Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelissä tuli ilmotus/päivitys vähän SB AI liittyen. Jääpi nähtäväksi millanen leaderboard tällä viikolla.
 
Mä teen kanssa pientä voittoa esim Serge Aurierilla. Snaippaillut buy now 1000 ja myynyt eteenpäin 1900 ;) Ihan siis vinkkinä. Välillä menee monta ja sitten taas hiljaisempaa, mutta onhan tässä melkein koko vuosi aikaa
 
Mä teen kanssa pientä voittoa esim Serge Aurierilla. Snaippaillut buy now 1000 ja myynyt eteenpäin 1900 ;) Ihan siis vinkkinä. Välillä menee monta ja sitten taas hiljaisempaa, mutta onhan tässä melkein koko vuosi aikaa

kannattanee uppia Sergen hintaa parilla tonnilla... muuten marqqu vie;)
 
nopeat mehikanot viehättävät näköjään tyhmempää sakkia :D

15zo7pv.png
 
Nojoo. tottakai mulla on paljon opittavaa, kuten aina kun alkaa pelaamaan uutta peliä. Mutta ei mulla koskaan ennen ole näin kauan mennyt oppimiseen. Yleensä olen oppinut uuden pelin 2-3 viikossa :D Mut nyt sentään tämän julkaisusta on melkein jo 2 kuukautta ja en varmaan vieläkään ole kunnolla oppinut. En sitten mee kyllä takuuseen että oonko mä laiska vai onko tässä pelissä vaan enemmän opittavaa/vaikeampi peli.

Periaatteessa tiivistettyä tässä pelissä pitää oppia kolme asiaa.

Pelata automaattia vastaan
tehdä kauppaa korteilla.
pelata onlinessa

Jos pitäis antaa omat ratingit itselle niin automaattia vastaan antaisin ehkä 65, tehdä kauppaa korteilla 40 ja onlinessa pelaaminen 20

Huonot ratingit mulla sanoisin :D. Huumoria välillä.

Olenko muuten sokea vai onko niin ettei Klosea ole pelissä?
 
Nojoo. tottakai mulla on paljon opittavaa, kuten aina kun alkaa pelaamaan uutta peliä. Mutta ei mulla koskaan ennen ole näin kauan mennyt oppimiseen. Yleensä olen oppinut uuden pelin 2-3 viikossa :D Mut nyt sentään tämän julkaisusta on melkein jo 2 kuukautta ja en varmaan vieläkään ole kunnolla oppinut. En sitten mee kyllä takuuseen että oonko mä laiska vai onko tässä pelissä vaan enemmän opittavaa/vaikeampi peli.

Periaatteessa tiivistettyä tässä pelissä pitää oppia kolme asiaa.

Pelata automaattia vastaan
tehdä kauppaa korteilla.
pelata onlinessa

Jos pitäis antaa omat ratingit itselle niin automaattia vastaan antaisin ehkä 65, tehdä kauppaa korteilla 40 ja onlinessa pelaaminen 20

Huonot ratingit mulla sanoisin :D. Huumoria välillä.

Olenko muuten sokea vai onko niin ettei Klosea ole pelissä?

Toiset opettelee vielä vuosien jälkeenkin. :)
 
2m50zll.png


rakentelin tommosen ku johonkin piti kolikot sijottaa, noi otwt ja ptgt ajattelin ainakin pitää ja kattella miten joukkue kehittyy.

Hernandez tuskin on informia saamassa mut noi muut kyl jossain kohtaa semmoset nappaa
 
Nyt voikin lopettaa huonosta pakkaonnesta itkut vähäksi aikaan. Oli 11 kpl palkintopakkoja markuista ja muista SBC:eistä viime päiviltä. Jumbo Premier Gold Packistä joku brassi LW Pariisista...
Tähän asti kauden paras nosto taisikin olla 86 Ribery ja 88 untradeable Godin.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ristus...mä jo tuulettelin kun tuli Benzema brazil-argentina sbs:stä...tu 28k vaan. Eiks se ollu ainakin viime vuonna satasen paikkeilla ?
 
Jööh, markut tehtyt ja halvat pakat avattu. Täytettä.

Onneksi NOS liigan ja RM pelaajat tuotttaa vähän massia lompakkoon.

Ps. Argenttina/Brazil setistä Matuidi 40k. I take it. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Mä aloin tuossa viime fifan loppupuolella vähän enemmän miettii tätä treidaamista ja nyt tän vuoden fifassa on jotain virityksiä ollut alusta asti lähinnä noiden sbc:n kanssa. Oon nyt viime aikoina ostellut aikamoisen määrän transfer listille 83 ratingin ja joitain 84 pelaajia kohtuu halvalla. Luulis, että noista sais pienen voiton kun vaan sopiva sbc napsahtaa. Ellei sitten tietysti muukin porukka noita ole ostellu ja tulee ylitarjontaa siinä vaiheessa. Joka tapauksessa ei noista kyllä tappiolle voi jäädä.

Viimeistään joulukuussahan taitaa taas tulla niitä pelaaja sbc:tä mutta olikohan esim. black fridayn aikaan myös jotain? Siis edes jonkun tyyppisiä sbc:tä.
 
Markuista paskaa ja Arg/Bra pakasta yllättäen Lazion kusinen trolli. Eli pelkkää ulostetta, keskisormen kera.
 
Mä aloin tuossa viime fifan loppupuolella vähän enemmän miettii tätä treidaamista ja nyt tän vuoden fifassa on jotain virityksiä ollut alusta asti lähinnä noiden sbc:n kanssa. Oon nyt viime aikoina ostellut aikamoisen määrän transfer listille 83 ratingin ja joitain 84 pelaajia kohtuu halvalla. Luulis, että noista sais pienen voiton kun vaan sopiva sbc napsahtaa. Ellei sitten tietysti muukin porukka noita ole ostellu ja tulee ylitarjontaa siinä vaiheessa. Joka tapauksessa ei noista kyllä tappiolle voi jäädä.

Viimeistään joulukuussahan taitaa taas tulla niitä pelaaja sbc:tä mutta olikohan esim. black fridayn aikaan myös jotain? Siis edes jonkun tyyppisiä sbc:tä.

BF sisältää sbc:tä ja perjantain PotM kans.

hintojen heittelyä on nyt paha arvioida kun kaikki on osanneet varautua, mut tuskin tappiolle jää

Jännä nähdä perjantaina et saako KdB sen PotMin ja onko vaatimukset Hazardin tasoa. Harmi jos tulee niin kallis et vaan harva pystyy tekee sen
 
BF sisältää sbc:tä ja perjantain PotM kans.

hintojen heittelyä on nyt paha arvioida kun kaikki on osanneet varautua, mut tuskin tappiolle jää

Jännä nähdä perjantaina et saako KdB sen PotMin ja onko vaatimukset Hazardin tasoa. Harmi jos tulee niin kallis et vaan harva pystyy tekee sen

Kyllä Kevinillä hintaa pitää olla jottei ihan jokaisella sitä löydy. Iffi on jotain 500k joten 91 POTM 800k-1M ja toivottavasti vaatii sen niffin $$$$$$$ :)

Pakoista eilen päivällä kauden kolmas Walk out kun ulos tuli Coutinho... ja ensimmäinen isompi nosto liiga sbc pakasta koskaan (venäjän liiga). Möi kyllä vain 28k mutta sainpahan tilalle käyttökelpoisen 86 kortin kun poimin Sokratiksen ja vähän kolikoita. Sokratis menee hyvällä kemialla Lenon ja Scream Bartran kanssa legenda buildiin. Markku pakoista tuli aika hyvin jännitystä kun läsähti neljät taulut... Nostoina if Tallisca, Koke, Lallana, Jonas. Sain markuista 5 turkin liigan silveriä joten aamuyöstä tarkastelin paljonko Quaresmalle jäisi hintaa... ja sehän näytti irtoavan 30k sijoituksella ja 9 pakkaakin vielä saisi joten pitihän se tehdä pois. Pakoista Rose ainoa +5k kortti ja yhdet taulut josta taas Jonas. Hintaa tuolle jää kunhan kaikki kulutuskortit myy niin 10k-15k... Ei siis hassumpi hinta kun katsoo korttia.

If Tallisca meni heittämällä ligue 1 tiimiin ja onpa melkoisen hyvä kortti.. muutenkin tasapainotti keskikenttää ja tiimillä irtosikin 2 sb voittoa legendarylla ja dkt matsi 5-0... Liguesta tuli kyllä oma suosikki tiimi.


Queresma otti paikan Nossin laidalta mutta en vielä kerennyt testaamaan.
 
Kyllä Kevinillä hintaa pitää olla jottei ihan jokaisella sitä löydy. Iffi on jotain 500k joten 91 POTM 800k-1M ja toivottavasti vaatii sen niffin $$$$$$$ :)
Well, 2kpl ostettu maanantaina. Kortti jo ottaa nousua, atm 257k. xD
 
Viimeksi muokattu:
Joops. Meinasin et nyt otan hälläväliä coinseista asenteen kun tuon huipputiimin ostin. Noi hinnat otti nousua pari päivää, mut nyt näyttäs olevan semmoinen tilanne että highend korttien alin bini saattaa olla 40-50 minuuttiakin myynnissä niin se viittaa kyllä siihen että suurinosa pelaajista odottaa edelleen cräshiä. Möin pois ne joista profittia tuli ja odotellaan mitä tulevan pitää.

Vaikuttaisi siltä että ne jotka möi, on nyt ostaneet pelaajia takaisin mutta suurinosa panttaa rahojaan tai ei vain ole edes vielä alkaneet myydä korttejaan. Tyyntä myrskyn edellä?
 
Kannattaa opetella tähtäämään. Tajusin tuossa eilen että kun oon hyökännyt ja laukonut niin olen vaan painanut ympyrää sen enempää tähtäämättä. Sen jälkeen kun tuon tajusin niin viimeiset 3 pro peliä maalierolla 15-2 :D + tajusin senki että jos on tasainen peli niin on mahdollista antaa käsky että attack, ultra attack ja sitten se vika. Olikos se all attack tai joku sellainen. Tietty noita kannattaa käyttää varoen koska sillon oikeasti kaikki hyökkää ja puolustus luonnollisesti kärsii mutta katsotaan nyt kuitenkin vielä rauhassa ennenku julistan että onko se noista ollut kiinni. Viimeistään loppuviikosta se selviää kun vastustajat on kovempia.

Teoria kysymys... Onko teoriassa mahdollista että ne jotka pelaa niin hyvin että kamppailee sijasta rank 1 niin onko mahdollista että kahdella pelaajalla on samat pisteet? :)
 
Ylös Bottom