Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei kannata odottaa liikoja, jos melko hyvällä prosenteilla tulee kuitenkin jotain aivan muuta kuin sinistä/ovr alle 80. mhartin sininen rollen/messin screenshot postausta odotellessaan.Toivottavasti tulee jotain hyvää päkeistä, kun 8k niihin tuhlaan tuossa lauantaina.
Ei kannata odottaa liikoja, jos melko hyvällä prosenteilla tulee kuitenkin jotain aivan muuta kuin sinistä/ovr alle 80. mhartin sininen rollen/messin screenshot postausta odotellessaan.![]()
Ja viimeksi kun tuon tein Fifa15-pelissä, viimeisessä pakassa oli Kompany ja muuten tuli totaalinen kasa paskaa.Joo eihän toi oo ku alle puol milliä jos coinseilla pakkoja avais
Ei ole kyllä Hazardi ja agueero pahan hintasia. Nyt pohjalla itellä (jaksa saa myytyy IF gayat) jotain +900k kieppellä ja futbinin mukaan pitäisi olla joku 1,4 milliä että saan mun BBVA tiimin ostettua.Mutta lähinnä onkin tarkoitus saada kasaan edes hieman coinseja, jotta saan kivan ykkösjoukkueen = Hazard+Rooney+Kompany+De Bryune+Aku-Eero. Ja kun 300k on jo pohjalla, niin ei tuo varmaan kauhean vaikeaa ole.
Eikös se nyt oo jo laskettu? Muuten tuo rivi mutta godinin tilalla on raaaamos. Sai muuten alaba toisiksi eniten ääniä messin jälkeen. Kristiina oli 3viimene.
Emmä tiiä tosta listasta mitä katoin hävis boatengiki ja vaihtu alvekseen. Ehkä mä nään vaan omiani tai en osaa tulkita tota.wat?
Just oli uutista et Marcelokin matkusti tonne julkistuskaalaan
Emmä tiiä tosta listasta mitä katoin hävis boatengiki ja vaihtu alvekseen. Ehkä mä nään vaan omiani tai en osaa tulkita tota.
![]()
Vai oonko ymmärtänyt väärin ettei yleisö sitä äänestäkkää?
No se selittääJuu sen virallisen FIFPro World XI:n äänestää pelaajat, koutsit jne. 6500 äänioikeutettua. Mä en oikein tajua et mikä toi yleisön äänestys sit on
This.Paska TOTY, ei mulla muuta.