Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Nyt viimein maltto tarttua Xonen kauppapaikan tarjoukseen ja 20€ Pes 2017 hankintaan. Viime vuonna lentävä lähtö Myclubiin(vai mikälie oli pelimuodon nimi) ja heti ekasta pallosta Cristiano Ronaldo. Tänä vuonna ei ehkä aivan samanlaista starttia mutta mielenkiinnolla jo odotan maistuuko jo niin hyvin että sais karistettua fifa-peikon ja syksyllä suoraan pessiin..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mihinkäs asti nuo junnut on tuolla Youth Teamissa, ennen kuin lähtevät ns. väkisin pois? Ei voi kuin toivoa että nää uudesti syntyneet Petercrouchit ja Jussijääskeläiset nyt vaan loistaisivat tulevissa peleissä poissaolollaan.

Aloitin vihdoin Option Filellä (Pes Galaxy 3.0) Master Leaguen ja Leeds takaisin maailmankartalle, jonne se kuuluu. Ekan kauden päätteeksi nousu Valioliigaan karsintojen kautta, kun ensin Newcastle nurin välierissä ja sitten Wolves nurin finaalissa. Yksi kauden parhaista pelaajista oli Soisalo, jonka ostin Borosta heti kauden alussa.

Toiselle kaudelle sitten sainkin rahaa, kun myin pelaajia ja säästin rahat Valioliigaa varten. Vapaista 16v Jussi Jääskeläinen reborn ja ostin joukkueeseen Tuanzeben, Carter-Vickersin ja Kylian Mbappen. Aika hiton realistista etenkin Mbabben osalta (maksoi 15 miljoonaa), mutta testailua tää nyt lähinnä onkin ennen PES 2018-peliä. Edellisellä kaudella ostoja olivat Pickford Soisalon lisäksi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tänään oli Konami julkistanut, että viime syksyn tapaan jos on tämän vuoden versiossa myclubin puolella saavuttanut vähintään kaksi(2) 90+ overallin pelaajaa(levelillä 30), niin tulevaan versioon saa sitten 2 kpl 80+ agentteja heti julkaisussa. Vastaavasti jos on suorittanut myclubin puolella ne joukkueen luonnin tutorial-jutut, niin saa yhden 80+ agentin. Molempia ei viestin mukaan saa, vaan vain parempi annetaan, jos molemmat on suoritettu. Ennakkoetuna on myös ollut viime vuosina 10k kirjautumisbonukset julkaisupäivästä seuraavaan torstaihin asti, joten palaavan pelaajan palkkiot + nuo kirjautumisbonukset takaavat todennäköisesti sen, että viikko julkaisun jälkeen ei tarvinne niitä luokkaa 60 overallin aloituspelaajia käytellä.

Tämän viikon agenttina on kauden 2016-17 parhaita pelaajia ja todennäköisyydet olivat aika hyvät. Noin 59 % kultaisia ja noin 11 % mustia. Ostin itse 4 palloa tänään, joista 1 hopeinen mustan viereen, 2 kultaista ja 1 musta. Kultaisista Cesar Azpilicueta oli sellainen, joka päätyi suoraan rotaatioon ja avaukseen. Vasen laitapakki olikin se viimeinen pelipaikka, joka kaipasi kunnollista kovan luokan pelaajaa, joten ihan kiva, että sain vielä tähän viimeisille viikoille sillekin paikalle kovan pelaajan.

Viimeinen pallo pysähtyi mustalle ja sieltä toki siis "walk out". Animaatio oli hyökkäävän pelaajan animaatio, eli siis se volley-laukaukseen loppuva, ja animaatio oli vasuripelaajan. Ihonväri oli myös vaaleaihoisen, joten sydän nykäisi tyhjää hetken, kun ajattelin, että onko tämä nyt sitten se Lionel Messi. No ei se ollut, vaan oli
Antoine Griezmann
. Tosin ei tuota voi pettymyksenä pitää kuitenkaan. Sopii hyvin miehistöön ja tuo vasemman laitahyökkääjän paikalle hyvää vaihtelua ja meni suoraan avaukseen toki hänkin, kun sivuutti Lorenzo Insignen ja Diego Perottin. SS(Second Striker)-roolissa erittäin hyvää vaihtelua puhtaalle laitahyökkääjälle ja hyviä kombinaatioita keskushyökkääjinä vuorottelevien Ronaldon ja Gonzalo Higuainin kanssa. Kahteen ensimmäiseen matsiin yhteensä 2+1, joista syöttö oli ensimmäisen pelin voittomaaliin ja toinen maali jälkimmäisen pelin voittomaali.

Tällä hetkellä miehistö on tätä sorttia:

----------------------------------Handanovic-----------------------------------
--Lichtsteiner------------Puyol----------------Boateng----------Azpilicueta--
-----------------------------------De Rossi-------------------------------------
-----------------Yaya Toure------------------------Iniesta---------------------
---Bale-----------------------------------------------Griezmann--------------
----------------------------------Ronaldo(Se Aito ja Oikea!)-----------------

Penkiltä sitten Sergi Roberto, Chiellini, Clichy, Matic, Joao Moutinho, Sneijder, Salah, Higuain...Sellaiset legendat kuin Ian Rush, Michael Owen, Robbie Fowler ja niin edelleen eivät mahdu edes penkille :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Onnetar jatkaa suosiollista hymyilyään. Tänään napsahti päivittäisenä kirjautumisbonuksena 100 myclub-pointsia tilille ja varannoissa oli ennestään juuri sen verran, että oli varaa pointseilla pyöräyttää yhden kerran erikoisagentin pallorulettia. Siihenhän se taas osui mustalle ja jännitys nousi mukavasti, kun katseli sitä animaatiota! Lopulta pallon takaa ja animaation jälkeen ruudulla kurkkii maailman paras puolustava keskikenttäpelaaja, DMF
Sergio Busquets!

Nyt ei sitten tarvitse enää mitään Nemanja Maticeja peluutella ja De Rossi putosi kakkosvaihtoehdoksi! :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mukava ois tietää millä eri tavalla MyClub on koodattu? Siellä ei nimittäi toteudu samat lainalaisuudet kun koko muussa pelissä.
Esim rikkeitä tulee normaalia vähemmän peli on nopeampaa jne...

Loppuen lopuks oma pelitapa ei muutu mutta järjestään tulee maalin tappioita.
Bayernilla kun Master Liigaa pelaa niin tulos on 2-0, 6-0 tai jotai siltä väliltä.

Ei voi olla että tyhjästä maalista saa 5 metristä aina tolppaan tai ylärimaan kun kyse on MyClubista :D
Kaikkialla muualla se on pommin varma maali. Ei voi olla vaan pelaajasta kiinni. Mä vielä rakennan ne tilanteet samalla tavalla kun Bayernilla pelatessa.

On varmaa joku muukin havainnu samaa. Ite oon tykästyny siihen Monacon Lemariin kun oon sitä yrittäny pelaa.


Cahill, Azpilicueta, Busquets Se hiton Andre Gomez :D Lemar, Vitolo, Piatti, Hulk, Llorente, Zlatan (lainattu) siinä nyt muutama nimi siitä joukkueesta joka mulla on.

Viikon oon tuolla uudella PS nikillä pelannu. :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mukava ois tietää millä eri tavalla MyClub on koodattu? Siellä ei nimittäi toteudu samat lainalaisuudet kun koko muussa pelissä.
Esim rikkeitä tulee normaalia vähemmän peli on nopeampaa jne...

Loppuen lopuks oma pelitapa ei muutu mutta järjestään tulee maalin tappioita.
Bayernilla kun Master Liigaa pelaa niin tulos on 2-0, 6-0 tai jotai siltä väliltä.

Ei voi olla että tyhjästä maalista saa 5 metristä aina tolppaan tai ylärimaan kun kyse on MyClubista :D
Kaikkialla muualla se on pommin varma maali. Ei voi olla vaan pelaajasta kiinni. Mä vielä rakennan ne tilanteet samalla tavalla kun Bayernilla pelatessa.

On varmaa joku muukin havainnu samaa. Ite oon tykästyny siihen Monacon Lemariin kun oon sitä yrittäny pelaa.
:D

Se on varmaan sitä samaa scriptiä mitä fifan FUT-pelimuodossa on. Kaikkien pitää voittaa edes välillä, jotta peli myy paremmin.
 
Ylös Bottom