Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa ihan oikeesti perehtyä näihin juttuihin, selvitä, minkä tason skillit kenelläkin pelaajallasi on. 4 tähden on se käytetyin, joka mahdollistaa berba-spinnin( juokset laitaa ja kiepsahdat takakautta keskelle) , se on varsin helppo ja kätevä kikka. sit ihan perus-peruskauraa on fake shot-käännös( jopa Large oppi tän), ja drag back( kans yksinkertanen). ja ball roll on kans todella helppo ja kätevä.

nyt lisäät peruskikat sun arsenaaliin.

ei sun peli kehity vaikka pelaisit sen 1500 matsia samaa systeemiä, sun täytyy lisätä siihen ominaisuuksia pikkuhiljaa.

otat amateurin tai beginnerin ja alat kokeilee( vaikka suoraan ohjevideolta)

Parilla pelaajalla on 4 tähteä, suurimmalla osalla 3 tähteä ja taitaa siellä pari 2 tähden pelaajaa olla

On se helppoa kun sen osaa.

Kokeilisko huomenna samoilla asetuksilla legendarya :D.

Kyllähän noita ohjevideoita on youtubessa paljonki mutta mietin vaan että onko se noilla ohjeilla amatöörillekin noin helppoa kun noilla ohjeilla luulis olevan

Tietenkin jos tavoitteena on elite 3 ja jos voitosta saa legendary tasolla (1-0) joka vastaa 5-0 voittoa PRO tasolla niin riittää että voittaa 20 peliä viikossa. ns "helpompia" pelejä on juuri ehkä puolet siitä 49 pelistä mitä SB sisältää niin sillon on mahdollista päästä elite 3 tasolle. Ja toi 2000 pistettähän on legendarytasolla min jos vaan voittaa varsinaisella. Onkohan se jatkoajalla sitten vähän pienempi mutta kuitenkin.

Se lienee helpompi voittaa yhdellä maalilla vaikeammalla tasolla kun 5 maalilla helpommalla tasolla.

Ja mä en tiedä onko se vaan kuvitelmaa mutta jotenki tuntuu että sen lisäksi että tekoälyn ohjaama joukkue on vaikeampi tietenki vaikeammilla niin mulla on sellainen tunne (perustuu omiin havaintoihin) että omatki pelaajat pelaa paremmin vaikeammalla tasolla. Tosin eihän se kyllä PRO tasollakaan vaadi 5-0 voittoja päästääkseen Elite 3 tasolle. Sellainen 2-0 voitto per peli professional tasolla riittää. Yhdessä vaiheessa mulla oli kyllä 6 pelinvoitto putki PRO tasolla. Mietin tässä vaan sitä että sattusko olemaan niin pitkä putki että tekoälyn joukkueet olivat niin huonoja vai pelasinko mä paremmin. En mä oikein usko siihen että oma taito katoaa. Se on se mikä se on joten luultavasti tekoälyllä vaan sattui olemaan 6 peliä putkeen huono joukkue

Viimeksi muokattu:
Mitähän tossa viimesimmäs päivitykses tehtiin? Vähän oli taukoa pelailusta, mutta tää on nykysellään ihan hirveetä kuraa. Tuntuu että squad battleissaki olis viivettä, vaikka eikai tuon pitäis olla mahollista

Isco nousi noista all players packeista mitä tuli lahjaksi. Hinnat taitaa olla nyt maissa niin kannattaa tuota vielä pihtailla? Siitä kuitenkin ihan hyvä kasan kolikoita näyttäs saavan.

2 pelin voittoputki ja sitten hävisin kun vastustajalla on Overmars joka teki kaksi maalia. Pelaa nyt sellaisia vastaan sitten

Kyllä SB vaatii sanotte mitä sanotte niin parhaan mahdollisen puolustuksen ja hyökkäykseen Messin ja Neymarin ja mitä näitä nyt on

Katotaas auttaako yhtään jos laitan CPU:n säädöt nolliin asetuksista. Jos sitten vaikka pärjäis sikäli jos vaikuttaa

2 pelin voittoputki ja sitten hävisin kun vastustajalla on Overmars joka teki kaksi maalia. Pelaa nyt sellaisia vastaan sitten

Kyllä SB vaatii sanotte mitä sanotte niin parhaan mahdollisen puolustuksen ja hyökkäykseen Messin ja Neymarin ja mitä näitä nyt on

Katotaas auttaako yhtään jos laitan CPU:n säädöt nolliin asetuksista. Jos sitten vaikka pärjäis sikäli jos vaikuttaa
TAI sit se vaatii treeniä ja kärsivällisyyttä...

pelailen tolla SB:tä:
24dmvk0.png

vaihdosta SIF Sorloth ja IF Alessandrini kentälle

voitan 2-3/4 matsia legellä yleensä, joskus vähemmän, joskus enemmän

Joko se fake shot on vakikäytössä?

Isco nousi noista all players packeista mitä tuli lahjaksi. Hinnat taitaa olla nyt maissa niin kannattaa tuota vielä pihtailla? Siitä kuitenkin ihan hyvä kasan kolikoita näyttäs saavan.
black friday iskee just päälle, ite myisin nyt pois ja sijoittaisin kolikot transferin täyttämiseen sit kun rysähtää

TAI sit se vaatii treeniä ja kärsivällisyyttä...
voitan 2-3/4 matsia legellä yleensä, joskus vähemmän, joskus enemmän
Jep tässä minun Messi, Neymar ja Ronaldot kentällä ja voitan/häviän legendaryllä sen verran että saavutan kuitenkin Elite 3 (noin 43k pistettä), joka viikko...

PS. Keskimäärin jää myös viikosta joku 8-12 matsii pelaamatta.

Meininki oli alussa myös täälläpäin ettei meinaa edes voittaa pro-tasoa SB:tä.

Ota vähän rennommin, jos häviät niin mennään vaan eteenpäin eikä jäädä uimaan itsesääliin. Treenaamalla se taito tulee ja oppimalla kantapään kautta. Jokaisella oma oppimiskäyränsä, jollakin nopeammin ja joillakin taas hitaammin.

Liitetiedostot

• Squad.png
    Squad.png
    1,3 MB · Lukukerrat: 20
  • Squad01.png
    Squad01.png
    1,1 MB · Lukukerrat: 20
Jep tässä minun Messi, Neymar ja Ronaldot kentällä ja voitan/häviän legendaryllä sen verran että saavutan kuitenkin Elite 3 (noin 43k pistettä), joka viikko...

PS. Keskimäärin jää myös viikosta joku 8-12 matsii pelaamatta.

Meininki oli alussa myös täälläpäin ettei meinaa edes voittaa pro-tasoa SB:tä.

Ota vähän rennommin, jos häviät niin mennään vaan eteenpäin eikä jäädä uimaan itsesääliin. Treenaamalla se taito tulee ja oppimalla kantapään kautta. Jokaisella oma oppimiskäyränsä, jollakin nopeammin ja joillakin taas hitaammin.

varsin persoonalliset tiimit ;)o_O

Kommentoin varoen tuohon pelaamiseen...kannattaa kehittää sellainen oma pelisysteemi! Juutuubista voi toki katsella ja ihmetellä kikkoja yms. mut ainakin itsellä olen alusta alkaen pelannut kovin syöttäpainoista pelaamista, en niinkää perustanut tuohon kikkailuun, kun vanhan sormet ei enää oo niin notkeat ja muutenkin nuo näppäinkombot vaatii oikeasti sitä reenaamista!
Sen jälkeen kun tuo jonkinlainen oma pelisapluuna löytyy, ni sen varaan alkaa rakentelemaan retkuetta millä tahkoaa! Nopeasti itsellä siis se tarkoittaa sitä, että nopeat ja syöttövarmat laitapakit ja laiturit, CB:t myös hyviä jalalla, CDM puolustaa ja katkoo...CAM on pelin sydän ja ST:t sit tekee niitä maaleja...ja voin kyll väittää, et en todellakaan ole mikään maestro pelaamaan, mut tuo SB on hyvä pelimuoto treenaa skillejä ja eri taktiikoita...se ei tietenkään takaa menestystä livepelaamisessa!
Et Juhikselle vaan malttia ja hermoja...onnistumisien kautta se lähtee ja peli löytyy ennemmin tai myöhemmin...
P.S tämä viesti ei sisällä sarkasmia:)!

Hehheh, Nyt kun squad battle on putsattu huijareista, niin kukas siellä tällä hetkellä on top100 ja 6.s sija ;)
Santuzzio ! Onnet prkl :D

Nojoo. Kärsivällisyyttähän ja treeniähän se vaatii. Muttakun mä olen just sellainen että mä haluan tuloksia heti. Ja jos niitä ei tule.... :D :D

Mutta vertailin tuossa onlinea ja offlinea suhteessa palkintoihin. Hyvään kolikkomäärään ja hyviin pakkoihin. Siis pakkojen suhteen tuurilla on paljon merkitystä

Mutta siis että pääsee hyville kolikkomäärille ja hyville pakka palkinnoille, niin ei siihen periaatteessa tarvita hyvää online taitoa. Kun oppii pelaamaan konetta vastaan niin, että pääsee rank sijoille niin palkinnot alkaa olemaan jo hyviä. Tietenkin se vaatii jo taitoa pelata konetta vastaan niin että pääsee sinne asti. Mutta siis se riittää. Onlinea ei tarvita oikeastaan siihen

Tietenkin online on sitten sellainen jos osaa pelata sen verran että pääsee weekend champions turnaukseen niin siellä on sitten jännitystä mukana kun luultavasti jänniä pelejä enemmän

Viimeksi muokattu:
Nojoo. Kärsivällisyyttähän ja treeniähän se vaatii. Muttakun mä olen just sellainen että mä haluan tuloksia heti. Ja jos niitä ei tule.... :D :D

Mutta vertailin tuossa onlinea ja offlinea suhteessa palkintoihin. Hyvään kolikkomäärään ja hyviin pakkoihin. Siis pakkojen suhteen tuurilla on paljon merkitystä

Mutta siis että pääsee hyville kolikkomäärille ja hyville pakka palkinnoille, niin ei siihen periaatteessa tarvita hyvää online taitoa. Kun oppii pelaamaan konetta vastaan niin, että pääsee rank sijoille niin palkinnot alkaa olemaan jo hyviä. Tietenkin se vaatii jo taitoa pelata konetta vastaan niin että pääsee sinne asti. Mutta siis se riittää. Onlinea ei tarvita oikeastaan siihen

Tietenkin online on sitten sellainen jos osaa pelata sen verran että pääsee weekend champions turnaukseen niin siellä on sitten jännitystä mukana kun luultavasti jänniä pelejä enemmän

tonne top 100 pääsee kyllä vaan oikeesti poikkeuksellisen hyvät pelaajat( kuten santtu), sitä ei kannata maaliks asettaa... pelaajia nyt kuitenkin on Aika monta, ja sinne pääsee 100 parastA

Niin kauan kuin toi weekend chämppäri on ollut, en ole kertaakaan päässyt messiin. Oikeastaan mu se ei haittaa, koska pataan tulis varmasti. Nyt olen tyytyväinen tohon Squad battleen, siitä saa kumminkin kivasti palkintoa, toisin kuin perus seasonissa.

Viimeksi muokattu:
tonne top 100 pääsee kyllä vaan oikeesti poikkeuksellisen hyvät pelaajat( kuten santtu), sitä ei kannata maaliks asettaa... pelaajia nyt kuitenkin on Aika monta, ja sinne pääsee 100 parastA

kateeks käy hyviä pelaajia kuten santtu. Olispa itsekin niin hyvä. Mut faktahan on että päästäkseen rank sijoille pitää yhtä peliä kohden saada vähintään 2000 pistettä ja se vaatii vähintään legendary tason. Mä saan olla tyytyväinen jo 1000 pisteeseen per peli :D

Mutta santtu lienee pelannut monta vuotta jo.

Mä tässä mietin että kaikista parhaat pelaajat ei varmaan pelaa edes tuota SB muotoa vaan ne pelaa onlinea.

välillä tuntuu että noi mun omat pelaajat oikeasti pelaa miten sattuu. Välillä hyvin ja välillä tosi surkeasti.

Hävisin taas rankkareilla. Mun onni on kääntynyt kun joskus pelasin rankkarit hyvin mutta nyt ei enää nekään suju. Kyllä mä luulen että olen oppinut Fifassa sen mikä on opittavissa

Mun kikkavarasto alkaa olemaan tyhjä. Kikat ei onnistu kun ei ole ns yhden napin varmakikkoja.

Kokeilen vielä sellaista että rakennan parhaan joukkueen minkä saan ratingin puolesta chemistrystä viis. Se on viimeinen ja ratkaiseva. Tosin nyt on neljästä pelistä ns "helpoin" että toivottavasti se ei anna väärää kuvaa vaikka voittaisinki. Mutta jotta en saa väärää kuvaa niin annetaan tulostavoitteeksi yhdessä pelissä 8-0. Jos voitan heikon 8-0 niin luultavasti voitan parhaatkin SB vastustajat 1/2-0

Viimeksi muokattu:
Hävisin taas rankkareilla. Mun onni on kääntynyt kun joskus pelasin rankkarit hyvin mutta nyt ei enää nekään suju. Kyllä mä luulen että olen oppinut Fifassa sen mikä on opittavissa

Mun kikkavarasto alkaa olemaan tyhjä. Kikat ei onnistu kun ei ole ns yhden napin varmakikkoja.

Kokeilen vielä sellaista että rakennan parhaan joukkueen minkä saan ratingin puolesta chemistrystä viis. Se on viimeinen ja ratkaiseva. Tosin nyt on neljästä pelistä ns "helpoin" että toivottavasti se ei anna väärää kuvaa vaikka voittaisinki. Mutta jotta en saa väärää kuvaa niin annetaan tulostavoitteeksi yhdessä pelissä 8-0. Jos voitan heikon 8-0 niin luultavasti voitan parhaatkin SB vastustajat 1/2-0

Chemistry vaikuttaa varsin paljon pelaajien ingame statseihin( siis niinku esim. nopeus jne), ja ratingia tärkeempää on se että sulla on toimivat pelaajat joka paikalle

Ei tätä peliä kannata ottaa niin kauheesti verenmaku suussa menestystä hakien, ei tuu onnistumaan.

Kokeile uusia juttuja, treidaa, pelaile ihan rauhassa, nauti

Chemistry vaikuttaa varsin paljon pelaajien ingame statseihin( siis niinku esim. nopeus jne), ja ratingia tärkeempää on se että sulla on toimivat pelaajat joka paikalle

Ei tätä peliä kannata ottaa niin kauheesti verenmaku suussa menestystä hakien, ei tuu onnistumaan.

Kokeile uusia juttuja, treidaa, pelaile ihan rauhassa, nauti

No joo. Kyllähän mä nauttisin yhdessä vaiheessa mutta täytyy sanoa että nyt on vähän hakusessa into. Ehkä se into omalta osaltaan vaikuttaa siihen ettei tuloksia tule. Mutta joo. Kokeilin yhdellä uudella kokoonpanolla. Ja voittohan irtosi 5-2. Olin kylläkin 0-2 häviöllä. Tuosta voi päätellä että tekoäly rupesi pelleilemään. Eli voi olla että meni enemmän sen huonouden kun mun hyvyyden piikkiin toi voitto.

Mutta anyway squad tuohon peliin oli seuraava

4-3-2-1

Evra-Ruiz-Tah-Weiser
Bonaventura-Cazorla-Götze
Lozano-Silva
Jonas

Maalissa Subasic

Rating 83 ja chemistry 60

Positiivinen yllätys oli se että Bonaventura teki kaksi maalia vaikka oli keskikentällä. Jotka hän teki tekemällä sitä mitä haluan mun pelaajien tekevän. Nousevan. Siis haluan että puolustus on ainoa joka pitää paikkansa hyökättäessä mutta keskikenttä ja hyökkäys nousee ja hakee paikkoja.

Pelihän tarjoaa siis eri taktiikkamahdollisuuksia mutta voiko pelissä muuten antaa yksityiskohtaisen (custom) taktiikan? Siis juuri niin että hyökätessä puolustuslinkaa lukuunottamatta kaikki nousee

Edit: Piti lisätä että sais olla Bonaventuran eka peli jonka takia hän oli innoissaan.Mutta siinä päästää juuri siihen kysymykseen mitä olen miettinyt jo pari viikkoa oikeastaan. Eli onko noi kortit kertakäyttöisiä... Ei ne tietenkään ole mutta tuntuu aika usein siltä

Noi youtube videot.... Jotenki ärsyttää kun ne saa ne ohjeet kuulostamaan niin helpoilta.

Viimeksi muokattu:
No joo. Kyllähän mä nauttisin yhdessä vaiheessa mutta täytyy sanoa että nyt on vähän hakusessa into. Ehkä se into omalta osaltaan vaikuttaa siihen ettei tuloksia tule. Mutta joo. Kokeilin yhdellä uudella kokoonpanolla. Ja voittohan irtosi 5-2. Olin kylläkin 0-2 häviöllä. Tuosta voi päätellä että tekoäly rupesi pelleilemään. Eli voi olla että meni enemmän sen huonouden kun mun hyvyyden piikkiin toi voitto.

Mutta anyway squad tuohon peliin oli seuraava

4-3-2-1

Evra-Ruiz-Tah-Weiser
Bonaventura-Cazorla-Götze
Lozano-Silva
Jonas

Maalissa Subasic

Rating 83 ja chemistry 60

Positiivinen yllätys oli se että Bonaventura teki kaksi maalia vaikka oli keskikentällä. Eli hän teki juuri sitä mitä haluan mun pelaajien tekevän. Nousevan. Siis haluan että puolustus on ainoa joka pitää paikkansa hyökättäessä mutta keskikenttä ja hyökkäys nousee ja hakee paikkoja.

Pelihän tarjoaa siis eri taktiikkamahdollisuuksia mutta voiko pelissä muuten antaa yksityiskohtaisen (custom) taktiikan? Siis juuri niin että hyökätessä puolustuslinkaa lukuunottamatta kaikki nousee

Edit: Piti lisätä että sais olla Bonaventuran eka peli jonka takia hän oli innoissaan.Mutta siinä päästää juuri siihen kysymykseen mitä olen miettinyt jo pari viikkoa oikeastaan. Eli onko noi kortit kertakäyttöisiä... Ei ne tietenkään ole mutta tuntuu aika usein siltä
saat annettua jokaselle pelaajalle omat instructionit JA joukkueelle customin taktikaan, squadin valikoista. kannattaa hiukan perehtyä niihin ennen kun kauheesti säädät

Jotenkin minulla on sellainen tunne, että kun tuohon peliin on ujutettu tuo chemistry, ni sillä on jotain merkitystä syöttötyöskentelyyn ja yhteispeliin? Samoten oletan, että pelaaja kenellä on workratesit high, joko puolustukseen tai hyökkäykseen, ni niilläkin on jotain käytännön merkitystä?
Nämä on hyvä huomioida kun sitä omaa dream teamia kokoaa...itse huitelen menemään sellaisella hybridillä, missä on alakerta Espanjasta, keskikenttä taas ranskalaisia ja kärjessä sekalaista, ja ne k..odotan cräshiä suunnasta tai toisesta ja sitten ehkä rakennan ykköstiimin Valioliigasta...
Välistä itselläkin tuo pelaaminen on tahmeaa, mut silloin on hyvä syventyä treidaamiseen ja kyllä se peli-into taas sieltä nopeasti ui käsiin, ku kauppa ei käy:)!!

Ylös Bottom