Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ultimaten online puoli ei vaan sovi mulle. Menee into jo heti alussa. 3 peliä ja 3 häviöö. Tosin yhden keskeytin. Siinä tilanne oli jo 0-2 sillon. Nyt hävisin 1-3 ja eka tosiaan se mistä sanoinki täällä. Eli 0-20

Maaliero 3 pelin jälkeen siis 1-25. Mitäs sanotte pitäiskö mun pysyä suosiolla offline puolella :D career/ultimate.

Ootko ennen pelannut fifoja? Silloin kun itse aloitin FIFA 13, niin turpaan tuli vasemmalta ja oikealta. En sano, että mitenkään hyvä olen vieläkään, mutta kyllä 4-5-6 divareissa yleensä roikun. Eli pointti oli, että pelaamalla paranee :) ja tarviiko kertoa kuinka monta ohjainta on mennyt paskaks ;)

Squad Battleissa ei tarvitse näköjään Semi-Pro:ta korkeammalla tasolla yrittää. Yksi puoliaika riitti toteamaan että sama totaalikusettava botti se siellä edelleen on vastassa.

Ennemmin opettelua onlinen peluuseen.

Mä en tykkää yhtään pelata tätä pelimuotoa, mutta ne palkintopakat. Botti pyörittää miten tahtoo ja sit avopaikoista laukoo yli tai ohi. Menee maku, tosin kuin ihmistä vastaan seasoneissa. Porukka netissä valittaa, että pelit on liian epätasaisia. Tän allekirjoitan täysin.

Vtun vttu... Pakko lopettaa noiden two player settien tahkoaminen. Menee kaikki aika futheadin sivustolla, kun yrittää pähkäillä miten kasata joukkue pelaajista jotka on kyseisistä pakoista nostanut. Viimeisimpänä Pique. 4-5-1 on ainoa jäljellä oleva formaatio jolla saisin kemiat täyteen. Huoh.

Kerrankin helpot Marqueet, kaikki löytyy ennakoimatta ja ostamatta pelaajia. Mutta perushuttua pakoista kuten tapana on..

Itse tein vaan barcan ja bvb challenget, kun tuli ennakoituu ja selvisin siitä halvalla. :rolleyes:

Japani ja aussi challenget saa jäädä, kun pelaajat aivan hinnoissa. *Käärii rahat* :D

Ei tullu Pooli marqueeta, prkl :D trade pile täynnä punasia :D:D:D:D

Japanian pelaajia ei juuri ollut, myin ne mitä oli. Ausseista 3-7k kappale, ei harmittavasti vaan ollut montaa niitäkään nyt. Jatkossa tarkemmin nuo.

Järjetöntä.

Yöllä / huomenna tulossa Liiga NOS+Venäjän Liiga SBC:t. ilmeisestikin.

Ootko ennen pelannut fifoja? Silloin kun itse aloitin FIFA 13, niin turpaan tuli vasemmalta ja oikealta. En sano, että mitenkään hyvä olen vieläkään, mutta kyllä 4-5-6 divareissa yleensä roikun. Eli pointti oli, että pelaamalla paranee :) ja tarviiko kertoa kuinka monta ohjainta on mennyt paskaks ;)

En kylläkään. Tai Fifaa joitakin osia. viimeksi Fifa 16. Mutta Ultimatea enkä onlinea koskaan

On se vaan komiaa miten käärivät vuodessa pelkästään mikromaksuilla miljardin tilin, mutta eivät saa aikaiseksi pelikohtaisia servereitä. Koko vtun illan katkennut yhteys 5min välein. :mad:

Japanian pelaajia ei juuri ollut, myin ne mitä oli. Ausseista 3-7k kappale, ei harmittavasti vaan ollut montaa niitäkään nyt. Jatkossa tarkemmin nuo.Järjetöntä.Yöllä / huomenna tulossa Liiga NOS+Venäjän Liiga SBC:t. ilmeisestikin.
Eli kannattaisko nyt jo keräillä näistä liigoista pelaajia ja jengejä varastoon? Vielä aamulla ei ainakaan näkynyt sbct vielä tulleen.

Hopeiset jo järjettömissä hinnoissa. Mutta itse isoimmat jengit keräsin kultaisilla ja pronssisilla valmiiksi. Hunttasin myös hopeisia eilen 200-500 coinsia kappale.

Noi uudet SBC:t... Yritetään tyhjentää Aussit ja japanilaiset marketista? :D

Hopeiset jo järjettömissä hinnoissa. Mutta itse isoimmat jengit keräsin kultaisilla ja pronssisilla valmiiksi. Hunttasin myös hopeisia eilen 200-500 coinsia kappale.
Itekkin tuli eilen pelaajia kerättyä hyvä läjä kasaan. Harmi että sbc:tä ei vielä näy.

Veikkaan että tänään tai huomenna 20.00 näkyy

Hyi helkkari minkä homman tein just. Koveerasin tyylin parikytä Markku ehdokasta ja pidin myös huolen että löytyy tiimit niiden ympärille. Viime aikainen toiminta antaa ymmärtää että vaikka niistä pyydetyistä tiimeistä ei pelaajia löytyisikään, niin pääasia että löytyy ukkoa sieltä pyydetystä liigasta.

Vähänhän se on surkuhupaisaa että esim tuo Aussie MM, niin siinä sanotaan että 4 kultapelaajaa, mutta missään ei mainita että ne täytyisi olla juuri Aussie liigasta ne kultaiset. A-leaguen goldit myy jotain 6k palanen, itsehän käytin siihen buildiin Italian liigasta jotain jämä kultasia. :D

Mut enivei, tulevan tiistain ehdokkaat tässä, ja jumalauta että niitä riittää. En edes yritä alkaa pistämään noita sen erikoisempaan ojennukseen muuta kuin että nostan esille ne jotka uskon itse läpi menevän.

Liverpool - Tottenham (koska Manu-Liverpool ei ollut edellisissä)
Feyenoord - Ajax (De Klassieker)
Galatasaray - Fenerbahce (Kıtalararası Derbi)
OM - PSG (Le Classique)

Olympiacos - Paok
Napoli - Inter
FC Zürich - Grasshopper
Kaiser Chiefs - Orlando Pirates

Sparta Rotterdam - Excelsior
Verona - Chievo
Ipswich - Norwich
Rosenborg - Brann
Nantes - Guingamp
Arsenal - Everton
Valencia - Sevilla
Hamburg - Bayern Munchen
CSKA - Zenit
Lechia Gdansk - Lech Poznan
Wisla Krakov - Legia Warszava
Wolverhampton - Aston Villa
Al Ahli - Al Ittihad
DC United - NY Red Bulls

Että siitä vaan sitten biddailemaan....... :rolleyes:

Ja tästä vähän jatketta Markkulistalle, ei vattyyyy...

FC Seoul - Suwon Bluewings
Austria Vienna - Rapid Vienna
AC Ajaccio - GFC Ajaccio
Sydney FC - WS Wanderers
Urawa Reds - Gamba Osaka
Club America - Guadalajara
Cremonese - Brescia
Besiktas - Basaksahir
Portland - Vancouver

Squad Battle Ultimate vaikeustasolla tapahtui tälläistä:

Kyllä Lake, olen täysin samaa mieltä että AI käyttää koodeja. :D

Pöh, ei tuossa nyt ollut mitään ihmeellistä. Vanha kunnon kantapää-kärkkäri puolesta kentästä ylämummoon.

Kattelin aluksi että ompas halpoja iconi settejä kunnes tajusin että sisältää 8 challengee...

Kattelin aluksi että ompas halpoja iconi settejä kunnes tajusin että sisältää 8 challengee...
Interesting ja vielä ilman aikarajaa... Ei muuta kuin alkaa hornailee kortteja mahdollista Icon Ronaldinho 94 SBC varten. :cool:

Ylös Bottom