Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Inside

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovy88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kovy88

New Member
Kehittäjä: Playdead
Genre: platforming, puzzle
Alustat: Xbox One, PC
Julkaisupäivä: 29.6.2016 (Xbox One)
Kotisivu: http://playdead.com/inside/
Hinta: 19,99

Näytä liitetiedosto 15855

Mikä on Inside?

Inside on palkitun Limbo-pelin henkinen jatko-osa, jota monet ovat odottaneet vuosia. Tanskalainen Playdead-indiestudio kehitti peliä noin 5-6 vuotta, ihan sieltä Limbo-pelin ajoilta lähtien. Peli sekoittaa keskenään tasoloikintaa ja ongelmanratkontaa, musiikki- ja äänimaailmalla sekä visuaalisella ilmeellä on jälleen valtava vaikutus pelikokemukseen. Peli on Limbon tapaan luonteeltaan hyvin synkkä ja trillerimäinen, tunnelma on todennäköisesti koko ajan aivan katossa peliä pelatessa.

Ensimmäiset arvostelut pelistä ovat erittäin lupaavia, joten tämä peli kannattaa painaa mieleen, jos yhtään tämän tyyppinen peli kiinnostaa.

[video=youtube;5k17aVeY2rI]https://www.youtube.com/watch?v=5k17aVeY2rI[/video]

Vastaus: Inside

Onko tietoa tuleeko tämä PS4:selle? Nyt näköjään vaan Xbox ja PC. Näyttää todella hyvältä, Journeyn jälkeen vois maistua tämäkin peli.

Onko tietoa tuleeko tämä PS4:selle? Nyt näköjään vaan Xbox ja PC. Näyttää todella hyvältä, Journeyn jälkeen vois maistua tämäkin peli.

Studion edellinen peli (Limbo) julkaistiin aluksi ainoastaan Xboxille ja PC:lle. Jälkikäteen tämä on julkaistu pitkälti jokaiselle mahdolliselle alustalle*. En olisi yllättynyt jos sama tapahtuu myös Insiden tapauksessa.

Viikonloppuna tuli katseltua Insiden Let's Play läpipeluuvideo ja omasta mielestä tämä on hyvin erilainen tapaus mitä Journey. Nähdyn perusteella kyseinen peli muistuttu hyvin paljon juurikin Limboa.

*
Xbox 360
PlayStation 3
Microsoft Windows
OS X
Linux
SteamOS
Xbox One
PlayStation 4
PlayStation Vita
iOS
Android
OnLive
Wii U

Viikonloppuna tuli katseltua Insiden Let's Play läpipeluuvideo ja omasta mielestä tämä on hyvin erilainen tapaus mitä Journey. Nähdyn perusteella kyseinen peli muistuttu hyvin paljon juurikin Limboa.

No joo on varmaan pelillisesti erilainen mutta lähinnä kun katoin arvostelun ja siinä oli pelikuvaa niin jotenkin tuollainen tunnelmallinen design ja valaistus sekä musiikin käyttö jne. toi vähän mieleen Journeyn. Joka tapauksessa näytti todella hienolta ja mielenkiintoiselta, varmasti tulee hankittua jos vaan PS4:selle tulee. Toivottavasti.

Tuli pelattua Inside läpi viime viikonloppuna, ja tykkäsin kovasti. Alun tunnelma nappasi heti otteeseen ja kantoi pitkälle lähes pelin loppuun asti. Lopussa alkoi ehkä hieman toistamaan itseään, mutta ei kuitenkaan liiaksi. Peli olikin sopivan pitkä (lyhyt).

Harvemmin tullut tämän tyylisiä pelejä aiemmin pelattua, mutta Inside oli positiivinen ylläri. Puzzlet tuntuivat luovilta ja omaperäisiltä, mutta kuten sanottu, aikaisempaa vertailukohtaa ei oikein ole. Itse tykkäsin kuitenkin paljon pelin tunnelmasta ja niin, näyttihän se upealta! :)

En mitään Journey-yhtymäkohtia tästä löytänyt. Inside oli paras Limbo-"klooni" sitten Limbon. Pelimekaanisesti hyvin samanlainen, ja puzzleissakin oli paljon samaa henkeä. Silti teknisesti ja "tarinallisesti" Inside oli aivan oma juttunsa.

Onko n. 20 euroa tällaisesta n. viiden ja puolen tunnin pelistä liikaa? Ei, kun kyseessä on näin äärimmäisen hiottu kokonaisuus, jossa kaikella tuntuu olevan tarkoituksensa, ja jossa ei ole juuri lainkaan toistoa tai tyhjäkäyntiä.

tää on niitä pelejä joista nautin enemmän kun joku muu pelaa sen mun puolesta.

Sama vika. Alla kahden tunnin Let's Play videosarjan ensimmäinen osa:

[video=youtube;sxNnBFCLS9w]https://www.youtube.com/watch?v=sxNnBFCLS9w[/video]

Sama vika. Alla kahden tunnin Let's Play videosarjan ensimmäinen osa:

[video=youtube;sxNnBFCLS9w]https://www.youtube.com/watch?v=sxNnBFCLS9w[/video]

mä olen esimerkiksi pewdiepien version kattonut ja sain ainakin itse nautittua tarpeeksi. siis ei se tarkota sitä että peli olisi huono, tää on vaan tämmönen...joku tyyli... esimerkiksi nautin enemmän siitä kun sain katsoa kun H2O Delirious ja pewdiepie pelas outlastiä kuin siitä että olisin sitä itse pelannut.

Itse pelasin vajaa kolme kertaa läpi ja pidin todella paljon. KonsoliFINin arvostelu linkin takaa.

Harvemmin olen kateellinen mistään yksinoikeuspeleistä, mutta tämä on yksi niistä. Haluasin todella paljon pelata tätä, olen suuri LIMBO fani ja pidän sitä ehkä yhtenä parhaimpana pelinä koskaan. Harkitsen tätä PC:lle mutta en ole varma jaksaako se pyörittää sitä, joku dual core siinä on ja 8 gigaa muistia. Peli nyt ei näytä siltä että vaatis jotain super tietokonetta, en millään jaksais vuotta odotella jos se mahdollisesti silloin tulisi PS4.

Itselläni on vanha prossu Dual Core ja 4gb muistia, toki näytönohjain on muita osia vähän parempi. Hyvin peli pyörii joten eiköhän se sunkin koneessa toimi.

Itse peli ei ole vielä niin paljon iskenyt kuin Limbo, vaikka se onkin paljon hiotumpi ja idealtaan monipuolisempi kuin Limbo. Tarina on vielä kesken, mutta ei vaikuta ihan siltä pakko-ostokselta mitä internetissä on väitetty. Limbo sitä mielestäni on. Jännä kuitenkin nähdä mitä kaikkea vielä tulee vastaan pelin parissa.

Harvemmin olen kateellinen mistään yksinoikeuspeleistä, mutta tämä on yksi niistä. Haluasin todella paljon pelata tätä, olen suuri LIMBO fani ja pidän sitä ehkä yhtenä parhaimpana pelinä koskaan. Harkitsen tätä PC:lle mutta en ole varma jaksaako se pyörittää sitä, joku dual core siinä on ja 8 gigaa muistia. Peli nyt ei näytä siltä että vaatis jotain super tietokonetta, en millään jaksais vuotta odotella jos se mahdollisesti silloin tulisi PS4.

Inside julkaistiin myös Steamissa. Voit jälkikäteen pyytää rahat takaisin, jos peli ei toimi tietokoneellasi.

PS4 -versiota ei tarvitse odotella enää pitkään, sillä tämä julkaistaan jo elokuun 23. päivä.

[video=youtube;y0uDLEG8Xao]https://www.youtube.com/watch?v=y0uDLEG8Xao[/video]

PS4 -versiota ei tarvitse odotella enää pitkään, sillä tämä julkaistaan jo elokuun 23. päivä.

[video=youtube;y0uDLEG8Xao]https://www.youtube.com/watch?v=y0uDLEG8Xao[/video]

No tämäpä oli mukava yllätys, onneksi en ollut hätäinen ja jätin PC version ostamatta.

Mahtavaa. Tää on pakkohankinta. Pelaan just Limboa ja on hieno loistava peli vaikka loppua kohden vähän alkaa laimenemaan. Mutta alkupeli oli rautaa.

Pelaajalehden saitilta bongasin, että tämä olisi tulossa huomenna PS4:lle. Taitaapi mennä hankintaan...

Aloitusviestin voisi päivittää nyt "multi", kun peli on tänään julkaistu myös PS4:lle.

Olipas sopivan pitkä peli, noin kaksi tuntia. Ongelmat sopivan helppoja, ettei peli pysähtynyt oikein missään vaiheessa paria minuuttia pidemmäksi. Kaiken kruunasi lopun psykedeelinen rymistely.

Ylös Bottom