Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi penaali kun tuli tuo Allsvenskan MVP sotkemaan mun hienon treidi tipin joka piti julkaista Markkujen jälkeen kun hinnat tippuu. No kyllähän tässä on kiloja kerrytettävänä vielä vaikka kuinka paljon siltikin. Eli, tsekatkaapas tämä kortti:

https://www.futbin.com/18/player/15663/Pablo Maffeo/

Ja sen jälkeen tsekatkaapas tätä korttia TOTW nelosesta:

https://www.futbin.com/18/player/15559/Odriozola/

Maffeota ostin eilen 15 kpl 10750 hintaan. Tuo Odriozola oli about 18k eilen vaikka ei vielä edes ollut tuo MVP SBC tullut ilmoille. Helposti linkattavat kortit tuntuu nousevan rytinällä kun porukka tunkee noita buildeihin. Maffeo taitaa olla niitä suosituimpia kortteja myös tuohon MVP buildiin. Hinta on noussut jo mut ehkä tosi treidaajalle siinä on valueta, jos jaksaa bidata halvalla ja pitää kortteja vaihtopakassa pari viikkoa. Toinen vaihtoehto vois olla Grifo, jolla on jo ihan asiallinen rating myös. Ainut vaan että pitää olla kassaa ja pokerinaamaa pitää nuo kortit BF crashin läpi. Mut monesti noi erikoiskortit tulee rytinällä ylös sit kun Crash on ohite.
 
Voi penaali kun tuli tuo Allsvenskan MVP sotkemaan mun hienon treidi tipin joka piti julkaista Markkujen jälkeen kun hinnat tippuu. No kyllähän tässä on kiloja kerrytettävänä vielä vaikka kuinka paljon siltikin. Eli, tsekatkaapas tämä kortti:

https://www.futbin.com/18/player/15663/Pablo Maffeo/

Ja sen jälkeen tsekatkaapas tätä korttia TOTW nelosesta:

https://www.futbin.com/18/player/15559/Odriozola/
Maffeota ostin eilen 15 kpl 10750 hintaan. Tuo Odriozola oli about 18k eilen vaikka ei vielä edes ollut tuo MVP SBC tullut ilmoille. Helposti linkattavat kortit tuntuu nousevan rytinällä kun porukka tunkee noita buildeihin. Maffeo taitaa olla niitä suosituimpia kortteja myös tuohon MVP buildiin. Hinta on noussut jo mut ehkä tosi treidaajalle siinä on valueta, jos jaksaa bidata halvalla ja pitää kortteja vaihtopakassa pari viikkoa. Toinen vaihtoehto vois olla Grifo, jolla on jo ihan asiallinen rating myös. Ainut vaan että pitää olla kassaa ja pokerinaamaa pitää nuo kortit BF crashin läpi. Mut monesti noi erikoiskortit tulee rytinällä ylös sit kun Crash on ohite.

Minä ostin viikonlopulla myytyjen if Elustondojen tilalle Maffeota. 20 löytyy listoilta. Huippu kortti buildeihin varsinkin kun rating vaatimukset ei aina voi olla pelkästään +83. Kyllähän tuota saattaa jopa käyttääkin joku.. musta, hyvä pace, kansallisuus ja liiga.
 
Minä ostin viikonlopulla myytyjen if Elustondojen tilalle Maffeota. 20 löytyy listoilta. Huippu kortti buildeihin varsinkin kun rating vaatimukset ei aina voi olla pelkästään +83. Kyllähän tuota saattaa jopa käyttääkin joku.. musta, hyvä pace, kansallisuus ja liiga.
Mä myin jo Maffeot eteenpäin:D

Bebou oli kans hyvä ostos discardilla

Onkos kukaan investoinut Assley Youngiin? napsein sitä jemmaan muutaman
 
Huikea pelaaja tuo IF Romain Alessandrini. Ei haittaa ollenkaan vaikka pelaa MLS, koska on helppo linkata ranskalaisten kanssa. Hinta/laatusuhde todellakin kohdallaan.
 
Ahaa...mitää käryä tai ajatuksia, kuka hän on tällä kertaa?
KDM ja Sanea veikkaillaan.

IF Young on vähän silleen uhkapeli että crashi nurkan takana ja moni on Fifa forumissa mennyt investoimaan kyseiseen pelajaan. Hulluimmat tyyliin hornaillut 200 kpl. Että saa todellakin pokka naamalla istua noiden päällä ja odottaa pientä profiittia, jos pieleen menee. :rolleyes:
 
Kiva kun jollekin Auballe joku laittaa lähtöhinnaksi tyyliin 40 000 ja antaa sitten köyhille toivonkipinän että ton mä voisin saada ostettua. Mutta sitten joku rikas pelaaja laittaa tyyliin 200 000 pöytään. Moisiin hintoihin mulla koskaan tuu olemaan varaa :D
 
Kiva kun jollekin Auballe joku laittaa lähtöhinnaksi tyyliin 40 000 ja antaa sitten köyhille toivonkipinän että ton mä voisin saada ostettua. Mutta sitten joku rikas pelaaja laittaa tyyliin 200 000 pöytään. Moisiin hintoihin mulla koskaan tuu olemaan varaa :D
Ei tommosia toivonkipinöitä kannata edes miettiä. Se saattaa olla viimeiseen minuttiin asti se 40k ja sit nousee lopulliseen arvoonsa. Joskus kävi tuuri ja mulla oli pienibiddi ns. arvokorttiin ja ea löi jostain syystä serverit kiinni. Sain kortin puoleen hintaan. Tais olla vielä Balotellin kortti, kun se siirtyi valjuun vuonna 1 tai 2 :p
 
Kiva kun jollekin Auballe joku laittaa lähtöhinnaksi tyyliin 40 000 ja antaa sitten köyhille toivonkipinän että ton mä voisin saada ostettua. Mutta sitten joku rikas pelaaja laittaa tyyliin 200 000 pöytään. Moisiin hintoihin mulla koskaan tuu olemaan varaa :D

älä tosiaan tuhlaa aikaas tollaseen, pelaajamäärä on niin suuri että tollasten korttien hinnat menee aina liki alinta BIN-hintaa

Pelaamalla et tosiaan Aubaa hetkeen saa, mut kauppaa käymällä sulla olis se jo.

Treidaamisen oppii jokanen halutessaan.

Mun poika kävi kauppaa pari vuotta sitten niin, että osti kortin hintaan 3000, ja myi eteenpäin hintaan 1500. Nykyään sekin on hoksannut et mitenpäin homma toimii

Jos Juhis teet voittoa keskimäärin 1000 kolikkoa/ kortti, ja myyt n. 10 korttia päivässä, kauanko kestää hankkia Auba?
 
Tuli tässä laskettua varantoja ja rahat riittäisi 95 Diegoon... Nyt kyllä kuumottaisi hankinta ja kolikot polttelee taskussa :)

Tarkoittaisi toki että joutuisi treidaamisen aloittamaan melkeinpä alusta ja klubi tyhjenisi kaikista iffeistä ja +85 niffeistä. Sinne jäisi kyllä 3 600 ukkoa tuleviin buildeihin...

Tästä se lähtisi.. https://www.futbin.com/18/squad/1245024
 
älä tosiaan tuhlaa aikaas tollaseen, pelaajamäärä on niin suuri että tollasten korttien hinnat menee aina liki alinta BIN-hintaa

Pelaamalla et tosiaan Aubaa hetkeen saa, mut kauppaa käymällä sulla olis se jo.

Treidaamisen oppii jokanen halutessaan.

Mun poika kävi kauppaa pari vuotta sitten niin, että osti kortin hintaan 3000, ja myi eteenpäin hintaan 1500. Nykyään sekin on hoksannut et mitenpäin homma toimii

Jos Juhis teet voittoa keskimäärin 1000 kolikkoa/ kortti, ja myyt n. 10 korttia päivässä, kauanko kestää hankkia Auba?


noin laskien 10 000 per päivä ja jos Auba maksaisi esim 250 000 niin 25 päivää siihen menisi. Transfer profit.. Eikös se tarkoita juuri sitä että ostoon käytetyt kolikot - myydyistä saadut kolikot

Tällä hetkellä muistaakseni toi transfer profit on jotain -5000 luokkaa. Täytyy katsoa että oliskohan mulla mitään sellaisia hyviä pelaajia joita tarvii mutta jotka kuitenkin myisi hyvällä hinnalla. Pirloa multa löytyis kyllä pari kappaletta mutta ei mulla sille ole käyttöä. Tosin miksi sitten olettaisin että muillakaan olisi jos ei mulla kerran ole. 3 Pirloa ostin joskus ja niistä 1 on mennyt kaupaksi.
 
noin laskien 10 000 per päivä ja jos Auba maksaisi esim 250 000 niin 25 päivää siihen menisi. Transfer profit.. Eikös se tarkoita juuri sitä että ostoon käytetyt kolikot - myydyistä saadut kolikot

Tällä hetkellä muistaakseni toi transfer profit on jotain -5000 luokkaa. Täytyy katsoa että oliskohan mulla mitään sellaisia hyviä pelaajia joita tarvii mutta jotka kuitenkin myisi hyvällä hinnalla. Pirloa multa löytyis kyllä pari kappaletta mutta ei mulla sille ole käyttöä. Tosin miksi sitten olettaisin että muillakaan olisi jos ei mulla kerran ole. 3 Pirloa ostin joskus ja niistä 1 on mennyt kaupaksi.

Pirlo on toki lähes jumala pallon kanssa mutta eihän sitä futissa kukaan käytä.. siis sellainen joka vielä maksaisi ylihintaa.

Valikoit halpoja, nopeita, hyvästä liigasta ja joukkueesta olevia pelaajia.. ostat niitä 20kpl, 800 kolikkoa/kpl. Laitat myyntiin 1800-1900 ja relistaat joka tunti. Kun myyt yhden ostat tilalle halvalla uuden.. olet tehnyt 900-1000 kolikkoa voittoa, kun tätä teet sinnikkäästi tovin niin sinulla on Auba ja jää rahaa muuhunkin.
 
Voe helevakko eihän se POTM julkaisu edes ole vielä huomenna! Hiton maajoukkuetauot pilaa kaiken aina...
 
Voe helevakko eihän se POTM julkaisu edes ole vielä huomenna! Hiton maajoukkuetauot pilaa kaiken aina...
joo

porukka HIEMAN hajoilee :D:p

nyt on jengillä kova mietintä et uskaltaako pitää sijotuksista kiinni kun BF painaa päälle

ehkä BF crash aikaistuu jopa ton takia?
 
On se pakka tuuri taas mainio. Weekenligueta jaksain pelata just sen verran että sain 18 voittoa täyteen, tosin 10peliä jätin pelaamatta. Mut asiasta kolmanteen niin palkinto pakoista paras nosto Khedira.:D
 
joo

porukka HIEMAN hajoilee :D:p

nyt on jengillä kova mietintä et uskaltaako pitää sijotuksista kiinni kun BF painaa päälle

ehkä BF crash aikaistuu jopa ton takia?
Crash periaatteessa päällä jo, gold index tullu alas aikalailla. Se tulee jokavuosi aikaisemmin ja on hieman laimeampi.

Aikoinaan se tuli rytinällä eikä korjaantunut. Ajat muuttuu.
 
Ylös Bottom