Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo itekki pelaan viikonlopun lagi liikaa aina sen verran mitä ehtii. SB:n viikonlopun matseja ei jaksa ees enään pelata ku ei siihen top100 joukkoon oo mitään asiaa ja pisteet riittää aina hyvin siihen elite 1/2 ilman niitäki pelejä.Mulla on ihan paskoja tiimejä mut Crespo kärjessä, se riittää tällä hetkellä Squad Battleissa ja Online divareissa. Viikonlopun hikiliigaa en pelaa kun ei aika riitä edes pelata noita SB:n viikonlopun matseja.
Joo tein testiksi yhden SBC:n ja untradeable on.tulee varmaan SBC:hen untradeablena?
tossahan on Maihari laittanu jo pariin kertaan ohjeet Squad Battleissa voittamiseen/huijaamiseen. Tunnetut tubettajatkin sitä tekee, joten..Viimeiset 3 peliä...
1-3
2-3
1-3
tuotanoin. Toi peli kysyy varmaan multa että kauanko vielä aion yrittää kun sulla ei kuitenkaan ole mahdollisuuksia. Vastaus on että jos nyt vielä vähän aikaa kokeilisi.
pisteitä 11 152. Enkös mä ookki huippupelaaja vai mitä .
Meh tollanen, bänni vasara vaan heilumaan ja korjaa moisen reiän.tossahan on Maihari laittanu jo pariin kertaan ohjeet Squad Battleissa voittamiseen/huijaamiseen. Tunnetut tubettajatkin sitä tekee, joten..
Avaatko hiukan tämän indexin mytologiaa? Mistä sitä voi seurata ja miten ja mihin se perustuu yms. tietoa, kiitos!!Indexi jo 63!
Voikohan tuo tuosta enää kovin tulla alas?
Joo. On toi peli pirullinen . Tietenkin omalla taidolla pääsee pitkälle mutta ei se pelkästään taidosta ole kiinni. Paljon on tekemistä myös tuurilla ja millainen "päivä" koneella sattuu olemaan. Tuurilla tarkoita esim sitä kun saa pakkoja, että mitä sieltä saa. Mullakun on aina ollut huono arpaonni. Tosin nyt tein yhden viikkotehtävän ja sieltä sain kahden pelaajan pakin, josta sain Balde Diaon. Joku näyttää ainakin statsien perusteella aika hyvältä nostolta.
Mutta siis pirullisella tarkoitan juuri sitä että eka toi peli antaa mun luovuttamaan kun tuntuu ettei onnistu mikään. Ja ihankun peli aavistaisi mun fiiliksen että luovuttaisko, niin se "antaa" mun voittaa + pakan, josta hyvän noston (vai oliko?)
Onhan tuo huijaus-metodi ihan pelkkään ajanhukkaa. Kuka edes jaksaa! Legendarylla pääsee kuitenkin suht helposti E1/2 tasolle ja voi samalla nauttia pelaamisesta. Paitsi niistä hetkistä kun kone alkaa kusettamaan.
Piiitkästä aikaa tuli hyvä nosto. Alaba putkahti mistäs muualtakaan kuin two player pakasta.