Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]
Samaa mieltä! itsellä koskaan mitään supertähtijoukkuetta ole ollutkaan, mutta olen kyllä ottanu kuokkaan ihan huolella näiltä joukkueilta jos on osannut pelata ja taas ottanut helppoja voittoja jos pelaaminen on heikompaa. Tokihan tässä pelissä aina niitä ihmeellisiä ja "helppoja" maaleja lurahtanut, mutta se nyt ei johdu siitä kummalla on parempi joukkue. Ja kyllä joskus myös tuntuu, että pelaajat ovat hieman tönkköjä tai että nopeus ei riitä, mutta voisiko se ollakin vain niin että vastustajalla onkin oikeasti nopeammat pelaajat tai reagoi paremmin tilanteisiin milloin tuntuu, että tila ja aika on vähissä? Sillä on kuitenkin iso merkitys missä vaiheessa pelaajan ottaa haltuunsa.
Sen mitä minä olen nähnyt legendajoukkueet synergyt päällä + osaava peluri, niin he voittavat 99/100 pelistä jos heillä vastassa huono tiimi. Ajatus kuulostaa aika järjettömältä mitä paskempi tiimi, niin sen paremmin pelaa ja jos on hyviä ukkoja tulee niistä surkeita. Miksi ihmessä kukaan ostaisi yhtään hyvää pelaajaa tai avaisi yhtä ainutta pakkaa jos asia olisi noin. Lisätään senverran että NHL on minusta aina ollut sellainen peli jossa liian moni ajattelee, että heidän pitää ja he pystyvät voittamaan joka ainoan pelin, sitten kun on 1000-10 000 samalla tavalla ajattelevaa pelaajaa, niin siitä se soppa aina syntyy. En minä ainakaan ole törmännyt missään muussa pelissä tuollaiseen mentaliteettiin tässä määrin mitä NHL. Ja tarkoitan nyt yleisesti, en ketään yksittäistä ihmistä.
Samaa mieltä! itsellä koskaan mitään supertähtijoukkuetta ole ollutkaan, mutta olen kyllä ottanu kuokkaan ihan huolella näiltä joukkueilta jos on osannut pelata ja taas ottanut helppoja voittoja jos pelaaminen on heikompaa. Tokihan tässä pelissä aina niitä ihmeellisiä ja "helppoja" maaleja lurahtanut, mutta se nyt ei johdu siitä kummalla on parempi joukkue. Ja kyllä joskus myös tuntuu, että pelaajat ovat hieman tönkköjä tai että nopeus ei riitä, mutta voisiko se ollakin vain niin että vastustajalla onkin oikeasti nopeammat pelaajat tai reagoi paremmin tilanteisiin milloin tuntuu, että tila ja aika on vähissä? Sillä on kuitenkin iso merkitys missä vaiheessa pelaajan ottaa haltuunsa.