Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bellerin nousi palkintopakoista. Kohta löytyis kolikot Alabaan ja sitten seuraavaksi pitäis kerätä kolikoita Vidaliin.

Edit: Ranska-Saksa SBC pakasta inform Paco Alcácer

Viimeksi muokattu:
3 peliä olen nyt pelannut...

Se haastepeli hävisin jatkoajalla omalla maalilla (professional)
1.SB häviö rankkareilla (legendary)
2.SB voitto varsinaisella (legendary)

Olen nyt 4 peliä kokeillut legendary tasolla. 2 voittanut (varsinainen ja jatkoaika) 2 peliä rankkareilla hävinnyt. Molemmat noi oli sellaisia kun mä en ole vieläkään saanut sitä nuolta takaisin. Ei sillä välttämättä merkitystä ole. Mutta olis se ehkä vähän helpottanut.

Noi Legendary pelit on kyllä sellaisia että niissä pitää olla hyvä viimeistely % jos haluaa voittaa. Noi kaikki 4 on olleet sellaisia puolustustaisteluita että huh huh :D

Enkös mä kirjoittanut jossain vaiheessa että 100 000 on tavoite.. Nyt mulla on 79 000 joten vielä pari viikkoa :).

Annoin haasteen itselleni. 1 000 000 coinssia siihen mennessä kun MM kisat alkaa.

Toi level.. Kertyykö ne pisteet vaan uramoodista? Kun mulla on ollut kauan jo samat pisteet.

Sitten sellainen kysymys että mikä on maksimi squad määrä. Riippuu varmaan tuosta levelistä (sitä varten kysyinki sitä) Kun mulla on sellainen toive/tavoite että yritän tehdä kaikista huippumaista oman joukkueen + vielä huippuliigoista oman joukkueen + sitten vielä tyyliin jonku erikoisjoukkueen kuten just pohjoismaista kootun.

Viimeksi muokattu:
2x mega pack, 1x jumbo = Joku vitun Denisov. Ei taulua. :confused:

Rupesin huolella hulluttelemaan ja pistin Rui Costan lihoiksi että sain Del Pierron. Loistava kortti, paitsi ei omaan pelityyliin. Mikäli harhauttelu ei ole täydellisesti hallussa, niin vältä tämän kortin hankkimista. DLP elää täysin tuosta. Menettää pallon todella helposti.

Pelasin joku 20 matsia hepulla ja sehän paukutti pari pinnaa/peli tahdilla. En kuitenkaan voinut sietää sitä kuinka helposti tikkari lähti suusta kun vastustaja pääsi vähänkään iholle.

Sitten aloin lukemaan Luis Hernandez arvosteluja ja ymmärsin viimein, että pitäähän se joukkueen ainoa ikoni olla juurikin puhdasverinen hyökkääjä. Del Pierro lihoiksi ja tänään pääsee käsiksi Hernandeziin. :D

Ainiin, DLP ja Hernandez seteistä 2x JUMBO RARE PLAYERS pakat ja arvokkain nosto.. wait for it.. vihreä GIULIANO! Ei pitäisi olla edes mahdollista saada tuollaista paskaa noista pakoista.

Ainiin, DLP ja Hernandez seteistä 2x JUMBO RARE PLAYERS pakat ja arvokkain nosto.. wait for it.. vihreä GIULIANO! Ei pitäisi olla edes mahdollista saada tuollaista paskaa noista pakoista.

On se mahdollista... En ole 50k,100k ja 125k pakoista saanut yhtäkään hyvää korttia sitten fifa 15:sta joista tuli sentään Aguero ja Sif Laca samasta 50k pakasta. Onhan noita kuitenkin jokunen avattuna tuon jälkeen.

Itse odottelen perjantain POTM KDB:eetä ja sitä että buildi vaatii niffin. Niffiä jos tarvii niin melko hyvä todennäköisyys että myy makseilla... siinä kohtaa voisi hyökkääjä legendan hankkia. Sheva, Crespo tai sitten Larsson olisi mahdollisia hankintoja... Sheva tällä hetkellä se mieluisin vaihtoehto.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Peli alkanut kaikkien erikoistakin erikoisempien korttien ja ai paskeen kanssa vähän tökkimään joten siirryin viikon tiimeihin jos antaisi vähän piristystä.. Statsi pakkomielle kun on niin näitä kaikkia on kuitenkin säilöttävä klubissa jotteivat tahriinnu toisten käsissä. Kaikki isot liigat on käytössä ja NOS. Näitä voi sitten buustailla mielenkiintoisilla korteilla kun ovat huili vuorossa.

Nyt mennään Nossilla ja Liguella tämä viikko.

https://www.futbin.com/18/squad/1378381 (Rui Patriciosta näköjään saa 60k joten menee lihoiksi saman tien ja tilalle pyhä Iker)

https://www.futbin.com/18/squad/1378709 (Dembele oli mukava ylläri kun viikonloppuna yhden matsin testasin)

Maanantain pakat...paras nosto Patricio...ja iso läjä pasketta!!! Oli kyll tosi järkevää ostaa se kallis versio, ku sitä kuvitteli, et niist bonuspäkeist nousee helmii...yeah right:)!!
Ja toi Patricio siis ihan peruslappu!

Viimeksi muokattu:
noniin, tuli päivällä kahlattua topikki läpi ja tässähän vähän jo kiima nousi.
Löin tosiaan viime keväänä FUTin roskikseen, ei vaan pystyny lagin takia vääntää(paska intternetsi itselläni) mutta nythän kävi niin että taloyhtiöön tulee tällä viikolla 100/10 kuitu niin josko tuolla pystyisi vääntämään ilman parin sekunnin viivettä. Tullut väännettyä nämä ajat enimmäkseen FH3 onlineä joka on aivan järkyttävän hyvä jos vaan saa jonkun kaveriksi mikin kanssa. Ja joka tosiaan onnistuu lagisenakin koska aika pitkälti ajetaan vaan rataa:)

Pitäis siis investoida fifa jossain välissä, varmaankin black fridayn tai joulun tarjouksista. Paljos fifapointsit maksoikaan?
pelkkä peli tällä hetkellä 62e, cr7 edition 80e jossa 3000pointsia mukana, eli 18e/3000pts. Ronaldo edition 90e ja siinä on 8000pointsia. Ei ollut tarkoitus pistää yhtää rahaa pointseihin mutta nuo taitaa jo lähteä niin halvalla että kannattaa jopa investoida?

On tää peli taas.. Aamulla hyvä fiilis ja nyt taas sellainen että ärsyttää koko peli. Eka hävisin 3 ja 4 SB pelin ja sitten kun halusin jotain pelata, siis sellaista josta saisi hyvät palkinnon seasonista ei saa niin kokeilin daily knockouttia. Se on se jossa oikeasti nähdään mikä mun taso on. Ja se taso on sama kun laittais Suomen kolmosdivari joukkueen mestareiden liikaan. 8 pelistä monta tuli quitattua tai peli teki sen mun puolesta. Yksi peli meni melkein pilkkukisoille mutta olen melkovarma että vastustaja huomasi kuinka surkea vastus on edessä ja antoi mun johtaa kahteen otteeseen. Eka johdin varsinaisella 89 minuutille ja sitten vielä jatkoajalla muistaakseni johonki 112 minuutille jolloin vastustaja teki 3 maalia ja voitti 4-2

yhtä voittoa vaille nousu 9 divisioonaan online seasonissa

Online tilasto aika karua luettavaa :D 3-0-19

Viimeksi muokattu:
On tää peli taas.. Aamulla hyvä fiilis ja nyt taas sellainen että ärsyttää koko peli. Eka hävisin 3 ja 4 SB pelin ja sitten kun halusin jotain pelata, siis sellaista josta saisi hyvät palkinnon seasonista ei saa niin kokeilin daily knockouttia. Se on se jossa oikeasti nähdään mikä mun taso on. Ja se taso on sama kun laittais Suomen kolmosdivari joukkueen mestareiden liikaan. 8 pelistä monta tuli quitattua tai peli teki sen mun puolesta. Yksi peli meni melkein pilkkukisoille mutta olen melkovarma että vastustaja huomasi kuinka surkea vastus on edessä ja antoi mun johtaa kahteen otteeseen. Eka johdin varsinaisella 89 minuutille ja sitten vielä jatkoajalla muistaakseni johonki 112 minuutille jolloin vastustaja teki 3 maalia ja voitti 4-2

yhtä voittoa vaille nousu 9 divisioonaan online seasonissa

Online tilasto aika karua luettavaa :D 3-0-19

Jos sun ne clubipisteet ja leveli ei lainkaan nouse, ne varmaan bugaa sulla. porukalla ollut sen kans ongelmia... coin boosteja lukuunottamatta voit saada ne kamat lahjotuksina onneks.

Huomaathan sä ettet saa mitään palkintoa ottamalla turpaan knockouteissa?

Seasoneista saa kuitenkin aina jotain.

Miljoona kolikkoa on aika duunin takana pelkästään matseja pelaamalla

Onko liian hurjaa ostaa pari KDB haltuun, kun nyt halvalla saa?

Jos ylimääräisiä kolikoita löytyy niin voihan se riski kannattaa... en minä oikein nää muuta mahdollista kun niffin vaativan sbc:een jotta se hinta potm kortille saadaan mahdollisimman ylös.

Jos sun ne clubipisteet ja leveli ei lainkaan nouse, ne varmaan bugaa sulla. porukalla ollut sen kans ongelmia... coin boosteja lukuunottamatta voit saada ne kamat lahjotuksina onneks.

Huomaathan sä ettet saa mitään palkintoa ottamalla turpaan knockouteissa?

Seasoneista saa kuitenkin aina jotain.

Miljoona kolikkoa on aika duunin takana pelkästään matseja pelaamalla

kamoista mulle on tärkeitä vaan ne lisäsquad paikat.

Joo huomaan mä sen.

ja onhan niissä homma pelaamalla 1 000 000 kolikkoa. Mä laskin ettei se taida sittenkään onnistua. Kun jos 1 000 000 jakaa 13 000 niin siitä tulee sellainen 77 viikkoa. Jos saan tuon 13 000 per viikko niin hyvä jos 500 000 pääsen siihen kisojen alkuun mennessä :D. Varsinkin kun kolikoita kuluu niihin haastetehtäviin. Tällä hetkellä olen tekemässä niitä Overmars tehtävää

Toimiiko teillä muuten se Fifa 18 companion app?

Viimeksi muokattu:
Tuossa aika mielenkiintoinen silveri...fransmanni...kaikki statsit yli 70...vois olla ihan kova CDM

Liitetiedostot

• IMG_0315.PNG
    IMG_0315.PNG
    1,3 MB · Lukukerrat: 14
kamoista mulle on tärkeitä vaan ne lisäsquad paikat.

Joo huomaan mä sen.

ja onhan niissä homma pelaamalla 1 000 000 kolikkoa. Mä laskin ettei se taida sittenkään onnistua. Kun jos 1 000 000 jakaa 13 000 niin siitä tulee sellainen 77 viikkoa. Jos saan tuon 13 000 per viikko niin hyvä jos 500 000 pääsen siihen kisojen alkuun mennessä :D. Varsinkin kun kolikoita kuluu niihin haastetehtäviin. Tällä hetkellä olen tekemässä niitä Overmars tehtävää

Toimiiko teillä muuten se Fifa 18 companion app?
companion käytössä 24/7, ei voi treidata kunnolla ilman

toi overmars sit ottaa yli 400 tonnia kolikoita....

kasilta tuli taas uus halpa SBC, itelle tuli IF Tomovic siitä

Kokeilen nyt sitä että ostan about 800 kolikolla ja myyn 1400-1500.

Kokeilen Batsuayhia. Ostin sitä 6 kpl 800 ja laitoin hinnaksi 1300-1500

Siis tarkoititko että Overmars tehtävät tulee maksamaan 400k?

Mulla kans jumittunu tuo easfc level homma tohon tasolle 14. Easfc coinsseja kyllä tulee, mutta ei ne paljon hyödytä ku ei xp:tä saa, jotta leveli nousis. Journeytakin pelasin pari chapteria ja ei siitäkään tullut yhtään xp:tä. Ei tuo muuten haittaa, mutta haluaisin sen täyden transfer listin jossain vaiheessa käyttöön.

Kerrankin ihan ok palkintoa squad battleista. Tuli ensimmäistä kertaa walkout pelaaja, maalivahti Courtois. Ei nyt mikään superarvokas, mutta ihan asiallinen nosto, koska oli tarkoitus hankkia kyseinen pelaaja muutenkin. Tämä siis elite 2 mega packista.

Ylös Bottom