Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl siinä aikamoisia nousuja voi jotkut IF:t ottaa kun UPpijuna alkaa puksuttaa, toki iso osa viime vuoden nousuista johtu kolikkokauppiaista, mut kyllä se Laca ja De Gea olis hurjasti nousseet ilmankin(Ja ihan syystä nousivatkin sit)
Mä kyllä väitän tässä nyt vastaan. Tässä on yksittäisiä juttuja nyt niin pirusti mun mielestä jotka vaikuttaa näihin pelaajien hintoihin. Oleellisin on se että jengillä nyt vaan ei ole kolikkoa. Harva oikeesti viittii grindata markettia sillain niinkuin useat täällä.

Mutta tämä jää nähtäväksi, brägging raightsit sille joka on oikeessa. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistin niffi boatengin lihoiks ja sijotin vähän päälle, nappasin iffin kaupasta 238k hintaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistin niffi boatengin lihoiks ja sijotin vähän päälle, nappasin iffin kaupasta 238k hintaan.
Saattoipa olla että nappasit oman korttisi juuri montun pohjalta. :) itse tässä ihan hyvilläni kattelen just markettia. Yöllä alin bin kävi 235k ja oli marketissa useita minuutteja. Nyt on nousua havaittavissa, ja hinta 260k, yksittäisiä tippuu vielä ~250k hintaan.

Siis wattu jos tulee vielä isompi promo tänä iltana...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostelin tossa tilin tyhjäks kun lähti mm guarin 5k, morata 2,5k. Lisää hybridiainesta. Pelaamiseen tää peli on, en jaksa hautoa rahnua tuolla tilillä, jos tulee takkiin niin tulee. Ei mahda mitään.

Ehkä jollain tulee voittoakin joskus.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saattoipa olla että nappasit oman korttisi juuri montun pohjalta. :) itse tässä ihan hyvilläni kattelen just markettia. Yöllä alin bin kävi 235k ja oli marketissa useita minuutteja. Nyt on nousua havaittavissa, ja hinta 260k, yksittäisiä tippuu vielä ~250k hintaan.

Siis wattu jos tulee vielä isompi promo tänä iltana...

"Tupla" mahdollisuus 48h joten varmasti tänään kilahtaa promot storeen... Tällä hetkellä marketti heittä sellaista settiä että eipä tässä arvioida tulevaa millään tavalla. Jos €a heittää lilaa joka viikonloppu ja tälläisen määrän promoja joka viikko niin marketti on yhtä kuin kuollut.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja taas uusi kausi avattu. Nyt nimittäin varmaan viides/kuudes kausi putkeen 7.divarissa. Ei se EA halua päästää minua 6.divarille. Handicapit iskee kummasti aina toisen puoliajalla, kun vaikuttaa olet jo voittanut pelin. Paras oli viimeiset pelit. Puolustus linja juoksee aina palloa kohti, antaa pallon vaan mennä läpi ja tarjoaa hyökkääjälle vapaa tien maalille. :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alotin äsken kutosta. Peli oli 1-1 75minuutille asti. Hävisin sit 5-1. Meni vähä pakka sekasin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hivenen vituttaa kun ostin tota Necidiä, en tajunnu et hopeisten IFien discard-hinta EI ole 9,5K...

tiedä mitä niillä tekis
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, viasatti alkaa näyttää vkl lähtien serie a ja la liga matseja. Ostavat myös ligue 1 lisenssit. Taitaapi olla viasatti urheilumiehen valinta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

"Tarkemmat tiedot kerrotaan kuluvalla viikolla" sanoivat feispuukissa.


Ilmottele jos saat noista tietoa.. voisin laittaa sen näkymään ku leffa ja sarja näkyy muutenki. Voi sitten fitin totveja motmeja katsastella sieltä.


Mikään ei perkele myy ei edes rare sopparit kelpaa 400:lla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikään ei perkele myy ei edes rare sopparit kelpaa 400:lla
Selvästi double chance Hero kortit menee paremmin kaupaksi. Ennen kolikot pyörii pelaajien keskuudessa ja nyt kaikki menee €A:lle.

Nyt kyllä eletään köyhää aikoja Fifassa, saapi nähdä saanko tänäkään vuonna Messiä riveihin. Yrittää nyt olla avaamatta mitään pakkoja ja säästää rahat. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ilmottele jos saat noista tietoa.. voisin laittaa sen näkymään ku leffa ja sarja näkyy muutenki. Voi sitten fitin totveja motmeja katsastella sieltä.


Mikään ei perkele myy ei edes rare sopparit kelpaa 400:lla

Kylläpäs myy. Nimittäin BPL miehet. Ostatte alimmalla binillä vaikka mitä, ja listaatte siten että tulee se kilo profittia. Tänään myyny monen monta ukkoa. Ja noita tipahtelee aika kivasti markettiin myös alihintaisena jos snaiping touhusta tykkää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Selvästi double chance Hero kortit menee paremmin kaupaksi. Ennen kolikot pyörii pelaajien keskuudessa ja nyt kaikki menee €A:lle.

Nyt kyllä eletään köyhää aikoja Fifassa, saapi nähdä saanko tänäkään vuonna Messiä riveihin. Yrittää nyt olla avaamatta mitään pakkoja ja säästää rahat. :rolleyes:

€a on varmasti aika onnistuneesti poistanut kolikoita kierrosta. Promoista kuitenkin suurin osa täyttä paskaa. Eletään ihan omituisia aikoja.. onneks ei ole missään sen kummemmin rahaa kiinni ja informitkin jo maksaneet itsensä korkojen kera takasin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

onneks ei ole missään sen kummemmin rahaa kiinni ja informitkin jo maksaneet itsensä korkojen kera takasin.
Hyvät sinulle. Minulla on 51k kiinni neitsyt IF Kagawassa ja toiset 54k 2 x IF Raffaelissa. Sitten myös 12k kolmessa Fellaini korteissa. (teen jo tappiota, kun kaverin hinnat on tippunut ainakin puolella. Möi vielä ennen heroja 4600 binillä) Onneksi tilillä on vielä n. 90k. :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oikeesti, tarttukaa rohkeesti BPL kortteihin. Tässä muutamia onnistuineita myyntejä, kaikissa vähintään kilo profittia, kalleimmissa kaksi:

Milner
Bony
Darmian
Young
Okore
Barkley
Son

Varsinkin Darmian tuntuu menevän kaupaksi hyvin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oikeesti, tarttukaa rohkeesti BPL kortteihin. Tässä muutamia onnistuineita myyntejä, kaikissa vähintään kilo profittia, kalleimmissa kaksi:
Mulla on vielä paljon opittavaa, kun en itse yksin kyllä millään löydä tollaisia kultasuonia. :eek:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla on vielä paljon opittavaa, kun en itse yksin kyllä millään löydä tollaisia kultasuonia. :eek:
No juu, eihän näillä rikastumaan pääse mut kun jokaisella listauksella myy vähintään yksi, on se päivää kohden ihan hyvä saldo. Mulla ainakin on aamu kymmenestä asti menny yksi tai useampi kaupaksi. Sit täs on se hyvä puoli että tää on käytännön riskitöntä touhua promojen aikaan. Paitsi jos illalla pamahtaa 50k pakat, sit laitan kaikki lihoiksi alimmalla binillä.
 
Ylös Bottom