Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ihan paskoja tiimejä mut Crespo kärjessä, se riittää tällä hetkellä Squad Battleissa ja Online divareissa. Viikonlopun hikiliigaa en pelaa kun ei aika riitä edes pelata noita SB:n viikonlopun matseja.

Mulla on ihan paskoja tiimejä mut Crespo kärjessä, se riittää tällä hetkellä Squad Battleissa ja Online divareissa. Viikonlopun hikiliigaa en pelaa kun ei aika riitä edes pelata noita SB:n viikonlopun matseja.
Joo itekki pelaan viikonlopun lagi liikaa aina sen verran mitä ehtii. SB:n viikonlopun matseja ei jaksa ees enään pelata ku ei siihen top100 joukkoon oo mitään asiaa ja pisteet riittää aina hyvin siihen elite 1/2 ilman niitäki pelejä.

Tuo stanan EA Football Club... Miksi se katkaisee parin minuutin jälkeen yhteyden serveriin??? MIKSI! Käyt vaikka kusella tai jääkaapilla ja kun tulet takaisin ja yrität laittaa pelaajalle esim. fitness korttia tai mennä storeen, niin peli joko kaatuu tai saat odottaa virheilmoitusta ikuisuuden ennen kuin pääset jatkamaan. Sama ongelma ollut tuon clubin kanssa jo ties montako vuotta. Menee tarpeeksi hermot jo pelkästään valikkojen vttumaiseen lagiin.

tää #pathtoglory näyttää olevan ihan hauska, noita täytyy hankkia halvalla jemmaan :)

tulee varmaan SBC:hen untradeablena?

jos vaikka tarttis informia siinä....

Viimeiset 3 peliä...

1-3
2-3
1-3

tuotanoin. Toi peli kysyy varmaan multa että kauanko vielä aion yrittää kun sulla ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia. Vastaus on että jos nyt vielä vähän aikaa kokeilisi.

pisteitä 11 152. Enkös mä ookki huippupelaaja vai mitä :D.

Viimeiset 3 peliä...

1-3
2-3
1-3

tuotanoin. Toi peli kysyy varmaan multa että kauanko vielä aion yrittää kun sulla ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia. Vastaus on että jos nyt vielä vähän aikaa kokeilisi.

pisteitä 11 152. Enkös mä ookki huippupelaaja vai mitä :D.
tossahan on Maihari laittanu jo pariin kertaan ohjeet Squad Battleissa voittamiseen/huijaamiseen. Tunnetut tubettajatkin sitä tekee, joten..

ittee ei kyllä niin paljoo kiinnosta et onko se rare gold pack vai gold pack jonka avaan. Sain FUT15 Ronaldon, joten seuraava hyvä pakka on tulossa noin FUT25 aikaan

tossahan on Maihari laittanu jo pariin kertaan ohjeet Squad Battleissa voittamiseen/huijaamiseen. Tunnetut tubettajatkin sitä tekee, joten..
Meh tollanen, bänni vasara vaan heilumaan ja korjaa moisen reiän.

Ps. Ei tuu tapahtumaan, koska EA kuitenkin kattoo läpi sormien kun tubettajilta tulee sitä fyrkkaa.

Itseasiassa jotta huijaaminen onnistuu niin pitää kyllä vähän osata pelata, ihan joka ukko ei nimittäin saa edes pidettyä palloa Ultimatea vastaan.

Itse en vaivaudu huijaamaan samoista syistä kun Tuulis. Messi nostettu '15 pelissä joten aika sama mitä pakkoja tukee kunhan jotain vaan saa avata.

Mulla pisteita ~29k, joka oli aamulla karvan verran alle Elite kolmosen. Eilen kaks ekaa peliä Legendaryä vastaan voitin, ja sit arvelin et otan varmat pari tuhatta pistettä pelaamalla Professionalia vastaan - hävisin molemmat! :D

Muuten selvennyksen vuoksi, mä en siis missään tapauksessa halua rohkaista ketään huijaamaan, eihän siinä ole mitään järkeä. Laitan noita linkkejä sen takia kun mä ihan rehellisesti nautin kun noita skandaaleita nousee EA:ta kohtaan. :)

Sen verran hämäriä juttuja vuosien varrella tässä pelisarjassa ollut että hitto sais vaan kaikki paska tulla esille jotta joutuisivat tekemään kunnon pelin kerralla.

Viimeksi muokattu:
Tuskin se ainakaan ihan hirveästi, eilen panic sellasin vidalin, alaban ja boatengin. Ostin samalla Kanten ja Pogban keskikentälle. Pogban nyt ainakin luulisi tuosta pienestä hintamontustaan nousevan, kantelle tuskin käy samaa.

Joo. On toi peli pirullinen :D. Tietenkin omalla taidolla pääsee pitkälle mutta ei se pelkästään taidosta ole kiinni. Paljon on tekemistä myös tuurilla ja millainen "päivä" koneella sattuu olemaan. Tuurilla tarkoita esim sitä kun saa pakkoja, että mitä sieltä saa. Mullakun on aina ollut huono arpaonni. Tosin nyt tein yhden viikkotehtävän ja sieltä sain kahden pelaajan pakin, josta sain Balde Diaon. Joku näyttää ainakin statsien perusteella aika hyvältä nostolta.

Mutta siis pirullisella tarkoitan juuri sitä että eka toi peli antaa mun luovuttamaan kun tuntuu ettei onnistu mikään. Ja ihankun peli aavistaisi mun fiiliksen että luovuttaisko, niin se "antaa" mun voittaa + pakan, josta hyvän noston (vai oliko?) :D

Itsehän sanon suoraan ettei ole niin mitään vastusta olla huijaamatta peliä, joka huijaa itseäni. En ole huijaamalla noita SB:itä pelannut, mutta hetkeäkään en katuisi jos niin tekisin. €A ei ole niin hieno firma että sinne suuntaan kumartelisin kunnioituksesta yhtään liikaa.

Joo. On toi peli pirullinen :D. Tietenkin omalla taidolla pääsee pitkälle mutta ei se pelkästään taidosta ole kiinni. Paljon on tekemistä myös tuurilla ja millainen "päivä" koneella sattuu olemaan. Tuurilla tarkoita esim sitä kun saa pakkoja, että mitä sieltä saa. Mullakun on aina ollut huono arpaonni. Tosin nyt tein yhden viikkotehtävän ja sieltä sain kahden pelaajan pakin, josta sain Balde Diaon. Joku näyttää ainakin statsien perusteella aika hyvältä nostolta.

Mutta siis pirullisella tarkoitan juuri sitä että eka toi peli antaa mun luovuttamaan kun tuntuu ettei onnistu mikään. Ja ihankun peli aavistaisi mun fiiliksen että luovuttaisko, niin se "antaa" mun voittaa + pakan, josta hyvän noston (vai oliko?) :D

Samaa mieltä kyllä kanssasi, pirulllinen on tämä tekele!!
Raastaa hermoja, aiheuttaa todellisia tunnekuohuja suuntaa ja toiseen...mut on tässä kyllä monia koukuttavia elementtejä myös!
Et kyllä tämmöinen harmaa sadepäivä kevyesti taas menee pelin äärellä, kaikkea sen sisällä puuhaten!!
Mut se kyllä täytyy myöntää, et edes JOSKUS olis kiva saada nostettua jotain arvokasta ja kokea se pieni riemuntunne, mikä siitä mahdollisesti kumpuaa...?!

Nojoo. Oliko tuossa sarkasmia? :D

Mutta asiaan.

Mä tuossa mietin että myiskö Evran. Siitä syystä johtuen mitä hän teki. Lähtisköhän Evra 5000? mitäs luulette :)

Onhan tuo huijaus-metodi ihan pelkkään ajanhukkaa. Kuka edes jaksaa! Legendarylla pääsee kuitenkin suht helposti E1/2 tasolle ja voi samalla nauttia pelaamisesta. Paitsi niistä hetkistä kun kone alkaa kusettamaan.

Piiitkästä aikaa tuli hyvä nosto. Alaba putkahti mistäs muualtakaan kuin two player pakasta.

Onhan tuo huijaus-metodi ihan pelkkään ajanhukkaa. Kuka edes jaksaa! Legendarylla pääsee kuitenkin suht helposti E1/2 tasolle ja voi samalla nauttia pelaamisesta. Paitsi niistä hetkistä kun kone alkaa kusettamaan.

Piiitkästä aikaa tuli hyvä nosto. Alaba putkahti mistäs muualtakaan kuin two player pakasta.

Helposti ja helposti... Itse en ole huijauksia tähän mennessä edes ajatellut. Mutta nyt rupee sen verran häviöt ottaa pannuun että otan kaikki keinot käyttöön mitä vaan voi. Jos joku huijausmahdollisuus on niin otan senki käyttöön

Huijaaminen onki viimeinen keino ennen luovuttamista

Pelaatteko muuten jollain custom taktiikoilla ? Tuli tossa vastustajaksi joku jolla selkeästi oli ct:t. Meinaan oli koko ajan 2 ukkoa kiinni, jos oli pallo hallussa. Ja ei todellakaan ollut vihulla pelkkä contain tai 2nd man press nappi pohjassa.

Ylös Bottom