Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainiin, DLP ja Hernandez seteistä 2x JUMBO RARE PLAYERS pakat ja arvokkain nosto.. wait for it.. vihreä GIULIANO! Ei pitäisi olla edes mahdollista saada tuollaista paskaa noista pakoista.
Onko liian hurjaa ostaa pari KDB haltuun, kun nyt halvalla saa?Itse odottelen perjantain POTM KDB:eetä ja sitä että buildi vaatii niffin. Niffiä jos tarvii niin melko hyvä todennäköisyys että myy makseilla...
On tää peli taas.. Aamulla hyvä fiilis ja nyt taas sellainen että ärsyttää koko peli. Eka hävisin 3 ja 4 SB pelin ja sitten kun halusin jotain pelata, siis sellaista josta saisi hyvät palkinnon seasonista ei saa niin kokeilin daily knockouttia. Se on se jossa oikeasti nähdään mikä mun taso on. Ja se taso on sama kun laittais Suomen kolmosdivari joukkueen mestareiden liikaan. 8 pelistä monta tuli quitattua tai peli teki sen mun puolesta. Yksi peli meni melkein pilkkukisoille mutta olen melkovarma että vastustaja huomasi kuinka surkea vastus on edessä ja antoi mun johtaa kahteen otteeseen. Eka johdin varsinaisella 89 minuutille ja sitten vielä jatkoajalla muistaakseni johonki 112 minuutille jolloin vastustaja teki 3 maalia ja voitti 4-2
yhtä voittoa vaille nousu 9 divisioonaan online seasonissa
Online tilasto aika karua luettavaa3-0-19
Onko liian hurjaa ostaa pari KDB haltuun, kun nyt halvalla saa?
IF KDB.Jos ylimääräisiä kolikoita löytyy niin voihan se riski kannattaa... en minä oikein nää muuta mahdollista kun niffin vaativan sbc:een jotta se hinta potm kortille saadaan mahdollisimman ylös.
Jos sun ne clubipisteet ja leveli ei lainkaan nouse, ne varmaan bugaa sulla. porukalla ollut sen kans ongelmia... coin boosteja lukuunottamatta voit saada ne kamat lahjotuksina onneks.
Huomaathan sä ettet saa mitään palkintoa ottamalla turpaan knockouteissa?
Seasoneista saa kuitenkin aina jotain.
Miljoona kolikkoa on aika duunin takana pelkästään matseja pelaamalla
IF KDB.![]()
Tuossa aika mielenkiintoinen silveri...fransmanni...kaikki statsit yli 70...vois olla ihan kova CDM
ToimiiToimiiko teillä muuten se Fifa companion app?
companion käytössä 24/7, ei voi treidata kunnolla ilmankamoista mulle on tärkeitä vaan ne lisäsquad paikat.
Joo huomaan mä sen.
ja onhan niissä homma pelaamalla 1 000 000 kolikkoa. Mä laskin ettei se taida sittenkään onnistua. Kun jos 1 000 000 jakaa 13 000 niin siitä tulee sellainen 77 viikkoa. Jos saan tuon 13 000 per viikko niin hyvä jos 500 000 pääsen siihen kisojen alkuun mennessä. Varsinkin kun kolikoita kuluu niihin haastetehtäviin. Tällä hetkellä olen tekemässä niitä Overmars tehtävää
Toimiiko teillä muuten se Fifa 18 companion app?