Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Nytkö Killing Floor 2:sta on pelannut niin miten teidän PS4 pro konsolit on ääntä pitänyt? omani huutaa aivan perkeleesti pelkästään kun idlaa Matchmakingissa :D nauhoitin kaksi videota tosta pöydältä niin kyllä tosta kuulee jo hyvin millasta ääntä lähtee.. Ja sohvalle kuuluu vielä paremmin mitä kännykän mikkiin :D

[video=youtube;jpU52tWwmmM]https://www.youtube.com/watch?v=jpU52tWwmmM[/video]


[video=youtube;8AFMbNDZMwo]https://www.youtube.com/watch?v=8AFMbNDZMwo[/video]

Vois käydä sitä paineilmaa ostamassa pullon ja putsata nuo tuulettimet kerrankin, eihä tuo oo ollu ku muutaman kuukauden tavoitteena :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Tänään otin oma pro käyttöön ja kokelin Horizon Zero dawn kaikki herkut päällä, pientä huminaa kuuluu koneesta. Latasin desibeli mittarin puhelimelle, ja se antoi arvoksi 40dB kun laitoin puhelin pleikkarin päälle makamaan
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Kannattaa putsata pölyt välillä koneen sisältä. Kansi irti ja paineilmaa. Hiljeni oma taas miellyttäväks. Oisko aika herkkiä pölylle. Sais ps vitoseen tulla semmoset potkurit että verhot heiluu.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Nyt on konsoli puhdistettu ja huomena pelata killing floor 2:sta ja testata samalla millasta ääntä konsoli pitää, mutta voi saatana että oli vaikeampi saada konsolin yläloova irti mitä kuvittelin.. Melkeen meni koko paska halki ja tuli semmonen olo että onko tämä liimalla kiinni :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Nyt on konsoli puhdistettu ja huomena pelata killing floor 2:sta ja testata samalla millasta ääntä konsoli pitää, mutta voi saatana että oli vaikeampi saada konsolin yläloova irti mitä kuvittelin.. Melkeen meni koko paska halki ja tuli semmonen olo että onko tämä liimalla kiinni :D

Älä pety jos ei hiljene ollenkaan :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Pientä hiljenymistä oli :D

Videon kuvan perusteella kierrätät konsolin taakseen puskemaa kuumaa ilmaa tuossa ahtaassa kolossa. Onko takalevy sentään auki hyllyssä? Luulen kolon toimivan myös hyvänä kaikukoppana. Kokeiles sijoituspaikan vaihtoa tv-tason päälle.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Videon kuvan perusteella kierrätät konsolin taakseen puskemaa kuumaa ilmaa tuossa ahtaassa kolossa. Onko takalevy sentään auki hyllyssä? Luulen kolon toimivan myös hyvänä kaikukoppana. Kokeiles sijoituspaikan vaihtoa tv-tason päälle.
On sielä tilaa tarpeeksi mutta kokonaan auki levy ei ole. Parin vuoden päästä voin laittaa konsolin näkyvälle kun poika kasvaa :D
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Ei varmaan ole ihan normaalia että uusi Pro kuumenee jo alkuvalikossa niin että kotelo hohkaa?
Pitää myös aika kovaa hurinaa ja resonoi ainakin tässä työpöydällä ollessa, mutta ei sentään ainakaan vielä ala samanlailla huutamaan Project Carsia pelatessa kuten perus PS4.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Eka kerta kun olen saanut Pro:n huutamaan. Fifa 18 ja pelaajan ostoneuvottelut. Siinä kone nostaa kierroksia ja huutaa kuin hyeena. Missään muussa pelissa kertaakaan ei ole moista tehnyt.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Eka kerta kun olen saanut Pro:n huutamaan. Fifa 18 ja pelaajan ostoneuvottelut. Siinä kone nostaa kierroksia ja huutaa kuin hyeena. Missään muussa pelissa kertaakaan ei ole moista tehnyt.

Ei itellä vielä ole alkanut huutamaan, mutta tasainen hurina kuuluu koko ajan. Miten sulla tuo lämpeneminen?
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Ei itellä vielä ole alkanut huutamaan, mutta tasainen hurina kuuluu koko ajan. Miten sulla tuo lämpeneminen?

Ei mun mielestä ole mitenkään pahasti lämmennyt.
Fifassa tosiaan sellainen pieni tasainen hurina, joka on kyllä niin pientä, ettei sitä sohvalle asti kuule.
Mutta tuossa kun mennään neuvotteluhuoneeseen alkaa oikeasti äärimmäisen kova hurina. Taas kun palataan valikoihin, niin välittömästi hiljenee.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

No joo, eipä tuo nyt enempää lämpene vaikka pitempäänkin pelaa. Ihmetytti vain kun lämpeni niin nopeasti käynnistyksen jälkeen, vaikka en ollut vielä edes pelaamista ehtinyt aloittaa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Pakko vain ihmetellä laadun vaihtelua PS4 Pro -konsolien suhteen. Oma Pro-konsoli pitää kauheeta meteliä nykyään ja käy kokoajan kierroksilla, kun taas kaverin PS4 Pro on tosi hiljainen, eikä juuri käy kierroksilla. Ja kyllä, olen putsannut konsolin jnejne. Ääni kuuluu selvästi sohvalle, vaikka peliäänet olisi päällä. Xbox Onella ei tätä ongelmaa koskaan ole ollut, edelleen orggis malli on tosi hiljainen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Pakko vain ihmetellä laadun vaihtelua PS4 Pro -konsolien suhteen. Oma Pro-konsoli pitää kauheeta meteliä nykyään ja käy kokoajan kierroksilla, kun taas kaverin PS4 Pro on tosi hiljainen, eikä juuri käy kierroksilla. Ja kyllä, olen putsannut konsolin jnejne. Ääni kuuluu selvästi sohvalle, vaikka peliäänet olisi päällä.

Tässä tuuletuksen tarpeessa vaikuttimena on resoluutio ja ruudunpäivitys, eli rasituksen mukaan.
 
Tässä tuuletuksen tarpeessa vaikuttimena on resoluutio ja ruudunpäivitys, eli rasituksen mukaan.
Näiden lisäksi Sonyn konsoleilla tapaa olla yksilöllistä vaihtelua varsin paljon. Liekö sitten syynä hutaisten tehtaalla lyödyt lämpötahnat vai mikä, mutta samaa vääntöä hiljaisuudesta/äänekkyydestä on käyty jo yli 10 vuotta. Konsolien mallit ja revisiot vaihtuvat, mutta lopputulema ei muutu; jotkin konsolit ovat selvästi äänekkäämpiä jo vähäisemmässäkin rasituksessa. Kakkuun koristeeksi vielä päälle täysin subjektiiviset kokemukset ja erilaiset olosuhteet, joissa konsolia käytetään.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Lämpötyynyt vaihtamalla voi kanssa hiljentyä, mutta onhan se persiistä jos kuluttajan täytyy itse korjailla Sonyn mokia :/

Before: Loud noise
After: Super silent

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=246722938&postcount=1366

Jostain olin lukevinani, että Sonyn käyttämät lämpötyynyt olisivat liian paksuja ja sen takia eivät siirtäisi lämpöä tarpeeksi tehokkaasti.
 
Vastaus: Keskustelua PS4 Pron hiljaisuudesta/äänekkyydestä

Huh huh, Playstation 4 Pro käy jo ihan ultimaattisilla kierroksilla, kun ostin Fifa 18 -pelin sille. Aina kun pelaan niin tuulettimet pitää epämiellyttävää ääntä. Ei taida mennä takuun piikkiin? Olisi pitänyt viedä jo viime vuonna, kun ostin Ps4 PRO:n, mutta silloin se ei pitänyt näin kovaa meteliä.
 
Ylös Bottom