Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei vaan herätä mielenkiintoa samalla tavalla kun ihmistä vastaan.
Minulla taas menee hermot kireelle, pelaajien pakkomieli sinun nöyryttämiseen/joka välivideon katsominen/lista jatkuu. Kyllä, minua ärsyttää epäurheilumaiset käytökset.

Aikaisemmin fifoissa tuli kyllä pelattuu paljon online puolella, mutta kun nyt on squad battle keksitty/tehty niin on viennyt minut kokonaan mukaan ja AI pelit ovat olleet erittäin nautinnollisii. Of course rewardien pakat ovat myös yksi syy miksi pelaan pelimuotoa.

Veikkauksia ensi viikon markuista?

Liverpool-Manu?
Inter-Milan?
Atlentico-Barca?

Liverpool - Manu

Atletico Madrid - Barcelona TAI
Getafe - Real Madrid

Inter - AC Milan TAI
Juventus - Lazio TAI
Roma - Napoli

BVB - RB Leipzig TAI
Leverkusen - Wolfsburg

Lyon - Monaco TAI
EAG - Rennes

ALAPUOLELLA OLEVIEN TIIMIEN EN USKO OLEVAN MUKANA MUT VARUILTA NYT KUITENKIN

Derby - Nottingham Forest
Toronto - Montreal
Melbourne Victory - Melbourne City
Oostende - Club Brugge
Ajax - Sparta
Jeju - Jeonbuk
América - Cruz Azul

Squad battle gold I: 99% professional vaikeustasolla ja loput world class kokeilua/harjoitusta, kun professional alkaa käydä jo helpoksi (maaleja tulee melkein joka pelissä melkein 4). Elite 3 oli horisontissa, mutta jalkapallo jumala oli viikonloppuna hylännyt mut täysin kymmenen matsissa ja AI:ta oli hiukan vaikeeta voittaa. Jatkuvasti painetta antamassa, pelaajat aina oikeassa paikassa eikä tehnyt yhtään ylimääräistä liikettä ja kun meikä poika saa vihdoinkin pallo paikan, niin joko pallo menee tolpon väärästä puolesta tai maalivahti torjuu tai tulee täydellisesti katkomaan laukomisen. Olisi liian helppoa antaa voittaa kaikki professional matsit. Osan vielä ymmärtää, kun squadissa on high valuet pelaajat pari iconi, ronaldoo, messii jne, mutta osa oli pelkästään vaan pace hirmuja. :rolleyes:

Sitten pakat, SB rewardeista ei tullut mitään mainitsemisen arvoista. Icon pakoista sen sijaan tuli kyllä yllätys walkout, jota oletuksena pitänyt että mitään noista pakoista tule. Verratti 87. :eek:

Tälläistä tällä viikolla, ensi viikon joululahjoja odotellessaan. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Viikkopakoista ei edes rarea, SP-pakoista Chica. Meh. Gold 2 ja 1 oli saavutukset.

Mä tuossa totesin että tottakai taidolla on tässä pelimuodossa paljon merkitystä mutta eikös pakat ole vähän kun arpoja. Meinaan vaan että mun tuurilla saan ketään huippuja. Tyyliin Ronaldo tai Messi jne jne :D. Nytki sain 2 kultapakkaa ja 1 premium kulta pakan mutta eipä sieltä mitään erikoisempia tullut. Tietty voi vika olla minussakin koska odotan huippuja.

Sain premium pakasta position modifier kortin. En tiedä mutta jotenki tuli sellainen olo että se on sellainen kortti mitä kannattaa käyttää harkiten. Vai onko sillä mitään suurempaa merkitystä mihin ja millon sen käyttää?

Surkeat viikko-ja SB pakat. Sakho ainoa yli +80 kortti. Eipä aina voi voittaa ja taso oli gold 2. Silti ihan hyvä vastine kun SB peläjä tuli pelattua ainoastaan ma-pe ja sunnuntai iltana neljä viimeistä.

Tällä viikolla sit korkkaamaan online toden teolla.

SB ja Icon pakoista Khedira ja Otamendi ja kaikkee schaissee.

Tuossa noita Juhiksen pähkäilyjä lukiessa mietin että hitto kun ei ois koskaan törmännyt Ultimate Teamiin ja sit löytäis sen vaan yhtäkkiä. Tämä nykyinen FUT on jo melko iso viidakko aloittelijalle! Voi tuntua melko mielenkiintoiselta! :)

Se position change kortti, se voi olla arvokas marketissa tai sitten ei. Riippuu täysin mille paikalle se sijoittuu. Noita kortteja käytetään kemian parantamiseen kun peluutetaan pelaajia eri paikoilla kuin mihin ne on alunperin tarkoitettu.

Lapiollinen paskaa myös tänne G1 ja ennakkotilauspakasta. Mutta jälleen kerran, ne jämät pakoista two player settiin ja sieltä nousi TOTW Fellaini.

Koskahan olisi tulossa TOTW SBC ? Pääsisi vihdoin eroon noista TOTW-jämistä.

Mulla on kyllä ollut varmuudella yks paskimpia pakkatuureja Fennosskandian alueella!!
Olen kuitenkin ihan kohtuudella noita availlut ja ainoa rahallinen vastine on ollut Son...??
Et ei hänestä tulleilla rahoilla ihan kauheasti mellastella marketissa!
Marketista puheenollen oma huomio on, et kovin on hankalaa tehdä mitään haamuostoja isojen voittojen toiveessa, myyjät/ostajat ovat kovin valveentuneita ja hintatietoisia!
Nytkin marketissa on kauppaa tekemässä sellaiset 6.8 megaa hahmoa...
Mitä niihin vklopun markkuihin tulee, niitä otteluja on ilmeisesti neljä?
Vois hyvinkin olettaa, että Liverpool vs. Manu olis yksi niistä, monen mielestä ehkä yksi mielenkiintoisin?
Onko ne pelit keskenään palkinnoiltaan samantasoisia? Eli kannattaako tehdä pelaajahankintoja useampaan mahdolliseen otteluun vai kenties vain yhteen?
Esim. Liverpoolilla voi olla jokin pelipaikka hiukan harvinaisempi ja niitä pelaajia haalis viikon aikana haltuun, mahdollisten voittojen takoessa takaraivossa?
Toki arpapeliähän se on...mut yrittänyttä ei laiteta, vai miten se menikään...

Mulla on kyllä ollut varmuudella yks paskimpia pakkatuureja Fennosskandian alueella!!
Olen kuitenkin ihan kohtuudella noita availlut ja ainoa rahallinen vastine on ollut Son...??
Et ei hänestä tulleilla rahoilla ihan kauheasti mellastella marketissa!
Marketista puheenollen oma huomio on, et kovin on hankalaa tehdä mitään haamuostoja isojen voittojen toiveessa, myyjät/ostajat ovat kovin valveentuneita ja hintatietoisia!
Nytkin marketissa on kauppaa tekemässä sellaiset 6.8 megaa hahmoa...
Mitä niihin vklopun markkuihin tulee, niitä otteluja on ilmeisesti neljä?
Vois hyvinkin olettaa, että Liverpool vs. Manu olis yksi niistä, monen mielestä ehkä yksi mielenkiintoisin?
Onko ne pelit keskenään palkinnoiltaan samantasoisia? Eli kannattaako tehdä pelaajahankintoja useampaan mahdolliseen otteluun vai kenties vain yhteen?
Esim. Liverpoolilla voi olla jokin pelipaikka hiukan harvinaisempi ja niitä pelaajia haalis viikon aikana haltuun, mahdollisten voittojen takoessa takaraivossa?
Toki arpapeliähän se on...mut yrittänyttä ei laiteta, vai miten se menikään...

Tosin myös Atl.Madrid vs. Barca...myös mielenkiintoinen...

Itse ostelin muutaman pirlon tänään varastoon. Jos vaikka saa jotain profiittia kun vuodenvaihteessa ripustaa nappulakengät naulaan. Lisäksi markkuhin on varauduttu nyt sillä tavalla, että oikeastaan jokaisesta vähäänkään mielenkiintoisesti matsista on ostettu kummankin joukkueen pelaajia 3-5kpl..

Katsotaan jos natsaa :)

Miksi Bernardecshin OTW on 45k? Eikö mies saa peliaikaa avauksessa, vai mitä hittoa? Ostin ns. miettimättä tuon mun Serie A jengiin.

Joukkueet:

1: https://www.futbin.com/18/squad/357260
2: https://www.futbin.com/18/squad/357203

Mietteitä? Ehdotuksia?

Osta Kagawa keskikentälle. Halpa ja hyvä. Ja sit Hazard-veljen tilalle Yarmolenko. Ja ehkä Piszczek RB ?

Oma bundesi:
4QZHuJL.png

Kagawa löytyy lainaukkona jolla testaan jossain välissä. Yarmolenko tulee kehiin kunhan hinta vähän rauhoittuu kun juuri palasi taas pakkoihin se peruskortti.

POTM Kaneen ja Akueeroon tuli valmistauduttua hieman. Muutama jämä 83 TOTW, pari Argentiinan TOTW-korttia ja janareiden entisiä joukkueita ja vastuksia. Lisänä sitten noita Spurs ja City-pelaajia muutamia. Saa nähdä mitä tulee perjantaina.

Ultimaten online puoli ei vaan sovi mulle. Menee into jo heti alussa. 3 peliä ja 3 häviöö. Tosin yhden keskeytin. Siinä tilanne oli jo 0-2 sillon. Nyt hävisin 1-3 ja eka tosiaan se mistä sanoinki täällä. Eli 0-20

Maaliero 3 pelin jälkeen siis 1-25. Mitäs sanotte pitäiskö mun pysyä suosiolla offline puolella :D career/ultimate.

Squad Battleissa ei tarvitse näköjään Semi-Pro:ta korkeammalla tasolla yrittää. Yksi puoliaika riitti toteamaan että sama totaalikusettava botti se siellä edelleen on vastassa.

Ennemmin opettelua onlinen peluuseen.

Joko EA on vaikeuttanut noita vaikeustasoja, tai sitten minä olin edellisen FIFAn aikaan, jota pelasin, eli FIFA 15:ssä aika kova pelaamaan! :D Selvitin meinaan kaikki offline-FUT-kaudet läpi mestarina. Siellä oli silloin korkeammissa divisioonissa vastustajat professional-world class.

Joskus sitä hämmästyy jopa omaa erinomaisuuttaan! :D ;)

Joko EA on vaikeuttanut noita vaikeustasoja, tai sitten minä olin edellisen FIFAn aikaan, jota pelasin, eli FIFA 15:ssä aika kova pelaamaan! :D Selvitin meinaan kaikki offline-FUT-kaudet läpi mestarina. Siellä oli silloin korkeammissa divisioonissa vastustajat professional-world class.

Joskus sitä hämmästyy jopa omaa erinomaisuuttaan! :D ;)

Ite pelasin myös FIFA 15 pelissä itteni Single Playerissä ykkösdivarin mestariksi ihan helposti. Sen jälkeen en ole koskaan edes pelannut ysidivaria pidemmälle Singlessä, mutta uskoisin ettei ole läheskään niin helppoa kuin tuolloin ainakaan mun tasoiselle pelaajalle.

Ylös Bottom