Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin minulla on sellainen tunne, että kun tuohon peliin on ujutettu tuo chemistry, ni sillä on jotain merkitystä syöttötyöskentelyyn ja yhteispeliin? Samoten oletan, että pelaaja kenellä on workratesit high, joko puolustukseen tai hyökkäykseen, ni niilläkin on jotain käytännön merkitystä?
Nämä on hyvä huomioida kun sitä omaa dream teamia kokoaa...itse huitelen menemään sellaisella hybridillä, missä on alakerta Espanjasta, keskikenttä taas ranskalaisia ja kärjessä sekalaista, ja ne k..odotan cräshiä suunnasta tai toisesta ja sitten ehkä rakennan ykköstiimin Valioliigasta...
Välistä itselläkin tuo pelaaminen on tahmeaa, mut silloin on hyvä syventyä treidaamiseen ja kyllä se peli-into taas sieltä nopeasti ui käsiin, ku kauppa ei käy:)!!
workratet meni oikein, chemistry ei:

http://www.eurogamer.net/articles/2...rease-team-chemistry-individual-chemistry-fut

futheadista saa ihan näkyviin et mitä pelaajan statsit milläkin kemialla oikeesti on

Hehheh, Nyt kun squad battle on putsattu huijareista, niin kukas siellä tällä hetkellä on top100 ja 6.s sija ;)
Santuzzio ! Onnet prkl :D

Haha :D Joo, en tiedä mitä on tapahtunut, mutta tähän asti on tämän viikon squad battlet menny aika hyvin. Liiankin hyvin, pelkään että sössin tulevissa peleissä vielä pahasti nilkkaan.

Tässä pari liitettä miltä homma näytti aamulla klo 10 pelien jälkeen. Hetken aikaa olin jopa ykkösenä :D

Liitetiedostot

• 18.11.2017 pelit.png
    18.11.2017 pelit.png
    1,7 MB · Lukukerrat: 19
  • 18.11.2017 1.png
    18.11.2017 1.png
    1,5 MB · Lukukerrat: 20
Haha :D Joo, en tiedä mitä on tapahtunut, mutta tähän asti on tämän viikon squad battlet menny aika hyvin. Liiankin hyvin, pelkään että sössin tulevissa peleissä vielä pahasti nilkkaan.

Tässä pari liitettä miltä homma näytti aamulla klo 10 pelien jälkeen. Hetken aikaa olin jopa ykkösenä :D

Täytyy sanoa rehellisesti ja suoraan että tämä syö nyt meikäläistä. Kateus on nyt mukana. Kun miettii omia tuloksia niin tulee sellainen olo että mä olen niin *****

Se on niin helppoa ja mukavaa kun sen osaa. Tollaisia tuloksia mä saan ehkä amateur vaikeustasolla. Se että häviää niin vie fiilistä jo itsessään, mutta sitten tälläiset kuvat... Syö vielä enemmän ja ajatus lopettamisesta yltyy

21-1 maaliero. Siis miten...

Mä kokeilin sitä kikkaa mitä on neuvottu youtubessa että legacy defending ja X painiketta pitää kokoajan. Mutta se toimii puolustuksessa vaan. Tosin ei sielläkään niinku youtubessa on annettu ymmärtää.

Täytyy sanoa rehellisesti ja suoraan että tämä syö nyt meikäläistä. Kateus on nyt mukana. Kun miettii omia tuloksia niin tulee sellainen olo että mä olen niin *****

Se on niin helppoa ja mukavaa kun sen osaa. Tollaisia tuloksia mä saan ehkä amateur vaikeustasolla. Se että häviää niin vie fiilistä jo itsessään, mutta sitten tälläiset kuvat... Syö vielä enemmän ja ajatus lopettamisesta yltyy

21-1 maaliero. Siis miten...

Mä kokeilin sitä kikkaa mitä on neuvottu youtubessa että legacy defending ja X painiketta pitää kokoajan. Mutta se toimii puolustuksessa vaan. Tosin ei sielläkään niinku youtubessa on annettu ymmärtää.
santun juutuupista varmaan näät miten se sen tekee+ siellä oli ainakin joskus video noista custom-asetuksista

santun juutuupista varmaan näät miten se sen tekee+ siellä oli ainakin joskus video noista custom-asetuksista

No nyt ei mitään customeita tästä vuodesta vielä ole. Squad battlee pelaan usein 41212 (2) taktiikalla ja vaihtelen customeita vähän joka peliin vastustajan taktiikan tai tietokoneen tyylin mukaan. Jossain pelissä ne on aggressiivisia ja joissain ei. Välillä hyökkääjät on get in behind ja välillä false 9:llä molemmat. Laitapakit elää stay backista aina always overlappiin. Melkein samaa voisin keskikentästä sanoa et niilläkin käskyt vaihtuu. Joskus vedän all out attack asetus päällä, jotta toppari tulee hyökkäykseen levittämään vastustajan linjaa, jotta saa hyökkääjille paremmin tilaa. Konetta vastaan saa aika paljon kikkailla et saa ns. hyvät pisteet sieltä kaivettua. On sanomattakin selvää et normi online peleissä näillä hirveillä säädöillä saa luultavasti vaan pahasti käkättimeen :D

Ite oon sitä mieltä että noita custom-asetuksia ja muita on ihan turha katella YouTubesta tai muualta ku jokaisella on oma peli tyyli millä pelaa nii ei siitä loppujen lopuksi oo mitään apua. Squad Battlet menny tällä viikolla ihan normaaliin tapaan eli elite1 ollaan ja Top100 ois matkaa Noin 1500pistettä. Weekend liigaa ehtiny pelaan vasta 6peliä ja niistä 4 voittoo ja 2 häviöö.

Ite oon sitä mieltä että noita custom-asetuksia ja muita on ihan turha katella YouTubesta tai muualta ku jokaisella on oma peli tyyli millä pelaa nii ei siitä loppujen lopuksi oo mitään apua. Squad Battlet menny tällä viikolla ihan normaaliin tapaan eli elite1 ollaan ja Top100 ois matkaa Noin 1500pistettä. Weekend liigaa ehtiny pelaan vasta 6peliä ja niistä 4 voittoo ja 2 häviöö.

tarkoitatko että samoja custom asetuksia ei kannata käyttää vai ollenkaan?

Meinaan allekirjoitan sen että samoja ei välttämättä kannata mutta muutoksilla voi varmaan vaikuttaa omien pelaajien tyyliin. Tosin ei ole vielä kokemusta mutta uskoisin että kyllä niillä on merkitystä.

Itse kokeilin seuraavilla säädöillä tuloksilla 1-0 ja 5-0 mutta yleensä kun kirjoitan tänne niin siitä alkaa häviöputki :D

Mutta asiaan

80
51
organised

75
50
88
free form

70
60
50
cover

Sitten säätöjä mitä käytän pelaajilla, niin false 9, get into the box ja get forward. Puolustuksen säätöihin en koskenut koska ne saa luvan pysyä alhaalla. Mutta katsotaan miten jatkossa käy.

Onneksi noi custom asetukset on helppo muistaa kun eikös ne ole 50 ja organised defaultina?

tarkoitatko että samoja custom asetuksia ei kannata käyttää vai ollenkaan?

Meinaan allekirjoitan sen että samoja ei välttämättä kannata mutta muutoksilla voi varmaan vaikuttaa omien pelaajien tyyliin. Tosin ei ole vielä kokemusta mutta uskoisin että kyllä niillä on merkitystä.

Itse kokeilin seuraavilla säädöillä tuloksilla 1-0 ja 5-0 mutta yleensä kun kirjoitan tänne niin siitä alkaa häviöputki :D

Mutta asiaan

80
51
organised

75
50
88
free form

70
60
50
cover

Sitten säätöjä mitä käytän pelaajilla, niin false 9, get into the box ja get forward. Puolustuksen säätöihin en koskenut koska ne saa luvan pysyä alhaalla. Mutta katsotaan miten jatkossa käy.

Onneksi noi custom asetukset on helppo muistaa kun eikös ne ole 50 ja organised defaultina?

mulla on noiden kaa sellanen pulma et en tajua noista kahdesta ylimmästä setistä mitään, sen alimman, puolustussäädöt oon saanu haltuun ihan kivasti

Saako tässä pelissä alun huonompi osapuoli oikeasti boostia vai kuvittelenko vain? Äskenkin vedot ekalla jaksolla 8-1 mulle ja maalit 2-1, pelin lopussa 10-17 ja 2-3. Ihan samalla tavalla pelasin koko pelin, mutta omat oli varsinkin omassa päässä ja hyökkäyksiin lähdöissä ihan suossa toisen jakson. Pitäisikö löysäillä eka jakso, jotta saa itse noi boostit loppupeliin..

Niin ja tätä ykkösjakson hallintaa ja kakkosjakson kusessa olemista on tapahtunut nyt sen 4 vuotta Online Seasoneissa. Kavereiden kanssa kun pelaan niin ei tämmösiä tapahdu vaikka olisi kuinka painetta voittaa, yleensä niissä on enemmän kuin näissä perus onlinepeleissä.

Saako tässä pelissä alun huonompi osapuoli oikeasti boostia vai kuvittelenko vain? Äskenkin vedot ekalla jaksolla 8-1 mulle ja maalit 2-1, pelin lopussa 10-17 ja 2-3. Ihan samalla tavalla pelasin koko pelin, mutta omat oli varsinkin omassa päässä ja hyökkäyksiin lähdöissä ihan suossa toisen jakson. Pitäisikö löysäillä eka jakso, jotta saa itse noi boostit loppupeliin..

Niin ja tätä ykkösjakson hallintaa ja kakkosjakson kusessa olemista on tapahtunut nyt sen 4 vuotta Online Seasoneissa. Kavereiden kanssa kun pelaan niin ei tämmösiä tapahdu vaikka olisi kuinka painetta voittaa, yleensä niissä on enemmän kuin näissä perus onlinepeleissä.

Voisko olla puoliajalla vastustajan taktiikka muutokset syynä?

Huomannu saman. Ekalla jaksolla kun menee vaikka 2-0 johtoon niin lopppu pelin saakin puolustella johtoa, kun pelaajia ei tunnu hyökkääminen kiinnostavan.

Yritän päästä pelaamaan FUTia mutta: "The service is currently experiencing a high volume of server traffic. Please try again later."

Miten edes kehtaavat ilmoittaa tuollaista!? Miljardi voittoa pelkästään Fifan mikromaksuista ja servereille ei mahdu tarpeeksi populaa. Ei enää ihmetytä miksi valikot ja koko paska lagaa niin stanasti. Noloa, niin noloa.

E: Typoo enemmän kuin keksialueella pelaajia.

Viimeksi muokattu:
Kaiken muun mä vielä jotenkin ymmärrän mut toi valikkolagi, se saa mun kupin nurin!!

Aivan helvetin rasittavaa!

Mitäs veikkaatte, tuleeko miten paljon pelaajien hinnat tippumaan ens viikolla? Vai oliko pahin aallonpohja jo tän viikon alkupuolella?

7 voittoa putkeen. Viimeisin 1-0.

Yksi aukko tuossa mun pelisuunnitelmassa on. Pelaajat väsyy. Siis kyllähän ne yhden pelin pelaa mutta jokaisen pelin jälkeen melkein täytyy laittaa fitness kortteja. Tosin tuohon auttaa se että teen toisen kokoonpanon. Itseasiassa mulla onkin jo 2.squad. En ole vaan vähään aikaan käyttänyt sitä. Siinä hyökkäyksessä on Immobile ja Lapadula

Tuli tälläinen mieleen että ens vuodeksi tuota SB:tä voisi muuttaa niin että viikossa on edelleen se 49 peliä mutta että ne voisi pelata sellaisella aikataululla kun itselle sopii. Tyyliin maanantaina esim 6, tiistaina 3 ja keskiviikkona 3. Joka neljän pelin jälkeen peli antaa seuraavat neljä peliä. Sitku 49 peliä on pelattu niin sitten vaan pitää odotella että viikko vaihtuu ja katsoo mihin omat pisteet riittää. Mä olisin ehkä voinut päästä gold 1 tasolle, mutta en jaksa pelata enää viimeistä 5 peliä. Tosin tätä kirjoittaessa se ei ole enää edes mahdollista. 5 x n.15 min niin siihen menisi 70 minuuttia

Mistä näkee montako SB-ottelua on pelannut? Olisi kiva nähdä montako jäi välistä. Harmittavasti Elite1 jäi parin tontun päähän. Hyvin on muistissa millaista sontaa pari megapackkia tarjoili viikko sitten. Parin tunnin kuluttua on taas uuden valitusvirren aika. :)

7 voittoa putkeen. Viimeisin 1-0.

Yksi aukko tuossa mun pelisuunnitelmassa on. Pelaajat väsyy. Siis kyllähän ne yhden pelin pelaa mutta jokaisen pelin jälkeen melkein täytyy laittaa fitness kortteja. Tosin tuohon auttaa se että teen toisen kokoonpanon. Itseasiassa mulla onkin jo 2.squad. En ole vaan vähään aikaan käyttänyt sitä. Siinä hyökkäyksessä on Immobile ja Lapadula

Tuli tälläinen mieleen että ens vuodeksi tuota SB:tä voisi muuttaa niin että viikossa on edelleen se 49 peliä mutta että ne voisi pelata sellaisella aikataululla kun itselle sopii. Tyyliin maanantaina esim 6, tiistaina 3 ja keskiviikkona 3. Joka neljän pelin jälkeen peli antaa seuraavat neljä peliä. Sitku 49 peliä on pelattu niin sitten vaan pitää odotella että viikko vaihtuu ja katsoo mihin omat pisteet riittää. Mä olisin ehkä voinut päästä gold 1 tasolle, mutta en jaksa pelata enää viimeistä 5 peliä. Tosin tätä kirjoittaessa se ei ole enää edes mahdollista. 5 x n.15 min niin siihen menisi 70 minuuttia
Fifassa vähänniinkus eletään tota englannin aikaa... -2 tuntia siis

pääsin gold 3:n pelaamalla featured matsin, ja nyt viikonloppuna muutaman, ei oikeen aika riittänyt hinkata 49 peliä

Ylös Bottom