Kirai
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 5]
Keneltäkään mitään pois ottamatta, niin on Simo kyllä vielä omassa kategoriassaan tasaisuudessakin. En juuri muista Simolta ees virheitä tai huonoja kisoja. Nopeuden puolesta Max ja Simo on varmasti kaksi nopeinta, mutta Kuten Maxi itekin sanoi, niin hänellä enemmän on vihkoon kisat menneet. Vaikka yleensä ei itsestään olekaan johtunut. Mut raa'assa nopeudessa varmasti hyvin tasaiset.
Mutta miulla onkin hyvä arvostella täällä perällä kun ei nää mitä siellä kärjessä tapahtuu.
Ainoa asia jota jäin miettii oli toi "Nyt kun Simo on poissa niin kannattaa seurata nopeinta". Kyllä mun mielestä Maxi on sarjan nopein kuski, mutta tiukkaa vääntöä Simon kanssa herroilla on
Perustelut:
Maxi: Ajaa aina nopeasti ja kierrokset on tasasia aina. Ei sorru virheisiin yleensä. Aika-Ajot aina Top-3 porukassa, TT:ssä aika monessa radassa naurettavan kovat kierrokset. Todistanut myös vaikka aika-ajon jälkeen on viimiinen (Grid 22) niin on mahdollisuus nousta podiumille (Abu Dhapi)
Simo: Laadukas kuski todellakin. Lähes joka kisassa nopein kierros, mutta tasaisuus puuttuu. Heti kun homma ei luista niin sortuu tyhmiin virheisiin joista ei onnistu palaamaan.
Tää on vaan mun oma näkemys mitä nyt olen nähnyt![]()
Keneltäkään mitään pois ottamatta, niin on Simo kyllä vielä omassa kategoriassaan tasaisuudessakin. En juuri muista Simolta ees virheitä tai huonoja kisoja. Nopeuden puolesta Max ja Simo on varmasti kaksi nopeinta, mutta Kuten Maxi itekin sanoi, niin hänellä enemmän on vihkoon kisat menneet. Vaikka yleensä ei itsestään olekaan johtunut. Mut raa'assa nopeudessa varmasti hyvin tasaiset.
Mutta miulla onkin hyvä arvostella täällä perällä kun ei nää mitä siellä kärjessä tapahtuu.