Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Palautteet foorumin toiminnasta

Olenko minä ainoa, jota häiritsee tuo 'Merkitse kaikki luetuksi' napin toiminta? Se avaa valinta valikon ja sitten napinpainalluksena lataa kyseisen alueen uudestaan niin, että kaikki on merkattu luetuksi. Se on ihan ok, mutta sitten paluu vaatii kolme back napin painnallusta. Muro ja TechBBS käyttää samaa XenForo:a, mutta niissä tuo tuo toimii näppärämmin.
Hmm, millä selaimella tuollainen ilmiö tapahtuu? Kaikilla käyttämilläni (Chrome, Safari, Firefox) sen kaikkien luetuksi kuittaamisen jälkeen tulee ruudulle hetkeksi pieni ilmoitus, joka haihtuu siitä itsestään ja sit ollaankin foorumin pääsivulla. Backia ei tarvitse painaa missään vaiheessa, ei varsinkaan kolmesti.
 
Hmm, millä selaimella tuollainen ilmiö tapahtuu? Kaikilla käyttämilläni (Chrome, Safari, Firefox) sen kaikkien luetuksi kuittaamisen jälkeen tulee ruudulle hetkeksi pieni ilmoitus, joka haihtuu siitä itsestään ja sit ollaankin foorumin pääsivulla. Backia ei tarvitse painaa missään vaiheessa, ei varsinkaan kolmesti.
Chromella. Sekä Ubuntussa että Androidissa. Ei tule mitään pieniä ilmoituksia, eikä palaa foorumin pääsivulle.

EDIT: kokeilin myös Firefoxilla. Ihan sama juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi osa teksteistä on muutettu siniseksi? :confused:
 
Juu, mä säädin noita väripaletin asetuksia, kun mua hämäsi toi, että editorissa ei erottunut linkit muusta tekstistä. Menee hetki, että löytää oikean säädön.
 
Missä toi Nintendo Switch ketju oikein on? En löytänyt Switch tagillä, enkä pelaaminen, enkä pelit osion alta.

Haulla se löytyi, sain vastattua, mutta se ei näy edelleenkään missään. Ei myöskään seuratuissa viesteissä, eikä viimeisimmissä viesteissä, eikä noissa foorumin osioissa..

https://forum.konsolifin.net/threads/nintendo-switch.84193/page-110#post-1611935
Kyllä tuo mulla ainakin näkyy pelaaminen-osiossa. Myös uusissa/viimeisimmissä viesteissä näkyi ihan normaalisti.
 
Kyllä tuo mulla ainakin näkyy pelaaminen-osiossa. Myös uusissa/viimeisimmissä viesteissä näkyi ihan normaalisti.
Mulla ei näy missään..otin kuvankaappaukset äsken, eli jokaisessa uusin Switch juttu pitäisi olla näkyvissä ja olla juuri tuo Switch ketju.

Viimeiset viestit, pelaaminen osio ja Switch tagin alta kaappaukset
 

Liitetiedostot

  • 232EADA1-64AE-49C2-99B4-7ED3AEEAF9D9.png
    232EADA1-64AE-49C2-99B4-7ED3AEEAF9D9.png
    1 MB · Lukukerrat: 3
  • C1E2BE79-74DE-4859-AD16-5BD2E96890D7.png
    C1E2BE79-74DE-4859-AD16-5BD2E96890D7.png
    1,1 MB · Lukukerrat: 2
  • 74F78140-4747-499B-B690-68B8A0D980BB.png
    74F78140-4747-499B-B690-68B8A0D980BB.png
    1,1 MB · Lukukerrat: 2
Olet tainnut ignoroida ketjun perustajan...
Näköjään. No onhan tuo nyt hullua, että se blokkaa sit koko ketjun, jos aloittaja on blokattuna.

Ei jaksa vääntää tuon tyypin kanssa, niin helpommalla päässyt kun ignooraa, mutta eihän sitä voi sit pitää päällä, jos koko ketju katoaa näkyvistä. Luulis et vain sen yksittäiset viestit. Eli kuten toi ketju toimii haulla haettunakin.
 
Olet tainnut ignoroida ketjun perustajan...
Tätä en muuten itsekään tajunnut. Muutama jäsen on ollut pakko blokata, kun verenpaineet kohoa muuten liian korkealle. Onhan se vähän tylsää, että silloin näiden jäsenien perustamat ketjut katoavat näkyvistä. Muutenhan blokkaus-toiminto on parantunut vanhasta oikein urakalla, kuten olen aikaisemminkin maininnut.
 
Ei jaksa vääntää tuon tyypin kanssa, niin helpommalla päässyt kun ignooraa
Menee OT:n puolelle, mutta miksei näissä tapauksissa vain jätä vastaamatta jos oletuksena on että keskustelu menisi vänkäämiseksi? Näinhän tämä toimii ns. oikeassa elämässä.
 
Menee OT:n puolelle, mutta miksei näissä tapauksissa vain jätä vastaamatta jos oletuksena on että keskustelu menisi vänkäämiseksi? Näinhän tämä toimii ns. oikeassa elämässä.
Koska ne kaksi tyyppiä menee normaali vastauksillaan mun provosoituvan ihon alle, eikä pysty hillitsemään. Kaikkien muiden vastaaviin pystyy olee kommentoimatta, mutta parin tyypin ei..en tiedä miksi.
Mut pakko pitää nyt pois päältä, ettei ketjut katoa.
 
Viimeksi muokattu:
Menee OT:n puolelle, mutta miksei näissä tapauksissa vain jätä vastaamatta jos oletuksena on että keskustelu menisi vänkäämiseksi? Näinhän tämä toimii ns. oikeassa elämässä.
Ai tosielämässä ei "vängätä" ollenkaan? Kyllä aivan tasan vängätään. Jos ei ikinä olla eri mieltä tai sanota vastaan omaa mielipidettään perustellen, niin eihän mitään keskustelua synny. Tällöinhän riittää että joku ehdottaa jotain tai sanoo mielipiteensä ja kaikki ovat samaa mieltä. Sillä siisti.
 
Ai tosielämässä ei "vängätä" ollenkaan?
Tosielämässä vängätään.

Omenaraato vastasi kysymykseen jonka esitin ja vastauksen perusteella hän ymmärsi viestini sisällön. Tämä riittää minulle enkä koe tarpeellisena viedä keskustelua tämän enempää sivuraiteille.
 
Olisiko mitään mahkuja saada sitä harmaata teemaa takaisin?

Se oli sopivan hillitty ja helppo lukea. Nykyisellään tummassa teemassa liikaa sekä kontrastia, että näkymätöntä tekstiä.

Vaikka muiden vaihtoehtojen rinnalle, jos tuosta nykyisestä tummasta teemasta ei haluta luopua.
 
Olisiko mitään mahkuja saada sitä harmaata teemaa takaisin?

Se oli sopivan hillitty ja helppo lukea. Nykyisellään tummassa teemassa liikaa sekä kontrastia, että näkymätöntä tekstiä.

Vaikka muiden vaihtoehtojen rinnalle, jos tuosta nykyisestä tummasta teemasta ei haluta luopua.
Nyt on pari uutta teemaa, kun vähän tässä olen yrittänyt kikkailla.
 
Nyt on pari uutta teemaa, kun vähän tässä olen yrittänyt kikkailla.

Kokeilin tuoreita teemoja. Kun hiiren laittaa johonkin yläosion valikkoon, teksti menee sen verran suttuiseksi ettei tästä enää saa selkoa. Käytössä PC + Chrome. Parempi havainnollistaa tämä kuvan avulla, missä "Saapuneet" osio on valittu.

Tämä viesti ei ole PetenKoiratarvikkeen maksama mainos.
 

Liitetiedostot

  • suttu.pdf
    268,3 KB · Lukukerrat: 13
Wanhalla forkalla tuossa vasemmalla oman avatarin alla näkyi konsolien verkkopalvelunimien alla lisäksi myös halutessaan "kotipaikkakunta" tai muu vastaava summittainen sijainnin ilmaisin ja lisäksi laskuri kirjoitetuista viesteistä. Nykyäänhän viestilaskuri näkyy ilmeisesti vain itselle foorumin etusivulla oikeassa yläreunassa. Saisiko viestilaskuria takaisin wanhan forkan malliin tuohon avatarin alle? Sen verran kivasti kertynyt noita viestejä jo(2500+), että olisi kiva saada se täälläkin muillekin näkyville vähän niinkuin merkiksi, että olen "pitkäaikainen" tai vähintäänkin tuottelias keskustelija.

Jos tuo on vaikea/mahdoton/aikaavievä juttu toteuttaa, niin antaa olla. Ei se nyt niin tärkeä juttu ole...
 
Saisiko viestilaskuria takaisin wanhan forkan malliin tuohon avatarin alle?

Jos tuo on vaikea/mahdoton/aikaavievä juttu toteuttaa, niin antaa olla. Ei se nyt niin tärkeä juttu ole...
Käytin vartin verran Xenforon asetuksien tutkimiseen, mutten löytänyt mitään säätömahdollisuutta tuohon. Eli oletettavasti käsitöiksi menisi. :(
 
Ylös Bottom