Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2017 [KAUSI 2]


Tässä vielä oma nopea kooste. Koosteen lopussa näkyy vielä miten tuo palikka ennen tunnelia heitti autoa ilmaan.
 
Miten saan laitettua oman koosteeni yp:lle? Mietin vaan sitä että jos jatkossa pitäs tutkintapyyntö tehä niin tietää miten toimia.
 
Olen tänään mukana, mutta jos Senaattori liveselostaa ja koppiin vielä mahtuu, niin olen kommentoimassa ajamisen sijaan.
 
Tässä olis kooste .
Ei oo muuten paljon kerrottava kun että toi dsq oli kyl naurettavaa annoin tilaa nopealla kierroksella oleville ja sain sit penalti siitä ja vuosia peitteli kyl aika rumasti ja ajatti mut seinään päin ja sit spinnasin ekassa mutkassa ja sen jälkeen oli kyl siinä .
Tämmöinen kisa tällä kertaa
 
Striimi:


Eipä jääny taas paljoo tarinoita tästä kisasta. On kyllä vauhti sateella aivan hukassa. Kuues sija lopulta ihan ok, mutta taitaa selittyä lähinnä muitten ongelmilla.
 
Joo'o, olipahan tragikoomista. Aika-ajossa ensimmäisellä kierroksella spinni, mutta viimeisellä yrityksellä ihan hyvä kierros ja 6.ruutu. Kisan alussa kolmosmutkassa sitten hitusen tuli joku yllättäen eteen ja nappasi etusiipi kiinni, josta kisan eka spinni. Sitä seuravisatkin kisan edetessä spinnit #2 ja #3, muistaakseni enempää ei tullut.

Vauhti oli alkukisan ihan kadoksissa, mutta pikkuhiljaa parani. Sateen loppuosalla oli jo ihan mukavaa ajella. Kuivan kelin pyörät vaihdoin suht hyvään aikaan alle, mutta sen verran kaukana oli pistesijat, että jrantalan rankkujen jälkeen jäätiin sekunti pisteiltä.

Onpahan taas täytetty oma rooli sarjan huumorihahmona, kun spinnilaskuri rullaa nätisti ylöspäin.

Ensi viikolla sitten jatkuu Bakussa. Siellähän menikin aika-ajo tosi nappiin edellisversion liigassa. Halukkaat voi ottaa mallia:



:D
 
Aika-ajosta meinas tulla suorastaan katastrofi kun kusin 5 kierrosta oikomisten takia, vaan onneksi vikalla kiekalla sen verran ehjä kierros, että tuloksen kauan kaivattu paalu. oioi nannaa.
Kisa alkoi hyvin, sain alussa jopa kaulaa, mutta sitten US ylivoima alkoi näkyä. kisan edetessä selvis, että taktiikkani oli liian seifti ja vaikka kuin roikuin mukana, ei kovemmalla seoksella vaan päässyt kovempaa.
Softeilla peli ratkes lopulta kokonaan ja 3 vikalla kiekalla tuli vielä napattua 6 sekkaa penaltyä, siinä menikin podiumsija sitten sivusuun. Kisana muuten ehjä vaikkakin aika tylsä.

Monen vuoden tauon jälkeen pikku video kooste. Biisi on "jonnet ei muista" listalta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kais se on jo korkea aika ilmottautua, vaikkakin vara kuskin roolissa tähänki mukaan.
Jos te ny vaaditte psn tunnusta vanhoilta kuskeilta ni se on vieläkin jatumatunen.
 
Kais se on jo korkea aika ilmottautua, vaikkakin vara kuskin roolissa tähänki mukaan.
Jos te ny vaaditte psn tunnusta vanhoilta kuskeilta ni se on vieläkin jatumatunen.

Just eilen illalla tuota Bakun koostetta katsoessani mietin, että mihis viime vuonna ensimmäiset neljä kautta muistaakseni kokonaan ilman poissaoloja ajanut matusen jatu on kadonnut. No sieltähän ilmaantui, teretulemast! :D
 
Tuomaristo on herännyt horroksesta ja aloitellaan Monacon rangaistuksilla. Pahoittelemme viivästystä.

#1 Simo911 saa kaksi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan Illegal Blocking vedoten. Hän pilasi Viltzun aika-ajokierroksen. Pisteet ovat Simon ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste:

#2 MasaSaksjarvi saa kaksi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan Illegal Blocking vedoten. Hän pilasi Viltzun aika-ajokierroksen. Pisteet nostavat Masan kokonaissaldon neljään pisteeseen.

Videotodiste:

#3 Thuto saa kaksi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan Illegal Blocking vedoten. Hän pilasi Simon aika-ajokierroksen. Pisteet ovat Thuton ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste: kohdasta 2:40 lähtien

#4 Samadhi saa kuusi rangaistuspistettä sääntöjen kohtiin Causing a Collision vedoten. Hän syöksyi kierroksella ohi tulleen Redspeedin kylkeen ja aiheutti hänelle merkittävästi aikamenetystä. Raskauttava seikka on se, että kuljettajat olivat eri kierroksella. Pisteet ovat Samadhin ensimmäiset, mutta johtavat aika-ajokieltoon seuraavassa kisassa mihin hän osallistuu.

Videotodiste:

#5 Vuosia saa kolme rangaistuspistettä sääntöjen kohtiin Ignoring Blue Flags/Causing a Collision vedoten. Hän oli kierroksella ohitettava ja aiheutti kontaktin Redspeediin. Verrattuna Samadhin tilanteeseen tilanne oli lievä, joten tuomaristo päätti puolittaa pistemäärän. Pisteet nostavat Vuosian kokonaissaldon kahdeksaan pisteeseen, joten hän kärsii seuraavassa ajamassaan kilpailussa aika-ajokiellon.

Videotodiste:

#6 jrantala saa kaksi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan Illegal Blocking vedoten. Hän oli Super-Jessen tiellä aika-ajoissa ja Super-Jesse menetti aikaa kyseisessä mutkayhdistelmässä leveämmän ajolinjan seurauksena. Pisteet ovat jrantalan ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste: https://www.youtube.com/watch?v=aqal1nBzr3Y

Muista ilmoitetuista tilanteista ei rangaistuksia.

-Senaattori
 
Juu pahoittelut redspeedille. Rankku iha Ok, vaik en ny tiiä tost koventamisesta. Mainittakoon nyt että ei hampaankoloon jää mitään niin suinkaan ollut kyse ohitusyrityksestä tai syöksystä. Mul oli paremmat renkaat Tos kohtaa ja muutenkin vauhti parempaa redspeedii nähden kun olin jo muutaman kierroksen ajanu takana kun ja olin ensin sinilipuilla päästäny jäbän ohi, mutta siis tuohon mutkaan mennessä redspeed rupes jarruttaa yllättävän aikasin ja oma auto liuku jarrut lukossa eikä ollu tilaa/aikaa enää väistää mihkään. Aika-ajo rankku vieläpä varmaan vaa just hyvä jos tää porukka kakkossarjassa jatkaa tota radalta ulostyöntämistä Kanadan tapaan, lähin 8 sijalta ha ekojen mutkien ulostyönnön jälkeen olin vikana ni aika sama tolle rankulle ku oletan et sama piittaamattomuus turvallisuudesta on enemmänkin sääntö ku poikkeus Tos kakkosessa.

Akilasseantti vois mun puolesta seuraavia kisoja silmällä pitäen käydä silmäilemässä vähintäänkin noita herrasmiessääntöjä tosta edessä peippailusta, ettei tartte nostaa jalkaa kaasulta tai jarrulla käydä kun yrittää ohittaa..ei mustakaan kukaan ohi tuu jos ajan rataa suoralla laidasta laitaan peittäen koko radan 1km suoran vaik oisin 5s hitaampi, ainakaan ilman kontaktia. Jätkä teki ton Monacossa ja sama vielä törkeämmin kanadassa.

Tosiaan näitten parin kisan jälkeen ja niiden aikana mietin sitä sinisten lippujen sääntöä. Mitä kun jos on kierroksella jäänyt edessä olevalle ja on kuitenkin sillä hetkellä vaikkapa ehjästä etusiivestä tai paremmista rengaspidoista johtuen selkeästi nopeampi niin onko hänen annettava vain ajaa kierroksella edessä vai saako ohittaa?
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan näitten parin kisan jälkeen ja niiden aikana mietin sitä sinisten lippujen sääntöä. Mitä kun jos on kierroksella jäänyt edessä olevalle ja on kuitenkin sillä hetkellä vaikkapa ehjästä etusiivestä tai paremmista rengaspidoista johtuen selkeästi nopeampi niin onko hänen annettava vain ajaa kierroksella edessä vai saako ohittaa?

Ensimmäisenä: Tämä ei ole tuomariston suora näkemys vaan oma henkilökohtainen näkemys ensilukeman jälkeen.

Eli minusta se on kierroksella jälkeen jääneen vastuu päättää, kokeeko pystyvänsä ohittamaan ja repimään välittömästi riittävästi eroa kierroksen edellä olevaan kuskiin. Jos vauhtiero on selkeä, niin ohi saa TURVALLISESSA paikassa mennä riskeeraamatta kierrosta edellä ajavan ajoa. Jos taas vauhtiero on luokkaa "muutama kymmenys kierroksella", niin sanoisin, että paska mäihä ja takana on pysyttävä.

Tärkeintä on, että ei vaikuta kierrosta edellä olevan ajoon. Meni ohi tai ei.
 
jep, juuri näin niinkun Viltzu sano. Ja kylä siinä kun jonkin aikaa on ajanu lähellä takana, niin eelläolevakii todennäkösesti on huomannu, että takanaoleva on selvästi nopeempi. Mut vastuu tietysti kierroksellaohitetulla.

Jos tuntuu että muut ajelee miten sattuu, niin laita ihmeessä tutkintapyyntöö, se on paras tapa vaikuttaa muitten toimintaan. Ohjeet tutkintapyynnön tekoon on avausviestissä, vielä on aikaa laittaa.
 
Ensimmäisenä: Tämä ei ole tuomariston suora näkemys vaan oma henkilökohtainen näkemys ensilukeman jälkeen.

Ei tietenkään ole, kun sä et oo edes tuomaristossa ;)

Oho, meni tällä tilillä vahingossa, eiköhän porukka kuitenkin tunnistanut viestistä kuka täällä huutelee turhia
 
Saatan laittaa joskus tutkimuskeskukseen ihmeteltävää jos aihetta tulee.

en tiiä kuinkapaljon tehokkaammin se vaikuttaa jos rankkua saa niin muitten ajotapaan sen enempää kuin se että vaan kertoo että voitteko yrittää olla tunkematta väkisin jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan koloon jos siinä sitten kontaktia voi tulla. Toki se että ns. virallinen taho saa katu-uskottavuutta paremmin kun taatelintallaaja :) itsellä ei tuo rankaisu vaikuta ajotapaan kun en sitä tilannetta olisi pystynyt välttämään, vaikka pelko rankaisusta olisi ollut persiinalla ;) Itse en mikään suuri senaattorifani ole vaikka ei mitään vastaankaan ole mutta toivottavasti hän ei kuitenkaan dominoi siellä tuomaristossa ihan joka asiaan itkemällä että taas joku yritti ajaa rinnalle haha :) sellanen fiilis heeboliinista jostakin syystä syntynyt kun pari videota kattonut :)
 
Saatan laittaa joskus tutkimuskeskukseen ihmeteltävää jos aihetta tulee.

en tiiä kuinkapaljon tehokkaammin se vaikuttaa jos rankkua saa niin muitten ajotapaan sen enempää kuin se että vaan kertoo että voitteko yrittää olla tunkematta väkisin jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan koloon jos siinä sitten kontaktia voi tulla. Toki se että ns. virallinen taho saa katu-uskottavuutta paremmin kun taatelintallaaja :) itsellä ei tuo rankaisu vaikuta ajotapaan kun en sitä tilannetta olisi pystynyt välttämään, vaikka pelko rankaisusta olisi ollut persiinalla ;) Itse en mikään suuri senaattorifani ole vaikka ei mitään vastaankaan ole mutta toivottavasti hän ei kuitenkaan dominoi siellä tuomaristossa ihan joka asiaan itkemällä että taas joku yritti ajaa rinnalle haha :) sellanen fiilis heeboliinista jostakin syystä syntynyt kun pari videota kattonut :)

Rangaistuksista olisi tarkoitus oppia jotain. Vaikka sen, että kierroksella edellä olevan peräluukussa ei kannata ajella ihan aika-ajon jarrumerkeillä.
 
Sitten Kanadan tuomaripäätökset:

#1 Miettune saa viisi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan "Causing a Collision" vedoten. Hän osui kierroksen edellä olevaan kovisjimiin. Tuomaristo lievensi tuomiota yhdellä pisteellä, koska Miettune ilmoitti tilanteesta itse ja kovisjimi ei ollenkaan. Pisteet ovat Miettusen ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste:

#2 astronautti04 saa kolme rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan "Causing a Collision" vedoten. Hän käänsi suoralla moneygunxin eteen aiheuttaen osuman ja siiven rikkoutumisen. Pisteet ovat astronautin ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste:

#3 fordfocus987654 saa kaksi rangaistuspistettä sääntöjen kohtaan "Illegal Blocking" vedoten. Hänen autonsa haamu häiritsi moneygunxin aika-ajokierrosta. Retiren painaminen kesken aika-ajon ei ole toivottavaa, mutta näin kuitenkin toimitaan usein. Tällöin kuljettajalla on vastuu omasta haamustaan! Pisteet ovat fordfocuksen ensimmäiset eivätkä johda lisärangaistuksiin.

Videotodiste:

#4 jrantalalalta ja ihmepojalta vähennetään loppuajasta 3 sekuntia, jonka he saivat kilpailun tuoksinassa ilman omaa syytään. Molemmat nousevat yhden sijoituksen. Molemmilta puuttui kuvat race directorista, josta näemme varoitusten määrän. Vastuu kuvien lähettämisestä on rangaistuksen saaneella, mutta tällä kertaa katsoimme Thuton striimistä, että rangaistusten poistaminen on molempien tapauksessa aiheellinen.

Videotodisteet: jrantala: 4:00 ->
ihmepoika: 0:43 ->

-Senaattori
 
Ylös Bottom