Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kokeilen nyt sitä että ostan about 800 kolikolla ja myyn 1400-1500.

Kokeilen Batsuayhia. Ostin sitä 6 kpl 800 ja laitoin hinnaksi 1300-1500

Siis tarkoititko että Overmars tehtävät tulee maksamaan 400k?
jep, pleikalla halvimmillaan 430k.... palkinto kun on Overmarsin primekortti, ni tottakai se maksaa...

tossa mun illan myyntejä, maksoin korteista 650-950 bidaamalla viime yönä
zml5ia.png

storkki kummalla alustalla pelaat?

Eli se niistä tehtävistä. Tää peli ei selvästikään ole mun hermoille tehty. Mä kun aattelin että 20-30k maksais koko hoito. Mä luovutan

Ai niitä overmars tehtäviä onkin 7 eikä neljä. No 10k per tehtävä niin joku 70 000 kolikkoa

Eli se niistä tehtävistä. Tää peli ei selvästikään ole mun hermoille tehty. Mä kun aattelin että 20-30k maksais koko hoito. Mä luovutan

Ai niitä overmars tehtäviä onkin 7 eikä neljä. No 10k per tehtävä niin joku 70 000 kolikkoa
toi 430k on vielä aika halpa kun palkintona on toi kortti: https://www.futbin.com/18/player/67/Marc Overmars/

Prime Iconit on ne kaikkein halutuimmat kortit, niin ei niitä kuulukaan helpolla saada.

------------

joku pleikkapuolen hemmo täältä vois kenties donata storkille transfer upit?

Mä miettisin että miks Overmars on niin tutun kuuloinen. No joo olihan hän huippu joskus mut muutenki niin muistin että mulla tais olla sen pelipaita joskus. Ei siis sellaista aitoa vaan sellaisia mitä nykyäänki näkee joskus Suomessa myynnissä. Saksan,Italian,Ranskan jne jne :).

1.Batsuayh kierros eikä yhtään myytyä..

Itsellä 84ovr SBC Younes vallannut esityksillään Overmarsin paikan kokoonpanossa. Tekee kaiken vtusti paremmin. Mister Kulmakarva saa kenkää heti kun sopiva sbc-ikoni tulee ilmoille.

Ei ihan noin toimi, viimeinen Rated Squad 86 haaste jo itsestään maksaisi yli 170k.

Ois kyl huippu juttu jos tuo olis mahdollista.
Tarkistin, jos on itemi ostettu omaan käyttöön, niin sitä ei pysty ostaa uudelleen lahjottavaksi. Yksi tili minulla ja kaikki on mennyt omaan käyttöön. Ei pysty auttaa. :(

Viimeksi muokattu:
Miten hitossa porukalla jolla Overmars sit on niin on ollut varaa siihen kun se kerran maksaa yli 400k.

Onneks mä en ehtinyt tekemään kun ekaa tehtävää.

Tietenkin on pari vaihtoehtoa joista toinen on älytön idea jossa ei järkeä mutta vaihtoehto kuitenkin..

1.myyn pelaajiani niin kauan kunnes kasassa 400k aloittaen tietenkin kalleimmista

2.ostan oikealla rahalla pisteitä joilla voi ostaa pakkoja ja toivon että sieltä tulisi suht arvokkaita joista saa hyvin

Toi muuten että osta halvalla ja myy hiukan kalliimmalla ei toimi kun ehkä alussa. Kun fifa pelaajat oppii niin tottakai ne etsii sen halvimman BIN hinnan. Miksi ostaa pelaaja 1200 kolikolla jos kerran saman saa 800kolikollakin...

Viimeksi muokattu:
Ei ihan noin toimi, viimeinen Rated Squad 86 haaste jo itsestään maksaisi yli 170k.

Tarkistin, jos on itemi ostettu omaan käyttöön, niin sitä ei pysty ostaa uudelleen lahjottavaksi. Yksi tili minulla ja kaikki on mennyt omaan käyttöön. Ei pysty auttaa. :(

Saa niitä lahjottaa vaikka kuinka monesti jos vaan on levelillä auki.

Pistä storkki psn ni laitan sulle illalla kun kotiudun.

----------------------------------------
Viikon tiimi olikin hyvä idea.. peli jaksoi taas imaista mukaansa ja eilen tuli huomaamatta tahkottua 11 matsia. Ligue Dembelellä ja Overmarsilla vahvistettuna on ollut loistava. Hyökkäys toimii kuin unelma kun Thauvin ruokkii kahta muuta. LB Marcal tukee sitten aika näteillä krosseilla. Ainoa miinus tulee puolustuksesta jossa Toure on vähän hitaan puoleinen RB paikalle, mutta toimii kunhan sitä ei nosta liian ylös. Samoin Marquinhos on melkoisen hukassa jostain syystä. Le Marchand hoiti homman paljon paremmin.

Traoren laitto keskikentälle on vähän hikistä... mutta hyvin tuntuu pelittävän vaikka onkin yksi jalkainen.

Joo mä yritän mut tuntuu ettei mee kaupaksi. Onkohan 1500 Batsuayhista liikaa
Kärsivällisyyttä, ensiksi on market crashi menossa, porukka vaan panttailee rahoja BF pakkoja varten sekä kortit ei mene välttämättä joka tunnilla kaupaksi. Välillä myy pari ja välillä ei myy yhtään.

Miten hitossa porukalla jolla Overmars sit on niin on ollut varaa siihen kun se kerran maksaa yli 400k.

Onneks mä en ehtinyt tekemään kun ekaa tehtävää.

Tietenkin on pari vaihtoehtoa joista toinen on älytön idea jossa ei järkeä mutta vaihtoehto kuitenkin..

1.myyn pelaajiani niin kauan kunnes kasassa 400k aloittaen tietenkin kalleimmista

2.ostan oikealla rahalla pisteitä joilla voi ostaa pakkoja ja toivon että sieltä tulisi suht arvokkaita joista saa hyvin

Toi muuten että osta halvalla ja myy hiukan kalliimmalla ei toimi kun ehkä alussa. Kun fifa pelaajat oppii niin tottakai ne etsii sen halvimman BIN hinnan. Miksi ostaa pelaaja 1200 kolikolla jos kerran saman saa 800kolikollakin...

Ei ne ainakaan ole neljään vuoteen oppineet.

20€ sijoitin alussa ja nyt on lähemmäs 3 miljoona kasassa joilla voi tehdä Overmarseja ja ehkä jotain muutakin. Pienellä vaivalla tuo kaikki tulee kun vaan kehtaa pikkuisen paneutua marketin ihmeelliseen ja raadolliseen maailmaan. Klubissakin 4100 pelaajaa joten sbc:tä saa tehdä melko huoletta...

Jep, eivät opi eikä halua oppia koska laiskuus.

Esim nyt möi 29k IF Young ja alin BIN 21k, eli tuli nyt 6,5k voittoa "pienellä" vaivalla. Mitä tein? Ostin halvalla ja tykittänyt tunnin välein sivullisen ylihinta kortteja myyntiin.

Oon kattonu et joillain on tapana vaihtaa formaatiota just ennen pelin alkua, mut onko tosta mitään varmuutta et tuolla tavalla säilyy kemiat ja kaikki ennallaan vaikka formaation vaihtais mihin tahansa?

Juhis, malttia sen Michyläjän kanssa. Tänään julkaistaan Marquee Matchupit klo 20:00 suomen aikaa, ja siel voi hyvinkin olla EPL matsi valittuna, Arsenal-Spurs, joten tuo Batshuayi voi nostaa hintaansa tai ainakin saat ne kaupaksi. Ja jos ei, niin perjantaina tulee POTM julkaisu joskus iltapäivällä, joka ennakkohypen perusteella tulee olemaan Kevin De Bruyne, joten belgialaiset voi olla sen haasteessa pyydettynä. Jos ei perjantaihin mennessä ole menneet kaupaksi, niin myyt ne kortit ja katsastat tätä sivua:

https://www.futbin.com/18/players?p...rder=asc&version=gold&Pace=85,0&Shooting=70,0

Tuossa on EPL kultaiset kortit järjestelty hinnan mukaan siten, että myös vähimmäis pace on 85 ja vähimmäi shooting on 70.

Nuo kortit kelpaa perusjanarille joka ostelee marketista summamutikassa kortteja. Esim. nopeasti tsekattuna joku Izquerdo, King, Antonio, Nkoudou jne varmasti myy. Sun tehtävä on vaan saada ne mahdollisimman halvalla ostettua ekaks itelles. Hyviä hetkiä noiden ostoon on maanantain aamut, tai torstain illat kun Weekend League rewardit tulee ja porukka työntää pakkojen kurat markettiin. Myös keskiviikkoillat on ihan jees kun uus TOTW tulee pakkoihin ja jengi haluaa niitä pakoista.

Tuo treidaaminen on oma taiteenlajinsa, mutta siitä voi myös tehdä hyvin yksinkertaista ja pitkässä juoksussa kannattavaa, täytyy vaan päästä vähän jyvälle jutuista. Sun kassalle sopivin treidimuoto on just tuo kultakorteilla kaupankäynti, täytyy vaan osata valita ne myyvät pelaajat. Michy ei ole ihan niitä suosituimpia kortteja kuitenkaan.

Mulla on muuten semmoinen kutina että teen coinseja tänä iltana normaalia enemmän. :)

Oon kattonu et joillain on tapana vaihtaa formaatiota just ennen pelin alkua, mut onko tosta mitään varmuutta et tuolla tavalla säilyy kemiat ja kaikki ennallaan vaikka formaation vaihtais mihin tahansa?
Formaation voi vaihtaa ja kemiat tällöin säilyy aloituskokoonpanon pelaajilla.

Saadaan nääs ne Martialit ja Sonit sun muut wingerit kärkeen täysillä kemioilla. Itse en vaan jaksais. :)

Ei ne ainakaan ole neljään vuoteen oppineet.

20€ sijoitin alussa ja nyt on lähemmäs 3 miljoona kasassa joilla voi tehdä Overmarseja ja ehkä jotain muutakin. Pienellä vaivalla tuo kaikki tulee kun vaan kehtaa pikkuisen paneutua marketin ihmeelliseen ja raadolliseen maailmaan. Klubissakin 4100 pelaajaa joten sbc:tä saa tehdä melko huoletta...
Helevakko täällähän pullistellaan! :D

Itse edelleen 0 euroa laitettu pointseihin, tiimi on semmoinen 3,5m arvoinen ja klubissa 2700 korttia. :cool:

:D
Jep, eivät opi eikä halua oppia koska laiskuus.

Esim nyt möi 29k IF Young ja alin BIN 21k, eli tuli nyt 6,5k voittoa "pienellä" vaivalla. Mitä tein? Ostin halvalla ja tykittänyt tunnin välein sivullisen ylihinta kortteja myyntiin.

mulla lähti IF Lozano hintaan 39K

Juhis, mitä enemmän sulla on kortteja listalla, sitä enemmän myyt.

ja listaa isommilla hinnoilla, 3-4k myy yhtä lailla ku 1,4k

Ylös Bottom