Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Legendat palloissa, hihi.
Paitsi että ne on noissa hiton TOP Agent-palloissa, joten todennäköisyys on noin 0.5% saada legenda. Kai näille on erikoisagentteja ollut, että legendoja saa? Näihin en kyllä XP:tä tuhlaa, käytin vain coinsit mitä oli tilillä ja ostin pari palloa päälle XP:llä, lopputuloksena ainoa edes ok pelaaja oli Coquelin.

Kai näille on erikoisagentteja ollut, että legendoja saa?

Ensimmäinen legendakierros, jolloin niitä oli palloissa muuten vain 5 kpl pelaajia ylipäätään, oli syksyllä ja silloinkin ne olivat noissa peruspalloissa, eli hemmetin pienellä todennäköisyydellä. El Clasicon aikaan oli ensimmäinen isompi teema-aika, jolloin kaikki 22 kpl legendaa olivat jaossa ja hyvin paljon suuremmalla todennäköisyydellä. Itse taisin nykäistä yhteensä 11 palloa ja niistä 3 legendaa(Puyol, R. De Boer ja Ronaldo). Epäilisin, että seuraava isompi teema-aika osunee kevään El Clasicon kohdalle jälleen. Tuskin ennen sitä näemme mitään yhtä radikaalia mahdollisuutta legendojen saamiseen, vaikka ne palloissa olisivatkin jaossa.

Näin muistelisin nähneeni videoita ja siksi myös pelin ostin. Pitää sitten vaan kiltisti odotella nyt.

XP:tä oli melkein 200k jo, mutta käytin tuosta suurimman osan ostamalla noita -50% pelaajapaikkoja rosteriin. Nyt on 150 slottia pelaajille ja 80 scouteille.

Mulla on edelleen se noin 300k pistettä kun ei löydy käyttöä näille pisteille. :D

Miten mä voin hävitä jokaisen saakutin pääpallon MyClubissa niin bottivastukselle, kuin onlinessakin? En ole jumalauta voittanut varmaan yhtään pääpalloa kulmatilanteissa. Lisäksi ärsyttää ihan helvetisti tuo joku pallon ja jalan magnetismi, pallot vaan menee mun ukkojen läpi vastustajan hyökkääjälle, joka saa täysin rauhassa pistää pallon maaliin.

Onlineen tosin mun on turha koskea. Maalisuhde kolmen pelatun pelin jälkeen 2-20. Aika motivoivaa, kun kokoajan vastaan tulee ihan älyttömästi paremman tason pelaajia, eikä tuo haku ole divisioonien tason mukaan kuten Fifassa ja NHL17-pelissä. Pelaa siinä sitten kun toinen tietää kaikki pelin kikat ja jinxit ja miten katkoa joka saatanan syöttö ja maalipotkut mitä teen.

Raah.

Onlineen tosin mun on turha koskea. Maalisuhde kolmen pelatun pelin jälkeen 2-20. Aika motivoivaa, kun kokoajan vastaan tulee ihan älyttömästi paremman tason pelaajia, eikä tuo haku ole divisioonien tason mukaan kuten Fifassa ja NHL17-pelissä. Pelaa siinä sitten kun toinen tietää kaikki pelin kikat ja jinxit ja miten katkoa joka saatanan syöttö ja maalipotkut mitä teen.

Raah.

Veikkaan että mulla kävis onlinessa ihan samanlailla. Siksi en ole tuota MyClub-muotoa kokeillut. Sitä ei varmaan voi pelata ilman että online-vastustajiakin pitää kohdata? Nuo legendapelaajat sun muut kuitenkin kuulostaisi hauskalta. Eikä legendapelaajiakaan varmaan saa muissa pelimuodoissa pelattaviksi?

Sinänsä tietenkin ihmispelaajaa vastaan on mukavampi pelata kuin konetta, kun vain löytäisi oman tasoista peliseuraa. Kai sitä treenaamalla tulisi paremmaksi mutta eipä tuota PESsiä tule kuitenkaan päivin ja öin pieksettyä kuten laulussa sanotaan.

Veikkaan että mulla kävis onlinessa ihan samanlailla. Siksi en ole tuota MyClub-muotoa kokeillut. Sitä ei varmaan voi pelata ilman että online-vastustajiakin pitää kohdata? Nuo legendapelaajat sun muut kuitenkin kuulostaisi hauskalta. Eikä legendapelaajiakaan varmaan saa muissa pelimuodoissa pelattaviksi?

Sinänsä tietenkin ihmispelaajaa vastaan on mukavampi pelata kuin konetta, kun vain löytäisi oman tasoista peliseuraa. Kai sitä treenaamalla tulisi paremmaksi mutta eipä tuota PESsiä tule kuitenkaan päivin ja öin pieksettyä kuten laulussa sanotaan.

Voi pelata ihan konetta vastaan, onneksi. Siellä on ihan mukavia offline challenge cuppeja, (vai mikä niiden nimi nyt olikaan) joista saa mukavasti hilloa + kampanjoiden aikaan special agentteja. Onlineen en tässä jaksa hermojani tuhlata.

Tosin tuota team play lobbya pitäisi useammin kokeilla, vaikuttanut oikein mukavalta, kun ei itse tarvitse tehdä kaikkea.

Eikö tässä ole Hradeckyä MyClubissa? Perpa, Joppe ja Eremenko tuli jo hommattua kun ostelin noita Finland-scoutteja. Vielä Jässi kehiin niin olen tyytyväinen.

Mitkäs epäviralliset rosterit nyt sitten kannattaa PC:lle ladata? Ja vaikuttaako nuo jotenkin Onlineen kun ovat asennettuna?

Tuo scouttipallojen uudistus huutojen osalta on kyllä huikeutta. Päälle sitten vielä tuo että pelaajia voi ns. kehittää kuten aikoinaan oli HUT:ssa NHL-pelisarjassa. Kannatti ostaa tämä.

Calhanoglu tuli saatua 100% pallosta, kun ensin vaan hoiti Erkinin alta alempitasoisilla palloilla. Seuraavaksi hunttaamaan sitten Bellarabia oikealle puolelle. Soninkin kanssa kävi äivan jäätävä tuuri, kun yritin saada tuota **** LWF-scouttia, mutta hinnat nousivat turhan korkeiksi. Noh, pari sim-divarin peliä ja peli arpoo mulle juurikin tuon scoutin. Hymähdys pääsi kyllä tuossa kohtaa.

Ensi viikolla sitten TOTY palloissa, saas nähdä mitkä on todennäköisyydet saada musta pallo.

Ensi viikolla sitten TOTY palloissa, saas nähdä mitkä on todennäköisyydet saada musta pallo.

Jotenkin mulla on sellainen kutina ja oletus, että kun on noin isosta jutusta ja sesongista kyse kuin TOTY, niin siellä voisi olla se yksi ilmainen tai ainakin 10k hintaan varma 80+ overallin pallo. Noita on aika usein ollut isompien sesonkien aikana, että yhden kerran saa vähintään kultaisen.

Jotenkin mulla on sellainen kutina ja oletus, että kun on noin isosta jutusta ja sesongista kyse kuin TOTY, niin siellä voisi olla se yksi ilmainen tai ainakin 10k hintaan varma 80+ overallin pallo. Noita on aika usein ollut isompien sesonkien aikana, että yhden kerran saa vähintään kultaisen.
2001 vuodesta alkaen olleet TOTY-pelaajat mukana, mitä tuo sitten ikinä tarkoittaakaan. Onko sitten vaan nykyisistä legendoista ne jotka pelissä on, vai tuleeko lisää noita legendoja kuten Sami Hyypiä? 2001 oli juurikin Samin vuosi. :)

Mitkäs epäviralliset rosterit nyt sitten kannattaa PC:lle ladata? Ja vaikuttaako nuo jotenkin Onlineen kun ovat asennettuna?

Pesgalaxyn patch mulla itselläni ladattuna ja tyytyväinen oon ollut, kun pelin käynnistät ton pesgalaxyn launcherin avulla niin saat valita haluatko pelata offline vai online.

Pesgalaxyn patch mulla itselläni ladattuna ja tyytyväinen oon ollut, kun pelin käynnistät ton pesgalaxyn launcherin avulla niin saat valita haluatko pelata offline vai online.
Juu tuota lähdin lataamaan, mutta vain puolet tiedostoista sai ladattua ja nyt pitää odottaa 6 tuntia toista puolikasta. Ei tuota missään torrenttina ole?

Sehän olisi se FIFAN vuoden joukkue. UEFALTA se tuli jo :D lähes sama joukkue toisen kerran.

Sieltä siis puuttuisi enään se FIFPRON Joukkue :) Se on siis ammattilaispelaajien oma järjestö. Jonka pelaajat on itse äänestänyt.

Eipä tulleet vieläkään legendat special agent-palloihin. African Nations palloissa ja tuo napostelee tasan sen verran että sen offline-turnauksen pelaan alta ja saan sen yhden pallon hommattua. Ostin tosin yhden pallon, josta joku täysin nevari hopea-CM.

3x TOTY-palloa kelpaa kyllä, vaikka vaatiikin sen turnauksen voiton 3x. Ois kiva nähdä se pelaajalista jostain ketä siellä on tarjolla.

Leverkusenia vastaan eka peli UCL-turnauksessa MyCubissa. Vedot mulle 14(6)-3(2) ja voitin vasta pilkuilla, kun botti missasi kaksi pilkkua viidestä.

Kyllä tässäkin ihan semisti havaittavissa tuota "Fifamaisuutta" MyClubin puolella. Mutta silti heittämällä kivempaa ja enemmän jalkapalloa kuin FUTin kura.

On se helppoa tuo puolustaminen nykyään tässä pelissä. :D varmaa 15 pelissä pysyny nolla omissa ihan sama mikä on pelipelimuoto :D

Täytyy nyt kehua yhtä vähän pienemmässä spotlightissa yleensä olevaa kaveria, kun siihen paikka on. Nykäisin silloin aikanaan El Clasicon aikaan pari hopeistakin palluraa ja yhdestä niistä paljastui Rafael Alcantara eli kavereiden kesken Rafinha. Silloin 79 overall ja ajattelin, että "noh, käytetään nyt rotaatiossa noi 10 sopparia pois ainakin ja katotaan, mitä syntyy". Noh nyt on kulunut aika paljon enemmän kuin nuo ensimmäiset kymmenen. Muutaman levelin on kaveri kehittynyt ja tällä hetkellä 81 overall, mutta ei varmaan kauheasti eroa siitä perustasosta.

Miksikö Rafinha sitten on niin hyvä, että pitää erityisesti mainita? Noh hänessä jotenkin henkilöityy pelin sisällä se kuuluisa Barca-DNA! Kaveri on monipuolisen hyvä kaikissa keskikentän rooleissa puolustavaa lukuun ottamatta ja tekee koko ajan vain oikeita asioita kentällä. Sitä perinteistä juttua eli liikkuu pelattavaksi, ottaa syötön vastaan ja syöttää eteenpäin ja taas liikkuu pelattavaksi. Varsinkin CMF-roolissa puolustavan keskikentän vieressä todella hyvä ja todellakin roolinsa mukainen "hole player". Hiipii myös toisesta aallosta mukaan hyökkäyksiin ja on usein maalipaikoilla siinä rankkarialueen ulkopuolella. Juuri sellainen Andres Iniestan hieno stuntti joka on monikäyttöinen ja tekee asioita monipuolisesti ja varmalla tasolla. Vaikka en kaverilta mitään ihmeitä odottanutkaan, enkä juurikaan mitään kummempia tehoja, niin täytyy sanoa, että ne tehot, jotka ovat tulleet, ovat olleet todella tärkeitä! Syöttöjä voittomaaleihin ja voittomaaleja toisesta aallosta.

Ketäs muut on saanu siitä UEFA TOTY Agentista? Joita tulee siis seuraavat 3 viikkoo eli saadaan 3 huippu pelaajaa :D

Itselleni sain sen oikean MAAILMAN PARHAAN PELAAJAN Leo Messin!!! Sanoo Penaldo fanit mitä hyvänsä. Heitin Palacion ulos joukkueesta kun Leon sain.

Ylös Bottom