Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Seiskadivarissa sahataan. Edellisestä matsista sai minut oikein kiroilemaan ja heitin kertalleen ohjaimenkin...

Eka puoliaika johdat 2 - 0, ei mitenkään kummempi vastustaja pelaajien keskiarvo on alle 80. Toinen puoliaika alkaakin EA:n handicap, vastustaja todennäköisesti nosti hyökkäyksensä "ultra attacking" tms. koska jatkuvasti oli pelaajia kyttäämässä puolustajan linjalla ja lähtee aina vasta syötön jälkeen juoksee täyttä vauhtii pitkän pallon perään. Moinen temppu jatkui koko loppu pelin, pitkä syöttö ja perään. Eikä paitsiota nähtykkään kertaakaan, sen sijaan tuomari vihältää MINULLE kaiken maailman pienistä kosketuksista. Hitaasti mennään boksin sisällä kiinni hyökääjään, pelaaja liukastuu nurmelle ja pilkku. No miksei toinenkin pilkku samalla tavalla? Onneksi torjuin ne, mutta ei se pelasta tilannetta. Kaveri voitti minut 2 - 3. Jätkä vaan juoksi ja juoksi. Jengillä vaan riittää staminaa juosta vaikka koko joukkue oli punasella, puolustus aina takaisin paikoillaan kun alan tekee vastahyökkäystä... Justiinsa €A...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Älkää olko katkeria, se on vaan peliä.
Ainoa peli, joka saa minut oikeasti vihaiseksi. Toki myös nämät tekstiin vihan purkaminen. :D

Ei kyllä oikein liiku mitään muuta kuin sopimuksia nyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksei tässä muuten näy enää pelaajien kemia? Kokonaiskemia vaan
Kyllä ne siinä alla lukee :)

Mut miten yks peli voi ottaa näin kovaa päähän. Siis oikeesti. Noh, alottelin normaalisti 4. Divarin ja peli kulkikin mainiosti, kenties paremmin kun koskaan tässä fifassa. Oli vaan ongelmana, ettei pallo löytäny ikinä maaliin asti, siis ikinä. Kolmeen ekaan peliin mulle ainakin kymmenen(10) huippu paikkaa/per.ottelu, mutta tolpat ja kaikki mahollinen oli aina tiellä. Ja tietenkin vastustaja teki aina ainoasta paikastaan häkin. Turhautuneena ei sit peli voikkaan kulkee ja pari tappioo vielä tilille... Nyt on sit viis(5) tappioo ja kovasti matkalla takas 5. Divariin. Päästettyjen maalien ka. kasvo myös 1,66 :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä vaan pelaan, en jaksa ressaa kun en osaakkaan :D sillä pääsee pitkälle. Tais statsit olla 20-20-35 onlinessä. Äsken sain 5-0 pataan joltain miljoonajengiltä. Oli robbenia ja riberiä. Vein kyllä mun puolustuksen ihan 100-0. Sattu just ite ottaan sen "heikoimman" tiimin peliin. Venäjän liigan jengi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oikeeta tattia sivulle tiimin yleisnäkymässä niin näkyy.
Jaa niinpäs on, katoin vaan pelaajan korttia... Onkohan muuten noissa pelaajien ohjeissa joku bugi? Cdm:lle kun annan ohjeen pysyä alhaalla, niin olis kiva että se kans pysyis siellä eikä juoksis vähän väliä hyökkäyspäässä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaa niinpäs on, katoin vaan pelaajan korttia... Onkohan muuten noissa pelaajien ohjeissa joku bugi? Cdm:lle kun annan ohjeen pysyä alhaalla, niin olis kiva että se kans pysyis siellä eikä juoksis vähän väliä hyökkäyspäässä...
Aika hanakasti menee jos se on joku high / med kortti vaikka sen ohjeen antaakin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika hanakasti menee jos se on joku high / med kortti vaikka sen ohjeen antaakin.
Mutta tuntuu että med / med ja med / high kortitki nousee liikaa. Saattaa toki jotua vaan siitä, että en osaa pelata oikeella tyylillä kun ei oo kerenny intin takia tähän versioon niin paneutua...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

nyt kun on hetken aikaa tuo Memphis ollu niin täytyy kyllä myöntää että on todella hyvä kortti, samalla tavalla kuin douglas costa molemmat ovat overalliaan parempia kortteja.

Nyt alkaa olemaan noita ensimmäisen viikon informeja tallessa tulevaa varten, guarin 138k, mahrez 180k, meier n.35k, nyt kunhan saan suarezin myytyä pitäisikin niille rahoille joku sijotus löytää, itse olen ajatellut if öziliä, mutta onko jollakin parempaa ehdotusta?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä vaan pelaan, en jaksa ressaa kun en osaakkaan :D sillä pääsee pitkälle. Tais statsit olla 20-20-35 onlinessä. Äsken sain 5-0 pataan joltain miljoonajengiltä. Oli robbenia ja riberiä. Vein kyllä mun puolustuksen ihan 100-0. Sattu just ite ottaan sen "heikoimman" tiimin peliin. Venäjän liigan jengi.
Kyl mullakin yleensä ihan rento meininki on, jos tulee tasasesti myös voittoja, mut loputtomasti ei pää kestä. Valitettavasti. Voishan asiat olla "vähän" huonomminkin, kun vaan muutama tappio videopelissä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mutta tuntuu että med / med ja med / high kortitki nousee liikaa. Saattaa toki jotua vaan siitä, että en osaa pelata oikeella tyylillä kun ei oo kerenny intin takia tähän versioon niin paneutua...

Mä oletan, että CDM:n nousut johtuu custom taktiikoista. Olkoon se oletus tai itsensä muokkaama. Eri passing arvo asetuksilla pelaajat pelaavat tietyllä tapaa ja tulevat tarjoamaan syöttösuuntia lähempää tai tekevät pystyjuoksuja tarjotakseen sillä tapaa syöttösuuntaa. Useimmiten, kun peli kuitenkin pyörii paljon keskikentän kautta, jossa CDM on tärkeässä roolissa se aiheuttaa myös sen ristiriidan, että ne eivät aina tottele sitä stay back käskyä, kun ne toteuttavat sitä "custom" taktiikkaa. Se on fakta et stay back asetuksilla CDM ei ikinä näissä fifoissa tule olemaan koko peliä siinä puolustus linjan edessä täydellisesti, mutta on se silti parannus siihen, jos sitä käskyä ei olisi. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

nyt kun on hetken aikaa tuo Memphis ollu niin täytyy kyllä myöntää että on todella hyvä kortti, samalla tavalla kuin douglas costa molemmat ovat overalliaan parempia kortteja.

Nyt alkaa olemaan noita ensimmäisen viikon informeja tallessa tulevaa varten, guarin 138k, mahrez 180k, meier n.35k, nyt kunhan saan suarezin myytyä pitäisikin niille rahoille joku sijotus löytää, itse olen ajatellut if öziliä, mutta onko jollakin parempaa ehdotusta?

Özilin hinta on kyllä sahannut viimme päivinä 220k-340k. Itse pohdin kans sen ostamista
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuskasta on peli mutta onnistunu jotenkin taistelemaan vaikka tolpat paukkuu. Onneks kauppa alkaa pikkasen piristymään, sain ensimmäisen Slimanin pistettyä kiertoon. Tuskailusta sitten piti itteä sen verran palkita ja buustasin bundesia If Marvin Matipilla. Samalla toi kortti on pitkän ajan sijotus. Matipin viimeinen silver iffi ja kovilla statseilla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuskasta on peli mutta onnistunu jotenkin taistelemaan vaikka tolpat paukkuu. Onneks kauppa alkaa pikkasen piristymään, sain ensimmäisen Slimanin pistettyä kiertoon. Tuskailusta sitten piti itteä sen verran palkita ja buustasin bundesia If Marvin Matipilla. Samalla toi kortti on pitkän ajan sijotus. Matipin viimeinen silver iffi ja kovilla statseilla.
Sama täällä. Ostin Matipin testiin, toimii samalla sijoituksena. Paras hopea informi tältä viikolta IMO.
 
Ylös Bottom