Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuu että EA muuttaa joka viikko tuota legendarya vaikeammaksi. Tällä hetkellä AI ei tee mitään muuta kuin ajautuu kulmiin ja sitten kun tila käy ahtaaksi niin alkaa se nollareaktio-flipperi, mikä ei muistuta millään tapaa jalkapalloa. Pallo liikkuu salamannopeasti ja hirveällä tempolla parin pelaajan välillä. Hieman turhauttavat magneettinappikset ja supervoimat koneella.

Tuntuu että EA muuttaa joka viikko tuota legendarya vaikeammaksi. Tällä hetkellä AI ei tee mitään muuta kuin ajautuu kulmiin ja sitten kun tila käy ahtaaksi niin alkaa se nollareaktio-flipperi, mikä ei muistuta millään tapaa jalkapalloa. Pallo liikkuu salamannopeasti ja hirveällä tempolla parin pelaajan välillä. Hieman turhauttavat magneettinappikset ja supervoimat koneella.
Höpöllöpö,

en oo pelannut täl viikolla kun pari matsia, ja eilen auttelin klopin 0-1 tappioasemasta 3-1 voittoon Legellä, ja oli kyllä jopa iisimpi ku ennen

---------------

Kivasti kauppa käy vaikka vähän cräsähtää :D
8zmjxx.png

Itellä ei oo liikkunut mitään moneen päivään. :confused:
Sama. Meni kuppi nurin kokonaan, pistin lähes kaikki erikoiskortit lihoiksi ja ostin oikein "joukkueen".

vrjUWIj.png

Klubissa silti vielä vajaa 3000 pelaajaa joten eiköhän sitä jotain kolikkoa vielä jostain saada treidattua. :)

Avaatko hiukan tämän indexin mytologiaa? Mistä sitä voi seurata ja miten ja mihin se perustuu yms. tietoa, kiitos:)!!

Joo eli tuo on vaan numero millä pystyy seuraamaan marketin käyttäytymistä. Toi mistä mä höpisin on Index100 futbinin sivulle, se träkkää sadan randomilla valitun pelaajan kulkua. 50 on neutraali lukema, mutta tuo luku on siis ollut yli 70 pintaan pitemmän aikaa. Ehkä tuo momentum on se mitä kantsii enemmän seurailla futbinin sivulla, se on se mikä kertoo marketin käyttäytymistä. Nyt siinä lukee että "market is waking up". Samalla myös indexit nousussa hieman.

Noita indexejä on useampia tuolla, itse en niitä niinkään tuijota, mut tsekkaan kyl päivittäin et mikä lukema siellä on. Suuntaa antava apuväline, ei sen erikoisemmasta ole kyse.

Mä oon ehtinyt miettimään jo uudistuksia seuraavaan fifaan jotka olisi kivoja. Toinen on sellainen jolla ei ole merkitystä. Lähinnä muototekijä.

Eli sellainen että kaikki kortit jotka on, niin ne voisi järjestää sen mukaan milloin ja mistä ne on saanut. Pakoista tai ostamalla jonka lisäksi tosiaan ne voisi järjestää ajankohdan perusteella. Ei toi ole tärkeä asia mutta kuitenkin se olisi kiva ominaisuus

Meinasin sanoa että joku weekend champions tyylinen offline puolelle myös, mutta sitten SB taitaa olla just se "korvike"

Asiasta toiseen.. Miten sen mittarin saa takaisin joka on kun saa rangaistuspotkun? Multa on hävinnyt se

Viimeksi muokattu:
Sama. Meni kuppi nurin kokonaan, pistin lähes kaikki erikoiskortit lihoiksi ja ostin oikein "joukkueen".
Itse taas möin vaan osan ja osa "jäi" myymättä. :confused:

Pokerinaamalla nyt 953k kolikkolöjän ja Kasa IF hallussa (Dost, TIF Hilton, Mandanda, Young, OTW D.Costa, Fabra, Tolli, Grifo ja Maffeo)

Meinasin sijoittaa rahaa IF parejo, Alcacer ja Hradecky kortteihin. Vai kannattaako sijoittaa 84-87 NIF kortteihin?

vrjUWIj.png

Klubissa silti vielä vajaa 3000 pelaajaa joten eiköhän sitä jotain kolikkoa vielä jostain saada treidattua. :)

Aika räyhäkäs"joukkue"etten sanois...vaikka maalissa onkin yksi suurista inhokkipelaajista:)!!
Tosin tuo ST kyllä saa ison käden...itse haikailisin tuota tyylikästä keskikentän taituria Renondoa(jos joku potkupalloa seurannut muistaa?)legendojen joukkoon, mut niitä ei taida keskenkaiken tulla enää lisää tähän versioon?

Joo eli tuo on vaan numero millä pystyy seuraamaan marketin käyttäytymistä. Toi mistä mä höpisin on Index100 futbinin sivulle, se träkkää sadan randomilla valitun pelaajan kulkua. 50 on neutraali lukema, mutta tuo luku on siis ollut yli 70 pintaan pitemmän aikaa. Ehkä tuo momentum on se mitä kantsii enemmän seurailla futbinin sivulla, se on se mikä kertoo marketin käyttäytymistä. Nyt siinä lukee että "market is waking up". Samalla myös indexit nousussa hieman.

Noita indexejä on useampia tuolla, itse en niitä niinkään tuijota, mut tsekkaan kyl päivittäin et mikä lukema siellä on. Suuntaa antava apuväline, ei sen erikoisemmasta ole kyse.

Kiitos selvityksestä ja kävin kyllä tutkimassa tuota kyseistä sivustoa! Siinä oli myös aika kätevästi ne vihreät ja punaiset pelaajat listattu, eli siis ne keiden hinta on kehittynyt ylös tahi alas!
Kai ne johonkin realiteettiin perustuu, et voi hiukan ottaa suuntaviivoja siihen, et ketkä pelaajat myy ja ketkä ei niinkään...tai keitä voi ostella varastoon ja odotella aikoja parempia:)!

Mä olen tehnyt juuri ennätykseni. 6 SB voittoa putkeen. Kiitos yhden asetuksen johon tein muutoksia. Toimii ainakin professional tasolla. Nyt kun Gold 2 on melko varma ja gold 1 on melkokaukana niin voisi ainakin yhden pelin kokeilla että takaako se säätö voiton myös world class tasolla.

Vois päivittää oman kokoonpanon tähän jolla on kiva pelata. Ainakin niin kauan kun voitan :D

4-1-2-1-2

Maalissa Färhmann

Kentällä

Schmelzer-Mere-Vogt-Weiser
Hector
Bruma-Bellarabi
Divadi
Gomez-Werner

En ole puolustusta tutkinut mutta parannuksia voisi tehdä ainakin kärkeen ja maalivahtiin

Hyökkäykseen Auba ja maalille Neuer. Mutta molempien hinta...

Ensi kesän MM kisoja silmällä pitäen.. Kuinkamontakohan Saksan joukkueessa pelaa. Onkohan noista Gomez ainoa :)
Bruma ja Mere ei tietty pelaa kun ei ole Saksalaisia.

Miettisin tuossa että jos joskus on ns ylimääräistä niin tekiskö pohjoismaista oman squadin.

Se squad taitais kyllä koostua enimmäkseen Ruotsalaisita ja Islantilaisista

Mistä muuten saa sen penalty arrowin takaisin kun olen poistanut sen jotenki

Viimeksi muokattu:
Penalty arrow pitäs tulla takas ristikkosta painamalla ylöspäin.

Ei mulla tullut kylläkään.

Pelasin 2 peliä legendarylla kun ei ollut panosta kun ei voi tippua eikä nousta niin ajattelin kokeilla

1 0-0 häviö pilkulta
2 2-1 voitto jatkoajalla

Kui mulla on sellainen kutina että toi SB on sellainen että viikon alussa on helppoja matseja ja sitten se vaikeutuu loppua kohden, mutta kuitenkin pari viimeistä peliä ennen viikon vaihtumista on taas vähän helpompia. Vai te jotka olette pelannut niin millainen vastus Jotaro oli teille? Sen mä voitin 2-1 just jatkoajalla. Tosin en mä viitti kuitenkaan pelata legendarylla jatkossa. Mä luulen että mun voitto johtui vastustajan huonoudesta eikä niinkään mun hyvyydestä. Tosin 1 peli on vielä tätä viikkoa jäljellä. Sen voisi pelata kyllä

Itekin pelaillut tuota squad battlea ja täytyy sanoa, että hieno lisä fifaan kyllä. Ehkä mikä tekisi vielä mielenkiintoisemmaksi tuon niin wl tyyliin kuukausittaiset palkinnot ehdottomasti. Ei tietenkään siis läheskään yhtä arvokkaita mutta jotain pientä ekstraa.

Ja en tiedä voisko noissa varsinkin elite sijojen palkinnoissa olla tarvetta pienelle säädöllä, tästä on kai tuolla ea fifa foorumeillakin jotain puhetta ollut. Esim. elite 2 ja 1 välillä vain 15000 kolikkoero niin ei oikein motivoi välttämättä puskea kaikkia pelejä läpi ja yrittää tuonne.

Mutta joka tapauksessa tosiaan ihan kiva pelimuoto kun tykkään ite pelailla välillä vähän erikoisemmillakin pelaajilla.

Hyökkäyskolmikko tällä hetkellä on Overmars-Podence-Martins

Podence (hirveä finishing mutta hyvä dribbling ja hakeutuu kohtuu hyvin paikoille+linkkaa tiimin kanssa)

Vaihdosta tulee monesti otettua tuo mvp cristiansen joka on kyllä loistava kortti.

Black Friday nurkan takana ja pientä hinnan tiputusta havaittavissa jo hinnoissa. Tietty se että tuli jotain pelaajapäkkejä ostettavaksi illalla vaikutti nyt myös. Mutta ehkä hieman hätiköin ja sorruin poikamaiseen höntyilyyn ja menin jo nyt ostamaan Aubameyangin vaikka ajattelin viikon vielä odottaa. 225k hintaan sain ostettua ja nyt ois Vidal seuraavana listalla. Joutuu siihen kyllä odottamaan sen viikon että saa ostettua plus jos hinnat hiukan vielä laskisi. Toinen mikä mielessä myös niin Alaba.

Nyt mennään tälläisellä:

http://www.futhead.com/18/squads/1541206/

Aiemmin kärjessä oli Werner jonka otin vaihtoon noin 60-75min kohdilla. Siirsin Overmarsin tilalle ja LF paikalle Reus. Nyt pitää miettiä miten jatkossa.

Lisätäään että paras nosto viikon pakoista IF Cook. Muista saa ehkä myymällä 10-15k.

Viimeksi muokattu:
Huh, jos tuntuu että oli palkintonostot huonoja tai että se trolli Mascherano sieltä nousi, niin tsekkaas tää niin varmasti alkaa tuntua paremmalta...

En siis ole ainut kellä tämä viikko alkoi mahti nostoilla. Elite 3 + Ennakko pakat ja ainoa oli Burki. Loput alle 79 eikä yhtäkään hyvää kulutuskorttia. Kulutuskortit ja duplikaatit myymällä saan viidestä pakasta ehkä sen 8k...

Eipä mitään huippunostoja täälläkään. Gold 2 kuten tapana on :D

Jumbosta Rondon ja Premiumista Jonas pääkorttena vai miksi sitä korttia voisi kutsua joka tulee alussa ruudulle

Sitten piilotetuista parhaat kortit Jumbosta Puolan Zielinski ja Premiumista Acosta (ARG) ja Navas (SPA)

Joten ei mitään erikoisia tosiaan.

Tosin statsien perusteella mietin kun mulla kerran on italian liigasta koottu joukkue niin laittaisko Zielinskin Pellegrinin tilalle. Kemia kärsii hieman mutta joukkueen overall kasvaa kanssa hieman. Tosin yritän nopeutta kasvattaa joten sen perusteella teen ratkaisun.

On se.. tämän pelin suola on nää korttien nostot. Niitä kun saisi enemmän.

Ylös Bottom