Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Pro

Vastaus: PS4 Pro

Tätä on kyllä vaikea uskoa. Kyseessä on kuitenkin Sonyn oma formaatti. Käsittämätöntä.
Olisi toisaalta kiva tietää mistä tuo "confirmed" -lähde on peräisin. Asian kirjoittaminen kun ei vielä aivan vahvista asiaa.

PlayStation EU exec Jim Ryan confirms to BBC News that PS4 Pro will not include a 4K Blu-Ray player. Paraphrasing: The focus is on games

https://twitter.com/Rob_Crossley_/status/7736168139597455364
 
Vastaus: PS4 Pro

Jepp.. Itseasiassa käytännössä perus PS4 ajaa asiansa. ( koska HDR tuki päivityksellä ) Pro ei tuo paljoa lisäarvoa.
Ne kenellä on 4k / HDR TV, on Netflix ja Youtube appsit TV:ssä. Ja kenellä on ko. TV, "tarvitsee" UHD soittimen.. joten pitää miettiä vakavasti One S:n ostoa tai sitten ihan kunnollista soitinta ja odotellaan Scorpionia. Nyt Sony teki flopit.. aiai..
 
Vastaus: PS4 Pro

Kyllä tämä kaiken hypen jälkeen on pettymys. Ainakin minulle. Osasin vielä 10 tuntia sitten odottaa tätä konsolia ja kelasin pitäisikö minun tämä hommata. Nyt olen entistä varmempi ja vastaus on: en aio ostaa. Nämä puutteet on liian suuret, ikävä myöntää. Veikkaan Microsoftin olevan vahvoilla tällä hetkellä..
 
Vastaus: PS4 Pro

CrxzQNVUMAAbYOZ.jpg


Lähde: http://www.videogamer.com/news/play...cs_revealed_launches_november_10_for_349.html
 
Vastaus: PS4 Pro

Ei vakuuta, ei vakuuta. Odotin enemmän jo pelkän konsolin ulkomuodon suhteen, mutta onkin käytännössä 2xps4 päällekäin. Ja mihin jäi konsolin kaikki tekniset tiedot? Eikö niitä ole vielä lyöy lukkoon?
 
Vastaus: PS4 Pro

Ei vakuuta, ei vakuuta. Odotin enemmän jo pelkän konsolin ulkomuodon suhteen, mutta onkin käytännössä 2xps4 päällekäin. Ja mihin jäi konsolin kaikki tekniset tiedot? Eikö niitä ole vielä lyöy lukkoon?

Kyllä kaikki tekniset tiedot on pakosti lyöty lukkoon, kun konsoli tulee jo tämän vuoden aikana myyntiin. Ei enää ole aikaa muutoksiin.
 
Vastaus: PS4 Pro

No joo, ymmärtäähän tämän että vanhoja setiä(läppä elkää suuttuko:p) harmittää tuo UHD Blu ray homma, mutta itselle ei voisi merkityksettömämpi homma olla. Onhan noitten fyysisten elokuvien/sarjojen myynti laskemaan päin.
 
Vastaus: PS4 Pro

No joo, ymmärtäähän tämän että vanhoja setiä(läppä elkää suuttuko:p) harmittää tuo UHD Blu ray homma, mutta itselle ei voisi merkityksettömämpi homma olla. Onhan noitten fyysisten elokuvien/sarjojen myynti laskemaan päin.

Tämä. En osta pelejä enkä elokuvia levyillä. Sony on seurannut datavirtoja ja tullut tulokseen ettei fyysisellä elokuvalevyllä ole tulevaisuutta. Keskittyvät pelaamiseen ja elokuvien 4K-suoratoistopalveluihin.
 
Vastaus: PS4 Pro

Itse en usko että fyysinen levy jää vielä pitkään aikaan pois. Kuvanlaatu on parempi fyysisenä kuin striimattuna ja nettiyhteys pitää olla käytännössä todella hyvä jotta saa kaiken irti striimistä. Itse näen että metsään mentiin. Microsoft teki asian paremmin jo One S:llä. ( tulossa jopa dolby vision/atmos ja dts-x tuki )
 
Vastaus: PS4 Pro

:) jos ei ole uhd levy tukea niin eipä tarvi tuskailla jo hyllyssä oleva uhd soitinta vaan jää käyttöön :D
Ostoon menee heti
 
Vastaus: PS4 Pro

UHD blue ray ps4 slim mallissa olisi ollut hyvä lisä uuden xbox onen tapaan. Koska nyt ei ole juuri mitään syytä vaihtaa vanhaa ps4 mallia, slim malliin.
 
Ylös Bottom