epätoivoista... $$$
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parista kortista taitaa tulla kivasti takkiin mitä tuolla klubissa köllöttää. Noh, sama kai se sitten. Toivon että hinnat nouseem
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parista kortista taitaa tulla kivasti takkiin mitä tuolla klubissa köllöttää. Noh, sama kai se sitten. Toivon että hinnat nouseem

Tiistaina uudet promot.. keskiviikkona uusi totw.. perjantaina promot ja lila Fabregas.. lauantaina promot... sunnuntaina promot... ja samaa jatkuu sinne ens syyskuulle...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Möin si first owner Stoichkov.. Harmitti hetken aikaa, kunnes sain sen mitä viime vuonna tähän fifaan toivoin (fresh ofc) ja jäi vähän rahaa tuhlattavaksikin, niin ostin IF Boateng + Vidal + Neuer ja loput säästöön. Ainakin huomiseen ;)

c9981cf8f5f99bf365b637ab421e6a86.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo, nyt on semmoinen tutina että ollaan tämän viikon pohjalukemissa isompien informien hinnoissa. Minä se kyllä pistän tavaraa lihoiksi ja ostan IF Boatengin. Melkoinen siivu lähtee vaihtopakasta, mut elämä on. Kyllä sinne sitä tavaraa pikkuhiljaa takaisin saa! On vain vähän niinkuin aloitettava alusta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo, nyt on semmoinen tutina että ollaan tämän viikon pohjalukemissa isompien informien hinnoissa. Minä se kyllä pistän tavaraa lihoiksi ja ostan IF Boatengin. Melkoinen siivu lähtee vaihtopakasta, mut elämä on. Kyllä sinne sitä tavaraa pikkuhiljaa takaisin saa! On vain vähän niinkuin aloitettava alusta.


Minä pistin kans vähän krääsää lihoiks ku kauppa laahaa. Saan sen Insignen otettua talteen. On kuitenki sellainen kortti joka tulee pysymään clubissa loppuun asti ellei siffiä tule.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo, sama täällä. Joku 75 roska ja pelkkiä raresoppareita.

Mä en enää jaksa stressaa. Jos pelaajat menee tappiolle niin menkööt. Aivan ssssama. Tilillä kuitenki 120k ja vaihtopakassa samanmoinen. Pelaajia klubissa päälle 200 ja 9 pelivalmista tiimiä. Sen verran että auban, mullerin ja vidalin myin yöllä ja ostin takasin 10k halvemmalla takasin, en tehnyt sitten tappioo ihan niin paljoa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muah, mun ei tarvii ressata kun on przaukinen.

Siirtolistalla yks Musa ja muutama Necid, ylimääräset jämäkolikot tunkenu pieniin parannuksiin tohon BPL-tiimiin

pitch-531084.jpg


Ratekiana joko pääpallo Döffille, karmeet pommit keskikentältä, tai perkeleellinen säntäily


Vetoja kyllä tulee, mut...
Thumbnail_Large.PNG




---------------------------------------------------

Viikon päästä olis aikaa turnaustaa hiukan, muu väki lähtee reisssssuuun
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites kun mulla on noi Onuoha v.2.0 ja Onuoha v.3.0 (M-Beba ja Okorere) nyt pakkeina, toimishkohan esim. Shawcross+ Jagielka paremmin? Noi kun ei varsinaisesti osaa puolustaa, eikä toi mahtava peissi ole hirveesti peleissä näkyny
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites kun mulla on noi Onuoha v.2.0 ja Onuoha v.3.0 (M-Beba ja Okorere) nyt pakkeina, toimishkohan esim. Shawcross+ Jagielka paremmin? Noi kun ei varsinaisesti osaa puolustaa, eikä toi mahtava peissi ole hirveesti peleissä näkyny
Vaiha jo liigaa, eiks toi vali oo jo nähty [emoji14] burakkia ja von persettä kehiin..

Olipas äsken peli. Sain kaks punasta. Hävisin :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites kun mulla on noi Onuoha v.2.0 ja Onuoha v.3.0 (M-Beba ja Okorere) nyt pakkeina, toimishkohan esim. Shawcross+ Jagielka paremmin? Noi kun ei varsinaisesti osaa puolustaa, eikä toi mahtava peissi ole hirveesti peleissä näkyny

Minä ainakin testaisin Jagielkaa ja Shawcrossia. Ei minustakaan toi pace puolustuksessa ole ongelma...



Itte päivitin kauheat defence statsit omaavan Gonzalesin Maurizioon.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vaiha jo liigaa, eiks toi vali oo jo nähty [emoji14] burakkia ja von persettä kehiin..

Olipas äsken peli. Sain kaks punasta. Hävisin :(

Nokumääalotinpuranallajaperseellä.

Koitas Miroslav Stochia vasemmal laidalla, on meinaan karu äijä.
 
Ylös Bottom