Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Milloin tuo toty agentti tuli jakoon, ei mulla ainakaan ole siellä kuin se afrikan agentti juttu js nekin maksaa?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Ketäs muut on saanu siitä UEFA TOTY Agentista?

Paskahan sieltä tuli, eli kakka, eli siis Kaka. Konamilta aika kova trollaus, kun koko pallorullalla oli tasan yksi hopeinen ja siihenhän se osui...Jonkun verran niin sanotusti otti aivolohkoon...Toisaalta ehkä olin ansainnut tuon, kun niitä mustia osumia on tällä kaudella tullut aika paljon suhteutettuna siihen, montako palloa olen ostanut. Karma taisi osua kohdalle...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Sain toty -pallosta Ricardo Carvalhon, 38 v. OVR sentään vielä 81, joten eiköhän tuo joskus pääse kentällekin asti.

Afrikka -pallosta napsahti raivohullu vasen laitapakki Assou-Ekotto...

Tähän mennessä mustia palloja tullut ainoastaan 4 kpl, Boateng, Hamsik, Mata ja Modric. Kelpais muutama lisää.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mitkä teillä on adetukset, kun tuntuu, että syöttää mihin tshansa. Maalintekokin on hiton hankalaa. Muita hyviä vinkkejä! Kiitos!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Ok rosteri alkaa olla kasassa MyClubissa:

De Preville

Lazar Markovic-Khedira-Wilshere-Candreva
Kolasnic-Pigue-W.Reid-Srna
Cech

Vaihdossa: Anthony Lopes, Honda, Rafinha, H-M Son, Toulalan, Embolo

Paremmaksi saa muuttua silti vielä ja reilusti.

Miten bottia vastaan kannattaa pelata tässä versiossa? Ei tunnu enää juokseminen laitaa pitkin ja keskitykset maalille toimivan. Hyvä että hiottu tuota, mutta samalla kohtuu naurettavaa että botti voittaa noin jokaisen pääpallon. Tai sitten mun Embolo ja De Preville on vaan liian pieniä target-miehiksi. Lisäksi, mistä näen pelaajan pilkkujen vetämisen arvon menusta?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Ok rosteri alkaa olla kasassa MyClubissa:

De Preville

Lazar Markovic-Khedira-Wilshere-Candreva
Kolasnic-Pigue-W.Reid-Srna
Cech

Vaihdossa: Anthony Lopes, Honda, Rafinha, H-M Son, Toulalan, Embolo

Paremmaksi saa muuttua silti vielä ja reilusti.

Miten bottia vastaan kannattaa pelata tässä versiossa? Ei tunnu enää juokseminen laitaa pitkin ja keskitykset maalille toimivan. Hyvä että hiottu tuota, mutta samalla kohtuu naurettavaa että botti voittaa noin jokaisen pääpallon. Tai sitten mun Embolo ja De Preville on vaan liian pieniä target-miehiksi. Lisäksi, mistä näen pelaajan pilkkujen vetämisen arvon menusta?

Tuo pääpallojuttu kuulostaa omituiselta, omassa tiimissä jopa A.Lennon on onnistunut muutamaan kertaan puskemaan toppareiden välistä. Juan Mata myös tehnyt puskumaaleja, puhumattakaan Lukakusta. Siihen vielä kulmapotkuista tulleet toppareiden puskumaalit. Itseasiassa saattaa olla niin, että suurin osa maaleista on tullut pääpalloista. En tiedä sit mikä mättää.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Miten bottia vastaan kannattaa pelata tässä versiossa? Ei tunnu enää juokseminen laitaa pitkin ja keskitykset maalille toimivan. Hyvä että hiottu tuota, mutta samalla kohtuu naurettavaa että botti voittaa noin jokaisen pääpallon. Tai sitten mun Embolo ja De Preville on vaan liian pieniä target-miehiksi. Lisäksi, mistä näen pelaajan pilkkujen vetämisen arvon menusta?

En mahda uskoa että botti nyt ihan kaikkia pääpalloja voittaa... Ellet sitten keskitä täysin paikallaan olevalle pelaajallle?
No en itsekään voita MyClubissa pääpalloa ellei kärki ole Zlatan tai Cavani. Muut on semmosia 170cm ja ne ei niitä 2 päätä pidempiä toppareita voita :D

Tuo Pilkut näkyy sieltä "Gameplan" näkymästä kun valitsee kengän kuvan :) siellä on aina kulma potkuista lähtien ne antajat... Muun mukaan se joka ampuu pilkun jos semmonen tuulee... Valitset sen pilkun ja sieltä tulee sit joka pelaajalle se oma arvo näkyviin. Siellä on muistaakseni myös semmonen "move to attack" en oo varma mikä se teksti oli... valinta joka viittaa siihen ketkä pelaajat on maalilla kun omalla joukkueella on kulma. sinne voi ottaa topparit koska keskikentältä tippuu pelaajat varmistamaan. Tässä näkyy se "header" arvo per pelaaja eli että kuinka hyvä pelaaja on pukkaamaan. Siitäkin näkee että konamin pelissä tekoäly edes yrittää auttaa pelaajaa. :)

Olin siinä vuoden 2015 PES versiossa ihan surkea kulmissa kun en saanut toppareita ylös sitten löysin tuon valinnan :) siitä lähtien olen sitä käyttänyt...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kahtokaas tästä vähän mallia, kuinka PESsissä tehdään maaleja! ;) Ja ei, ei ole meikäläisen gameplaytä :D

[video=youtube;cmONKavI3Rs]https://www.youtube.com/watch?v=cmONKavI3Rs[/video]
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Kahtokaas tästä vähän mallia, kuinka PESsissä tehdään maaleja! ;) Ja ei, ei ole meikäläisen gameplaytä :D

Tuolta se syöttöpeli näyttää kun EI pelaa manuaalina. :D eli kun ei ole pelkoa harhasyötöistä.
Sen näkee siitä kun joka syöttö menee jalkaan eli ei joudu hakemaan millään tavalla. vähänkää joutuu hakemaa niii on vaikeampaa tehdä maalia.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tuolta se syöttöpeli näyttää kun EI pelaa manuaalina. :D eli kun ei ole pelkoa harhasyötöistä.
Sen näkee siitä kun joka syöttö menee jalkaan eli ei joudu hakemaan millään tavalla. vähänkää joutuu hakemaa niii on vaikeampaa tehdä maalia.

Mietin ihan samaa, mutta en alkanut "syyttelemään" avustuksista, kun en ollut ihan varma. Todennäköisesti siellä on tosiaan apuja päällä tai sitten kaverilla on todella hyvät ja tarkat sormet :D Noh, hienoja maaleja olivat silti ja tietysti lisäpisteet siitä, että ihan oikea joukkuetta oli käyttänyt :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Mietin ihan samaa, mutta en alkanut "syyttelemään" avustuksista, kun en ollut ihan varma. Todennäköisesti siellä on tosiaan apuja päällä tai sitten kaverilla on todella hyvät ja tarkat sormet :D Noh, hienoja maaleja olivat silti ja tietysti lisäpisteet siitä, että ihan oikea joukkuetta oli käyttänyt :D
Niin tuossa videolla syöttö ei ollut koskaan liian kova tai hiljainen se on manuaalina naurettavan helppo antaa se liian kova syöttö :D
Tuo yks Suarezin maali tuollaista lyhyttä juuri oikean korkuista keskitystä on vaikea laittaa. Voit käydä kokeilemassa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Niin tuossa videolla syöttö ei ollut koskaan liian kova tai hiljainen se on manuaalina naurettavan helppo antaa se liian kova syöttö :D
Tuo yks Suarezin maali tuollaista lyhyttä juuri oikean korkuista keskitystä on vaikea laittaa. Voit käydä kokeilemassa.

Joo ei kyllä meikäläiseltä onnistu, kun on manuaalit päällä ihan periaatteesta. Muutamia todella namuja läpisyöttöjä ja puolustuslinjan puhkaisuja olen onnistunut Iniestalla laittamaan, jotka on sitten saaneet hymyn huulille maalin jälkeen, mutta ei kyllä tuollaisia namuja, mitä tuossa videolla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Tuli pelattua se CL turnaus, vihdoin sai se kunnon hyökkääjän. Tuli musta pallo ja sieltä itse Ruotsin superjumala, Zlatan! Aikasemmin käyttänyt paljon Pohjanpaloa Messin parina kärjessä, ei Sturridge, Kluivert tai Falcao ole oikein vakuuttanut.

En kyllä hirveästi jaksa joukkueella pelata, mutta jokunen pelaaja kertynyt. Diego Simeone on valmentajana.

Casillas;

R. Guerriero, L. Bonucci, S. Ramos, S. Vrsaljko;

Modric, Rivaldo, Cuadrado, L. Sane;

Messi, Zlatan

Penkkillä mm. Cillesen, Sokratis, Casemiro, Cocu, Luis Enrique, Kagawa ja Sturridge.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2017 - Control Reality

Sain joukkuetta nyt sen verran paremmaksi, että pääsin finaaliin tossa TOTY-haasteessa. Olin innoissani, mutta tunnelma latistui, kun näin vastustajan. Barcahan sieltä tuli ja 3-0 turpaan. Älytön trio siellä hyökkäyksessä:D
 
Ylös Bottom