Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mä pelasin jollai Saksalla jonku harjotusottelun. Tulos 0-0. Sitten kokeilin Espanjaa,jossa 3 kärkeä tai siis silleen ja kappas vaan murskavoitto tuli. Taso Top Player ties kuin monta vuotta putkeen??

Jokatapauksessa oli se sitten Saksa tai joku muu jengi,niin toi v*tun 1 kärki on mulle myrkkyä..

Ja sitten toinen menestyksen resepti on se,et hommaa noit ns.superjunnuja..niillä pärjääku ne kehittyy ja silleen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Onko kenelläkään ollut kovalevyn kanssa ongelmia kun option filuja on asennellut? Tosin oma kovalevy oli sen 3-4v vanha joten vanhuuttaansakkin ehkä alkoi kaatuilemaan jonka olen siis vaihtanut jo mutta tämä tapahtui pelissä kuin pelissä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Millonkoha Re-genit poistetaan?jotenki syö peli-iloa nää uudet Ronaldot,Messit ym..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Onko kenelläkään ollut kovalevyn kanssa ongelmia kun option filuja on asennellut? Tosin oma kovalevy oli sen 3-4v vanha joten vanhuuttaansakkin ehkä alkoi kaatuilemaan jonka olen siis vaihtanut jo mutta tämä tapahtui pelissä kuin pelissä.

Ei ole ollut. Alussa oli ongelmatilanteita, joissa peli kaatui, mikäli peliin yritti siirtää yhdellä kertaa yli 20 joukkueen tiedot. Kyseinen bugi on korjattu ja sen koomin ei ole Option File -tiedostojen asentelun kanssa ollut ongelmia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Siellä on nyt tuo mielenkiintoinen Valioliiga Starat-agentti MyClubin puolella ja samaan aikaan pyörii myös päivittäiset kirjautumisbonukset. Eilen oli bonuksena ilmaisena tuollainen agentti, joka siis antaa 50 levelisen valioliigapelaajan, kun normaali level on 30. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kyseiset agentin kautta saatavat pelaajat ovat muutaman overallin korkeampia kuin normaalisti.

Käytin eilen toki tuon bonuksen, kun ilmaiseksi sain. Kovin korkeat prosentit ei tosin tuossa ole, koska kultaisen tai paremman saaminen taisi olla jotain 28-30 prosentin luokkaa. Kävi kuitenkin tuuri ja ruletti pysähtyi kultaiselle, josta pamahti 89 overallilla Daniel Sturridge. Tällä hetkellä on käytössä 4-3-3-ryhmitelmä ja keskushyökkääjäksi on jo 94 overallin Ronaldo(siis se oikea!) ja 91 overallin Gonzalo Higuain, joten täytyy nyt katsoa, pääseekö kaveri kentälle asti.

Torstaina on muuten jaossa ilmainen 10k, joten se kannattaa kaikkien ehdottomasti käydä nappaamassa talteen!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Eikös se 10k ole huomenna ja torstaina alkaa sitten taas uudet login bonukset. 3 viikkoa pitäisi vielä olla login bonuksia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

3 pallopyöräytystä tuota Lädiagenttia: Enner Valencia, Michel Vorm ja Vincent Janssen. Hohhoijaa, ei käynyt tuuri täällä vähää alusta ja pyörittelyt jäi siihen.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Toisaalta 2015, kun Barca voitti viimeksi UCL:n se käytti paljon nopeita vastahyökkäyksiä. MSN oli vaarallinen vastaiskuissa ja Rakitic dominoi upealla tavalla Barcan peliä. Siinä oli jotain niin kaunista ja monipuolista, kun Barca onnistui lisämään tikitakan lisäksi huikean nopeat sekä vaaralliset vastaiskut.

Barcan upean kauden takia, ei UCL tappio näin Juve fanina edes pahemmin vituttanut. Tämän kauden finaalia Juven ei kyllä parane hävitä, koska Buffonille tarvitaan UCL-kannu ja tällä kertaa lähdetään Realia vastaan ihan tasaväkisestä asemasta.
Niin tosiaan finaali päätty 3-1 ja neljästä finaalin maalista 3 tuli vastahyökkäyksellä. Vain se Rakiticin 1-0 ei ollut vastahyökkäys maali. Katoin ne maalit tuossa YouTubesta uudestaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mä hyökkään paperilla Juvella yhdellä kärjellä mutta siellä on noin 3-6 pelaajaa semmosella alueella mistä vois tehä maalin. En uskalla kolmea kärkeä käyttää.
Missä välissä se tulee se maajoukkue tarjous? :D nyt mennään siis jo helmikuussa. Tällä hetkellä Higuain ja Mandzukic on molemmat loukkaantuneena.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Eikös se 10k ole huomenna ja torstaina alkaa sitten taas uudet login bonukset. 3 viikkoa pitäisi vielä olla login bonuksia.
Eiku, joo torstaina tuli se 10k. Luulin väärin.

Hittolainen PES 2018 vaikuttaa hyvältä ekan teaserin ja kerrotujen uudistusten perusteella. Pelaajien animointi sekä liike oli erittäin eläväistä sekä luonnollisen sulavaa. Ja vihdoin pelin PC-versio on samalla tasolla PS4-version kanssa.

Joku saa avata uuden ketjun seuravaalle pelille...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Ei ole ollut. Alussa oli ongelmatilanteita, joissa peli kaatui, mikäli peliin yritti siirtää yhdellä kertaa yli 20 joukkueen tiedot. Kyseinen bugi on korjattu ja sen koomin ei ole Option File -tiedostojen asentelun kanssa ollut ongelmia.

Okei hyvä, huomasin vain tosiaan filujen asentamisen jälkeen kovalevyn alkavan hidastelemaan ja jäätyilemään. Tosin vaihtelin kahden kovalevyn välillä ja välillä jai niin, että oli toisella kovolla päivityslataus kesken vaihdettaessa toiseen kovoon. Pelien/tilanpuutteen vuoksi aiemmin kaksi pienempää kovoa käytössä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Katselin tuossa, että Live Update näyttäisi olevan punaisena eli päivitystä olisi tarjolla. Onko kenelläkään tietoa, tuleeko mitään muutoksia joukkueiden kokoonpanoon vai onko kyseessä pelkkä A-E-arvosanapäivitys?

Lähinnä sen takia kyselen ettei tarvitse alkaa taas alkaa asentelemaan Option File -tiedostoja uusiksi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Lähinnä sen takia kyselen ettei tarvitse alkaa taas alkaa asentelemaan Option File -tiedostoja uusiksi.

Menee siis wituiksi jos erehtyy laittamaan kerrankin live updaten päälle? Tämä selittäisi paljon mutta eipä tosiaan ole mitään ihmeellistä siirtoa tapahtunut. Autisti jos olet kokoonpanojen kanssa niin kannattaa kuitenkin tarkistaa :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

En minä saa fluid formationia vieläkään toimimaan kunnolla. Esim pallolliseen onnistuin saamaan lichtsteinerin piikiks kun siirsin sen paikkaa puolustavassa kuviossa. Tämä ongelma on silloin jos eri formaatio käytössä eri tilanteissa. Sen takia en jaksa sitä käyttää. Ideana se on hyvä mutta minusta sen toteutus on huonosti tehty tässä. Tai sitten oon vaan pässi. Enää ne ei vissiin väsy sentään niinkuin pes 2015 jos fluid oli päällä. Eka puoliajalla koko joukkue puhki vaikka olis vaan pikkuisen siirtänyt alemmaks ja ylemmäks ukkoja puolustuksen ja hyökkäyksen välillä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mä hyökkään paperilla Juvella yhdellä kärjellä mutta siellä on noin 3-6 pelaajaa semmosella alueella mistä vois tehä maalin. En uskalla kolmea kärkeä käyttää.
Missä välissä se tulee se maajoukkue tarjous? :D nyt mennään siis jo helmikuussa. Tällä hetkellä Higuain ja Mandzukic on molemmat loukkaantuneena.

Ehkä mä en vaan osaa tehä maaleja 1 kärjellä? No oli miten oli,yleensä 2 kärkeä ja jos oon häviöl lisään 3 kärkeä..
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Juu oon tuota Master Liigaa Juvella pelannu nyt reilu 2 kautta 2 Italian Mestaruutta ja 2 Coppa Italiaa muttei Mestareiden liigaa :/ Ensin hävisin puolivälierissä Atletico Madridille ja viimeks Finaalin Interille. SuperCopankin oon voittanu nyt 3 kertaa.

Pitäiskö melkei peluutaa sitä ykköskokoonpanoa tuon Serie Aan kustannuksella? Että tuon Mestareiden liigan voittaa? :D Viimeksi voitin liigan 20 pisteellä.

[video=youtube;IEq3yuvPV4M]https://www.youtube.com/watch?v=IEq3yuvPV4M[/video]
Tuli sieltä yks KERRAN ELÄMÄSSÄ maali ;)

Alla vielä se paras avaus: Higuain kärjessä Dybala kymppinä laiturit Cuadrado ja Candreva 2 kutosta Casemiro ja Marchisio.Topparit tietysti Chiellini Bonucci Barzagli. Ja Buffon maalissa.

Kyllä tuolla nyt maanliiga pitää voittaa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

UCL-agentti tyhjennetty siihen asti kun oli tarvis. C.Ronaldo ja Buffon oli ainoat jotka kiinnostivat, molemmat sain ja 11 pelaajaa jäi vielä listoille. Vielä kun se hiton Legenda-agentti tulisi sen kerran, niin voisi yrittää sieltä muutamia ukkoja.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Piti nyt yks pyöräytys ottaa finaalin kunniaks myclub special agentilta. Eka musta pallo ja tuli ihan "aito" Portugalin Ronaldo. Fabrelle pikku piikki sen "aidosta" Ronaldosta. Loput massit kyllä saa jäädä odottamaan legendoja jos niitä on vielä jaossa. Koko pelimuoto on aika turha itselle mutta niillä legendoilla vois yrittää videomateriaalia saada.

Master league jatkunu Celta vigolla toista kautta ja mestareiden liiga paikka omissa näpeissä vielä. Montaa alkuperäistä pelaajaa ei ole jäljellä enää mutta huippuhankintoja vain Lukaku. Nyt on pelaaja jolle voi brittityylistä pitkää palloa (taidon puute peliä sanon minä) pistää ja vaparin vetäjäks hommasin Benatin muistaakseni. Sitten treenasin yhdelle ukolle pitkän sivurajaheiton ja enpä osannu arvata miten hyvä tämä kaikkien islantilaisten pippelin pystyyn saava kyky on. Alla video missä muutama esimerkki siitä, ja siitä miks Lukakun otin enkä sitä Dortmundin nopeaa nimihirviötä kesän siirtoikkunan aikana.

[video=youtube;XTLvphbVn2c]https://www.youtube.com/watch?v=XTLvphbVn2c[/video]

PES leaguen finaali oli muuten eilen. Tuli katsottua ja pakko sanoa että ei tämä peli kyllä viihdyttävyydessä fifan tasolle pääse. Master league on ainoa syy omasta mielestä hankkia PES.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Edelleenkin on olemassa tasan yksi oikea Ronaldo ja yksi oikea Cristiano Ronaldo. Ensin mainittu on nimenomaisesti se oikea Ronaldo, kun puhutaan vain Ronaldosta.

PES leaguen finaali oli muuten eilen. Tuli katsottua ja pakko sanoa että ei tämä peli kyllä viihdyttävyydessä fifan tasolle pääse. Master league on ainoa syy omasta mielestä hankkia PES.
Itse en finaalia nähnyt, mutta samaa mieltä viihdyttävyydestä. Fifan striiimit EA:n osalta olleet loistavia, kun pelejä seurannut. Ei voi kuin toivoa että tuo tulisi enemmän esille esim YLE:llä TV:stä jatkossa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tänään sitten Mestareiden liiga finaali Juve-Real Madrid! Forza Juve! Juve voittaa 2-1??
 
Ylös Bottom