Joo kauppa alue järkevämmäks samaa mieltä
Kauppa-alue on ilmestynyt foorumille
![Eek! :o :o](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo kauppa alue järkevämmäks samaa mieltä
Linkki ainakin on täysin rikki viestissäsi, joten en osaa sanoa, mitä ketjua mahdoit tarkoittaa.Mitäköhän tälle ketjulle kävi foorumi-jumpassa? Vaikuttaa bittiavaruudelta, niin mietin vaan että jos yksi ketju mennyt pesuvesien mukana onko mennyt muitakin?
Linkki ainakin on täysin rikki viestissäsi, joten en osaa sanoa, mitä ketjua mahdoit tarkoittaa.
Update! Viestin lähdekoodista selvisi, että Halo Wars: Definitive Editionia haettiin; tallessa on.
Ensin kuvittelin, että Xenforo viittaa johonkin suojaamattomaan resurssiin, mutta itse asiassa ongelma onkin Bitdefenderissä, tarkkaan ottaen sen "Scan SSL"-ominaisuudessa. Bitdefender lätkäisee liikennettä tutkimaan jonkin oman proxynsa, joka avaa suojatut sivut, skannaa ne ja pakkaa lopulta uuteen SSL-pakettiin, joka allekirjoitetaan Bitdefenderin omalla self-signed-certificatella.Asensin koneelle Bitdefenderin ilmaisversion ja sen jälkeen ei päässyt tälle sivulle ollenkaan ja sama juttu Matkapuhelinfoorumin kanssa. Sielläkin on käytössä Xenforo. "Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan." Tuollaista herjaa Firefoxilla. Piti laittaa Exclusioniin tämä sivusto ennen kuin suostu päästämään foorumille sama juttu Matkapuhelin foorumin kanssa.
https://www.bitdefender.com/support...sites-since-i-installed-bitdefender-1600.htmlTo solve this issue, we recommend you to temporarily turn off the Scan SSL feature in Bitdefender as follows:
1. Bring up the main Bitdefender interface.
2. Click on Modules in the bottom left corner.
3. Choose Web Protection fromProtection tab.
4. Use the switch to temporarily turn off Scan SSL feature.
Hetkinen, onko nyt erilainen sitten mobiililla tai eri selaimella? Käytän Chromea puhelimella. Ei nimittäin ole yläpalkissa minulla. Täytyy kaivaa profiilin takaa.Siellähän se on kokoajan ollut. Yläpalkissa suoraan.
Näytä liitetiedosto 260
Juu ei safarillakaan ole.Hetkinen, onko nyt erilainen sitten mobiililla tai eri selaimella? Käytän Chromea puhelimella. Ei nimittäin ole yläpalkissa minulla. Täytyy kaivaa profiilin takaa.
Mulla näyttää puhelimella ja tietokoneen ruudulla samalta. Molemmissa näkyy Ilmoitukset yläpalkissa. Chrome käytössä molemmissa ja Default-teema foorumilla. Kokeilin myös KonsoliFIN-teemaa ihan testiksi ja myös siinä näkyy yläpalkissa ilmoitukset. Puhelimessa Android-käyttis, jos se nyt vaikuttaa.Hetkinen, onko nyt erilainen sitten mobiililla tai eri selaimella? Käytän Chromea puhelimella. Ei nimittäin ole yläpalkissa minulla. Täytyy kaivaa profiilin takaa.
Omenanraato: Jotain erilaista sulla on, koska jopa iPhone 6S:ssäni (jossa siis pienempi resoluutio kuin Plus-vehkeessäsi) näkyy tuo Alerts. Käytössä Harmaaoranssi-teema.
Sen ainakin pistin merkille, ettei sulla näy myöskään Inbox/Saapuneet-linkkiä. Ehkä tuo valtava notifikaatioiden määrä - 649 kpl! - jotenkin sekoittaa. Koeta kuitata ne ensin luetuiksi?