Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]

[video=youtube;Y6EBCbhyek0]https://www.youtube.com/watch?v=Y6EBCbhyek0[/video]

Tuosta sitten koostetta minun näkövinkkelistä. Helkkarin mukavaa on kyllä näin isolla porukalla kisailla, joten kiitokset vaan kaikille paikalle saapuneille!

Koosteen loppuosassa piti vielä mun ja Kiraihin välistä tiimihenkeä nostattaa. :D

https://youtu.be/r2Qwm7WuL9w Startti + kolari.

https://youtu.be/Yv_Qb04Clec Koko kilpailu

Aika-ajot menivät taas odotetusti alakanttiin, sijoitus 19. Olisin pystynyt ainakin puolen sekunnin tai sekunnin parannukseen mutta spinnasin viimeisessä mutkassa viimeisellä vedolla.
Sain melko neutraalin startin, pidin oman lähtöpaikkani kunnes edessä oli sattunut kolari. Spinnaava Ferrari osui minuun jolloin minä pyörähdin ja hän pääsi jatkamaan matkaa. Luulin kilpailuni olevan lopullisesti pilalla. Saavutin kuitenkin edellä ajavia kavereita mutta kierroksella 5 ajoin mestareiden muuriin. Lisää takapakkia.
Tuon jälkeen kärkiporukka saavutti minut kiinni kierroksella. Kierroksella jääneenä sain silti mukavaa kisailua aikaiseksi kun pääsin ajamaan Kiraihia ja Singularitya vastaan. Pian tuon jälkeen kun renkaani alkoivat olla lopussa tulin varikolle AIVAN TÄYDELLISEEN aikaan. Kun olin tullut varikkosuoralle ja valinnut kovan setin renkaita alle, tuli ilmoitus turva-autosta. Olin siis ensimmäinen joka reagoi tähän. Sain ohittaa turva-auton jotta pääsen samalle kierrokselle kärjen kanssa. Osa ajoi SC:n viime hetkellä miten tahtoi.
Uusintastartti oli kilpailuni kannalta tärkeä. Kun matkaa maaliin oli noin kymmenen kierrosta, tiesin että alku on tärkeä. Olin hetken aikaa kiinni jopa pistesijassa mutta äkkiä putosin sijalle 11 jolla myös ajoin maaliin. Putosin tosin yhden sijan alaspäin rangaistuksen takia.

Kierroksella jääneenä sain silti mukavaa kisailua aikaiseksi kun pääsin ajamaan Kiraihia ja Singularitya vastaan.

Hah joo, tuo oli itelle vähän vaikee paikka kun olit selvästi nopeempi tuoreilla renkailla ja aina kun jätin tilaa että pääsisit ohi niin heilui sitten siniset ja jouduit päästämään ilmeisesti heti ohitse takas. Jossain kohti sitten päästin suosiolla jo ohi kun itelläkin meni vain aikaa hukkaan sun kanssa nahistellessa :D

Viltzun kooste pitää kotosalla tarkemmin kattoo, mutta kiva että tuonkin kohdan sinne lisäsit. Näin että tuut takaa nii sydän hyppäs kurkkuun että nytkö kolaan siut samalla ku spinnaan :D Onneks ei osuttu

Mitenköhän porukkaa torstain kisassa paikalla, mahtuuko varakuskina taas mukaan kisailee?

Mitenköhän porukkaa torstain kisassa paikalla, mahtuuko varakuskina taas mukaan kisailee?

Jostain syystä avausviestin päivitys vähän jumittaa tällä hetkellä, mutta joo. Kaksi poissaoloa ilmoitettu jo aiemmin (Kiraih ja Skitso999) ja näiden paikalle pääsee. Yritin jo äsken lisäillä sinua ja hakla1990:a ajajiksi, mutta ei tykkää toimia. Ajopaikka kuitenkin löytyy.

Ilmoitelkaahan vakikuskit, mikäli ette paikalle pääse. Varakuskeja jonossa ainakin vielä kaksi kappaletta, joten ihan silkasta kohteliaisuudesta hyvä ilmoitella, mikäli ei paikalle pääse, niin joku muu pääsee korvaamaan. :)

Ainiin ja samalla viestillä: Tällä viikolla kokeillaan nyt vihdoin tuota full qualifyingia ihan sen alun kannatuksen takia, mutta ensi viikolle ehdottaisin taas short qualia. Syynä sama kuin viime viikolla, eli omat reissailut halki Suomen. Tällä kertaa tosin on vielä aikataulu vähän tiukempi, joten full qualilla jäänee minulta koko kisa väliin. :D

E: Näköjään tämän viestin lähetys laukaisi myös tuon avausviestin päivityksen, joten sielläkin nyt listat kunnossa.

Joo oon poissa tältä viikolta kuten aiemmin ilmoitin. Teoriassa oisin ehkä ehtinyt, mutta parempi jäädä pois kun ei täyttä varmuutta ole.

Ja Viltzu, katoin nyt ton videon äänien kanssa.

Kosto elää :D

Hep. Voin tulla jos joku vakikuski peruu

Mä en voi ajaa nyt torstaina, työ kutsuu

Zeizeille paikka tuosta.

Rikuveelle samalla tiedoksi, etten syrji, kun en sinua valkkaillut. Tasoittelen vain varakuskien osallistujamääriä ja kun olet ajellut molemmat kisat niin annan vähemmän ajaneille ekat paikat. Jos tulee vielä uusia poissaoloja niin olet seuraavana jonossa. :D

Pyrin tästä lähtien lisäilemaan aina avausviestiin myös varakuskeille tallit, joissa ajavat. Näissä valinnat menee aina sen mukaan, onko joku ajanut valmiiksi vapaassa olevassa tallissa (eli että taulukon päivittäminen on Simo911:lle helpompaa).

Tällä viikolla:
Junddu - Sauber
Zeizei - Red Bull
hakla1990 - Renault

Ei hätiä mitiä! Ei tämä niin vakavaa ole :D Hyvähän se on, että muutkin pääsee ajamaan.

Laitellaan tännekin, eli uutta patchia tulossa, hyvällä tuurilla jopa ennen torstaita.

we're releasing a new patch on all platforms. We're aiming to get these out to all of you in the next day or so. So, without any further ado, here are the patch notes for v1.5.1:

· Fixed a crash loading specific mid-session saves from a previous version.

· Fixed the LCD display on the steering wheel not always showing the current gear.

· Fixed a multiplayer bug that would sometimes show players who pit under the safety car as being in first place which led to the queue breaking and penalties being awarded incorrectly.

· Players who disconnect now behave like players who have paused, they will ghost and drive at the chosen AI difficulty level.

· The session starts in countdown will no longer reset when a new player joins the lobby.

· Fixed a number of crash bugs.

Varsinkin tuo quittineiden pelaajien ghostaus olisi erityisen tervetullut asia, varsinkin kun tällä viikolla ajellaan vähän ahtaammilla kaduilla.

E: Ilmeisesti patch on tullut julki jo PS4:lla. Versioksi merkattu kai 1.06 CM:n työntekijän virheen takia, mutta on siis tämä ylläoleva patch.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jonttu_93 ilmoitti, että huominen kisa jää väliin, joten rikuveelle on myös nyt avoin paikka. Talliksi tulisi Williams. Kuittaile Riku tänne, kunhan huomaat!

Joo eli jatkossakin mennään The_Senator46 käyttäjällä. Ensimmäisen voi poistaa kuljettajalistasta.

Tänään jää taas meikäläiseltä kisa väliin, täytyy lähteä duunikeikalle, enkä voi luvata että kerkeän tulla sieltä ajoissa. Eli varakuski saa tänään(kin) näyttöpaikan.

Juu mä joudun taas kerran jättämään kisan väliin...
On nää vanhemmat niin kivoja kun lupaa meikäläisen serkun muutto avuks kysymättä multa ekana. Hyvällä tuurilla saatan olla ennen kello 19 kotona, mutta tuskin jaksan muutto roudaamisen jälkeen pelailla.
Eli mun paikka on taas vapaa... Toivottavasti edes seuraavaan kisaan pääsen mukaan :(

Semmonen kisa.. 2 kertaa yritän mennä kärsimään läpiajorangaistusta, niin peli alkaa tekemään varikkopysähdystä. Siinä sitten sen jäljiltä aivan loppuun kuluneilla renkailla seinään ja kisa ohi. Lievästi sanottuna ketuttaa tuo pelin oma tahto noissa rankkutilanteissa. Olis niiden jäljiltä voinut keskeytysten avulla nousta pisteille, mutta renkaissa ei pitoa edes vähän alusta. Siihen asti mukavaa kisailua vaikka rata ei suosikkeihin kuulukkaan.

Semmonen kisa.. 2 kertaa yritän mennä kärsimään läpiajorangaistusta, niin peli alkaa tekemään varikkopysähdystä. Siinä sitten sen jäljiltä aivan loppuun kuluneilla renkailla seinään ja kisa ohi. Lievästi sanottuna ketuttaa tuo pelin oma tahto noissa rankkutilanteissa. Olis niiden jäljiltä voinut keskeytysten avulla nousta pisteille, mutta renkaissa ei pitoa edes vähän alusta. Siihen asti mukavaa kisailua vaikka rata ei suosikkeihin kuulukkaan.
Teki saman mulle. Se rangaistuski tuli siitä ku olin liian kaukana turva autosta. Ajelin edellä ajavan perässä ja yhtäkkiä ne hyppäski muka 20s karkuun. Joku nyt kyllä rikki [emoji16]. Meni hyvä aika-ajo hukkaan P12

Azerbaitsani on eittämättä tämän pelin suosikki ratani. Vauhtia ois ollut, mutta seinät piti huolen, että ei ollut aivan täysin meikän päivä. Aika-ajoissa nopeimmalla kierroksella menetin hallinnan viimisellä suoralla ja seinään. :D

Kilpailussa taas sain omaa tyhmyyttäni ylinopeudesta varikolla läpiajorankun. Koitin sitä sitten tulla nohevana poikana safety carin aikana suorittamaan, nii eihän se ilmeisesti ollut laillista. Noh, alle tuli sentään siinä kovimmat renkaat ja vain pari sijoitusta tuli uusintalähtöön otettua turpaan. Rangaistus piti tosin vielä käydä kärsimässä.

Kyllähän mulle kolmospaikkaa tarjottiin oikein tarjottimella, mutta eihän se pää kestäny ja ajoin sitten toisen drs-suoran jälkeisen mutkan sisäpuolen seinää aiheuttaen spinnin. Tosin thuto oli samaisen seinän ansiosta päästänyt minut ohi kierrosta aiemmin, että välillä se otti ja välillä antoi. Oli kyl kisan lopussa parin kierroksen ajan hyvät väännöt Zetorin kans, kiitokset siihen suuntaan.

Ylös Bottom