Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu kato EA ei tuohon POTM valintaan voi vaikuttaa millään tavalla. Sen voittajan valitsee erillinen Valioliigan valitsema raati. EA on vaan sponsori.

Fani äänestys tosiaan vaikuttaa sen 10% tjms lopputulokseen.

Tälläsellä mennään nyt :) Omasn makuun toimii hyvin.
810d87727a80c5ee6b6c4ccccb8ae049.jpg

Itse lähdin WL kahdella eri jengillä, toinen Calcio A jengi ja toinen BPL, nyt alkanut vaan mietityttään että pitäisiköhän sittenkin siirtyä vain yhteen jengiin, Calcio A jengi tuntuisi toimivan itsellä paremmin. BPL jengistä kuitenkin kun löytyy Bailly, Bellerin, Mkhitaryan, Eriksen, Jesus, Bakayoko, Koscielny. Noista saisi jo ihan kivan pinkan kolikoitakin lisää kun myisi :eek:

Eriksen ainakin noussut tuosta 90k ostohinnasta jo päälle 100k:n, tulisi kivasti voittokin. Toisaalta tuota erikseniä voisi sen aikaa pitää clubissa kunhan tietää, että saako esim Kane POTM:n niin luulisi hinnat nousevan vielä enemmän.

Ehdottomasti EPL jengi lihoiksi, ylihintaisia pelaajia näin alussa. About samaa taitotasoa saa huomattavasti halvemmalla esim. La Ligasta tai Bundesligasta.

Tai sit vedät yhdellä jengillä, mut tälleen pikkuvinkkinä että jos vetäisit koko kauden WL pelit yhdellä jengillä niin squad fitnesseihin palaisi kauhea määrä kolikkoa. Tyyliin helposti yli 500k...

Okei, taitaa mennä sit tuo BPL jengi myyntiin, kootaan sit joko bundesista tai la ligasta toinen squadi.

Toi eteneminen tässä ultimate modissa on kyllä hidasta. Tosin en ole varma lainkaan siitä että johtuuko se hitaus minun taidoista vai onko se oikeasti tehty niin että eteneminen on hidasta. Varmaan molemmista.

Olen pelannut yhden online matsin.. Hävisin tyylipuhtaasti 0-20. Nojoo myönnetään että laitoin leikiksi siinä kohtaa kun peli oli ohi. 0-4 paikkeilla. Ehkä olisin hävinnyt tosissani pelatessa "vaan" 0-15 tai ehkä jopa 0-10.

Vaikeustaso vaikuttaa siihen että paljonko voitoista saa kolikoita ja kokemuspisteitä mutta entä level? Jos tällä hetkellä kun oon levelillä 11 muistaakseni niin saan voitoista 400-500 kolikkoa niin saako levelillä 20 esim vajaa 1000?

Toi eteneminen tässä ultimate modissa on kyllä hidasta. Tosin en ole varma lainkaan siitä että johtuuko se hitaus minun taidoista vai onko se oikeasti tehty niin että eteneminen on hidasta. Varmaan molemmista.

Olen pelannut yhden online matsin.. Hävisin tyylipuhtaasti 0-20. Nojoo myönnetään että laitoin leikiksi siinä kohtaa kun peli oli ohi. 0-4 paikkeilla. Ehkä olisin hävinnyt tosissani pelatessa "vaan" 0-15 tai ehkä jopa 0-10.

Vaikeustaso vaikuttaa siihen että paljonko voitoista saa kolikoita ja kokemuspisteitä mutta entä level? Jos tällä hetkellä kun oon levelillä 11 muistaakseni niin saan voitoista 400-500 kolikkoa niin saako levelillä 20 esim vajaa 1000?
Osta sieltä katalogista niitä kolikko buusteja. Siellä on esim 10x1000 niin saat joka pelistä minkä pelaat loppuun extra 1000kolikkoa.

Ja se leveli ei vaikuta kolikkojen määrään. Vaan ainoastaan siihen mitä juttuja saat ostettua sieltä luettelosta

Eilen napsu pakoista Fabregas ja Son. Sitten noista untradable pakoista 87 verratti ja otw Bruma bundesin jengiin. Reussiin olis rahat, mut en ole vielä päättänyt et ostanko. Puolustus kaipais vahvistusta

Reussiin olis rahat, mut en ole vielä päättänyt et ostanko. Puolustus kaipais vahvistusta
Varaudu loukkaantumiskorttien runsaaseen käyttöön. Kokeilin Reussia 4 ottelua ja yhtäkään ei pelannut loppuun. 100% lasia kyseinen veijari :D

Varaudu loukkaantumiskorttien runsaaseen käyttöön. Kokeilin Reussia 4 ottelua ja yhtäkään ei pelannut loppuun. 100% lasia kyseinen veijari :D

Nyt kyllä fifalle realistisuudesta pisteet :D :D

Kiitos sulle joka kerroit niistä boosteista :)

Sitten tälläinen kysymys kun niiden levelien kohdalla (silver 3, silver 2, silver 1 jne) kohdalla on ne palkinnot jotka siitä saa. Siis koska/mistä ne saa? Kun itse olen mielestäni ylittänyt sen silver 1 tason pistemäärän mutta en saanut niitä pakkoja enkä palkintokolikkoja. Enkä liioin aikaisempien levelienkään. Mielessä kävi sellainen että sitku on päässyt maksimi levelille niin saako ne kaikki palkinnot sitten putkeen?

Kiitos sulle joka kerroit niistä boosteista :)

Sitten tälläinen kysymys kun niiden levelien kohdalla (silver 3, silver 2, silver 1 jne) kohdalla on ne palkinnot jotka siitä saa. Siis koska/mistä ne saa? Kun itse olen mielestäni ylittänyt sen silver 1 tason pistemäärän mutta en saanut niitä pakkoja enkä palkintokolikkoja. Enkä liioin aikaisempien levelienkään. Mielessä kävi sellainen että sitku on päässyt maksimi levelille niin saako ne kaikki palkinnot sitten putkeen?

Tarkotat vissiin noita squad battle palkintoja. Ne saa kun squad battle kierros loppuu, joka kestää viikon eli aina su-ma yönä saa palkinnot. Siitä saa siis ne palkinnot missä tasolla olet juuri sillä hetkellä kun kierros loppuu.

Tämmöisellä tykitellää. Tuo oikee laituripuoli seriessä on aika paskaa. Perisic saa tosta 7 kemian kun pelaan kaks peliä sil vielä et loyaltyt tulee. Sillä on hyvä weakfoot niin voi pitää tuollakin laidassa. Mut toi mertens on sick vieläki. Joka pelissä 2-4 maalia.
89b6d175b014cd1a60a7366628df9baf.jpg

Pelaatteko tuota Squad battles pelitillaa?
Onko siinä mitään järkeä tai hyötyä?
Onko siinä jotain lainalaisuuksia joita keltanokan pitäisi tietää...?

Saa siitä parempia palkintoja ku seasoneista et Anna mennä vaa. Mitä parempaa tasoa vastaan sitä enemmän saat pisteitä ja nouset rankkia = paremmat palkinnot.

Veikkauksia ensi viikon markuista?

Liverpool-Manu?
Inter-Milan?
Atlentico-Barca?

Se on niin kannattavaa ja aikaa vievää, etten juurikaan muuta pelimuotoa pelaa. :D

Ylös Bottom