Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vaikea sanoa, koska ehkä 50% div1 pelaajista ei osaa voittaa alotustakaan vaikka sitoisit 100% alotuksista. Mulla on 95, 90, 90 ja 85 alottajat.
Noita 90 alottajia on aika monta tässäkin pelissä ja just esim. Kesleriä ja Bergeronia kannattaa käyttää aina.

Sitten on myös yhteys, joka vaikuttaa eniten tässä painoksessa kumpi voittaa alotuksen. Eli luultavasti ikinä ei voi olla tasavahvoja alottajia, koska
mikäli toisella on edes 0.5 sekuntia enemmän viivettä kuin toisella > voittaa viiveettömämpi pelaaja luultavasti lähes kaikki alotukset.
Kiitti vastauksesta. Ite menin ennen huttia nöyrästi YouTubeen ja opettelin centterin kaikki alotukset ja vinkit, yleensä eash pelaillu, eka vuosi ku innostuin hutista. Osasin cenan perusjutut, mutta kyllä se jeesaa ku jaksaa vähän nähä vaivaa ja opettelee ihan kaiken. Sama homma sen moken ottamisen kanssa, hyvä sekin on olla hanskassa vaikka sitä nyt ei koko aikaa tartte käyttää, jopa niinkin typerä hämy että otat moken ja pistät sen pois voi sekottaa joidenkin pasmat :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Nyt kun joulu lähestyy ja moni ostaa tai saa nhl, niin ajattelin huvikseen listata hyviä halpoja pelaajia jotka minulla toimi, kun aloitin hutin. Synergyjä kannattaa ruveta miettimään vasta kun on pikkuisen enemmän kolikoita. Toki jos pistät visan vinkumaan niin saat parempia pelaajia, itse en käyttänyt yhtään rahaa. Eli:

Sentterit :Kesler, Koivu. Aloitukset hyvät joka on sentterin tärkein asia, muutenkin hyvät arvot, Keslerillä jopa nopeuttakin.
Laitureita: E.Kane, Nyqvist, Radulov, Boedker, Zuccarello, Kessel, T.J.Oshie.
Pakit: T.J Brodie, M.Rielly, Kronwall, Vatanen, Shattenkirk, D.Hamilton
Maalivahti: Minusta ei mokeissa ole isoja eroja eli sinne voi heittää kenet tahansa, se sitten torjuu jos torjuu, mulla oli 94ovr mokke jossain vaiheessa eikä se saanut välillä edes yhtä vetoa pelissä kiinni.

Rauhallista joulun odottelua kaikille, tuollaisen tiimin kasaa aika pienellä kolikkomäärällä ja pääsee alkuun. Ei kannata sokeasti tuijotella ovr vaan oikeasti katsoa mitkä ne arvot on, nopeus on valttia ja käsiä jos löytyy niin moni 86ovr on minusta parempi kuin moni 88ovr kortti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Wuhuu...nyt on hommattuna Laine, Puljujärvi ja Aho joukkueeseen :p
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Wuhuu...nyt on hommattuna Laine, Puljujärvi ja Aho joukkueeseen :p
Unelmaketju, GG. Onko se tow Laine, kattelin hintoja huvikseen ja joku oli melkeen 700k laittanu myyntiin, hullut on hinnat Laineesta, mutta toki jos se on pakko saada niin sitten joutuu kaivaa kuvetta niinsanotusti.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Unelmaketju, GG. Onko se tow Laine, kattelin hintoja huvikseen ja joku oli melkeen 700k laittanu myyntiin, hullut on hinnat Laineesta, mutta toki jos se on pakko saada niin sitten joutuu kaivaa kuvetta niinsanotusti.

Ihan peruskortti on Laineesta mutta kyllä sekin kustansi jo sen 60k...vielä en oo kerennyt testaamaan miten homma toimii noilla pelaajilla :)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ihan peruskortti on Laineesta mutta kyllä sekin kustansi jo sen 60k...vielä en oo kerennyt testaamaan miten homma toimii noilla pelaajilla :)
Musta ne on nyt kaikki parannuksen jälkeen ihan ok kortteja, joten jos peukalot toimii niin eiköhän se reppu heilu ja homma toimii :D
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onkos jollai tietoo mikä ***** juttu tää kiekko katsomoon homma on? Joku ruottalainen viskas kiekon jäähyn arvosesti kiekon katsomoon ja sen jälkeen pelaajat itellä alko menee ku olis tervas uinu? Vastustaja painelee 3 maalin takaa ajoasemasta voittoon.. Mielenkiintosin tilanne oli kun nostin kiekon tyhjiin ja kimpos pois vaikka mitään ei ollu edessä
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Onkos jollai tietoo mikä ***** juttu tää kiekko katsomoon homma on? Joku ruottalainen viskas kiekon jäähyn arvosesti kiekon katsomoon ja sen jälkeen pelaajat itellä alko menee ku olis tervas uinu? Vastustaja painelee 3 maalin takaa ajoasemasta voittoon.. Mielenkiintosin tilanne oli kun nostin kiekon tyhjiin ja kimpos pois vaikka mitään ei ollu edessä
Peli on buginen ja rikki, ite lopetin koko nhl pelailun ja siirryin suosiolla muihin peleihin taas. Edes offline ei toiminu itellä, juuri tuota mainitsemaasi tervassa juoksemista, Jagr on nopeampi kun 97 nopea pelaaja eikä sitä saa kukaan kiinni. Ea ei vain pysty ilmeisesti tekemään peliä joka ei ole rikki, liian pieni peli ja päivitysten ja uudistusten myötä koko peli meni täysin sekaisin meikäläisellä, pelaajat teleporttaa ja nykii pitkin kenttää, yhtäkään syöttöä ei saa onnistumaan, kiihtyvyys 0 2-3 sek kestää että ukko lähtee liikeelle, kaikki ukot jäykkiä eikä liiku tai käänny mihinkään.
Ensi vuonna taas sama homma olisi edessä, jos ostaa nhl, tappelu jatkuvien ja loputtomien ongelmien kanssa, en tiedä jaksanko ite enää koko peliä, voi jäädä ostamatta. Hyvä peli nhl on kun se toimii, se vaan toimii tosi harvoin niinkuin sen pitäisi toimia.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tota noin niin. Miks porukka ees pelaa huttia, jos ei kestä siinä olevia tasotuksia tai sitä että pelit perustuu valtaosin siihen kumpi hyödyntää pelin bugit paremmin? Kyllä siinä vaan kertakaikkiaan kauan kestää joidenki jääräpäiden kans ymmärtää, että tässä pelimudossa ei valtaosan ajasta oo mitään eroa onko siellä joku jagr vai 97 jalkanen kaveri, hohhoijaa. Ja jos siinä itku pääsee että on satoja tunteja ja euroja käyttäny turhaan joukkueen rakentamiseen ja toinen vetelee yli pronssipakasta veetystä joukkueesta niin kannattaa pari kertaa miettiä, että onko tämä varmasti oikea pelimuoto minulle.

Sieltä kyllä löytyy muita online pelejä ja eashl missä ei tavitse noiden asioiden kanssa kamppailla mikäli kokee ne omalle mielenterveydelleen liian koviksi paloiksi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Ite voitin noi 95% kaikista peleistä. Oma mielenterveys ei kestä peliä joka on hajalla, senverran tuli kuitenkin pelattua, että ymmärtää eron täysin rikkinäisen ja toimivan pelin välillä. Ja kyllä osaan lähes kaikki bugimaalitkin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tota noin niin. Miks porukka ees pelaa huttia, jos ei kestä siinä olevia tasotuksia tai sitä että pelit perustuu valtaosin siihen kumpi hyödyntää pelin bugit paremmin? Kyllä siinä vaan kertakaikkiaan kauan kestää joidenki jääräpäiden kans ymmärtää, että tässä pelimudossa ei valtaosan ajasta oo mitään eroa onko siellä joku jagr vai 97 jalkanen kaveri, hohhoijaa. Ja jos siinä itku pääsee että on satoja tunteja ja euroja käyttäny turhaan joukkueen rakentamiseen ja toinen vetelee yli pronssipakasta veetystä joukkueesta niin kannattaa pari kertaa miettiä, että onko tämä varmasti oikea pelimuoto minulle.

Sieltä kyllä löytyy muita online pelejä ja eashl missä ei tavitse noiden asioiden kanssa kamppailla mikäli kokee ne omalle mielenterveydelleen liian koviksi paloiksi.
Mun mielestä nuo yksinpelimuodot on ainoita, missä pelinopeus ja käskyt pelaajille toimivat. EASHL oli minun mielestä vielä hitaampaa, mitä hut pelit. Mulla taas on käynyt 2 divarissa kahdessa pelissä täsmälleen sama käsikirjoitus: Vastustajilla hero/legendoja kenttä täynnä ja johdan kahden erän jälkeen peliä, mutta kolmannessa erässä ei onnistu mikään. Tasoitus varmaan tämäkin, mutta vastassa ei pronsseja vaan huippuja. Itsellä kallein pelaaja Bergeron ja ykkösketjun muut lenkit M.Martin ja C.Clutterbuck. Mukana myös Trevor Gillies ja pari muuta kovanaamaa. Nämä eivät ole mukana minkään tasoitusten tähden, vaan pelityylin eli kovaa tai suihkuun:D Voihan se olla sattumaakin, mutta molemmat pelit päättyivät 4-3 vastustajalle ja täsmälleen samalla kaavalla. Tähän on kuitenkin ratkaisuna kohta aloittaminen 10 divarista uudelleen, siinä saa tahkota 5 divariin kunnon pelejä. Mutta, joo pointti oli, että mun mielestä tässä ei toimi nuo tasoitukset huonommalle joukkueelle vaan paremmalle. Veikkaan kanssa, että kaksi hero/legenda joukkuetta vastakkain ja tasoitusta ei ole ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]Onko joku tehnyt sitä 50 rare gold-players -> 12 rare gold players pack-settiä? Itse meinasin tehdä, mutta aloin nyt vähän tuon kanssa arpomaan ja voisin ehkä sittenkin myydä nuo 50 pelaajaa. Yhden videon näin youtubessa ja Don´t be Saad sai Ryan Johansenin + kasan discardpaskaa tuosta.[/FONT]
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]Onko joku tehnyt sitä 50 rare gold-players -> 12 rare gold players pack-settiä? Itse meinasin tehdä, mutta aloin nyt vähän tuon kanssa arpomaan ja voisin ehkä sittenkin myydä nuo 50 pelaajaa. Yhden videon näin youtubessa ja Don´t be Saad sai Ryan Johansenin + kasan discardpaskaa tuosta.[/FONT]

Oon, plus useamman niitä 2 rare gold settejä. Eipä niistä mitään muuta tullu ku 85-87ovr kortteja eikä muuta kannata oottaakkaan. Kerääntyy noista divari voitto pakoista paljo noita pelaajia mitä ei voi kaupata, se ainut syy miks noita tein ku ei niille muutakaan käyttöä oo. Sinne meni rinteet ja kumppanit. Hyvä, että tuli ees joku vaihtoehto mihin ne voi tuhota ja saada vähä takas. Eipä kyllä kävis mielessäkään tuhlata noihin kaupattavissa olevia pelaajia..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Juu enpä mäkään saanut ties kuinka monesta 2-player-pakasta kuin 85-87 pelaajia ja yhden 87 ovr TOTW-kortin, joka menee discard-hinnalla kaupaksi.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Parhaat vedot seteistä
88 giordano, 88 parise, 88 pacioretty, 88 weber, 89 totw giroux ja 91 lindroos
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Seteistä legenda joseph, hall, thornton, getzlaf, totw jones, monahan, voracek, Nash
Ihan ok, aikalailla sama hinnan sai takasin mitä marketista noista olisi saanu, pääsi vain nopeammin eroon lyömällä setteihin kortit :).
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tuli myytyä kortit ja ostin noilla POTG-Hanifinin ja MOV-Landeskogin.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Maalivahti lukitus. Ei enää koskaan. Eilen tuli vastaan jätkä jolla oli MV-lukitus päällä. Ajattelin että onhan näitä ennenkin tullut ja helppo voitto tulossa. Mutta ei. Jätkällä oli tiimissään 97 Heatley, suurin osa pelaajista Heroja, ja vielä muutama supertähti MOVi. Tämän lisäksi jätkä vielä tiesi miten maalivahdilla pelataan, ylensähän näitä vastaan saa suunnilleen kaikki kohtalaiset laukaukset verkkoon, mutta ei tätä vastaan. Häviö lukemin 9-2.

Olen pelannut tosi paljon HUTtia botteja vastaan vaikeimmalla vaikeustasolla, mutta tämä oli kyllä aivan järkyttävää. Jätkän Heatley ja Shanahan tykitti minun Bishopin niin paskaksi ettei mitään rajaa. Kiekko liikkui omalla alueella hirveellä vauhdilla. Jätkän kaikilla pelaajilla oli tyyliin joku 90+ kiekonhallinta ja voimakkuus. Laukauksia annoin jätkän boteille vaan 20, mutta kun kaikki niistä oli hyvistä vaarallisista paikoista niin ei mahtanut mitään. Itse en hyökkäyksessä päässyt oikein lähellekkään hyviä paikkoja kun jätkän Hero pakit piti kyllä kaiken suunnilleen täydellisesti kiinni. Pari maalia Sain kun pääsin kohtalaiseen snaippi paikkaan mutta kyllä torjoui maalivahtina hyvin. Viiva-one timereitä koitin pakeilla reilusti mutta ei vaan oikein ikinä yltäneet maalille asti. Lagia oli myös kohtalaisesti vaikka pelin alkaessa connection näytti hyvää.

Onks tämmösiä tullut muilla vastaan? Tämä tapahtui divarissa 4. En mikään loistava pelaaja ole, ja pysyn yleensä näissä 5-3 divareissa. Kokeilin itsekkin tota MV lukitusta pari matsia, mutta en mitään torjua osannut ja oma tiimi on niitä 87-89 pelaajia niin ei nekään saaneet oikein tulosta aikaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Maalivahti lukitus. Ei enää koskaan.
Itse skippaan jokaisen pelin jossa on paikkalukitus. Tuolla saa sen oksettavan CPU:n kusetuspelaamisen päälle, jota vastaan pelaaminen on kivaa tasan ei vähää alusta.
 
Ylös Bottom