Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17

Vastaus: FIFA 17

Mä en muuta pelaakaan, itsekin aloitin uuden kauden Sheffieldilläcja koitan nousta, mutta vasta viidentenä sarjassa. Kaksi ekaa ihan mennyt menojaan, mutta seuraavista sijoista käydään kovaa taistelua. Sijat 3-10 taitaa olla 2-3 pisteen sisällä kaik.
 
Vastaus: FIFA 17

Pelaako jengi enää ollenkaan career modea? Ite alotin qpr llä ja eka kausi takana ja toisen sijan kautta nousu valjuun. Tyhmänä aattelin et sieltä tulee jotai tv sopimus rahoja vaan ei tietenkään tullu. :D rahaa n. 9milliä käytössä ja tuntuu et kukaan ei myy mulle pelaajiaan tai niistä saa maksaa mansikoita. Mitään neuvoja ylipäätään pelaajien ostamiseen? Tolla nykysellä nipulla ei mitään mahkuja säilyä valioliigassa. :(


Jos haluat vähän "huijata", niin käy katsomassa esim. tuolta: http://www.futwiz.com/en/fifa17/career-mode/players nuoria korkean potentiaalin omaavia pelaajia. Ostat halvalla, treenaat kauden ja myyt kalliilla. Itse aloitin Leedsillä ja hommasin Mbappe Lottinin 7 miljoonalla overallin ollessa muistaakseni 75. Reenasin sitä yhden kauden ja möin sen pois 60 miljoonalla overallin ollessa 85.
 
Vastaus: FIFA 17

Ite vaihdoin PES:siin..aika hankalalta tuntu FIFA. Harmi,lisenssit on kummiski niin huiput..
 
Vastaus: FIFA 17

Manuaalissa väitetään, että maalivahti poimii pallon R1-nappulasta, mutta ei tunnu toimivan. Onko tähän joku kikka?
 
Vastaus: FIFA 17

Tänään FIFA 17 päivittyi versioon 1.09. Päivitystiedoston koko on 455 MB (PS4). Muutoslokin perusteella peliin ei tullut mitään uutta, vaan kyseessä oli vain vakauspäivitys, joka korjaa pelissä ilmenneitä ongelmia.
 
Vastaus: FIFA 17

Tosi jees, että tuollaisia on, mutta sais EA tehdä jotain option file tyyppistä editointia, jotta tälläiset saisi kaikkiin joukkueisiin kerralla ladattua.
 
Vastaus: FIFA 17

Operation Sports -foorumilta huomasin mielenkiintoisen sivuston, jossa on asetukset Team Sheet -asetuksiin. Tällä pyritään saamaan tekoälyn taktiikat ja pelaaminen realistikseksi.
Pistin nuo nyt Valioliigaan ja muutaman matsin jälkeen tuntuu kyllä ihan hyvältä. Ainakin ihan selkeästi erilaista vastustajaa tulee ja on tilaa eri otteluissa eri paikoissa.
 
Vastaus: FIFA 17

No anna sit hyvät slaiderit professionalille,niin alkaa taas virtuaalilätkäkin..perkeleku tekevät nykyään jotain Skill-Stick pelejä vai miten noita nyt voi määritelläkään!?

Jos peli on lian vaikea, niin pidä vaikka defaulttina ihmispelaajan arvot ja lähdet huonontamaan AI:n niitä arvoja missä olet pulassa. Esim syötön tarkkuutta/virheitä, laukausten virheitä jne. Tai jos peli on liian helppo, niin päinvastoin.

Jos taas haluat realistista jalkapalloa, niin vaikka tästä: http://www.operationsports.com/foru...ders/891618-fifa-17-os-community-sliders.html

Ja näissähän aaat kontrollit "vanhanajan malliin" myös jos haluat.

Ja sit jos pelaat esim uraa, niin säädät joukkuekohtaiset taktiikat vielä (hieman ylempänä ketjussa linkki), niin vastustajat pelaa vähän eritavoin
 
Vastaus: FIFA 17

Jos peli on lian vaikea, niin pidä vaikka defaulttina ihmispelaajan arvot ja lähdet huonontamaan AI:n niitä arvoja missä olet pulassa. Esim syötön tarkkuutta/virheitä, laukausten virheitä jne. Tai jos peli on liian helppo, niin päinvastoin.

Jos taas haluat realistista jalkapalloa, niin vaikka tästä: http://www.operationsports.com/foru...ders/891618-fifa-17-os-community-sliders.html

Ja näissähän aaat kontrollit "vanhanajan malliin" myös jos haluat.

Ja sit jos pelaat esim uraa, niin säädät joukkuekohtaiset taktiikat vielä (hieman ylempänä ketjussa linkki), niin vastustajat pelaa vähän eritavoin

Ok pitää vissiin kokeilla. Onko muuten tietoa tuleeko miltään muulta firmalta lätkää jossain vaiheessa??
 
Vastaus: FIFA 17

Eikö muut kaipaa tuohon manageri moodiin lisää syvyyttä?

Siis esimerkiksi ajatellaan niin, että mulla on hyvä kakkosveska, mutta täydellinen ykkösveska, joka jää eläkkeelle kauden päätteeksi.
Kakkosveska alkaa valittamaan, että haluaa siirtyä ja myös joukkueen johdolta tulee käskyjä, että anna sen tahto periksi.

Noilla ei ole mitään merkitystä, pari tekstin pätkää ja se on siinä. Ei olisi iso homma tehdä siihen vaihtoehtoa keskustella pelaajan kanssa asiasta. Eli pystyis selittää et odota tää kausi, ens kaudesta alkaen susta tulee ykkösvahti.

Tai jotain vastaavaa. Ois vaikka neljä eri vaihtoehtoa mitä pelaajalle voi sanoa ja pelaaja reagoi sen mukaan. Vähän samaan tyyliin, kuin änärissä.

Alkanut ihan suunnattomasti ärsyttää, kun mulla on just tilanne et kolme kaveria eläköityy ja hankin niille jatkajat, mutta kaikki haluaa välittömästi pois joukkueesta, koska ei saa joka pelissä peliaikaa, vaikka olen koittanut entistä enemmän vetää fifty-fifty meiningillä vain sen takia, että ei ois niin vihaisia.
 
Vastaus: FIFA 17

Olen toivonut muutosta ja syvyyttä since Fifa 13, ei oo näkynyt kuin mukauusia päivityksiä vähän sinnepäin.
 
Vastaus: FIFA 17

Ihme et tälläinen juttu löytyy kuitenkin änäristä. Yleensä se on se pikkuveli ja karsitumpi.

Eikä tossa mitään muuten, mutta kun tuollaiset tekstin pätkät on aivan turhia, kun mitenkään et voi mihinkään vaikuttaa.

Samoin onko sieltä poistunut se valinta, että voi johdolta pyytää x määrän rahaa, jotta päästään tavoitteisiin. Vai onko se ollut PES:n ominaisuuksia?
 
Ylös Bottom