Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eilen illalla sain Lacazette SBC:n valmiiksi ja olihan grindi! Viimeinen jengi, eli Toulouse oli todellinen paskiainen. Muutamaa pakkia sai sniputtaa pari tuntia ja kaksi kertaa jouduin tekemään loyalty-glitchin, kun ensimmäisien 8 pelaajan loyaltyt eivät riittäneet kuin 94 kemiaan. Kolikoita meni järjettömät 300-350k, mutta pakkaonni käänsi grindin lopulta plussalle.

Tein pari päivää sitten myös Fekir SBC:n ja nyt onkin sitten kiva parivaljakko kärjessä.

Ihan hyvä että sbc:eet vaati melko paljon.. eipähän joka pelissä tule vastaan. Ainoa syy näiden tekemiseen on se että pelaajalle on todellakin käyttöä. Olisin saanu Defoen 10k hintaan mutta kun sillä ei ole käyttöä niin turhaan tekee. SBC Parolo oli hintansa arvoinen. Paras keskikenttä mitä on tässä testannut. Aina teen kuitenkin spesiaali azurri tiimin joten käyttöä sillä on pelin loppuun. Hamsik näytti hyvältä ja hintaa olisi tullut 50k jätin kuitenkin tekemättä ja ostin ennemmin Sif Brozon.
Samaa mieltä, perhana jos jokaisella vikkeläsormisella Jonnella olis Rashford kärjessä niin oksat pois! Sedätkin tarvii tasoitusta! :)

Tuon Dembelen taidan tehdä kuhan jaksan loyaltyt hankkia. Uhraan untradeable Cazorlan ja Barzaglin ja loput pitää sit vaan pulittaa kassasta. Ei tunnu missään btw jos revitte hiuksiä päästä siellä! :D

QSvRp1k.jpg

Samaa mieltä, perhana jos jokaisella vikkeläsormisella Jonnella olis Rashford kärjessä niin oksat pois! Sedätkin tarvii tasoitusta! :)

Tuon Dembelen taidan tehdä kuhan jaksan loyaltyt hankkia. Uhraan untradeable Cazorlan ja Barzaglin ja loput pitää sit vaan pulittaa kassasta. Ei tunnu missään btw jos revitte hiuksiä päästä siellä! :D

Jos Dembelelle on käyttöä niin eiku tekee pois... kolikot saa aina takaisin :)

Toivottavasti nähdään pakka sbc:eetä pikkuhiljaa. Futmasin alun jälkeen 7,5k kultapakoista ei meinaa tulla edes rare korttia..

mikähän lagi tässä taas on, ei vaan pysty pelaa. Otin ihan hitosti hanuriin knockoutissa. Omat seisoo, vaikka pallo tulee vierestä niin ei liiku mihinkään.
Välillä hyökkääjä tulee kesken hyökkäyksen "vastaan" ja juoksee omaan boksiin??! mä en voi käsittää mitä tossa tapahtuu. Ihan rikki toi peli. Keskikenttä ei hyökkää eikä puolusta, pakit höntyilee. Laitapelaajat ei liiku, ihan läppä koko peli.
Kaiken kruunasi aivan puhdas 2v0 hyökkäs jossa mun ai-pelaaja pysähty yhtäkkiä ja päästi pakit ohi :) sittenpä olinkin enää yksin pienessä kulmassa veskaa vastaan. Se siitä.
Piti kolmannessa matsissa lyödä konsoli kii ettei tartte lyödä vehkeitä palasiksi.

mikähän lagi tässä taas on, ei vaan pysty pelaa. Otin ihan hitosti hanuriin knockoutissa. Omat seisoo, vaikka pallo tulee vierestä niin ei liiku mihinkään.
Välillä hyökkääjä tulee kesken hyökkäyksen "vastaan" ja juoksee omaan boksiin??! mä en voi käsittää mitä tossa tapahtuu. Ihan rikki toi peli. Keskikenttä ei hyökkää eikä puolusta, pakit höntyilee. Laitapelaajat ei liiku, ihan läppä koko peli.
Kaiken kruunasi aivan puhdas 2v0 hyökkäs jossa mun ai-pelaaja pysähty yhtäkkiä ja päästi pakit ohi :) sittenpä olinkin enää yksin pienessä kulmassa veskaa vastaan. Se siitä.
Piti kolmannessa matsissa lyödä konsoli kii ettei tartte lyödä vehkeitä palasiksi.
Täysin samanlaista oli kun eilen pelailin, pari kertaa pelaajat syöttikin itestään kun otti vissiin jonkun komennon vähän viiveellä...

Täysin samanlaista oli kun eilen pelailin, pari kertaa pelaajat syöttikin itestään kun otti vissiin jonkun komennon vähän viiveellä...

tota on mullaki tehny, en näköjään ole ainoa :)
vkloppusin aamulla ku oon pelannu niin sillon on rullannu ihan smoothisti. Se ei vaa paljo lämmitä ku knockouttia ehtii pelaa just ma-ti iltaisin.

Joo, mun mielestä on hyvä kanssa että noi sbc:t on vaikea saada. Sehän ois jännä ku joka jonnella painaa sininen auba kärjessä.

päädyin tekemään tuon modricin sbc:een, untradeble Bale kuitenkin aina joukkueessa niin, eiköhän tuollekkin käyttöä tule. Hintaa tuli lopulta noin 300k ja lyhyen testin perusteella todellakin hinnan arvoinen. Upgrade normi korttiin aivan hitonmoinen. Viimeisen viikon aikana disconectit vaivanneet itseäni suhteellisen paljon, onko muilla samaa ongelmaa?

päädyin tekemään tuon modricin sbc:een, untradeble Bale kuitenkin aina joukkueessa niin, eiköhän tuollekkin käyttöä tule. Hintaa tuli lopulta noin 300k ja lyhyen testin perusteella todellakin hinnan arvoinen. Upgrade normi korttiin aivan hitonmoinen. Viimeisen viikon aikana disconectit vaivanneet itseäni suhteellisen paljon, onko muilla samaa ongelmaa?

On, itse olen aika hyvin disconnecteja välttänyt tänä vuonna, mutta viimeiset pari päivää niin ulos on lennelty seasoneissa, että drafteissa. Weekend leaguen aikana ei onneks omalle osalle tullut disconnecteja, kuten valitettavasti monelle muulle. Yhteydet on olleet myös melkoisen perseestä pelimuodosta riippumatta. Aikamoista tervassa suhaamista on ollut, mutta kyllä sen huomaa, että vastapuolella on ollut samoja ongelmia.

Tämä osuus ei ole Garzanille omistettu vaan yleisesti pakko ottaa kantaa tuohon SBC keskusteluun. Ei pysty käsittää miten jengi vinkuu, että Dembelet ja kumppanit maksaa niin paljon. Samaa itkua on melkein jokaisella suomalaisella forumilla + EA:n omilla. Totta kai tuollaisten korttien pitää maksaa. Olisi varmaan kiva kerätä kaikki pelaajat talteen HJK:n pronssi squadilla, mut se ei vaan mee niin ja hyvä näin. EA ois tietenkin voinu lyödä päivittäin enemmän pelaajia, kun vain 3. Olisi voinut olla niitä pienemmän ja halvemman korin pelaajia ja sitten näitä kalliita mitä nyt on tullut. Ehkä siinä olisi sitten jokaisella ollut jotain pelaajaa tarjolla. Itseäni se ei olisi haitannut, mutta veikkaanpa, että sitten ne itkijät olisi itkenyt, että en mä tuolla Gueyella mitään tee, en tuhlaa siihen mun Negredoja, myyn kaikki ja valivali jatkuu.

Selvennöksenä, että minullakaan ei ole varaa noita tehdä. Pakko oli tähän väliin avautua, koska alkaa kiristeleen tiettyjen tahojen jatkuva itkuvirsi, kun mikään ei kelpaa ja kaikki on huonosti.

No kyllä EA nyt vähän liikaa suosii rahaa peliin pistäviä ja ei niinkään niitä jotka pelaa peliä vain pelaamisen takia. Saisi olla sitten vaikka jotain heikomman kortin omaavia kovempia nimiä enemmän vaihtoehtona noissa "meille köyhille".

EA:n toimintatavoista ja rahanhimosta on syytä "itkeä" nyt ja jatkossakin, mutta toki järjetön valitus kaikesta on typerää. SBC:t + weekend league ovat yleisesti pirun hyviä lisäyksiä ja kerrankin EA ajatteli pelaajia. Oli jo korkea aikakin ja itse en olisi peliä ostanut ilman tuota uudistusta. Lisänä vielä että tosiaan pakat noista ovat myytäviä, eikä vanhaan tyyliin untradeablea, jolloin rosteri täytyyi väkisin täysin turhista korteistä.

Tuo marketti on osa peliä ja kyllä sillä saa tehtyä fygyä ihan ilman oikeatakin rahaa jos vaan haluaa.. nyt siellä on sulle laitapakkeja mitkä saa tehtyä about 40k hintaan molemmat yhteensä.

Tein itelleni kun meni squadiin ko nenä päähän. Bellerinin ja TOTGS sidiben tilalle.

Tuo marketti on osa peliä ja kyllä sillä saa tehtyä fygyä ihan ilman oikeatakin rahaa jos vaan haluaa.. nyt siellä on sulle laitapakkeja mitkä saa tehtyä about 40k hintaan molemmat yhteensä.

Tein itelleni kun meni squadiin ko nenä päähän. Bellerinin ja TOTGS sidiben tilalle.

Vähän vielä menee vatuloidessa mitä Kurzawan kanssa tekisi. Näin saisin sen tiimiin https://www.futbin.com/17/squad/770706 mutta.... Hintaahan tolle tulisi 0 kolikkoa kun kaikki tarvittavat löytyy klubista. Mutta jos sieltä tulee vielä jotain....

Vähän vielä menee vatuloidessa mitä Kurzawan kanssa tekisi. Näin saisin sen tiimiin https://www.futbin.com/17/squad/770706 mutta.... Hintaahan tolle tulisi 0 kolikkoa kun kaikki tarvittavat löytyy klubista. Mutta jos sieltä tulee vielä jotain....
Mut ilmanen kortti oikeasti vaikka ostais kortitki, ja kaikki statsit melkein 80.

Toi Kurzawa ois marketissa vähintään 50k kortti. Nyt jos joku läppä Jorgensen löytyy klubista niin eikun sisään ja jotain pasketta siihen kylkeen. Tää oli enemmän jouluhengessä tehty. :)

piti tehdä Juanfranin sbc, n. 40k meni, muutama ukko oli valmiina klubissa ja sopivasti vielä non treadablena. Saattas ton vähän halvemmalla saada kun malttaa tingata.
lappusen kunniaksi vaihdoin tämän tiimin: https://www.futbin.com/17/squad/775032
tämmöiseen: https://www.futbin.com/17/squad/775098
saa nähdä miten alkaa peli rullaa kun heitti laiturit hiiteen, ei ne vaan oikein oo toiminu ittellä. Laina Martial oli ainut, sillä sai takoa maali/peli tahtia, suht OP.
viime versiossa tohon formaan Depay oli aivan kuningas, saa nähdä irtoaako samat tehot Carrascosta.

Itse tein Kurzawan kun oli niin iisi. Juanfrania ei viitsi tehdä kun on De Marcos jo, eikä ole rahaa/pelaajia ihan jokaiseen tuhlata. Alli nyt ei vaan pätkääkään kiinnosta.

Yksi Movember, 3-4 TOTW-pelaajaa ja parit 87 pelaajat odottelee tulevia SBC:eitä.

Kurzawasta kyllä hattua nostaa EA:n suuntaan. Tosin tuskin itse tuota teen, koska ei oikein napostele tuo Ligue 1 niin yhtään pelaamisessa, kuten Calcio A myöskään.

Juanfran sen sijaan kiinnostaisi kovasti. Saa nähdä väsäilenkö pois.

Edit: About 64k laskin tuolle Juanfranille hinnaksi, jos möisin kortit. Kannattaako?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kurzawasta kyllä hattua nostaa EA:n suuntaan. Tosin tuskin itse tuota teen, koska ei oikein napostele tuo Ligue 1 niin yhtään pelaamisessa, kuten Calcio A myöskään.

Juanfran sen sijaan kiinnostaisi kovasti. Saa nähdä väsäilenkö pois.

Edit: About 64k laskin tuolle Juanfranille hinnaksi, jos möisin kortit. Kannattaako?

Jos on käyttöä niin kannattaa tehdä.. kovathan tuolla on statsit ja tuskin la ligasta ihan hetkeen kovempaa RB:tä saa. Itse vatuloin tuon kohdalla mutta jätän tekemättä.. la liga on sellainen höntsäily liiga omalla kohdalla josta ostan iffejä ja niitä testailen.

Pakoista eka pronssi iffi kun nousi polakki... yllätyin kun siitä sai 8k

Ylös Bottom