Kannattaa ihan oikeesti perehtyä näihin juttuihin, selvitä, minkä tason skillit kenelläkin pelaajallasi on. 4 tähden on se käytetyin, joka mahdollistaa berba-spinnin( juokset laitaa ja kiepsahdat takakautta keskelle) , se on varsin helppo ja kätevä kikka. sit ihan perus-peruskauraa on fake shot-käännös( jopa Large oppi tän), ja drag back( kans yksinkertanen). ja ball roll on kans todella helppo ja kätevä.
nyt lisäät peruskikat sun arsenaaliin.
ei sun peli kehity vaikka pelaisit sen 1500 matsia samaa systeemiä, sun täytyy lisätä siihen ominaisuuksia pikkuhiljaa.
otat amateurin tai beginnerin ja alat kokeilee( vaikka suoraan ohjevideolta)
Parilla pelaajalla on 4 tähteä, suurimmalla osalla 3 tähteä ja taitaa siellä pari 2 tähden pelaajaa olla
On se helppoa kun sen osaa.
Kokeilisko huomenna samoilla asetuksilla legendarya

Kyllähän noita ohjevideoita on youtubessa paljonki mutta mietin vaan että onko se noilla ohjeilla amatöörillekin noin helppoa kun noilla ohjeilla luulis olevan
Tietenkin jos tavoitteena on elite 3 ja jos voitosta saa legendary tasolla (1-0) joka vastaa 5-0 voittoa PRO tasolla niin riittää että voittaa 20 peliä viikossa. ns "helpompia" pelejä on juuri ehkä puolet siitä 49 pelistä mitä SB sisältää niin sillon on mahdollista päästä elite 3 tasolle. Ja toi 2000 pistettähän on legendarytasolla min jos vaan voittaa varsinaisella. Onkohan se jatkoajalla sitten vähän pienempi mutta kuitenkin.
Se lienee helpompi voittaa yhdellä maalilla vaikeammalla tasolla kun 5 maalilla helpommalla tasolla.
Ja mä en tiedä onko se vaan kuvitelmaa mutta jotenki tuntuu että sen lisäksi että tekoälyn ohjaama joukkue on vaikeampi tietenki vaikeammilla niin mulla on sellainen tunne (perustuu omiin havaintoihin) että omatki pelaajat pelaa paremmin vaikeammalla tasolla. Tosin eihän se kyllä PRO tasollakaan vaadi 5-0 voittoja päästääkseen Elite 3 tasolle. Sellainen 2-0 voitto per peli professional tasolla riittää. Yhdessä vaiheessa mulla oli kyllä 6 pelinvoitto putki PRO tasolla. Mietin tässä vaan sitä että sattusko olemaan niin pitkä putki että tekoälyn joukkueet olivat niin huonoja vai pelasinko mä paremmin. En mä oikein usko siihen että oma taito katoaa. Se on se mikä se on joten luultavasti tekoälyllä vaan sattui olemaan 6 peliä putkeen huono joukkue
Viimeksi muokattu: