Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haluisko joku kertoa näistä yhteyksistä jotain? Peliin lähdettäessä vihreetä ja kun peli alkaa nii mennään katkokävelyä, eikä tunnu vastustajaa koskevan
Ongelma korjautui, kun laittoi automattisen takaperin luistelun päälleKyse on EA:n avuttomuudesta tekoälyn ohjelmoinnissa.
Ongelma korjautui, kun laittoi automattisen takaperin luistelun päälleNäköjään pois päältä ollessa tekee noita tempauksia.
Onko tuo puolustajien paikalleen jääminen pelin ominaisuus, vai johtuuko jostain muusta? Ihan alkuun oli tämä sama ongelma ja ottaa aika lailla päähän. Tilanne tulee, kun vastustaja kuljettaa kiekkoa mínun maalia kohti ja sitten puolustus jämähtää paikalleen. Toinen juttu mikä ihmetyttää on tuo puolustajien nousu keskialueen yli, vaikka mulla on puolustajien nousu nollassa. Vaikuttaako tähän nuo karvaukset noin paljon, vai onko kyse EA-avusta?
En tiiä, tää peli yllättää aina jostain suunnasta. Yleensä ei kuitenkaan positiivisestiNo huhhuh, kuulostaa uskomattomalta! Onkohan tuo buginen sitten jotenkin auto backskaten vuoksi, jäänyt joku bugi, kun sen ottaa pois. Auto backskatea ei mielestäni kannata käyttää. Pitääpä testata ja laittaa se päälle.
Tähän olisi helppo keino, aina kun yhteys menee tietyn keskiarvon alle niin olisi vaikka 30 sekuntia aikaa korjata nettinsä. Onnistumatta tässä, lentäisi surutta pihalle. Tätä tietääkseni on käytetty/käytetään joissain peleissä. Battlefield 3 lensi aina pihalle, kun yhteys meni huonoksi itsellä. Minä lähetin tästä EA:lle viime vuonna noottia, mutta mitäänhän ei tapahtunut. Jotain tämän kaltaista tuohon pitäisi tulla, sitten loppuisi/vähenisi nettihuoraus.bratva190385 käyttäjää kannattaa välttää. 2-0 menin johtoon ekan erän alussa ja sen jälkeen yhteys muuttu vihreestä punaseks ja turpaan tuli. hauska sinänsä et EA antaa pelaamisesta noita palkintoja mutta kyl silti vituttaa kun 75% porukassa huoraa netin kanssa.
Ei onnistu kuin erätauolla. Muokkaa ketjuja valikosta löytyy, siinä paina kolmiota niin vaihtuuNyt tyhmä kysymys. Miten vaihdetaan maalivahti kesken HUT-online pelin? Yritin selata valikkoja, mutta en löydä.
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Itelle tuli viikkoa bannia kun arvostelin ea tuessa tuota pelin huoltoa, ja avauduin siitä että noita paskapakkoja kerkee kyllä väsää mutta ei pelin huolto kiinnosta. Saattoi tietty olla pari asiatonta kommenttia turhautumisen myötäTähän olisi helppo keino, aina kun yhteys menee tietyn keskiarvon alle niin olisi vaikka 30 sekuntia aikaa korjata nettinsä. Onnistumatta tässä, lentäisi surutta pihalle. Tätä tietääkseni on käytetty/käytetään joissain peleissä. Battlefield 3 lensi aina pihalle, kun yhteys meni huonoksi itsellä. Minä lähetin tästä EA:lle viime vuonna noottia, mutta mitäänhän ei tapahtunut. Jotain tämän kaltaista tuohon pitäisi tulla, sitten loppuisi/vähenisi nettihuoraus.
Ai oliko se joku viikon homma?Jokos toi divarivoitto palkinto pakka loppu?
Eiköhän tuo liene pysyvä uudistus, pitäähän jollain konstilla saada pelaajia lisääAi oliko se joku viikon homma?
Luulin, että pysyvä uudistus.
Onko jollain hajua miksi päivityksen jälkeen kultasopparien hinta pomppas 300->350? Eilen tuntu maksavan jo 500 per kortti.
Ymmärtääkseni ovat kuukausittain, olikohan kolme päivää auki? Tulikohan tämä uudistus jo NHL 15.. Pahan mielen vain saa noista pleijareista, koska taso on paljon kovempi kuin normimatseissa. Lisäksi vielä ilkeämpiä pelaajia, kuin normi hutissa.Onko nuo pudotuspelit ollu ikinä toiminnassa!? En ole muka ikinä kerennyt mukaan vaikka käynnistän pelin päivittäin ja aina ne on muka alkamassa. Nytkin lukee 25 pv alkuun? siis 25??? Ennen noi oli joka vkonloppu.. vai oonko mä nyt käsittäny jotn aivan väärin.