Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Sen mitä minä olen nähnyt legendajoukkueet synergyt päällä + osaava peluri, niin he voittavat 99/100 pelistä jos heillä vastassa huono tiimi. Ajatus kuulostaa aika järjettömältä mitä paskempi tiimi, niin sen paremmin pelaa ja jos on hyviä ukkoja tulee niistä surkeita. Miksi ihmessä kukaan ostaisi yhtään hyvää pelaajaa tai avaisi yhtä ainutta pakkaa jos asia olisi noin. Lisätään senverran että NHL on minusta aina ollut sellainen peli jossa liian moni ajattelee, että heidän pitää ja he pystyvät voittamaan joka ainoan pelin, sitten kun on 1000-10 000 samalla tavalla ajattelevaa pelaajaa, niin siitä se soppa aina syntyy. En minä ainakaan ole törmännyt missään muussa pelissä tuollaiseen mentaliteettiin tässä määrin mitä NHL. Ja tarkoitan nyt yleisesti, en ketään yksittäistä ihmistä.

Samaa mieltä! itsellä koskaan mitään supertähtijoukkuetta ole ollutkaan, mutta olen kyllä ottanu kuokkaan ihan huolella näiltä joukkueilta jos on osannut pelata ja taas ottanut helppoja voittoja jos pelaaminen on heikompaa. Tokihan tässä pelissä aina niitä ihmeellisiä ja "helppoja" maaleja lurahtanut, mutta se nyt ei johdu siitä kummalla on parempi joukkue. Ja kyllä joskus myös tuntuu, että pelaajat ovat hieman tönkköjä tai että nopeus ei riitä, mutta voisiko se ollakin vain niin että vastustajalla onkin oikeasti nopeammat pelaajat tai reagoi paremmin tilanteisiin milloin tuntuu, että tila ja aika on vähissä? Sillä on kuitenkin iso merkitys missä vaiheessa pelaajan ottaa haltuunsa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Se johtuu korvien välistä, itse huomasin että Brett Hull molemmat synergyt päällä ei saanu mistään ja pominville taas veti aika hyvällä prosentilla. Tarkastelin omaa pelaamista niin huomasin että hyvällä ukolla on huolimaton ja ylimielinen vaikutus huonompi arvoiseen pelaajaan verrattuna jolla joutuu hakee sen paikan ja vähän käyttää oikeeta tattiakin.

Täyttä totta. Nimenomaan se oletus, että nyt on huippupelaaja, ei tarvi edes miettiä mitä tekee, aiheuttaa sen, ettei keskity ja pelaaminen kärsii.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kannattaa välttää daflow23 käyttäjää, pelin alkuun asti yhteydet vihreenä ja kun peli alkaa niin ping pamahtaa +300 ja yhteys kokoajan punasella.. Ei näy paljon kyseisellä herrasmiehellä lagaavan peli
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kannattaa välttää daflow23 käyttäjää, pelin alkuun asti yhteydet vihreenä ja kun peli alkaa niin ping pamahtaa +300 ja yhteys kokoajan punasella.. Ei näy paljon kyseisellä herrasmiehellä lagaavan peli

Tää on vähän offtopic mut mistä noi pingit näkee, vai onko se vaan ps4 mikä näyttää kun muissakin peleissä tällä foorumilla kerrotaan pingeistä?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Tää on vähän offtopic mut mistä noi pingit näkee, vai onko se vaan ps4 mikä näyttää kun muissakin peleissä tällä foorumilla kerrotaan pingeistä?

Näet yhteyden pingin kun laitat pelin pauselle ja Verkon suorituskyky. Tosin tässä tapauksessa menee se yks sallittu pause, mutta tämän voi katsoa vaikka erätauollakin jos sinne asti jaksaa odotella ;)
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ihmetellyt itsekin kuinka paljon noita pelejä tulee jossa alussa yhteys toimii, mutta kun menet 2 maalin johtoon alkaa sellanen diashow ettei ole ennen nähty. Kieltämättä on syönyt omia pelihaluja niin pahasti tuo ilmiö ettei huvita enää paljoa pelaa. Voihan se olla, että olen vain epäonnekas. Muuten kyllä olen tykännyt, nämä diashow tyypit kyllä karkottaa osan meistä pelaajista, kun niitä tulee 3 peräjälkeen niin pleke kiinni, ehkä viikon päästä uudestaan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Joo näitä tuntuu tulevan vastaan aina silloin tälläin. Enemmän itelle tulee vastaam se että omat pelaajat eivät vaan mitenkään osaa tehdä mitään kentällä, jos kiekko tulee kohti, ei sitä taatusti oteta haltuun, luistelu on kuin tervassa uintia, syötöt ei sinnepäinkään, tekoäly jäätävän tyhmää jne. Alkaa ihan pikkasen turhauttaan kun tämmöstä on todella paljon havaittavissa. Tosin kylläkait hyvät pelaajat tämmöisetkin tilanteet hoitaa mutta silti tuntuu turhauttavalta. Onkohan tähän jotain järki selitystä olemassa?
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Olen ihmetellyt itsekin kuinka paljon noita pelejä tulee jossa alussa yhteys toimii, mutta kun menet 2 maalin johtoon alkaa sellanen diashow ettei ole ennen nähty. Kieltämättä on syönyt omia pelihaluja niin pahasti tuo ilmiö ettei huvita enää paljoa pelaa. Voihan se olla, että olen vain epäonnekas. Muuten kyllä olen tykännyt, nämä diashow tyypit kyllä karkottaa osan meistä pelaajista, kun niitä tulee 3 peräjälkeen niin pleke kiinni, ehkä viikon päästä uudestaan.

Välillä tappiolla olevat saattavat vain pistää jonkun utubevideon pyörimään siihen sivulle, kun pelihalut ovat menneet jo. Jotkut toki saattavat tahallaan yrittää sabotoida peliä päästäkseen siihen takaisin mukaan. Joskus kyseessä varmaan vain yhteensattuma.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Still alive.

Täyttä totta. Nimenomaan se oletus, että nyt on huippupelaaja, ei tarvi edes miettiä mitä tekee, aiheuttaa sen, ettei keskity ja pelaaminen kärsii.

Itsellä ei tätä ongelmaa enää ole, ottaen huomioon että peli on muuttunut vuosien mittaan. Joskus vuosi tai kaksi sitten oli vielä tätä ongelmaa, mutta tässä painoksessa en nää mitään järkeä yksilösuorituksiin.

Toisaalta esim. MV puolella Turco on ihan surkea MV (luultavasti kokonsa puolesta). Mutta joutuu olemaan rosterissa synergyjen takia. Selkeästi havaittavissa, että Herot on parasta antia tässä pelissä. Ei mitään järkeä
hankkia mitään regular pelaajia, vaan kaikki pucksit ilman muuta legendoihin tai Heroihin.

Oma rosteri on tällä hetkellä:

Kurri - Bergeron - Bucyk
Kessel - Kesler - Graves
Steen - Marleau - Pacioretty
88 MS Jagr - Helm - Nash

Shattenkirk - Hedman
Byfuglien - Suter
Ekblad - POTG Campbell

TOTW Varlamov - Turco
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

[FONT=&quot]En kyllä yhtään ihmettele mielipiteitä siitä ettei porukka jaksa noita hero-settejä tehdä. Nyt vihdoin noita aloin vääntämään, niin ei tsiisus mitä pelleilyä noiden paitojen löytäminen on. Suurin osa jossain 2.5k hinnoissa kokoajan, joita kukaan ei maksa ja sitten yksi tampio menee kiireessä maksamaan niin taas tulee 5 uutta paitaa samaan [/FONT][FONT=&quot]hintaan myyntiin päiväksi. Lisäksi joidenkin pelaajien löytäminen kestää aivan liian kauan.[/FONT]

[FONT=&quot]Vielä kun tuolla kai tekee tappiota/jokainen hero? Niin saa kovasti miettimään miksi noita jaksaa vääntää. Itselleni ainoa syy on nuo hero collectiblet ja se, että tuo kerääminen on niin kovin addiktoivaa puuhaa HUT:ssa, addiktoivampaa kuin itse pelaaminen. Ei voi kuin toivoa että keräilyt ja[/FONT][FONT=&quot]pakkapalkinnot palaa vielä tuleviin änäreihin ja niiden hero collectible-korttien olisi parempi olla sitten hyödyllisiä.[/FONT]
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mulla nollaantu toi päivä bonus kivaa, mihin kellon aikaan toi pitäis tulla jos olin eilen illalla pelissä
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mulla nollaantu toi päivä bonus kivaa, mihin kellon aikaan toi pitäis tulla jos olin eilen illalla pelissä
Kun käyt HUT:ssa kellon aikaan XX, sun pitää tuon jälkeen odottaa 24h että saat sen bonuksen seuraavalta päivältä ja tuo tulee heti 1min sen jälkeen kun se 24h on kulunut. Tuo päivän coinsien aika on sitten taas 24h aikaa lunastaa tai se kello resetoituu. Mutta joo, ne EA:n kellot on välillä miten sattuu. Itelläni on kolme kertaa nollautunut tilitn päivät EA:n takia. Rasittavaa.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Miks tää peli aina jäätyy kun menee HUT:iin? Siis oranssi ympyrä vaan pyörii oikeassa yläkulmassa ja pakko käynnistää koko peli uudestaan jotta jotain tapahtuisi. Sitten kyllä sen jälkeen taas onnistuu mutta jos lähtee pois HUT:ista ja menee takaisin niin sitten jumittuu taas oranssiin ympyrään.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Millonkohan nuo pitkät kiekot korjataan. Entäpä, jos tuo äijä, joka olisi päässyt syötöstäni läpiajoon olisi vaikka nostanut käden ilmaan, että olisin tiennyt ettei hälle kannata syöttää, koska menee vaihtoon. Peli on ollut jo 2kk ulkona eikä patchejä näy.. Mitä, jos maalivahdin voisi vaihtaa kesken erän. Nääh, Menen ostamaan packejä.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Kun käyt HUT:ssa kellon aikaan XX, sun pitää tuon jälkeen odottaa 24h että saat sen bonuksen seuraavalta päivältä ja tuo tulee heti 1min sen jälkeen kun se 24h on kulunut. Tuo päivän coinsien aika on sitten taas 24h aikaa lunastaa tai se kello resetoituu. Mutta joo, ne EA:n kellot on välillä miten sattuu. Itelläni on kolme kertaa nollautunut tilitn päivät EA:n takia. Rasittavaa.

Sain ton saman viestin sieltä, mitähän ne meinaavat tolla kun mulle tulee yleensä illalla 19-21 ne puckit vaikka kirjauduin ekan kerran josku 17 pintaan sillon syyskuussa? Eipähän tarvitse käydä enään hakemassa sitä päivittäistä kun on muitakin pelejä olemassa. Pelaan ja käyn sitte vaan vkl ku pelaan kännissä muutenkin vaan tota onlineä ja oon offline Hutissa voittanu jo ykkös divisioonan.
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Voi veljet, kyllä on tääkin palsta näköjään hiljentynyt..

Kuitenkin, oon nyt kaks kertaa saanu divarin mestaruudesta Movember-keräilykortin. Treidaamattomia kun molemmat on, niin mitäs helvetin järkevää käyttöä mä noille keksisin :confused:
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mestaruudesta saatavasta ilmaispakasta olisin kysynyt, että saako sen vain moninpelistä? Itse epäilen, että tuskin yksinpelikaudesta sitä saa..
 
Vastaus: NHL 17 - Hockey Ultimate Team [MULTI]

Mestaruudesta saatavasta ilmaispakasta olisin kysynyt, että saako sen vain moninpelistä? Itse epäilen, että tuskin yksinpelikaudesta sitä saa..
https://www.easports.com/nhl/hockey-ultimate-team/news/2016/online-seasons-playoff-rewards
"Starting today, if you win a division title in HUT Online Seasons you will get an Online Seasons Rewards Pack."

Tuon mukaan ei saa yksinpelistä (siis konetta vastaan pelattavasta kaudesta).
 
Ylös Bottom