Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality [Hype]

Tuntui Arsenalilla tasuri Barcasta melkein voitolta, tuulettelin ihan hulluna.

Mulle taas jostain syystä tuo Barca vastustajana on paljon helpompi kuin esim.Atletico Madrid tai Saksa. Tiukasti puolustaa vaan ja ennemmin tai myöhemmin pallonriisto onnistuu ratkaisevassa paikassa josta olen sitten päässyt karkuun tai 2 vs 1 hyökkäykseen, kun Barcan puolustuslinja on niin ylhäällä. Ja ne vähät tilaisuudet pitää sitten vaan käyttää 100% tehokkuudella, jossa ihme kyllä olen onnistunut. :D

Kyllä niitä maaleja alkoi itselläkin tulemaan kun alkoi pelaamaan jalkapalloa, eikä Fifaa..

Tuntui Arsenalilla tasuri Barcasta melkein voitolta, tuulettelin ihan hulluna.

Ylipäätään jo tämän demon kanssa olen saanut sellaiset fiilikset, joita en koko viimevuoden Fifa painoksen kanssa saanut vuodessa.

Ei kaduta ennakkotilaus sitten yhtään.
Tilasitko fyysisenä vai diginä tämän?

Kokeilin tuota uusittua maalivahtien tekemistä :D puolustamalla tahallani huonosti :D
Sieltähän tuli muutama ihan uus animaatio. Ihan huikea ero viime vuoteen.

Oon ehkä 7 peliä pelannu top player tasolla ja jääny kolmesti nollille. Ei oo silti hirveästi nuo maalimäärät kyrsiny koska on tuntunu että vika on enemmän omassa pelisilmässä kuin pelissä. On kyllä törkeän hyvännäköinen peli kyseessä. Ja tuntuma on parantunut uusien animaatioiden ja paremman tuomarin ansioista. Ylipäätään pallo tuntuu paremmalle vaikkakin edelleen liian nopealle syötöissä jos kuvittelen oikein mitä tämä on online peleissä minuuttien haun jälkeen muita vastaan. Taktiikoiden vaihtoihin sun muihin en ole tutustunut yhtään miten ne vaikuttaa peliin. Mutta edelleen tulee semmoisia hyviä pes hetkiä että tekoälyn puolustus on levällään tai sen saa sahattua hajalle jos tekee oikeita ratkaisuja. Videolla ei ole yhtään semmoista maalia koska ne kaikki tilanteet lauoin niukasti ohi. [video=youtube;JHhM05fE36w]https://www.youtube.com/watch?v=JHhM05fE36w[/video] Barcan maalit regular tasolla loput Top player. Pass support 1

Jaa eli Top Playerillakin aika alhaset maalimäärät?Tai siis..öö..

Top Playerilla ja 10min erillä pelasin PES 2016:sta.

Demo näyttää ja tuntuu todella hyvältä, mutta näinköhän online puoli on taas yhtä kuraa kuin edellinen versio, ainoa syy miksi edes harkitsisin fifan ostamista, kun futiksen pelaamisessa yksin ei ole minkäänlaista fiilistä, kuitenkin vastassa on vain kone.

Saksa-Ranska
laukaukset 18(10) vs 4(3)

Nyt oli mielestäni jo ansaittu tasapeli:

Ps. Tiedän, että on apuja päällä ja ei muistuta jalkapalloa, mutta rentouttavaa pallottelua tuo mulle onkin.

Saksa-Ranska

Ps. Tiedän, että on apuja päällä ja ei muistuta jalkapalloa, mutta rentouttavaa pallottelua tuo mulle onkin.

On toi tietysti sillee ihan ok näkönen,mut pisti miettimään et tyytyiskö 16-versioon. No demon vois kohta varmaan ladata..

Videot ei tälle pelille tee täyttä oikeutta, koska parasta on se fiilis mitä tästä saa.

Mun puolesta voitaisiin vaikka kaikki muut pelit perua, jos vain pääsee PES 2017 pelamaan. On se niin hyvä! :)

Videot ei tälle pelille tee täyttä oikeutta, koska parasta on se fiilis mitä tästä saa.

Mun puolesta voitaisiin vaikka kaikki muut pelit perua, jos vain pääsee PES 2017 pelamaan. On se niin hyvä! :)

No vähän ajan päästä demo on latatunu. Suhtaudun aika skeptisesti tähän tuotokseen. Mutta 2016 oli kyl erittäin hyvä..

Maailma pelaa PESSIÄ voidaa lopettaa kaikki! :D

Saksa-Ranska

Näköjään sinullakin laukauset karkaa ylös. Jos joku keksii miten ammutaan alas niin saa kertoa :)
Alhaalla on läpiajo tilanteessa eniten tilaa.

Alas ammutaan pistämällä vasen tatti "väärään suuntaan" laukaisun aikana. Se tuntuu sen verran luonnottomalta, ettei oikein tule luonnostaan ja unohdan tehdä sen.

Eli maalia kohti = ylös
Omaa maalia kohti = alas
Ylös/alas = vasen/oikea nurkka.

Alas ammutaan pistämällä vasen tatti "väärään suuntaan" laukaisun aikana. Se tuntuu sen verran luonnottomalta, ettei oikein tule luonnostaan ja unohdan tehdä sen.

Eli maalia kohti = ylös
Omaa maalia kohti = alas
Ylös/alas = vasen/oikea nurkka.

Suomeksi Maalia kohti = Ampuu ylös
Vasen = Vasen alakulma
Oikea = Oikea alakulma
Ja muut on sitte jotai tuolta väliltä.

Mikä sun laukaus asetus on Basic vai Advanced? Itse käytän Advancedia kun viimeistely mahdollisuudet on monipuolisemmat

Advanced on käytössä. Tuo on vähän siitä hassu, että voit vetää kaukaakin täydellä voimalla ja saat pallon alas.

Oikeastaan vaikeinta onkin saada pallo nousemaan pallon verran nurmen yläpuolelle ja siitä ylöspäin.
Tällä hetkellä omat vaihtoehdot on vain maata pitkin, tai hervottomasti yli.

Yleensä maalit tuleekin paikoista, joissa asento on huono ja laukaus epäonnistuu, tai kimpoaa jostain. Harvassa on maalit, joissa veto lähtee hyvin.

Suosittelen manuaalivetoa, kyllä sitä oppii käyttämään ihan parin ottelun aikana riittävällä tasolla. Ja kokoversiossa voi mennä harjoittelemaan vaikka kolmella pelaajalla veskaa vastaan niin saa helposti tuntumaa siihen.

Itse aina tykkään välillä Pro Evoissa mennä vain ihan potkimaan harjoituskentälle, kokeilla kaikkea kivaa ja opetella uusia asiota sekä monipuolistaa omaa peliä. Aikoinaan siellä oli myös mukana minipelejä, joita oli hauska välillä pelata. Onhan siellä toki nykyisin niitä lyhkäisiä harjoituksia, jotka voi läpäistä.

Oli turhauttava peli Top Playerilla Barcelonaa vastaan. 2-0 tappio ja en sit tiedä..jossain mieles upeasti tehty,mut ainaki maalivahdit oli aika rasittavia.

Oli turhauttava peli Top Playerilla Barcelonaa vastaan. 2-0 tappio ja en sit tiedä..jossain mieles upeasti tehty,mut ainaki maalivahdit oli aika rasittavia.
Pelaamisesta vaan tulee vaikeampaa kun peli muuttuu realistisemmaksi.

Millä tuossa tehdään kikkoja? Jotain ihan perus kikkoja. Paikallaan ollessa osaan jotain, mutta pienessä liikkeessä en.

Millä tavalla maalivahdit oli rasittavia? Vihdoin ne tuntuis olevan järkevällä tasolla.

Pelaamisesta vaan tulee vaikeampaa kun peli muuttuu realistisemmaksi.

Näin on.Viime vuoden versio oli parempi jollaitapaa..tottakai PES 2017 on todella upean näköinen ja sillee mut noi maalivahdit vitutti aika huolella.

Ylös Bottom