Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No juu, eihän näillä rikastumaan pääse mut kun jokaisella listauksella myy vähintään yksi, on se päivää kohden ihan hyvä saldo. Mulla ainakin on aamu kymmenestä asti menny yksi tai useampi kaupaksi. Sit täs on se hyvä puoli että tää on käytännön riskitöntä touhua promojen aikaan. Paitsi jos illalla pamahtaa 50k pakat, sit laitan kaikki lihoiksi alimmalla binillä.


Laitoin ite Musan ja yhden Necidin teuraalle, ei kestänyt olla PA. Taidan kans alkaa pyörittää noita halpoja BPL-hemmoja. Ja Milner täytyy ostaa testiin kun se nyt kerran on CM eikä perkeleen RM
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laitoin ite Musan ja yhden Necidin teuraalle, ei kestänyt olla PA. Taidan kans alkaa pyörittää noita halpoja BPL-hemmoja. Ja Milner täytyy ostaa testiin kun se nyt kerran on CM eikä perkeleen RM
A.Moreno myyty 2,1k hintaan. Melko halpa toi kortti kierrättää.

Barkley myy kyl hyvin.

Tässä on varmaan etua siinä että noita BPL kortteja on useita. Sit ku se töhö selailee sitä markettia ni se saa ahaa elämyksen jostain niistä korteista. Morenoa ostaavat varmaan vanhasta tottumuksesta. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kovasti tippuu toi boateng... 210k lähti äsken. Si että kun ois taas puoli päivää oottanu
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäisköhän kokeilla tota Atsu, Dyer, Lennon, Townsend-akselia kaupata? kohtuullisen pacerikasta sakkia discard-hinnoin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäisköhän kokeilla tota Atsu, Dyer, Lennon, Townsend-akselia kaupata? kohtuullisen pacerikasta sakkia discard-hinnoin
Lennonin jättäsin pois, muuten kuulostaa hyvältä.

Persus vieköön tuota Boatengia. Note to self: Isot TOTW ostot tehdään aina, AINA vasta keskiviikko iltana.

Aina sama juttu, miksi sitä ei koskaan opi? :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No täytyy toivoo että se tosta nousee ees jonkin verran. Uskoisin niin että varmaan sinne 250k tasolle kiipee takasin boxilla. On kuitenkin se toppareiden toppari bundesissa. Ja intöte houl vaid wöörld.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No täytyy toivoo että se tosta nousee ees jonkin verran. Uskoisin niin että varmaan sinne 250k tasolle kiipee takasin boxilla. On kuitenkin se toppareiden toppari bundesissa. Ja intöte houl vaid wöörld.

Chiellini on eri mieltä tosta viimeisestä ;)


Nyt ei pysty pelaa onlinessä muuta ku seasonia ja draftia.. online single ja cupit heittää että vastustajaa ei löydy? Eikö noita kukaan pelaa vai koittaako €a väkisin tonne draftiin ohjata. Yhteys piuhalla ja Nat1 joten ei pitäis olla siinä vikaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl mulla löytää ihan hyvin kokoajan. Joskus kestää hivenen mut ei oo jööny löytymättä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl mulla löytää ihan hyvin kokoajan. Joskus kestää hivenen mut ei oo jööny löytymättä.

sama homma, muutaman kerran jääny löytymättä mutta kyllähän ton pystyy hyväksyy ku on jotai 100matsia alla jo.
Voiko johtua siitä että se yrittää hakee ipn perusteella mahdollisimman läheltä sitä vastusta, mutta jos sieltä jostain jenkeistä on tarjolla ukko, se skippaa sen suosiolla..?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

A.Moreno myyty 2,1k hintaan. Melko halpa toi kortti kierrättää.

Barkley myy kyl hyvin.

Tässä on varmaan etua siinä että noita BPL kortteja on useita. Sit ku se töhö selailee sitä markettia ni se saa ahaa elämyksen jostain niistä korteista. Morenoa ostaavat varmaan vanhasta tottumuksesta. :)
Pyörittelin jonkun viikon tota Morenoa kun niitä sai 2500 ja meni kaupaksi 3500, mutta siinä on hinta tullut aika roimasti alas ja alkoi tuntua että tarjontaa enemmän kun kysyntää niin vaihdoin pelaajaa Inleriin.
Tota Jagielkaa oon pyörittänyt nyt lähiaikoina, sitä löytynyt 1500 ja myynyt 2300-2500.

Ostin kokeiluksi tota Darmiania 5 kpl 3200-3400 hinnalla ja 3 niistä meni ekalla kierroksella kaupaksi 4300-4500
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pyörittelin jonkun viikon tota Morenoa kun niitä sai 2500 ja meni kaupaksi 3500, mutta siinä on hinta tullut aika roimasti alas ja alkoi tuntua että tarjontaa enemmän kun kysyntää niin vaihdoin pelaajaa Inleriin.
Tota Jagielkaa oon pyörittänyt nyt lähiaikoina, sitä löytynyt 1500 ja myynyt 2300-2500.

Ostin kokeiluksi tota Darmiania 5 kpl 3200-3400 hinnalla ja 3 niistä meni ekalla kierroksella kaupaksi 4300-4500

Niiiiiiin se käy. Ez $$

- - - -

Mutta joo. Nyt eletään jänniä aikoja. Pistin perkuta sen Boatengin lihoiksi. 281k maksoin ja 240k pistin eteenpäin. Tutinat on että sieltä joku isompi promo vielä tulee, ja lisäksi tässä on vielä 25h siihen että poistuu pakoista, joten pystyn pikkuisen tappioita tuosta ottamaan takaisinpäin. Voi olla että laskee lähemmäs 200k viivaan tuo kortti.

Tunti vielä niin saa melkein varmuuden sille tuliko tehtyä fixu moovi. Jos kahdeksalta jollottaa promot storessa niin venaan, jos siellä ei ole mitään niin venaan silti. Nimittäin yöllä ja aamulla toi Boateng oli laskenut tosi roimasti. Siellä ei jenkkilässä vissiin ole kalkkua tai sitten kiinnostusta koko kortttiin. Aamuvuoroon meno niin siitä saa heti kuuden aikoihin alkaa ihmettelemään mitä sen kanssa tekee.

Mut nyt ollaan ilman, katsotaan jäädäänkö ilman. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en tiie mitä sen kanssa tekis. Nyt siitä sais verottomana 190 eli melkein 50k tulis takkiin, epäilen ettei se tule laskenaan enää kovin paljoa koska nyt se on 200k ja normikin on yli 100k.
Paska sijotus kaikenkaikkiaan. Mutta hyvä kortti se on, tietty vaarana on siffi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

prkl, olen uhri. Tuplaonni houkutti ostaa 2k pointseja... pelkkää paskaa. Ei enää ikinä. No ehkä sit ku tulee if messi, siihen on onneksi aikaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Messi joutuu kohta linnaan niin tulee messi behind the bars erikoisversio. Anal probe arvo 99.

Tuuuliis ? Matsia ? Samhuu ? Joku
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pääseekö jostain vielä näkemään fifa 15 futin squadia minkä aikanaan omistin?
Onko muitten mielestä noi maalien uusinnat menneen aika huonoon suuntaan, huonot kuvakulmat eikä tilaanteesta saa mitään käsitystä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

prkl, olen uhri. Tuplaonni houkutti ostaa 2k pointseja... pelkkää paskaa. Ei enää ikinä. No ehkä sit ku tulee if messi, siihen on onneksi aikaa.

Näin se vaan onnistuneesti pyörii €a:n tupla hypetys.... Onhan toi ollu lähellä ittelläki että pistäis muutaman euron lisää pyörii. Mut onneks on kuvotus vielä voittanu ja pysyny kakkapusseista erossa. Jumboa taas tarjolla joten hinnat taas vähän nytkähtää alaspäin.. Kaupannu Dyeria ostan 900 ja myyn 1,9k.. hyvin tuntuu liikuvan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin siis pystynkö tekemään kauppaa myös puhelimella tuolla fifa15 sovelluksella? Futissa siis?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näin se vaan onnistuneesti pyörii €a:n tupla hypetys.... Onhan toi ollu lähellä ittelläki että pistäis muutaman euron lisää pyörii. Mut onneks on kuvotus vielä voittanu ja pysyny kakkapusseista erossa. Jumboa taas tarjolla joten hinnat taas vähän nytkähtää alaspäin.. Kaupannu Dyeria ostan 900 ja myyn 1,9k.. hyvin tuntuu liikuvan.

muutama vk sitten vielä vannoin ettei enää pakkoja, kun niistä ei mitään saa :) vaan ei pää kestäny kun myynnitkin sakkas, jostain oli ilo saatava. Ois käyny vaikka ostaa laatikon kaljaa ennemmin..
mä oon pyöritelly nyt Deulofeuta, samaan hintaan näyttää liikkuvan ku Dyer.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

muutama vk sitten vielä vannoin ettei enää pakkoja, kun niistä ei mitään saa :) vaan ei pää kestäny kun myynnitkin sakkas, jostain oli ilo saatava. Ois käyny vaikka ostaa laatikon kaljaa ennemmin..
mä oon pyöritelly nyt Deulofeuta, samaan hintaan näyttää liikkuvan ku Dyer.

Juu pakoista saa jopa huonommin takas ku 15 hulluina aikoina. Just aukasin divari päätös pakan ja koko paska discardia..
 
Ylös Bottom