Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jahas, kusetuspakat ois storessa. Nuo kieltämättä vähän herättää mielenkiintoa kun jopa kolme rarea olisi tarjolla per pakka. Tähän asti ne on olleet niin kiven alla noi rarekortit...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jahas, kusetuspakat ois storessa. Nuo kieltämättä vähän herättää mielenkiintoa kun jopa kolme rarea olisi tarjolla per pakka. Tähän asti ne on olleet niin kiven alla noi rarekortit...

Jotenki tulee sellanen vaikutelma että futti myynnit sakkaa... jatkuvasti liloja ja promot kiertää vähän väliä jo tässä vaiheessa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jotenki tulee sellanen vaikutelma että futti myynnit sakkaa... jatkuvasti liloja ja promot kiertää vähän väliä jo tässä vaiheessa.
Nojoo. Kyllä meitsillä on silmiin osunut noita juttuja missä tyypit kertoneet että ovat murto-osan normaalista määrästään ostaneet pointseja. Syynä hirveä card weight mistä lukeneet, kuulemma.

Onkohan TOTW5 korteissa aloitus XI:llä maajoukkueen paidat kuvissa? :)

Tietääkö kukaan paljon Lewandowskin hinta oli tuossa pari päivää sitten? Vähän ois mielessä jos testais sitä ja Douglas Costaa, ku uskon että alkuviikosta hinnat ottaa vähän nousua. Paitsi että en kyllä taida raaskia pistää treidipakasta puolta lihoiksi jotta sais rahat tohon Lewandowskiin. Costan ehkä vois ostaa seuraavan ison myynnin onnistuessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilen FUT uran ensimmäinen kunnon nosto, kun normi premium pakasta nousi Pogba! No siitä 250k taskuun ja sai vähä treidaus rahaa. Illalla snippaisin sitten IF trapp minimillä, joten siitä ainakin 20k voittoa tällä hetkellä, odotellaan eiköhän tuo nouse kun varsin hyvä hybrid veska.

Pelit ei sitten sujukaan ollenkaan.. Ilmeisesti pelin salat ei oo auennu vielä mulle kun viime futissa kuitenkin 1.divarin mestaruus ja nyt ongelmia 8 divarissaki.
Tämmösel tiimil vedellään täl hetkel.

http://www.futhead.com/16/squads/2633824/

Ei oo jaksanu panostaa ylihintaisiin liigoihin. Kyseinen joukkue todella halpa, kulta kortit alta 1k ja IF 10k.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ensimmäinen inform nosto itelle, kun slimani nous 25k pakasta :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

nousin kutoseenkin jotenkin tuossa eilen.. kumma kun häviämällä saa nousuja :)
eka matsin otin, hirveätä myllyä, kaverilla 2 paikkaa, toisesta rokottaa, 1-0 turpiin. Koko toisen halffin pyörin vastustajan boksin tuntumassa, saldona myös tuhlattu läpiajo jonka jälkitilanteesta pääsin vetämään vielä tyhjiin. Onneksi osuin suoraa maalivahtia päin. Myös yksi tilanne kun olin yksin vitosen viivalla, taas päin. Ei pää kestä :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rupesin pelaamaan eilen pelin ehdoilla niin heti nousu seiskaan. 5 pakkia, park the bus ja high pressure. Annan bottien puolustaa 100%. Pallo ku omilla niin counter päälle ja läpisyöttöä. Syöttöprosentti 50% mutta voittoja tulee.. Ihan saatanan paska peli.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo ite kans varmistin nousun kutoseen. Voiton tarviin viimeisestä pelistä seiskan titleen.

Melkoisen pommin läväytin Schmelzerillä kulman jälkitilanteesta! :eek:

 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rupesin pelaamaan eilen pelin ehdoilla niin heti nousu seiskaan. 5 pakkia, park the bus ja high pressure. Annan bottien puolustaa 100%. Pallo ku omilla niin counter päälle ja läpisyöttöä. Syöttöprosentti 50% mutta voittoja tulee.. Ihan saatanan paska peli.

annoin äsken puolustajien puolustaa, jätkät kahtoo ku konoplankka kävelee välistä ja vetää yläseen. Sitä ennen vielä taklasin sitä mutta matjöö jotenkin luiskahtaa siitä ohi vaikka selvästi ajelen pallolle. Samassa matsissa janari muuten taas kuletti konoplankalla, sen tietokoneukko taklaa mun pakin pelistä pois ja tadaa, baana auki maalille ja pallo sisään. Tulee niin saatanan lahjamaaleja ettei näissä ole mitään järkeä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

annoin äsken puolustajien puolustaa, jätkät kahtoo ku konoplankka kävelee välistä ja vetää yläseen. Sitä ennen vielä taklasin sitä mutta matjöö jotenkin luiskahtaa siitä ohi vaikka selvästi ajelen pallolle. Samassa matsissa janari muuten taas kuletti konoplankalla, sen tietokoneukko taklaa mun pakin pelistä pois ja tadaa, baana auki maalille ja pallo sisään. Tulee niin saatanan lahjamaaleja ettei näissä ole mitään järkeä.

Siilo jos vastus köpettelee tai skillailee niin ai menee sekasin. Sillo tungen jalkaa eteen mutta mulla ainaki ollu suurin osa vaan juoksijoita niin sillo ai pakit on hyvin katkomassa.

On vaan hiton tylsää tollanen peli. Mutta ei tässä hirveästi possesionista palkita.. omilla ukoilla joku pakko mielle mennä vastustajan taakse oottaman syöttöä ku pelaan possesionilla. Sama on syötoissä vaikka miten haen hyvää väylää ja tähtään niin pallo lähtee ihan eri suuntaan yleensä suoraan vastustajan jalkaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Seiskan title kotia, viimeisestä matsista helppo voitto. Kaveri tiesi kyllä kaikki peruskikat, eli että mennään viivalle blokkaamaan vaparit, sit tiesi miten teleportataan oma ukko kulmalipulle kulmapotkuissa jne, mutta itse pelaaminen vaikutti siltä että siellä oli joku 80v papparainen ohjaksissa. Kyllä nämä pelit lähtökohtaisesti on pehmeämpiä olleet mitä pleikka kolmosella oli. Mut eiköhän ne matsit tuosta kovene.

Itse taidan laittaa nyt nuo yksittäiset informit tuolta vaihtopakasta lihoiksi, kun ne tällä hetkellä profitilla sais myytyä. Hyppäis ihan urakalla tuohon Slimani kelkkaan, vaikuttaa varsin pätevältä kaverilta ja on melkein se paras straikker vaihtoehto tuonne Portugalin liigaan.

Andre, Nolito ja Zouma roikkuisi yksinäisinä siellä. Toi Zouma vähän sattuu myydä pois ja sitä pitänee vielä pähkäillä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omat pelit pelattu niin pitkään ku tulee seuraava päivitys. Ei vaan pysty.. tolppaa ja rankkia. Meikäläisen ukkoja saa vetää liukkarilla boksissa ihan surutta. Pelasin jotain kahta veijaria vastaan toinen pallottomana juos minun pakkeja päin lopputuloksena kolme pilkkua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omat pelit pelattu niin pitkään ku tulee seuraava päivitys. Ei vaan pysty.. tolppaa ja rankkia. Meikäläisen ukkoja saa vetää liukkarilla boksissa ihan surutta. Pelasin jotain kahta veijaria vastaan toinen pallottomana juos minun pakkeja päin lopputuloksena kolme pilkkua.

Missä divarissa vedät? Tuli nimittäin tänään ihan sama vastaab viitosessa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meikä on muuten väistelly noita tolppakuteja nyt jo varmaan pari divaria. Alussa noita tuli aivan helkkaristi mut ei enää. Ehkä sitä alitajuisesti oppi laukomaan just oikein, tai sit sitä venaa siihen asti että varmasti on hyvä paikka laukoa jne. Tai sit handicapit on vaan mun puolella. :cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuvitellaan täysin absurdi tilanne, että mulla olisi joskus elämä ja en pääsisi viikkoon avaamaan noita ennakkotilaajan pakkoja, jäävätkö ne sinne kauppaan varastoon, vai onko ne siellä vaan viikon ja sen jälkeen avattavana on jälleen viikon päästä vain 2 pakkaa?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Epäilen että ei toimi, luulis. Kertokaa ihmeessä jos toimii niin säästän kaikki totyyn.
 
Ylös Bottom